ویزای مسافرتی آفریقای جنوبی

جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی

جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی

عوامل فرهنگی و گردشگری این کشور سالیانه مهاجران بسیاری را در زمینه تحصیل، کار، سرمایه گذاری و هم چنین توریست های بسیاری را مجذوب خود ساخته است. این مقاله جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی توسط مترجمان و کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. امید است اطلاعات فوق مورد عنایت شما قرار گیرد. جاذبه های گردشگری در این کشور بی شمار می باشد.

در این مقاله موضوعات زیر بررسی خواهند شد:

  • پر بازدید ترین مکان در این کشور کدام شهر می باشد؟
  • دلیل جاذبه گردشگری این کشور چیست؟
  • دلایل شهرت در این کشور چه می باشد؟

بررسی جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی

این کشور بسیار متنوع و زیبا می باشد، و به اندازه اسپانیا و فرانسه و تقریبا دو برابر کشور تگزاس است. در این کشور فرهنگ غنی، حیات وحش، مناظر زیبا و سواحل پهناور از جمله عوامل جذب کننده توریست و مهاجر به این کشور می باشد. افرادی که به دلایل مختلف از این کشور دیدن می کنند، طولی نخواهد کشید که از تاریخ غنی و فرهیخته بهره مند می شوند.

در این بخش جاذبه های گردشگری در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • سواحل آفتابی
  • دره رود Blyde
  • کیپ وایندلیز
  • اسکله ویکتوریا و آلفرد
  • سواحل دوربان
  • پارک ملی کروگر

شهرهای برتر آفریقای جنوبی

در این کشور شهرهای برتر به عنوان گزینه ای مناسب برای تحصیل و کار و زندگی در این کشور در نظر گرفته می شوند. هر کدام از شهرهای این کشور راحتی و خدمات منحصر به فرد خود را دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زندگی در شهرهای مختلف این کشور پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله شرایط زندگی در آفریقای جنوبی از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما می باشد.

در این بخش رتبه بندی شهرهای برتر این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

رتبه شهرنام شهر
1cape town
2durban
3Johannesburg
4Pretoria
5port Elizabeth
6knysna
7bolemfontein
8polokwane
9Grahamstown
10kimberley

واقعیت های جاذبه گردشگری آفریقای جنوبی 

واقعیت های جاذبه گردشگری آفریقای جنوبی 

در باب موضوع گردشگری این کشور چند واقعیت مورد توجه بسیاری از متقاضیان بوده است. کشوری است که حدود 11 زبان رسمی دارد و در سال 2011 میلادی جام جهانی فیفا بود. چند نمونه از واقعیت های گردشگری در این کشور به شرح زیر می باشد:

  1. تنها کشوری است که میزبان مسابقاتی مانند فوتبال، کریکت و جام جهانی راگبی است.
  2. کوه تیبل یا تافلبرگ یکی از کهن ترین کوه های این کشور است.
  3. آب های نوشیدنی در این کشور، رتبه 3 در تمیزترین آب نوشیدنی در دنیا را کسب کرده اند.
  4. این کشور 3 پایتخت به نام های پرتوریا به عنوان پایتخت سرمایه گذاری ، کیپ تاون پایتخت قانون گذاری، بلومفونتین پایتخت قضایی را در خود جای داده است.
  5. کشوری ثروتمند در زمینه معدن و مواد معدنی است.
  6. کشوری است که داوطلبانه برنامه تسحیلات هسته ای را از برنامه دولتی خود کنار گذاشته است.

خرید سوغاتی یکی از جاذبه گردشگری آفریقای جنوبی

یکی از لذت بخش ترین قسمت سفر، خرید یادگاری و سوغاتی های مرسوم در این کشور می باشد. غذاها، نوشیدنی ها، فرهنگ و هنر این کشور بسیار مورد توجه متقاضیان می باشد. بسیاری از سوغاتی های این کشور در هیچ یک از دیگر کشورهای دنیا یافت نخواهند شد.

در این بخش چند نمونه از سوغاتی های منحصر به فرد این کشور بیان می شود:

  • چای معروف به Rooibos
  • عرقیات معروف به Amarula (جز لیست ممنوعه در پرواز می باشد.)
  • وسایل هنری چوبی و کنده کاری شده
  • صنعت سرامیک مانند وسایل هنری سرامیکی
  • محصولات چرم شتر مرغ

جاذبه های گردشگری در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ شهر طلا نامیده می شود، یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی در این کشور می باشد. یکی از بزرگترین پایتخت های ثروتمند این کشور است و از گذشته تا کنون این شهر سرشار از طلا بوده است. فرهنگ شهر این کشور از گذشته تا کنون ترقی داشته است. ژوهانسبورگ یکی از شهرهای بزرگ برای تفریحات سرگرمی و داخل شهری است، در حالی که در کیپ تاون سواحل و کوه های بسیاری جهت پیاده روی و تفریحات دیگر وجود دارد.

در این بخش چند نمونه از جذابیت های گردشگری این شهر شرح داده شده است:

جاذبه های گردشگری در کیپ تاون آفریقای جنوبی

پایتخت این کشور کیپ تاون به عنوان شهر مادر شناخته شده است. یکی از شهرهای اروپایی که از گذشته تا کنون بسیار ثروتمند و سرشار از فرهنگ غنی می باشد. پهناوری این شهر تا حدود اقیانوس اطلس کشیده شده است. از حیث گردشگری این شهر برای تفریحاتی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و موج سواری بسیار مناسب می باشد. از دید مهاجرتی این کشور هم برای تحصیل در شهرهای بزرگ و هم از زاویه دید دیگر جهت یافتن مشاغل پر درآمد در رشته های مهندسی، پزشکی و آموزش جایگاه ای را به خود اختصاص داده است. برای مطالعه بیشتر می توانید مقاله یافتن شغل و کاریابی در کیپ تاون آفریقای جنوبی را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید.

چند نمونه از جذابیت های گردشگری کیپ تاون در نمودار زیر بیان شده است:

  • کوه تیبل
  • باغ های گیاه شناسی ملی کریستنبوش
  • سواحل کلیفتن و کمپس
  • نمای آب ویکتوریا و آلفرد
  • جزیره روبن
  • موزه قلب کیپ تاون
  • غواصی با کوسه های سفید در قفس

اقامت پس از تحصیل در آفریقای جنوبی

در این مقاله جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفت. این کشور انتخاب بسیاری از متقاضیان برای کار، تحصیل و زندگی می باشد. هزینه زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورها پایین تر می باشد و سطح تحصیلات دانشگاهی در این کشور بالا است. در این کشور پذیرش در تمامی مقاطع تحصیلی برای دانشجویان بین المللی را در رشته های مختلف امکان پذیر می باشد. برای متقاضیانی که در طول تحصیل یا پس از اتمام تحصیل جویای کار در این کشور می باشند، می توانند به مقاله کار حین تحصیل و پس از تحصیل در آفریقای جنوبی از طریق لینک مربوطه مراجعه نمایند. از طریق دیدگاه مقاله امکان ارائه نظرات و سوالات برای شما فراهم شده است. به این ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن مشاورین موسسه حقوقی ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *