دسته بندی نشده

دلایل ریجکتی ویزای فیلیپین

اگر می‌ خواهید دلایل ریجکتی ویزای فیلیپین را بدانید، بهتر است مراحل اخذ ویزای این کشور را مطالعه کنید و از ارائه اطلاعات نادرست جلوگیری کنید. فیلیپین، یکی از محبوب ‌ترین کشورهای آسیایی است که در جنوب شرقی آسیا و در غرب اقیانوس آرام قرار دارد. ‌‌هر ساله بازدیدکنندگان وگردشگران زیادی با اهداف‌ مختلف به این کشور سفر می‌ کنند، ضمن این‌ که مردم فیلیپین نیز خوش برخورد، گرم و بخشنده هستند. دسترسی به کشور فیلیپین از طریق هوایی و پرواز به شهرهای مانیلا وسبو امکان پذیر است.ویزای توریستی فیلیپین مجوز ورود به این کشور است که اطمینان می ‌دهد شخص متقاضی از سوی افسر کنسولی برای بازدید طی مدت زمان خاصی از فیلیپین تایید شده است.

دلایل و عوامل ریجکتی ویزای فیلیپین

فیلیپین یک مکان فوق‌العاده برای گردشگری محسوب می ‌شود زیرا هزینه زندگی در فیلیپین و گردش ها مناسب است. این کشور با آب و هوای آفتابی، سواحل دیدنی، تنوع زیستی بالا، جنگل ‌های بارانی و فرهنگ غنی مردم جذابیت‌ های بسیاری برای توریست ‌ها از سراسر دنیا دارد. عوامل متعددی هستند که می‌ توانند باعث رد درخواست شما مبنی بر دریافت ویزای فیلیپین توسط سفارت این کشور شوند. اما عمده دلایل بیشتر به دلیل کم توجهی مراجعین به الزامات لازم و اصول اولیه درخواست است. برخی افراد ممکن است با ارائه اسناد نامعتبر یا جعلی برای این ویزا اقدام کنند که در صورت متوجه شدن افسر سفارت با ریجکت شدن ویزا مواجه می‌ شوند. بعضی از متقاضیان دریافت ویزای توریستی و یا ویزای کار فیلیپین هم ممکن است دلایل محکم و موجهی برای قصد سفر خود به سفارت ارائه ندهند یا اینکه دلایل نادرستی را ذکر کنند.

به صورت کلی عوامل تاثیر گذار بر ریجکتی ویزای فیلیپین به شرح زیر است:

عوامل تاثیر گذار بر ریجکتی ویزا

گاهی اوقات هم متقاضیان دریافت ویزای این کشور ممکن است ویزای اشتباهی را انتخاب کنند که این هم می‌ تواند باعث رد درخواست از سوی سفارت شود. عدم تمکن مالی و اثبات وجوه کافی یا داشتن بدهی هم از دیگر دلایل ریجکت شدن ویزای فیلیپین خواهد بود. برای اینکه در چنین شرایطی قرار نگیرید، بهتر است یک سری موارد را در نظر بگیرید و به آن ها پایبند باشید. برای مثال هنگام پر کردن فرم درخواست کار را به دقت انجام دهید، مدارک را آن طور که درخواست شده ارائه دهید،اطلاعات را بدون اشتباه وارد کنید ودرباره نوع ویزای خود تحقیق کنید تا ویزای اشتباهی را انتخاب نکنید.

شرایط دریافت ویزای توریستی فیلیپین

هر کشور قوانین اقامتی و مهاجرتی مخصوص به خود را دارد.برخی از کشورها به دلیل محبوبیت بالا آن هم به دلیل اقتصاد قوی، زندگی سطح بالا و کیفیت دانشگاه ‌ها همیشه با هجوم مسافران مواجه هستند. چنین مناطقی برای جلوگیری از سواستفاده برخی مسافران قوانین سخت گیرانه را اجرا می ‌کنند. فیلیپین هم به دلیل این که گردشگری بخش عظیمی از قدرت اقتصادی این کشور والبته تولید ناخالص داخلی را تشکیل داده است، برای حضور افراد خارجی شرایط خاصی را در نظر گرفته است.

شرایط حضور افراد خارجی شامل موارد زیر است:

  • برای دریافت ویزای فیلیپین بایستی شخصا اقدام کنید.
  • درخواست برای ویزای کودکان زیر 18 سال بر عهده سرپرستان وی خواهد بود.
  • اگر برای کودکی درخواست ویزا شود، باید همراه سرپرست یا شخص درخواست دهنده ویزا برای مصاحبه در کنسولگری حاضر باشد.
  • دریافت ویزای موقت بازدید کننده برای افرادی که با قایق های بادبانی یا تفریحی به این کشور مسافرت می کنند، الزامی است.
  • ارائه مدارک اثباتی والدین برای حضور کودک زیر 15 سال در این کشور مبنی بر حمایت شخصی در فیلیپین یا بر عهده گرفتن سرپرستی وی در این کشور تا زمان اقامت کودک در شرایط عدم حضور والدین الزامی است.

ویزای توریستی فیلیپین

مسافرانی که قصد سفر کردن به کشور فیلیپین را دارند باید برای دریافت ویزا اقدام کنند وجهت مصاحبه حضوری در زمان تعیین شده در سفارت حضور پیدا کنند. اعتبار ویزای توریستی فیلیپین 3 ماه است که بعد از ورود شما می‌ توانید یک ماه در این کشور اقامت کنید. دریافت ویزای فیلیپین نیازمند طی کردن پروسه‌ 10 روزه است. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی فیلیپین به شرح زیر است:

  • دو قطعه عکس 6*4 زمینه سفید
  • اصل پاسپورت
    کپی از تمامی صفحات شناسنامه
  • کپی و پرینت حساب 6 ماه آخر فرد متقاضی

در کل یافتن کار در فیلیپین کار بسیار دشواری است، چون درصد بیکاری در فیلیپین بسیار زیاد است و شاید فقط افرادی که زبان های مختلف را می ‌دانند را برای مشاغل مدیریتی بخواهند. فیلیپین برای افرادی که قصد تحصیل در منطقه ای آسیایی را دارند دارای جذابیت های بسیار زیادی می ‌باشد. ‌‌فیلیپین به دلیل دارا بودن سیستم آموزشی پیشرفته در آسیا مطرح است.‌‌ زبان تدریس دانشگاه های فیلیپین به زبان انگلیسی است حتی برای شهروندان خود فیلیپین البته نیازی به داشتن مدرک ایلتس نیست و شما میتوانید در زمان دانشگاه در مراکز آموزشی شروع به یادگیری نمایید.

ریجکتی ویزا چیست؟

زمانی که شخص برای دریافت یکی از انواع ویزای توریستی فیلیپین، اقامت ‌های کوتاه مدت و یا بلند مدت اقدام می‌کند و تصمیمی که سفارت مبنی بر ارائه اجازه ورود یا اعطای اقامت می ‌گیرند، به صورت منفی است، به آن ریجکتی ویزا می‌ گویند. ریجکتی ویزا در طول سالیان زیاد به صورت تاریخچه سفر در پاسپورت شخص متقاضی باقی می ‌ماند و افسر ویزا می‌ تواند به این موضوع دسترسی پیدا کند. وقتی شخصی تمامی مدارک خود را کامل کرده است و به موقع و‌‌با نظم به سفارت می‌ رود اما نظر افسر ویزا این است که شخص صلاحیت ورود به کشور مقصد را ندارد، به اصطلاح می ‌گویند که ویزای شخص ریجکت شده است. اما زمانی که پرونده متقاضی دارای نقص است و کم و کاستی دارد، پرونده متقاضی رد یا به اصطلاح ریفیوز می‌ شود. در حالت دوم شخص می ‌تواند در نوبتی دیگر نسبت به تقدیم مدارک و ارائه درخواست دریافت ویزا یا اقامت خود از آن سفارت اقدام کند.

یکی از مهم ترین توصیه ها، بررسی کشورهای لغو روادید با پاسپورت فلیپین است. این امر اطمینان شما را برای مهاجرت تثبیت خواهد کرد. داشتن یک وکیل معتبر برای رفع ریجکتی و‌‌اعتراض به نظر سفارت یکی از مهم ترین نکاتی است که متقاضی باید برای مهاجرت یا سفر خود در نظر بگیرد. چرا که اگر در سابقه پاسپورت شما، گزارش ریجکتی درج شود، برای قدم ‌های بعدی مهاجرت یا سفر به کشوری، قطعا دچار مشکل خواهید شد. از این رو موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما در اخذ ویزا و رفع ریجکتی ویزا کمک خواهد کرد. در صورتی که در خصوص دلایل ریجکتی ویزا سوالاتی داشتید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *