مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان

تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان که خانه برخی از دانشگاه های پیشرو در جهان است که به دلیل کیفیت تدریس و تحقیق مشهور هستند. مدرک تحصیلات تکمیلی انگلستان مورد احترام کارفرمایان قرار می گیرد و برای دانشجویان بین المللی که در انگلستان تحصیل می کنند، فرصتی فوق العاده برای بهبود زبان انگلیسی و غوطه ور شدن در یک جامعه چند فرهنگی و هیجان انگیز از دانشگاهیان و دانشجویان است. شما با تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان می توانید چشم انداز شغلی خود را بهبود ببخشید و یک مدرک معتبر بین المللی را به دست آورید. در این کشور باید بتوانید مطالعه را بر اساس برنامه خود شکل دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به بریتانیا و اخذ ویزای این کشور مشاور و همراه شماست.

هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان

متوسط ​​هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد در انگلستان برای یک دانشجوی بین المللی 14620£(پوند) است. هزینه های تحصیل در مقطع فوق لیسانس بسته به نوع کارشناسی ارشد که می خواهید تحصیل کنید، در کدام بخش از بریتانیا می خواهید زندگی کنید و در چه دانشگاهی تحصیل می کنید متفاوت است. هزینه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در انگلستان به مراتب کمتر از مدارس تحصیلات تکمیلی در ایالات متحده است.

تحصیل در انگلستان می تواند %30-%60 ارزان تر از معادل های آمریکایی باشد. یک گزینه محبوب برای تحصیلات تکمیلی، مدرک کارشناسی ارشد به شما امکان می دهد تا یک منطقه مورد علاقه را با عمق بیشتری مطالعه کنید و در برخی موارد می تواند شانس شما را برای تضمین شغل افزایش دهد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان می باشید:

شرحپارامتر
2 تا 4 سالمدت تحصیل
7سطح تحصیل
داردبورسیه تحصیلی
داردوام تحصیلی

بررسی تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان

در انگلستان مدرک کارشناسی ارشد یک مدرک سطح 7 است. آنها را بالاتر از مدرک کارشناسی اما پایین تر از دکترا قرار می دهد. در انگلستان، مدرک کارشناسی ارشد 180 واحد ارزش دارد. در حالی که داشتن مدرک کارشناسی ارشد می ‌تواند چشم ‌انداز شغلی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد، هزینه ‌های بالا و تقاضاهای آکادمیک به این معنی است که این روش تحصیلات تکمیلی برای همه مناسب نیست، بنابراین قبل از تصمیم‌ گیری برای دنبال کردن این مسیر، گزینه‌های خود را به طور کامل بررسی کنید. مدرک کارشناسی ارشد را نباید با مدرک کارشناسی ارشد هنرهای اسکاتلندی اشتباه گرفت، که مدرک کارشناسی است که توسط برخی از دانشگاه ها اعطاء می شود.

کارشناسی ارشد تمام وقت معمولا شامل 1 یا 2 سال تحصیل است، در حالی که برنامه های پاره وقت بین 2 تا 4 سال طول می کشد. اصطلاح “کارشناسی” به دانشجویان درجه یک اشاره دارد که برای مدرک لیسانس تحصیل می کنند، در حالی که “کارشناسی ارشد” برای توصیف دانشجویان فارغ التحصیل در حال تحصیل مدارک دوره دوم، معمولاً مدرک کارشناسی ارشد، مدرک کارشناسی ارشد یا دیپلم استفاده می شود. اصطلاح “کارشناسی ارشد” نیز برای توصیف کسانی که در  مقطع دکتری تحصیل می کنند استفاده می شود. در ارشد تمرکز بر یک حوزه خاص از یک موضوع گسترده تر، به دانش آموزان مقدار بیشتری از دانش تخصصی است.

رشته های تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان

مطالعه ای که توسط آژانس آمار آموزش عالی انجام شد نشان داد که %86 از دانشجویانی که دوره کارشناسی ارشد را در انگلستان به پایان رسانده اند، پس از فارغ التحصیلی در استخدام تمام وقت بوده اند، در حالی که تنها 75% از دانشجویان فارغ التحصیل شده اند. 4 نوع برنامه اصلی آموزش داده می شود، کارشناسی ارشد هنر کارشناسی ارشد علوم ، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد مهندسی که هر یک 1 تا 2 سال تمام وقت به طول می انجامد. در یک برنامه آموزش داده شده، انتظار می ‌رود که دانش ‌آموزان در سمینارها، آموزش‌ ها و سخنرانی ‌های هفتگی، مانند مدرک کارشناسی، شرکت کنند و ارزیابی می ‌تواند از طریق امتحان، پایان نامه یا پروژه باشد.

یک مدرک تحقیقاتی باعث می شود که دانشجویان مسئولیت بیشتری را برای کار و برنامه خود بپذیرند و مطالعه خود را حول یک پایان نامه قرار دهند و در عین حال تحت نظارت یک دانشگاهی باشند. محبوب ترین مدرک تحقیقاتی دکترا است که می تواند 3-4 سال طول بکشد و شامل نوشتن پایان نامه ای بین 60000 تا 100000 کلمه است که سپس در یک امتحان شفاهی ارائه می شود. انواع دیگر مدرک تحقیقاتی عبارتند از کارشناسی ارشد فلسفه و کارشناسی ارشد تحقیقات. این مدارک شبیه به دکترا هستند، اما از نظر تحصیلی به اندازه مقالات کوتاه ‌تر نیستند.

کارشناسی ارشد هنر و کارشناسی ارشد علوم تا حد زیادی دو گزینه آموزشی محبوب هستند. سایر موارد عبارتند از:

مزایای تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان

دانشجویان بین المللی (دانشجویان غیر از انگلستان) که با مدرک کارشناسی از یک دانشگاه معتبر با معدل متوسط تا خوب فارغ التحصیل شده اند، برای تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته می شوند. دانشگاه های بریتانیا هنگام تصمیم گیری برای پذیرش تنها به نمرات دانشجو متکی نیستند. با این حال، آنها همچنین یک بیانیه شخصی خوب نوشته شده و یک یا دو توصیه نامه علمی را در نظر می گیرند. لطفاً همچنین به یاد داشته باشید که دانشگاه های انگلستان به مدارک رسمی زبان انگلیسی نیاز دارند زیرا انگلیسی زبان اول شما نیست یا قبلا مدرک خود را در یک کشور انگلیسی زبان گذرانده اید. همچنین می توانید شرایط تحصیل در اسکاتلند را بررسی کنید.

در نمودار زیر شاهد دانشجویان بین المللی در مقطع ارشد در انگلستان هستید:

 

در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان می توانند بین مدرک تدریس شده، مدرک مبتنی بر تحقیق یا دکترا انتخاب کنند. معمولا مدرک کارشناسی ارشد (Master’s of Art) یا MSc (Master of Science) نامیده می شود، دوره کارشناسی ارشد تدریس شده معمولاً فقط 12 ماه طول می کشد تا تکمیل شود و در بین دانشجویان بین المللی بسیار محبوب است. این از همان ساختار کار کلاسی و برخی تحقیقاتی پیروی می کند که از اکثر مدارک تحصیلی در سراسر جهان انتظار دارید، اما تمرکز بیشتری دارد و بنابراین کوتاه تر است (یا پایان نامه کوتاه تری دارید). موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارائه خدمات تخصصی در مورد تحصیل در مقاطع مختلف در انگلستان مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *