مهاجرت به آفریقای جنوبی

دلایل ریجکتی ویزای آفریقای جنوبی

دلایل ریجکتی ویزای آفریقای جنوبی

دانستن دلایل ریجکتی ویزای آفریقای جنوبی از مهم ترین ملاک ها برای متقاضیان مهاجرت به این کشور است که در این مقاله بررسی می شود. برای این که متقاضیان دچار مشکلات ریجکتی نشوند بایستی به دلایل ریجکتی ویزای آفریقای جنوبی آشنا باشند. از این رو توصیه می شود قوانین مربوط به این مسئله را بررسی نمایید. ریجکتی ویزا به معنای رد شدن درخواست ویزای متقاضیان است. ریجکتی می تواند دلایل متعددی داشته باشد. از این رو بایستی معیارهای پذیرش این کشور را نیز مطالعه نمایید. در این مقاله که توسط تیم تولید محتوای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، به بررسی دلایل ریجکتی ویزای آفریقای جنوبی می پردازیم.

دلایل اصلی ریجکت ویزای آفریقای جنوبی

همان طور که ذکر شد، دلایل متعددی می توانند منجر به ریجکتی ویزا شوند. این دلایل تغییراتی را بسته به کشور مقصد خواهند داشت. این دلایل گاها بسیار ساده هستند. اما تاثیر فراوانی بر قبولی متقاضی و اخذ ویزا دارند. برای این که مشکلی در روند اخذ ویزا به وجود نیاید، بهتر است از مشاورین زمینه مهاجرت یاری بطلبید. ریجکت شدن ویزا به معنی اتمام کار نیست و متاقضیان می توانند به کمک وکلای مجرب، اقدام به رفع ریجکتی نمایند. البته بهتر است در اقدام اول مسئله به پایان برسد. در این صورت دشواری کم تری را متحمل خواهید شد.

برخی از دلایل ریجکتی ویزای آفریقای جنوبی عبارتند از:

  • پاسپورت آسیب دیده
  • ارائه اطلاعات نادرست
  • تمکن مالی ناکافی
  • سوء پیشینه
  • و سایر

پاسپورت آسیب دیده و ریجکتی ویزای آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یک فرصت جالب برای سرمایه گذاری و تحصیل به شمار می رود. از این رو اهمیت آن برای متقاضیان به نسبت بالا است. ریجکت شدن ویزای متقاضی نیز موجب عقب افتادن برنامه های فرد شود. یکی از مهم ترین دلایل ریجکتی ویزا، آسیب دیدن پاسپورت متقاضی است. آسیب دیدن پاسپورت را شاید خرابی جلد و یا صفحات آن بدانید، اما کاملا اینطور نیست. این مسئله مربوط به کثیف شدن پاسپورت و سایر نیز می شود. به عبارتی توصیه می شود برای اخذ ویزای این کشور از پاسپورت خود به خوبی نگهداری نمایید. هر چند می توان پاسپورت جدید را نیز جایگزین نمود.

برخی از انواع پاسپورت آسیب دیده عبارتند از:

انواع پاسپورت آسیب دیده

ریجکتی ویزای آفریقای جنوبی توسط اطلاعات نادرست

همان طور که می دانید، بایستی هنگام تکمیل فرم و وقت سفارت اطلاعات دقیق و درستی ارائه دهید. از این رو بایستی در ارائه اطلاعات و مدارک خود دقت لازم را داشته باشید. برای مثال جهت تحصیل در آفریقای جنوبی بایستی نمرات دقیق خود را با ارائه مدارک اعلام کنید. در صورتی که تقلب کرده و نمرات غیر واقعی ارائه شود، ویزای متقاضی ریجکت خواهد شد. همچنین همین جریان نیز برای ویزاهای دیگر این کشور مانند ویزای کار در آفریقای جنوبی صدق می کند.

اطلاعات شخصی می تواند از مهم ترین موارد برای این دلیل ریجکتی ویزا باشد. به عبارتی در صورتی که یکی از اطلاعات شخصی خود، مانند شرایط جسمی را به اشتباه اعلام کنید، با درخواست شما موافقت نخواهد شد. افسر موظف به بررسی اطلاعات بر اساس شواهد و مدارک شما به جریان رسیدگی خواهد کرد. بنا بر این مدارک شما بایستی با اظهارات شما مطابقت داشته باشد. از این جهت برای پاسخدهی به سوالاتی که ممکن است از شما پرسیده شود،از شواهد و مدارک خود نیز استفاده نمایید. در ضمن در صورتی که ویزای شما ریجکت شود بایستی مراحل سختی را برای اثبات ادعای خود طی کنید.

ریجکتی ویزای آفریقای جنوبی توسط اطلاعات نادرست

تمکن مالی و ردی ویزای آفریقا

تمکن مالی متقاضیان یکی از مسائل مهم دیگر برای کشور مقصد است. این معیار را می توان تا حدودی در دسته اطلاعات ارائه شده قرار داد. هنگام اخذ ویزای آفریقای جنوبی بایستی مدارک مرتبط با گردش مالی حساب بانکی خود را نیز ارائه دهید. از این جهت بایستی حداقل گردش مالی مورد نظر در حساب متقاضی وجود داشته باشد. این مدارک از بانک استعلام می شود و امکان تقلب در این مسئله وجود ندارد. همچنین در صورتی که گردش مالی مورد نیاز در حساب متقاضی موجود نباشد درخواست او ریجکت خواهد شد. چرا که کشور مقصد به دنبال مطمئن شدن از مسئله عدم مشکل مالی متقاضی، پس از مهاجرت است.

 

تمکن مالی بالا از طرفی نیز به نفع متقاضیان خواهد بود. چرا که متقاضی از آینده مهاجرت خود آگاه می شود. از این رو بایستی بر اساس اهداف مهاجرت خود به این کشور نیز مطمئن باشید. ارائه هدف از مهاجرت یکی دیگر از ملاک ها برای کشور مقصد است. از این رو ارائه اهداف دقیق به صورت مصمم نیز می تواند از ریجکتی ویزا جلوگیری نماید. برای بهره مندی از امکانات در کشور مقصد نیز بایستی قوانین مربوط به هدف خود را بشناسید. لذا این مسئله نیز تاثیر فراوانی در موفقیت متقاضیان دارد. هدف مهاجرت تعیین کننده آینده فرد در کشور میزبان است. برای مثال فردی جهت کار به آفریقای جنوبی مهاجرت کند و اقدام به تحصیل در این کشور نماید، اخراج خواهد شد.

تاثیر سوء پیشینه در ردی ویزای South Africa

گذشته متقاضیان یکی از ملاک های اصلی برای کشور مقصد به شمار می رود. از این بایستی مدارک مبنی بر عدم سوء پیشینه را نیز به همراه سایر مدارک خود ارائه دهید. همچنین بر اساس این ملاک متقاضیانی که سوء پیشینه دارند مسیر نسبتا غیر مکنی را برای مهاجرت خواهند داشت. چرا تمامی کشورها سعی می کنند نرخ جرائم را در خاک خود کاهش دهند. توصیه می شود این مدرک را قبل هر چیزی آماده کنید.

 

آماده سازی مدارک، شاید یکی از مهم ترین دلایل ریجکتی ویزا باشد. چرا که کوچک ترین مشکل در این خصوص می تواند منجر به ریجکتی ویزای متقاضی شود. توصیه می شود جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی حتما از مشاورین و وکلای متخصص یاری بطلبید. کمک متخصصان زمینه مهاجرت به متقاضیان کمک می کند تا بتوانند شانس موفقیت خود را نیز افزایش دهند. خوشبختانه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توانسته لبخند رضایت را بر لب های بسیاری از متقاضیان بنشاند. جهت مشاوره در خصوص مهاجرت خود می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *