مهاجرت تحصیلی استرالیا

دانشگاه استرالیای غربی

دانشگاه استرالیای غربی

دانشگاه استرالیای غربی از جمله دانشگاه های برتر برای دانشجویان می باشد که درخواست تحصیل در این دانشگاه روز به روز در حال افزایش است. متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می توانند به پشتوانه سوابق تحصیلی و علمی خود در آن پذیرش بگیرند. اخذ پذیرش در این دانشگاه می تواند دشوار ترین مرحله مهاجرت تحصیلی به کشور استرالیا باشد. لذا متقاضیان می توانند در این خصوص اقدام به تقویت پایه های علمی و تحصیلی خود از دوره های پیشین نمایند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه دانشگاه استرالیای غربی می باشید:

تعداد دانشجویان کارشناسیتعداد دانشجویان ارشد و دکتراتعداد هیات علمیتعداد کارکنان بین المللی
90000739876514

متقاضیان در هر زمان می توانند با تکمیل فرم ارزیابی آنلاین، از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مشاوره دریافت نمایند.

بررسی دانشگاه استرالیای غربی

دانشگاه استرالیای غربی در سال 1911 تاسیس شد. این دانشگاه هر ساله میزبان تعداد فراوانی از دانشجویان خارجی می باشد. متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می توانند به پشتوانه اعتبار آن از مزایای فراوانی بهره مند شوند. این مزایا می توانند در هنگام کار پس از تحصیل به دانشجویان یاری رسانند. علاوه بر آن نیز دانشجویان می توانند با تحصیل در این دانشگاه، از مزایای اجتماعی موجود در استرالیا بهره مند شوند. متقاضیان تحصیل در استرالیا در دانشگاه استرالیای غربی می توانند به پشتوانه اعتبار دانشگاه، از فرصت های گوناگونی بهره مند شوند. این مسئله می تواند در آینده سازی متقاضیان به آنها یاری رساند.

برخی از مزایای تحصیل در دانشگاه استرالیای غربی عبارتند از:

  • تحصیل در دانشگاهی معتبر
  • مدرک تحصیلی معتبر
  • هزینه مطلوب تحصیل

دانشگاه استرالیای غربی یکی از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور نیز می باشد. این دانشگاه هر ساله میزبان دانشجویانی است که موفق شده اند از رقابت در اخذ پذیرش، موفق عمل کنند. متقاضیان تحصیل در این دانشگاه باید به این نکته توجه کنند که تحصیل در دانشگاه استرالیای غربی، مستلزم تلاش مستمر و ارتقاع مهارت تحصیلی در دوره های مختلف می باشد. لذا دانشگاه استرالیای غربی یکی از دانشگاه های برجسته در کشور استرالیا می باشد. از جمله دلایل اهمیت این دانشگاه برای اشخاص، اعتبار و قدمت آن است که منجر به شهرتی جهانی و جذب دانشجویان از سراسر جهان شده است.

دانشکده های دانشگاه استرالیای غربی

دانشکده های دانشگاه استرالیای غربی با عملکرد فوق العاده خود در دوره اخیر توانسته اند تا به شهرت این دانشگاه بی افزایند. به عبارتی عملکرد کلی دانشگاه در سال 2022 به صورتی بوده که توانسته موفقیت های زیادی را به ارمغان آورد. متقاضیان می توانند از شهرت و عملکرد مطلوب این دانشگاه برای افزایش اعتبار مدرک تحصیلی خود استفاده نمایند. به این صورت که با افزایش اعتبار دانشگاه و بهبود عملکرد دانشکده ها، اعتبار مدرک تحصیلی اخذ شده نیز افزایش خواهد یافت. دانشکده ها می توانند در ارتقاع دانشگاه و مدارک تجصیلی نقش موثری داشته باشند.

دانشکده ها هسته اصلی آموزش در دانشگاه ها می باشند. دانشگاه استرالیای غربی نیز از این قاعده استثنا نخواهد بود. در دانشگاه استرالیای غربی، دانشکده ها هسته آموزشی و دانشگاه نیز جنبه مدیریتی دارد. این ساختار سازمانی حاکم بر دانشگاه ها، آن ها را در موفقیت یاری می کند. دانشکده های متعدد در این دانشگاه بیانگر وجود طیف وسیعی از رشته های تحصیلی در این دانشگاه می باشد. دانشکده و رشته های مهمی نیز در این دانشگاه وجود دارند که به توسعه استرالیا کمک شایانی می کنند.

برخی از دانشکده های دانشگاه استرالیای غربی عبارتند از:

  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده هنرهای تجسمی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده تجارت و بازرگانی
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده فیزیک
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده معماری
  • دانشکده هنر
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده کشاورزی

رنکینگ University of Western Australia

رنکینگ دانشگاه ها بیانگر میزان اعتبار آن ها در سطوح مختلف است. بنابراین متقاضیان می توانند با بررسی رنکینگ دانشگاه استرالیای غربی، به اعتبار آن در سطوح مختلف پی ببرند. شایان ذکر است که این دانشگاه در سطوح کشوری و بین المللی دارای رنک مطلوبی می باشد. متقاضیان می توانند به واسطه رنکینگ موجود، بدون صرف هزینه از شرایط نسبی تحصیلی در این دانشگاه مطلع شده و برای آن برنامه ریزی کنند. دانشگاه استرالیای غربی می تواند گزینه بسیار خوبی برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا باشد.

برخی اطلاعات که از رنکینگ به دست می آیند عبارتند از:

  • اعتبار دانشگاه در سطوح مختلف
  • سطح کیفی دانشگاه
  • تخمین اعتبار علمی

دانشگاه استرالیای غربی در دوره های اخیر نیز شاهد پیشرفت هایی بوده، اما نسبت به سال گذشته 5 رتبه کاهش داشته است. به طوری که این دانشگاه در سال 2016 در رتبه 106 در QS و در سال 2022 در رتبه 92 در QS می باشد. این دانشگاه همچنان دارای رنکینگ مطلوبی در جهان می باشد و می تواند مدارک معتبری را صادر نماید. متقاضیان می توانند به پشتوانه اعتبار رنکینگ این دانشگاه، اعتبار رزومه تحصیلی خود را نیز افزایش دهند. این مسئله منجر به افزایش شانس متقاضیان در کار پس از تحصیل شود. جهت تکمیل اطلاعات خود در این خصوص مقاله کار در اسپانیا را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش از دانشگاه استرالیای غربی

اخذ پذیرش از دانشگاه استرالیای غربی

اخذ پذیرش در دانشگاه استرالیای غربی می تواند برای متقاضیان کمی دشوار باشد. چرات که این دانشگاه نیز مخاطبان فراوانی دارد و این به معنی رقابت می باشد. متقاضیان می توانند پس از اخذ پذیرش در این دانشگاه برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا و اعزام دانشجو به استرالیا اقدام نمایند. متقاضیان تحصیل در این کشور می توانند در مسیر اخذ پذیرش برای افزایش شانس خود اقداماتی را در دستور کار قرار دهند. این مسئله بیانگر توان رقابت تمامی متقاضیان می باشد.

برخی اقدامات برای افزایش شانس پذیرش عبارتند از:

  • تقویت ریز نمرات
  • اقدام به اخذ مدارک علمی
  • اقدام به اخذ مدرک زبان
  • اخذ معدل بالا

متقاضیان در امور پذیرش توسط دانشگاه استرالیای غربی می توانند از وکلای مجرب و مشاورین حقوقی کمک بگیرند. چرا که این امور شامل برخی پیچیدگی های حقوقی می شوند. همچنین برخی مدارک مورد نیاز نیز می توانند منجر به نیاز به وکلای مهاجرتی شوند. متقاضیان برای اخذ پذیرش از دانشگاه استرالیای غربی و تحصیل در آن مستلزم آماده سازی مدارک اثبات کننده شایستگی خود می باشند. این مدارک بیانگر و تایید کننده توانایی متقاضیان برای تحصیل در این کشور هستند.

برخی از این مدارک عبارت اند از:

  • مدرک تحصیلی مورد تایید دانشگاه
  • مدارک و گواهی های علمی معتبر
  • ریز نمرات مطلوب
  • معدل مطلوب

هزینه تحصیل در استرالیا

هزینه های حین تحصیل در دانشگاه و تامین آن ها می تواند بزرگترین مشکل بسیاری از متقاضیان باشد. متقاضیان برای تامین هزینه ها می توانند از روش های مختلفی استفاده نمایند. این روش ها گاها بخشی و گاها تمام هزینه های موجود را پوشش می دهند. برخی از روش های تامین منابع مالی برای تحصیل در استرالیا عبارتست از:

شایان ذکر است که همکاری با موسسه های حقوقی در امور مهاجرت می تواند مهاجرت متقاضیان را فارغ از دغدغه های رایج به ثمر رساند. یکی از موسسات برجسته در این زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است. این موسسه همواره آماده ارائه خدمات مهاجرتی به متقاضیان بوده و تا امروز توانسته لبخند رضایت را بر لب های آنان بنشاند. متقاضیان می توانند با تماس با کارشناسان مجرب مجموعه، برای همکاری در امور مهاجرتی اقدام نمایند.ب

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *