مهاجرت تحصیلی اوکراین

دانشگاه یوروپسکی در اوکراین

دانشگاه یوروپسکی در اوکراین

دانشگاه یوروپسکی در اوکراین یکی از بهترین دانشگاه های این کشور می باشد که هر ساله دانشجویانی زیادی اقدام به ورود به این دانشگاه می کنند. با شرکت در برنامه های تحصیلی دانشگاه اوکراین، فارغ التحصیلان می توانند در نقاط مختلف جهان مشغول به کار شوند. زیرا مدارک کسب شده از این دانشگاه در تمامی نقاط دنیا معتبر می باشند. اگر قصد دارید مشغول به تحصیل در دانشگاه یوروپسکی در کشور اوکراین شوید، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا انتهای این نوشتار همراه باشید و درباره این دانشگاه، اقامت در این دانشگاه، آموزش، دانشکده ها و سایر موارد مرتبط اطلاعات کافی کسب کنید.

درباره دانشگاه یوروپسکی در اوکراین

دانشگاه یوروپسکی در اوکراین که در سال 1991 تاسیس شده است. یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ کیف در منطقه کیف واقع شده است. دانشگاه اروپایی اوکراین یک موسسه آموزش عالی است که توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین به رسمیت شناخته شده است. این دانشگاه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی به طور رسمی شناخته شده است. در چندین زمینه تحصیلی می شود. دانشگاه اروپا اوکراین یکی از بزرگترین موسسات آموزشی خصوصی در این کشور است. جایی که بیش از 20000 دانشجو در آن تحصیل می کنند. در این دانشگاه دانشجویان بین المللی نیز مشغول به تحصیل در برنامه های تحصیلی مختلف هستند که از 15 کشور مختلف دنیا وارد این دانشگاه شده اند.

در میان موسسات آموزش عالی خصوصی که بعد از اینکه کشور اوکراین استقلال بدست آورد تاسیس شدند. دانشگاه اروپایی یا دانشگاه یوروپسکی در اوکراین یکی از اولین و مشهورترین دانشگاه ها به شمار می رود. این دانشگاه به مدت 25 سال در بین جوامع آموزشی و تجاری در کشور اوکراین شهرت قابل توجهی کسب کرد. دانشگاه اروپایی کشور اوکراین امروزه یک دانشگاه چند رشته ای مدرن است. با توجه به اشکال مختلف آموزش و تدریس برنامه های تحصیلی مختلف، هزاران نفر از سراسر دنیا برای تحقق رویاهای خود در این دانشگاه یوروپسکی در اوکراین مشغول به تحصیل هستند. فارغ التحصیلان این دانشگاه در بسیاری از شرکت ها، کمپانی ها و سازمان های معتبر و شناخته شده است‌. در اوکراین و کشور های خارجی مشغول به کار در پست و مقام های بالا هستند.

زندگی در دانشگاه یوروپسکی در اوکراین

برای زندگی در دانشگاه یوروپسکی در اوکراین دانشجویان می توانند از امکانات مختلفی مانند خوابگاه ها، مغازه ها و کافی نت ها بهره مند شوند. خوابگاه شماره 1 در خیابان اوشاکوف محل اقامت دانشجویان و محصلان است. این خوابگاه شامل چندین اتاق به همراه آشپزخانه ها، اتاق های بهداشتی، حمام و یک سالن دنج که در آن دانشجویان همیشه می توانند تلویزیون تماشا کنند. خوابگاه شماره 2 در خیابان لیتویننکو قرار گرفته است. دانشجویان حقوق و شرکت های امنیتی دانشکده را در خود جای داده است. خوابگاه شماره 2 دانشگاه اروپایی اوکراین شامل سالن ناهار خوری و سالن های بدنسازی (که مساحت کل آنها 350 متر مربع است). سالن های ورزشی، 2 سالن ورزش های رزمی، زمین های بازی، یک استادیوم، زمین بسکتبال و تفریح می باشد.

بخش های ورزشی خوابگاه شماره 2 این دانشگاه عبارتند از:

  • والیبال
  • بسکتبال
  • شیپینگ
  • ژیمناستیک
  • تكواندو
  • دو و میدانی
  • فوتبال

جهت تحصیل در اوکراین و کسب اطلاعات بیشتر نمودار تعداد دانشجویان بین المللی این کشور را بررسی بفرمائید:

میانگین تعداد دانشجویان بین المللی در کشور اکراین

دانشکده آموزش از راه دور دانشگاه یوروپسکی در اوکراین

در دانشکده مکاتبات و آموزش از راه دور دانشجویان می توانند در زمینه های مختلفی مانند امنیت سایبری، مهندسی نرم افزار، علوم کامپیوتر، امور اطلاعات، کتابخانه و بایگانی، رقص، هنر موسیقی، اقتصاد، بازاریابی، امور مالی، بانکی و بیمه، حسابداری و مالیات اکولوژی، مهندسی نرم افزار و مدیریت مشغول به تحصیل شوند. به کمک این دانشکده، دانشجویان با کمک فناوری های نوین از راه دور می توانند دانش خود را با استفاده از فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی مدرن (سخنرانی های آنلاین، پلتفرم های آنلاین مودل، سمینارها، تست از طریق اینترنت و غیره) مستقیما در محل زندگی (محل اقامت) خود بدست آوردند. جهت اطلاع از شرایط اقامت در اوکراین مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

دانشکده آموزش از راه دور دانشگاه یوروپسکی در اوکراین

دانشکده سیستم ها و فناوری های اطلاعات دانشگاه اروپایی اوکراین

اگر به فن آوری های فناوری اطلاعات علاقه دارید، از چشم انداز آنها و رهبری غیرقابل انکار در دنیای مدرن آگاه هستید. قصد دارید برای ایجاد حرفه ای موفق در فناوری اطلاعات برنامه ریزی کنید. همچنین می توانید وارد دانشکده فناوری اطلاعات دانشگاه اروپایی اوکراین شوید. در این دانشکده کلیه حوزه های اصلی فناوری اطلاعات، رایانه، سیستم های اطلاعاتی، محاسبات موبایل و ابری، هوش مصنوعی، سیستم های داده و امنیتی، مدیریت اطلاعات و دانش تدریس می شوند. علاوه بر تحصیل در رشته های IT، دانشجویان می توانند رشته های دیگری مانند رشته های الکترونیک و تجارت الکترونیکی، اقتصاد دیجیتال، مدیریت ارتباطات، طراحی تفکر، الگوسازی محیطی و موارد دیگر را که دوست دارند مطالعه کنند.

دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه اروپایی اوکراین

دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه اروپایی بیش از 20 سال قدمت دارد. فارغ التحصیلان این دانشکده با موفقیت در شرکت های شاخه های مختلف اقتصادی، در مشاغل مختلف​​ در حوزه بانکی، در ساختارهای مدیریت دولتی و سایر حوزه های مرتبط مشغول به کار می شوند. از زمینه های اصلی تحصیل در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه اروپایی اوکراین می توان به اقتصاد، بازاریابی، امور مالی، بانکی و بیمه، حسابداری و مالیات مدیریت و اکولوژی اشاره کرد. جهت اطلاع از شرایط زندگی در این کشور مطالعه مقاله هزینه زندگی در اوکراین خالی از لطف نخواهد بود.

دانشکده حقوق دانشگاه اروپایی اوکراین

دانشکده حقوق دانشگاه اروپایی اوکراین یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی این دانشگاه است. پیشرفت موفق این دانشکده که در سال 2004 تاسیس شده است. از این رو تایید بر محبوبیت بالای آن در بین دانشجویان و موفقیت های شغلی موفق فارغ التحصیلان آن است. پس از فارغ التحصیلی، فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد این دانشکده این فرصت را دارند. تحصیلات تکمیلی خود را ادامه دهند. وظیفه اصلی دانشکده حقوق این است که با تلفیق آموزش های نظری صحیح و آموزش های عملی، متخصصانی را آماده سازی کند. همچنین بتوانند دانش به دست آمده را در سطح حرفه ای بالایی استفاده کنند.

این دانشکده از 3 بخش تشکیل شده است که آموزش های حرفه ای را به دانشجویان ارائه می دهند:

ردیفبخش های آموزش دانشکده حقوق
1گروه تاریخ و تئوری دولت و حقوق
2گروه حقوق جزاء و علوم پزشکی قانونی
3گروه تجارت بین الملل و حقوق مدنی

هموطنان عزیزی که به فکر مهاجرت به اوکراین و ورود به بهترین دانشگاه های اوکراین هستند می توانند برای کسب اطلاعات مفید و بروز به سایر مقالات تهیه شده توسط متخصصان مجرب کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *