مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته مهندسی کامپیوتر در مجارستان

رشته مهندسی کامپیوتر در مجارستان

رشته مهندسی کامپیوتر در مجارستان از رشته های جذاب در قلب اروپاست که دانشجویان با شرکت در آزمون های آنلاین می توانند در این رشته ثبت نام کنند. البته نباید فراموش کنید که هزینه تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مجارستان تقریبا سالانه 6000€ (یورو) می باشد. همچنین ارائه مدرک زبان آیلتس برای پذیرش و اخذ ویزا امری لازم است. مجارستان از کشورهای فوق العاده جذاب برای تحصیل است و موقعیت مکانی آن از مزایای تحصیل این رشته است. برای اقدام مهاجرت به مجارستان می توانید از خدمات ویژه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ببرید.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مجارستان

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مجارستان در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. مقطع کارشناسی برای تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر 3 تا 4 سال به طول می انجامد. برای پذیرش در مقطع کارشناسی در این رشته دانشجویان بایستی مدرک دیپلم معتبر در مجارستان را ارائه کنند. همچنین قبولی در آزمون آنلاین با موضوعات ریاضی و فیزیک شرط ورود به این مقطع در رشته مهندسی کامپیوتر است. در مقطع کارشناسی ارشد نیز این آزمون و مصاحبه برای پذیرش انجام می گیرد. مدرک دکترا آخرین سطح تخصص در رشته مهندسی کامپیوتر است که تحصیل آن 4 سال به طول می انجامد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی کامپیوتر در مجارستان مشخص است:

نام دانشگاهشهر
دانشگاه اتووس لوراندبوداپست
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپستبوداپست
دانشگاه سگدسگد
دانشگاه پچپچ
دانشگاه دبرسندبرسن
دانشگاه پانونوزپرم
دانشگاه کاندوبوداپست

درخواست تحصیل در مجارستان

درآمد مهندسین کامپیوتر در مجارستان

مهندسی کامپیوتر با آگاهی از سخت افزار و نرم افزار فرصت های گسترده ای را به شما برای کار در مجارستان ارائه می دهد. لیستی از مشاغل این رشته در اینجا معرفی شده است:

  • مهندس کامپیوتر
  • مهندس نرم افزار
  • مدیر شبکه
  • مهندس سیستم
  • معمار کامپیوتر
  • معمار شبکه
  • توسعه دهنده برنامه
  • پشتیبانی فنی
  • مهندس صنایع
  • مهندس تحقیق و توسعه برق
  • مهندس آزمون

میزان حقوق ماهیانه کار در مجارستان برای مهندسین کامپیوتر به صورت متوسط 439000HUF (فورینت مجارستان) در ماه است که سالانه حدود 5270000HUF (فورینت مجارستان) می باشد. همچنین حداقل میزان حقوق مهندسین کامپیوتر در مجارستان به میزان 276000HUF (فورینت مجارستان) و حداکثر به میزان 540000HUF (فورینت مجارستان) در ماه است.

مقایسه حقوق مهندسین کامپیوتر در مجارستان با سایر مشاغل این رشته در زیر آمده است:

مقایسه حقوق ماهیانه کار مشاغل در مجارستان

کارشناسی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پچ مجارستان

دانشگاه پچ مجارستان از دانشگاه های معتبر این کشور است که رشته مهندسی کامپیوتر را ارائه می کند. کارشناسی مهندسی کامپیوتر بر طراحی و فناوری در یک دوره 7 ترمی است. دوره مدرک تحصیلی برای خدمت به دانشجویان حرفه ای ارائه می شود. موضوعات و فرصت های تحقیقاتی پیشرفته در زمینه مهندسی کامپیوتر مانند مهندسی نرم افزار، شبکه های داده، سیستم های اطلاعاتی، راه حل های مقرون به صرفه در مهندسی، تولید و غیره ارائه می شود. این مطالعات آزمایشگاهی است. علاوه بر پوشش مهندسی نرم افزار و مهارت های برنامه نویسی، این دوره تجربه ای را برای عضویت در یک تیم فناوری اطلاعات در پروژه های واقعی یا به عنوان کارآموز فراهم می کند که در آن دانشجویان می توانند به طور همزمان تجربه کار عملی را بیاموزند و مطالعه کنند.

هدف این برنامه این است که دانشجویان را به مهارت های قوی در تکنیک های مدرن مجهز کرده و آموزش های با کیفیت مورد نیاز برای حرفه ای در زمینه مهندسی فناوری اطلاعات را ارائه دهد.

  • مدرک تحصیلی: مهندس علوم کامپیوتر (کارشناسی)
  • مدت آموزش: 7 ترم
  • زبان آموزش: مجارستانی، انگلیسی
  • سرپرست برنامه: دکتر پتر ایووانی

جهت اطلاع از شرایط تحصیل در مجارستان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور جهت کسب آگاهی بیشتر در این زمینه خواهد بود.

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر دانشگاه پچ مجارستان

دوره جدید کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر یکی از مهم ترین برنامه ها در دانشکده دانشگاه پچ مجارستان است. هدف آن ارائه مهندسی از رشته های فنی مربوط به علوم فناوری اطلاعات با مهارت های لازم برای ادامه حرفه در مهندسی کامپیوتر و اطلاعات است. این برنامه شامل درک عمیق از تئوری و عمل اطلاعات، مطالعه کسب اطلاعات، سیستم ها و روش های فنی و کاربردهای آنها در مهندسی است. زمینه های اصلی مطالعه شامل پیشرفت در سیستم های هوشمند و فناوری چند پردازنده است. این برنامه شامل ترکیبی از سخنرانی های رسمی، آموزش ها و جلسات آزمایشگاهی است. این دانش عملی و نظری را توسعه می دهد و شامل جلسات کاری تحت نظارت است. این دوره با هدف تجهیز فارغ التحصیلان به دانش و مهارت های فنی و دانشگاهی لازم برای مهندسی در فناوری اطلاعات است.

  • مدرک تحصیلی: کارشناس اطلاعات مهندسی (کارشناسی ارشد)
  • مدت آموزش: 4 ترم
  • زبان آموزش: مجارستانی، انگلیسی
  • سرپرست برنامه: دکتر پتر ایووانی

هزینه زندگی و تحصیل در مجارستان در این مقاله شرح داده شده است.

کارشناسی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه دبرسن مجارستان

کارشناسی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه دبرسن مجارستان

مهندس کامپیوتر متعلق به زمینه آموزش انفورماتیک است. با این حال، این نیز با یک روش مهندسی مشخص می شود. دانشجویان کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانش مناسب را کسب می کنند که آنها را قادر می سازد سیستم ها و خدمات اطلاعات و اطلاعات فنی را پیاده سازی و به کار گیرند و پیشرفت هایی را در آنها انجام دهند. آنها عناصر فنی سیستم های اطلاعاتی و زیرساختی مانند رایانه، شبکه های مخابراتی، سیستم های جاسازی شده، راه حل های فناوری اندازه گیری و مدیریت و سیستم عامل ها را مطالعه می کنند. آنها همچنین روش های مهندسی عملی، کاربرد متدولوژی توسعه نرم افزار و استفاده از ابزارهای توسعه را مطالعه می کنند.

سال ها است که تقاضای زیادی برای فارغ التحصیلان کارشناسی مهندسی علوم کامپیوتر در بازار کار وجود دارد. آنها به راحتی می توانند در بخش های تولید، خدمات، خدمات ملکی، بانکداری، تجارت یا شرکت ها کار پیدا کنند. با توجه به تخصص، آنها می توانند به عنوان طراح و توسعه دهنده سیستم، برنامه نویس، توسعه دهنده نرم افزار، طراح وب، توسعه دهندگان پایگاه داده، متخصصان فناوری اطلاعات مدیریت شرکت یا مدیران سیستم فعالیت کنند. مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مجارستان توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در سایت شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *