مهاجرت سرمایه گذاری در موناکو

خرید ملک در موناکو

خرید ملک در موناکو

کشور موناکو معروف به شاهزاده نشین موناکو می باشد که دومین کشور کوچک دنیاست. می توان هدف افراد از خرید ملک در موناکو که کشوری پر زرق و برق است را برای افراد بازنشسته ادامه زندگی فوق العاده و ایده آل دانست. در موناکو مسابقات و مناسبت های جهانی مانند مسابقات فرمول 1 جهان و همچنین تنیس برای افراد ثروتمند برگزار می شود. برگزاری نمایشگاه های جالب و شگفت انگیز از دیگر جاذبه های این کشور کوچک می باشد. پس می توان نتیجه گرفت کشور موناکو با وسعت و جمعیت کم با این جذابیت ها کشوری مناسبی برای افراد پولدار از نظر سرمایه گذاری و خرید ملک است. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از راه های سرمایه گذاری و چگونگی خرید ملک با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سرمایه گذاری در موناکو

سرمایه گذاری و خرید ملک در مراکز اقتصادی بین المللی یکی از بهترین راه هایی است. یک سرمایه گذار می تواند بازده بالاتری از سود را ببیند، تقریبا 70% دارایی های موناکو از صندوق های سرمایه گذاری خرید ملک افراد غیر تبعه در موناکو است. سرمایه گذاران ثروتمند چه میزان به سیستم بانکی کشور اعتماد دارند. موناکو یک فضای سیاسی و اقتصادی منحصر به فرد دارد. از این رو می تواند برای بانکداری و مدیریت ثروت عالی باشد. بانک های خصوصی بزرگ، صندوق امانات، سپرده مستقیم و سایر خدمات بانکی معمول از خدمات بانکداری کشور موناکو است.

با افتتاح حساب در بانک های پیشرو همچنین خدمات سرمایه گذاری مانند حساب سپرده چند ارزی ، معاملات سهام و درآمد ثابت، فلزات گران بها، ارز و سیستم عامل های معاملات کالا از جمله خدمات ارائه شده برای سرمایه گذاری به متقاضیان خارجی می باشد. این کشور تقریبا دارای 90 بانک ، مدیر دارایی، دفاتر خانوادگی و مشاوران مالی است. تقریبا 100 میلیارد € (یورو) از مبالغ سرمایه گذاری در این کشور را مدیریت می کنند. کلیه بانک ها و مدیران نمونه کارها دارای مجوز برای برنامه های سرمایه گذاری را به انجمن خدمات مالی موناکو که عضو فدراسیون بانکی اروپا است ارائه می کنند.

مالیات های متعلق به اجاره و خرید ملک در موناکو

از سال 1870 موناکو مالیات در درآمد را فقط برای افرادی در نظر گرفته که بیش از 6 ماه در سال در موناکو سکونت دارند. این بدین معنی است که افرادی که سرمایه گذاری غیرحضوری در موناکو دارند. در دیگر کشورهای اروپایی زندگی می کنند نیازی نیست مالیات پرداخت کنند. همچنین مالیات بر دارایی خالص وجود ندارد. املاک اجاره ای 1% از اجاره سالانه مالیات می گیرند. همچنین هنگام فروش ملک 33.3% مالیات بر فروش اعمال می شود. جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در این کشور مقاله سرمایه گذاری در موناکو را بررسی بفرمائید.

در نمودار زیر به بررسی رشد اقتصاد در این کشور خواهیم پرداخت:

نرخ رشد اقتصاد در موناکو

موناکو یک محیط تجاری قوی برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است. این کشور همچنین به عنوان یک پناهگاه مالیاتی رونق می گیرد زیرا مالیات بر درآمد صفر و مالیات کم برای مشاغل هم برای افراد (که محل اقامت خود را تأسیس کرده اند.) و هم برای شرکت های خارجی (که مشاغل و دفاتر خود را تأسیس کرده اند.) تحمیل می کند. افراد محلی و خارجی (به استثناء فرانسوی ها) که در موناکو اقامت و کار می کنند مشمول مالیات بر درآمد نیستند. با گفتن این سخنان، موناکو یک پناهگاه عاری از مالیات نیست زیرا تقریبا 20% مالیات بر ارزش افزوده را از افراد دریافت می کند. اما در سیستم مالی موناکو کاملا مالیات مستقیم بر اشخاص یا شرکت ها وجود ندارد. (یعنی مالیات بر درآمد، مالیات بر سود سرمایه یا مالیات بر ثروت) این کشور فقط از طریق مالیات بر ارزش افزوده خود درآمد کسب می کند.

ساده ترین روش سرمایه گذاری در موناکو

یکی از ساده ترین راه های سرمایه گذاری در موناکو خرید از املاک و مستغلات است. به ویژه برای افرادی که به دنبال گرفتن تابعیت کشور موناکو هستند. از آنجا که این کشور کاملا ثروتمند است. نباید تعجب کنید که املاک و مستغلات در این کشور ارزان نباشند. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به موناکو خالی از لطف نخواهد بود.

در یک چشم انداز خریدار با داشتن 1 میلیون € (یورو) می تواند انتظار ملک 15 متر مربع به بالا را خریداری کنند. دلیل گران بودن املاک محدود بودن زمین در این کشور است. جای زیادی برای رشد وجود ندارد. با افزایش قیمت ها، تقاضاء نیز در حال افزایش است. از این رو باعث جذب کارآفرینان موفق سرمایه داران و سرمایه گذاران می شود. خرید املاک و مستغلات یک حرکت تجاری هوشمند است. بنابراین پس از اخذ اقامت یک خانه برای گذراندن تعطیلات در یک مکان عالی برای فرد به وجود می آید.

مدارک مورد نیاز خرید ملک در موناکو

مدارک مورد نیاز خرید ملک در موناکو

هر متقاضی باید گواهی پلیس مبنی بر اینکه هر متقاضی بزرگسال سابقه کیفری در کشور یا کشورهایی که در طی 5 سال گذشته در آنها زندگی کرده است، نداشته باشد. بزرگسال بالای 16 سال سن باید نامه عدم سوء پیشینه ارائه دهد. در زمان درخواست اقامت این گواهینامه نباید بیش از 3 ماه از آن گذشته باشد. علاوه بر مدارک بالا مدارک زیر نیز باید به سفارت ارائه شود که عبارت اند از:

  • پاسپورت معتبر
  • شناسنامه
  • سند ازدواج در صورت متاهل بودن
  • هرگونه گواهی طلاق قبلی (یا گواهی فوت در صورتی که متقاضی همسر فوت کرده داشته باشد.)
  • گواهی پلیس به شرح بالا
  • اجاره نامه ثبت شده برای آپارتمان موناکو
  • ارائه قبض برق خانه اجاره شده
  • فرم های رسمی اقامت در موناکو تکمیل شده از سوی وکیل برای سفارت
  • گزارش سلامت برای متقاضیان 70 سال به بالا

استاندارهای خرید ملک در موناکو

توجه به امنیت سرمایه گذاری در یک کشور خارجی مخصوصا با پرداخت مبالغ بالا خواهد بود. از جمله فاکتورهای مهم برای تصمیم گیری در خصوص سرمایه گذاری در یک کشور توجه به استاندارهای شاخص یک کشور می باشد. در جدول زیر به بررسی آن ها می پردازیم:

شاخصشرح
فساد دولتی و قضاییطبق آمار شورای سازمان ضد فساد اداری اروپا (GRECO) ساز و کارهای ضد فساد اداری در موناکو به تدریج تقویت شده شده.
ثبات سیاسیاز جمله مهم ترین عوامل در امر سرمایه گذاری نکته مثبت در این زمینه رتبه اول در میان دیگر کشورها را دارد.

کشور موناکو برای افراد ثروتمند بسیار مناسب می باشد. هزینه های موجود در این کشور حتی هزینه های خرید ملک در موناکو از دیگر کشورهای اروپایی بسیار گران تر خواهد بود. جهت زندگی در این کشور مطالعه مقاله هزینه زندگی در موناکو از اطلاعات جامعی برخوردار می باشد.

به همین منظور پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی در این زمینه با وکیل مرتبط با این موضوع در ارتباط باشید. پروژه های متعلق به هر خرید ملک در محل های مختلف را به شما معرفی کنند. در این زمینه کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *