مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته معماری در اندونزی

رشته معماری در اندونزی

دانشگاه اندونزی برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته معماری در اندونزی را دارند، این برنامه را در دانشکده معماری خود ارائه می دهد. این کشور، کشوری شگفت انگیز و نسبتا کمتر کاوش شده است. این کشور از هزاران جزیره تشکیل شده است و بزرگترین اقتصاد در جنوب شرقی آسیا است. این خانه صدها گروه قومی، فرهنگ و زبان است. این امر آن را به مقصد مناسبی برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند که خواهان تجربه تحصیل مانند هیچ یک از افراد دیگر هستند.

این کشور یک انتخاب عالی برای یک دانشجوی بین المللی است. شما با یک قیمت مناسب آموزش عالی خواهید دید. این کشور با غذاهای عالی، مناظر شگفت انگیز و مردم صمیمی پر شده است و همه چیز را دارد. در ادامه مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره رشته معماری در اندونزی و شرایط تحصیل در این رشته را برای شما عزیزان بازگو می کند.

تحصیل رشته معماری در اندونزی

برنامه مطالعه رشته معماری در اندونزی گام هایی را برای طراحی برنامه درسی به منظور پیش بینی پیشرفت های فناوری اطلاعات در عصر جهانی و تأمین تقاضای بازار برداشته است.

موضوعات برنامه درسی اصلی براساس چندین صلاحیت از جمله:

  • رشد شخصی
  • علوم و مهارت ها
  • تخصص کار
  • رفتار کار و مشارکت جامعه

حداقل اعتبارات لازم که باید گرفته شود 146 اعتبار است. این برنامه درسی به شما امکان می دهد دانش و فناوری را در معماری افزایش دهید. دانش را برای کسانی که می خواهند در کار معماری کارآفرین باشند فراهم می کند. شما می توانید تحصیلات حرفه ای یا تحصیلات بیشتر را در برنامه کارشناسی ارشد (S2) و برنامه دکترا (S3) دنبال کنید. برنامه مطالعه معماری متمرکز بر ارائه دانش آموختگان معماری است که آماده کار هستند و از آنجا که به طور جامع با مفهوم محیطی یکپارچه و ارزش های فرهنگی قوی آموزش می بینند، نوآور هستند.

علاوه بر این، تسلط بر فناوری اطلاعات به عنوان فارغ التحصیل معماری از این کشور به یک ارزش افزوده تبدیل می شود. در این دوره، هدف اصلی آموزش معماری در این کشور تولید معماران حرفه ای با حداقل 5 سال است. دانشجویان آمادگی لازم را برای داشتن دانش قوی در مورد نظریه معماری، مهارت های طراحی معماری (استودیو) و کارآموزی داشتند. در پایان تحصیلات، دانشجویان قبل از شروع به کار مهندسی، از طریق پروژه شبیه سازی مورد آزمایش قرار گرفتند.

معرفی دانشگاه های رشته معماری در اندونزی

در این کشور هر 2 دانشگاه دولتی و خصوصی وجود دارد. اگرچه اکثریت آن ها خصوصی هستند. وزارت آموزش ملی تحت نظارت هر 2 رقم قرار دارد.

در نمودار زیر تعداد موسسات و دانشگاه ها را براساس نوع آن ها مشاهده می کنید:

موسسات و دانشگاه ها معماری در اندونزی

آموزش عالی در این کشور از زمان استقلال در سال 1945 رشد چشمگیری داشته است. از تنها 10 موسسه آموزش عالی در سال 1950، اکنون تقریبا 3000 وجود دارد. در حال حاضر حدود 6000 دانشجوی بین المللی در این کشور مشغول تحصیل هستند و بسیاری از آن ها از مالزی می آیند.

در لیست زیر دانشگاه هایی که رشته معماری در اندونزی را ارائه می دهند، آمده است:

  • دانشگاه اندونزی
  • دانشگاه ایندراپراستا PGRI
  • دانشگاه آتما جایا یوگیاکارتا
  • دانشگاه کاتولیک Soegijapranata

 تحصیل در مقاطع مختلف اندونزی در در تمامی دانشگاه های نام برده شده امکان پذیر می باشد. این کشور که از هزاران جزیره تشکیل شده است، با بزرگترین اقتصاد در جنوب شرقی آسیا، به یکی از بزرگترین اقتصادهای نوظهور جهان تبدیل شده است. این کشور با صدها گروه قومی ، زبان و فرهنگ متمایز می باشد. دانشگاه های این کشور همچنین میزبان برخی از معتبرترین دانشگاه های منطقه است که تجربه تحصیلات زنده را در خارج از کشور ارائه می دهد.

رشته معماری در دانشگاه اندونزی

دپارتمان معماری دانشگاه اندونزی که قبلا با نام مطالعات مهندسی معماری بوده، در سال 1965 تحت دانشکده مهندسی دانشگاه اندونزی (FT UI) در جاکارتا تاسیس شد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های رایگان اندونزی می باشد. در ابتدا، مدت زمان تحصیل اندونزی در برنامه مطالعه مهندسی معماری 7 سال بود و در حال حاضر شامل 1 سال برنامه آموزش حرفه ای بود. در سال 1978، به سیستم اعتباری تغییر یافت که دانشجویان را ملزم به دریافت حداقل 160 واحد اعتباری برای فارغ التحصیلی می کند. دوره تحصیلات تخمینی به 5 سال کاهش یافت. اما مدرکی که دانشجویان بدست آوردند ثابت ماند. از سال 1996، دوره تخمین زده شده برای دوره کارشناسی 4 سال با حداقل 144 واحد اعتباری تبدیل شده است. مدرکی که دانشجویان پس از اتمام برنامه کسب می کنند Sarjana Teknik (ST) است.

در سال 2000، گروه معماری برنامه درسی 2000 را كه نسخه ساده شده ای از برنامه درسی قبلی در سال 1996 بود، طراحی كرد. در برنامه خود، برنامه درسی بر یادگیری مبتنی بر مسئله (PBL)، یادگیری مشاركتی و یادگیری دانش آموز محور (SCL) متمركز است. برنامه درسی 2000 به جای آموزش حرفه ای، بر آموزش پیش حرفه ای در دوره کارشناسی تأکید دارد. در همان سال، گروه معماری برنامه کارشناسی ارشد معماری را با 2 تخصص مختلف، یعنی طراحی معماری و طراحی شهری افتتاح کرد. در آخرین برنامه درسی 2012، این مورد بیشتر به 3 تخصص مختلف یعنی فرآیند خلاقیت، علوم انسانی و فناوری و انعطاف پذیری ساده می شود.

رشته معماری در دانشگاه اندونزی

مدارک لازم جهت تحصیل در اندونزی

در اکثر دانشگاه های اندونزی، دانشجویان بین المللی می توانند با بارگذاری مدارک و تصاویر لازم و یا ارسال کلیه مدارک از در دانشگاه منتخب، یک برنامه آنلاین پر کنند. به عنوان یک توصیه، شما باید تقاضا را تقریبا 2 ماه و نیم قبل از شروع دریافت به دلیل روش ویزای دانشجویی ارسال کنید.

در جدول زیر رایج ترین مدارک برای روند درخواست آورده شده است:

مدارکتوضیحات
فرم پذیرشبه صورت آنلاین پر شود
رزومه (CV)
گذرنامهکپی از صفحه اطلاعات
اثبات تمکن مالی
توصیه نامهاز  طرف موسسه یا دانشگاه قبلی
توصیه نامهاز طرف سفارت اندونزی در کشور مبدا
سوابق تحصیلیکپی
عکس4 عدد به اندازه عکس گذرنامه

مدارک اضافی ممکن است توسط دانشگاه منتخب شما مورد نیاز باشد. برای مثال، می توان به نامه حمایت از مدرسه خانه یا دانشگاه، رزومه تحصیلی و غیره اشاره کرد. همیشه در مورد لیست اسناد لازم برای ارسال آن ها با دانشگاهی که به آن علاقه دارید تماس بگیرید. برای اطلاع از دریافت اقامت اندونزی از طریق تحصیل می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از کارشناسان خبره این موسسه راهنمایی بخواهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *