مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته معماری در شیلی

رشته معماری در شیلی

تحصیل رشته معماری در شیلی یک فرصتی منحصر به فرد برای بازدید و کاوش در یکی از زیباترین و مرفه ترین ملت های آمریکای جنوبی به دانشجویان می دهد. این کشور که به طور رسمی جمهوری شیلی شناخته می شود. یک نوار باریک و طولانی از بین کوه های آند در شرق و آب های آبی اقیانوس آرام در غرب را اشغال می کند. همسایگان آن شامل پرو در شمال، بولیوی در شمال شرقی، آرژانتین در شرق و گذرگاه دریک در جنوب جنوبی است. قلمرو این کشور همچنین شامل جزایر اقیانوس آرام خوان فرناندز، سالاس و گومز، دسونتوراداس و جزیره ایستر است.

این کشور که یک قدرت متوسط ​​شناخته شده و دارای اقتصادی در حال ظهور است، در توسعه انسانی، رقابت پذیری، سرانه درآمد، جهانی سازی، صلح ملی و بین المللی، آزادی اقتصادی و درک پایین از فساد، هدایت همه ملت های آمریکای لاتین است. این کشور با بیش از 294000 مایل مربع مساحت و فقط 16 میلیون نفر جمعیت، از نظر سرنوشت جمعیت یکی از جادارترین کشورهای جهان است و بزرگترین شهر آن، سانتیاگو، همچنین پایتخت کشور است. آنچه درباره رشته معماری در شیلی باید بدانید توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش آمده است.

تحصیل رشته معماری در شیلی

رشته معماری در شیلی یک دوره اصلی تحصیل است. به طوری که، در بین دانشجویان موسسات آموزش عالی این کشور، به ویژه در دانشگاه شیلی، که دارای بزرگترین دانشکده معماری در کشور است، بسیار محبوب است. این دانشگاه در سال 1842 تاسیس شد و اصلی ترین و قدیمی ترین موسسه آموزش عالی این کشور است که دارای یک شخصیت ملی و عمومی است. این برنامه در این دانشگاه، با هدف آماده سازی دانشجویان برای یک حرفه موفق در این زمینه و کمک به آن ها در زمینه هایی مانند استعداد و تأمل هنری، تجزیه و تحلیل و خلاقیت است. این برنامه برای هدف گیری علاقه دانشجویان به محیط ساخته شده و پیش بینی آن در ساخت و ساز و توسعه شهرها، در متن توسعه ملی و تفسیر انتظارات جامعه طراحی شده است.

در جدول زیر طول دوره های مختلف را مشاهده می کنید:

نام دورهطول دوره
کارشناسیبین 3 تا 4 سال
کارشناسی ارشدبین 2 تا 3 سال

در پایان برنامه، دانشجویان انتظار می رود که وظایف عمومی و خصوصی را در طراحی معماری و شهری شهرها، ساختمان ها، مناطق باغ ها، پارک ها و مناظر انجام دهند. آن ها همچنین برای کار در مرمت و نگهداری آثار معماری آموزش خواهند دید. تحقیق، تدریس و توسعه کارگاه ها و شرکت های معماری از دیگر گزینه هایی است که دانشجویان می توانند در این حرفه دنبال کنند. همچنین این دانشگاه هر ساله، در بین دانشگاه های برتر در QSWorld رتبه بندی می شود.

در نمودار زیر می توانید رتبه این دانشگاه را بین سال های 2018 تا 2021 مشاهده می کنید:

رتبه بندی جهانی دانشگاه شیلی بین سال های 2018 و 2021

تحصیل کارشناسی ارشد معماری در شیلی

مدرک کارشناسی ارشد یک مدرک دانشگاهی تحصیلات تکمیلی شناخته می شود. شخص باید از قبل دارای مدرک کارشناسی باشد تا بتواند برای یک دوره کارشناسی ارشد اقدام کند. بیشتر برنامه های کارشناسی ارشد دانشجویان را ملزم به تکمیل پایان نامه کارشناسی ارشد یا مقاله تحقیق می کنند. برای اینکه ساختار و رفتار یک ساختار جدید با مشخصات فنی و زیبایی شناختی مطابقت داشته باشد، به افراد با دانش در معماری نیاز است. این شامل ایجاد نقاشی، اندازه گیری و گاه واسطه سازش است.

تحصیل در شیلی بر آموزش فنی و عالی از طریق دانشگاه تأکید دارد. اکثر دانشگاه های این کشور فارغ از مانع زبان، فرهنگ دانشجویی و ارتباط خوب با دانشجویان بین المللی را ارائه می دهند. تحصیلات عالیه در این کشور هم در دانشگاه های خصوصی و هم در بودجه عمومی قابل دسترسی است. ایجاد یک ساختمان یا فضایی که نه تنها از نظر زیبایی شناسی جذاب باشد، بلکه از نظر ساختاری نیز مناسب است و در پارامترهای قانونی شامل برنامه ریزی و طراحی کار از شخصی آشنا به اصول رشته معماری در شیلی است.

تحصیل کارشناسی ارشد معماری در شیلی

تحصیل در دانشگاه جنوبی شیلی

دانشگاه شیلی جنوبی(UAC)، در سال 1954 تاسیس شد. این دانشگاه، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک والدیویا واقع شده است. این دانشگاه، که به طور رسمی توسط کمیسیون ملی اعتباربخشی این کشور (کمیسیون اعتبار ملی) شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی این کشور است. این دانشگاه، دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک کارشناسی در چندین زمینه تحصیل می شود.

این موسسه آموزش عالی این کشور 66 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی براساس آزمون های ورودی است. UAC همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه رشته معماری در شیلی را برای افراد بومی و بین المللی تدارک دیده است. دانشجویان علاقه مند به این برنامه می توانند این دانشگاه را انتخاب نمایند. به علاوه، برای دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل رشته هنر در شیلی می باشند، نیز این دانشگاه مناسب است.

دلایل تحصیل در شیلی

تحصیل در مقاطع مختلف این کشوز چیزی فراتر از یک تجربه درجه یک آموزشی است. این فرصتی برای کشف همه عجایب زیبای کشور، چه طبیعی و چه ساخته شده است. دانشجویان می توانند زبان مردم، فرهنگ، آداب و رسوم آن ها را بیاموزد و جشن ها و غذاهای آن را تجربه کند. در طول دوره استعمار و در اوایل دوره جمهوری خواهان، فرهنگ این کشوز تحت سلطه اسپانیایی ها بود. تأثیرات جزئی آن از سایر فرهنگ های اروپا، در درجه اول انگلیسی ها، فرانسوی ها و آلمانی ها، از قرن نوزدهم شروع به نفوذ کرد و تا به امروز ادامه داشت.

این تنوع گسترده فرهنگ، این کشور را به مکانی جذاب برای بازدید تبدیل می کند. مناظر و جاذبه های جالب بسیاری در این کشور وجود دارد و گردشگری در این کشور طی چند دهه گذشته رشد مداوم را تجربه کرده است. بیشتر این بازدیدکنندگان از کشورهای دیگر قاره آمریکا، به طور عمده آرژانتین آمده اند. اما همچنین در چند سال گذشته تعداد بازدیدکنندگان آمریکایی، اروپایی و آسیایی افزایش قابل توجهی داشته است. دانشجویانی که قصد دارند، به این کشور مهاجرت کرده و تحصیل کنند می توانند از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به شیلی بهره مند شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *