شرایط در آفریقای جنوبی

برترین هتل های آفریقای جنوبی

برترین هتل های آفریقای جنوبی

برترین هتل های آفریقای جنوبی از مسیر باغ، تا کوه تیبل، پارک ملی کروگر، دماغه امید خوب و سرزمین های Stellenbosch، نفس شما را بند می آورد. شما به چندین هفته زمان نیاز دارید تا زمین های زیادی را در این کشور متنوع و گسترده پوشش دهید، اما یک استراحت شهری مستقل در کیپ تاون، دوربان، جوبورگ یا پرتوریا به همان اندازه ارزشمند است. آفریقای جنوبی بدون شک یکی از زیباترین کشورهای روی زمین است.

اسکان در همه این مکان ‌ها از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است و می ‌توانید هتل‌ های ساحلی دل ‌باز و مدرن، کمپ ‌های سافاری و املاک سنتی بزرگ را انتخاب کنید. اخذ مشاوره از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت و یا سفر به آفریقای جنوبی موجب می شود بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

 

هتل های کیپ تاون در آفریقای جنوبی

تاج کیپ تاون واقع در مرکز شهر سنت جورج، نه چندان دور از محبوب ترین جاذبه ها، مکانی واقعاً مجلل برای گذراندن اقامت شماست. از پنجره، منظره زیبایی از کوه تیبل و خط افق شهر خواهید دید. این رستوران دارای بهترین غذاهای هندی در کیپ تاون و همچنین یک صبحانه بوفه معروف است. تاج کیپ تاون همچنین کتابخانه، سالن ورزشی، فضاهای کنفرانس و استخر سرپوشیده با اسپا را به شما ارائه می دهد.One & Only یک گزینه سطح بالا برای مسافران برجسته است. این هتل که در ساحل شلوغ با چشم ‌اندازی از کوه تیبل قرار دارد، تنها یک پیاده روی کوتاه تا موزه الماس کیپ تاون فاصله دارد.

 

کیپ تاون One & Only دارای یک رستوران معروف ژاپنی و همچنین شامل استخر، اسپا و مرکز تناسب اندام است. هتل بلمونت مونت نلسون در قالب یک ویلای شیک، تنها 15 دقیقه با مرکز کیپ تاون فاصله دارد. اتاق ‌های بلمونت مونت نلسون با رنگ‌ های ملایم و وسایل مرمری در حمام‌ ها، تجربه ‌ای مجلل را ارائه می ‌کنند. با برخی از اتاق ها می توانید منظره ای از کوه تیبل تاپ، بالکن، تخت خواب 4 پوستر، آشپزخانه خصوصی و حتی حیاط کوچک خود داشته باشید.

در نمودار زیر شاهد اقامت در هتل های گران و لوکس و اقامت در هتل های متوسط و ارزان در آفریقای جنوبی هستید:

مقایسه اقامت در هتل های لوکس و متوسط در آفریقای جنوبی

برترین هتل های جالب آفریقای جنوبی

سیلو گزینه ای برای کسانی است که به دنبال چیزی کمی عجیب و متفاوت، اما به همان اندازه مجلل هستند: این هتل که از یک آسانسور غلات در اوایل قرن بیستم ساخته شده است، در کنار بندر با منظره کوهستانی پانوراما قرار دارد. هر اتاق دارای دکور منحصر به فرد و مبلمان آنتیک و همچنین بالکن، لوستر و وای فای رایگان است. صبحانه رایگان است. مهمانان می‌توانند از اسپا و باشگاه بدنسازی داخل خانه، به‌علاوه رستوران روی پشت‌بام و استخر روباز لذت ببرند. هتل کیپ گریس که در اسکله مجزای خود در کنار آب، در نزدیکی بلوار نلسون ماندلا قرار دارد، اتاق ‌هایی با بالکن و دکوراسیون عتیقه، و چشم ‌انداز زیبا از اسکله و آب ارائه می‌دهد.

 

بار ویسکی دارای یک شومینه دنج است و کتابخانه چای عصرانه ارائه می دهد. باشگاه ورزشی، اسپا، و استخر روباز گرم نیز وجود دارد. هتل 12 Apostles & Spa با چشم ‌اندازهای پانوراما از اقیانوس، در حاشیه پارک ملی کوه تیبل، و درست در کنار ساحل اودکرال واقع شده است. هر اتاق دارای سبک منحصر به فردی است و دارای تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، و همچنین بالکن و پاسیو است. اتاق های پریمیوم بیشتر دارای منظره اقیانوس و یک اتاق نشیمن خصوصی هستند. پارکینگ و صبحانه برای همه مهمانان رایگان است، همچنین شاتل به اسکله که 12 کیلومتر دورتر است، رایگان است. ناهارخوری ‌ها می ‌توانند از غذا در 2 رستوران مجلل لذت ببرند که یکی از آنها 24 ساعته باز است.

برترین هتل های جالب آفریقای جنوبی

هتل های تاریخی آفریقای جنوبی

الرمن هاوس که از یک عمارت دوران ادوارد تغییر شکل داده است، منظره ای بکر از اقیانوس اطلس و ساحل دارد. درست در کنار ساحل کلیفتون، و تنها چند کیلومتر با مرکز شهر کیپ تاون و پارک ملی کوه تیبل فاصله دارد. هر اتاق دارای کف گرم، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار است. اتاق ‌های درجه یک‌تر دارای بالکن، مبلمان عتیقه، و منظره اقیانوس، و همچنین سالن استراحت و غذاخوری خصوصی هستند. ویلاها شامل یک استخر خصوصی و کارکنان شخصی شما هستند. برای هر میهمان پارکینگ، صبحانه و شاتل رایگان است، همچنین یک انباری و کوکتل در شب. این رستوران غذاهایی را ارائه می دهد که مستقیماً از مزرعه به میز می آید.

هتل ساکسون، ویلا و اسپا این مکان که به عنوان ملکی که نلسون ماندلا پس از آزادی از زندان در آن اقامت داشت، شهرت داشت، این مکانی بود که او سنگ تمام گذاشتن زندگی نامه خود را در آن قرار داد. آن زمان یک خانه خانوادگی خصوصی بود، اکنون یک هتل بوتیک با 10 هکتار زمین، یک استخر بی نهایت و یک اسپا است. حتی پس از این تغییر مالکیت، رئیس جمهور آفریقای جنوبی از آن بازدید کرد – سوئیتی به افتخار او نامگذاری و طراحی شده است. این هتل و اسپا دارای تم قوی و شیک آفریقایی مدرن هستند.

در جدول زیر شاهد تعداد توریست ها در آفریقای جنوبی در سال های اخیر می باشید:

سالتعداد توریست ها
202023101
202120185
202220194

برترین و زیباترین هتل های آفریقای جنوبی

هتل 4 فصل وست کلیف در دهکده Westcliff یک منطقه مرفه است و در اینجا بود که Four Seasons هتل خود را تأسیس کرد. این اقامتگاه از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی است که در دامنه تپه قرار دارد و توسط باغ‌ ها، فواره ‌ها و حیاط‌ ها احاطه شده است، شیک است، با نکات کلاسیک و اشاره به فرهنگ آفریقایی. رستوران Flames، غذاهای با الهام از منطقه از جمله غذای  braai سرو می‌کند و دارای تراس با مناظر وسیع است. یک سالن اسپا در فضای باز نیز وجود دارد که مهمانان می‌ توانند غذاهای سبک ‌تر و غذاهای سالم سفارش دهند. اسپا خود با یک استخر رویایی 25 متری فقط برای بزرگسالان، تجربه ‌های آرامش ‌بخش هماهنگی را فراهم می‌ کند.

Fairlawns Boutique Hotel & SpaFairlawns زمانی یک خانه اعیانی بود که در منطقه Morningside شهر یافت می ‌شود، مهمانان را کمی دورتر از مرکز، در منطقه ‌ای سرسبز و مسکونی قرار می ‌دهد. 42 سوئیت و ویلای بزرگ، محل اقامت مهمان را تشکیل می ‌دهند، با ظاهری خانه‌ دار و با شکوه معاصر. در همین حال، منطقه اسپا تم بالیایی دارد و درمان ‌هایی با الهام از آسیا دارد. وقتی نوبت به غذاخوری می ‌رسد، مهمانان می‌ توانند از میان غذاخوری‌های عالی Amuse-Bouche، Manor House Bistro، Into the Woods و Champagne Room که دومی در ارتباط با خانه شامپاین فرانسوی Perrier-Jouet ایجاد شده است، انتخاب کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تجربه ای تخصصی آماده ارائه مشاوره در خصوص اخذ ویزای توریستی آفریقای جنوبی به شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *