مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته مدیریت در انگلستان

رشته مدیریت در انگلستان

رشته مدیریت در انگلستان از مهم ترین فرصت ها برای تحصیل عالی به شمار می رود. انگلستان از بهترین کشورها در زمینه آموزش به شمار می رود. این کشور در رتبه بندی جهانی در خصوص دانشگاه ها رتبه های درخشانی را هر ساله تسخیر می کند. شیوه آموزشی انگلستان به قدری موفق بوده است که بیشتر کشورهای اروپایی از سیستم آن الگو برداری می کنند. رشته مدیریت در انگلستان در بیشتر دانشگاه ها تدریس می شود. دانشجویان بین المللی می توانند با دارا بودن شرایط لازم برای هر دانشگاهی ک پذیرش داشته باشد اقدام کنند. این رشته در انگلستان جایگاه خوب و پرطرفداری دارد. همچنین فرصت های شغلی برای این رشته نیز در انگلستان مناسب است. رشته مدیریت یک دوره گسترده است که به شما اجازه می دهد طیف گسترده ای از موضوعات مدیریت را مطالعه کنید.

تحصیل رشته مدیریت در انگلستان

در طول مدت تحصیل خود در انگلستان می توانید در حسابداری و امور مالی، منابع انسانی، نوآوری، استراتژی و کارآفرینی، اقتصاد تجارت بین الملل یا بازاریابی تخصص داشته باشید. با طیف گسترده ای از واحدهای درسی برای انتخاب، می توانید مدرک خود را با موفقیت اخذ کنید. مدرک مدیریت بازرگانی و مدیریت بر برنامه ریزی از پرطرفدار و پرتقاضا ترین رشته های مدیریت در انگلستان است، اداره و عملیات یک سازمان متمرکز است. آموخته هایی که یک دانشجو در انگلستان در دانشگاه ها می بیند موجب می شود او موقعیت هایی را در شرکت های معتبر جهانی به دست آورد. در انگلستان دانشجویان رشته مدیریت به هر بخش از تجارت نگاه می کنند. تجارت و مدیریت در انگلستان به هم گره خورده اند و باهم مرتبط هستند.

برخی از زمینه هایی که دانشجویان در رشته مدیریت در آن حرفه ای می شوند عبارت است از:

  • امور مالی
  • حسابداری
  • بازاریابی
  • کنترل و توسعه منابع انسانی و اداری
  • توسعه کسب و کار
  • برگزاری جلسات و مراسم تخصصی
  • بهبود شرایط کارکنان
  • استخدام و عزل
  • مدیریت بحران
  • مدیریت رقابت
  • مدیریت کسب و کارهای کوچک

رشته مدیریت در انگلستان در مقطع ارشد

مقطع کارشناسی ارشد در مدیریت یک مدرک دانشگاهی تحصیلات تکمیلی است که دانش عمومی را در خصوص مدیریت و سازمان را فراهم می کند. مدارک تحصیلی به عنوان کارشناسی ارشد در گرایش های متفاوتی در مدیریت ارائه می شود. مثلا مدیریتMBA و یاDBA از مهم ترین آن ها هستند. و پس از آن مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی و مدیریت گردشگری در لیست محبوب ترین ها قرار دارند. برخی از گرایش ها در رشته مدیریت در انگلستان بر دانش نظری متمرکز هستند. با این حال، دانشگاه ها همچنین بر ارائه مهارت های مدیریتی مربوط به آموزش مانند مهارت های تحلیلی، رهبری و ارتباطات تمرکز دارند. کالج ها و مدارس بازرگانی کارشناسی ارشد مطالعات مدیریت را تحت عناوین مختلف ارائه می دهند.

برخی از گرایش های خاص را در جدول زیر برای شما آماده کرده ایم:

گرایش رشته مدیریت در مقطع ارشددانشکدهدانشگاه
کارشناسی ارشد مالی اسلامیدانشکده بازرگانیدانشگاه دورهام
کارشناسی ارشد روانشناسی کاردانشکده تجارت و اقتصاددانشگاه لاگبورو
تجارت بین الملل MLittدانشکده مدیریتدانشگاه سنت اندروز
مدیریت تجزیه و تحلیل تجاریدانشکده تجارتدانشگاه وارویک
کارشناسی ارشد تصدی و کارآفرینیدانشکده بازرگانیدانشگاه لیدز
کارشناسی ارشد مطالعات نوآوری اجتماعیدانشکده بازرگانیقاضی کمبریج
کارشناسی ارشد مدیریت پروژه و نوآوریدانشکده بازرگانیدانشگاه استراتکلاید

رشته مدیریت در انگلستان در مقطع ارشد

دروس ارائه شده در مقطع ارشد در انگلستان

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مدیریت در بسیاری از زمینه ها و صنایع مانند بازاریابی، حسابداری و امور مالی و مراقبت های بهداشتی، مدیریت زنجیره تأمین، مشاوره، مدیریت دولتی و از گزینه های شغلی گسترده ای بهره مند می شوند. آنها ممکن است به عنوان مدیر بازاریابی، مدیر حساب، تحلیل گر مالی، استراتژیست های بودجه، مشاوران بازرگانی ، واسطه های سرمایه گذاری و موارد دیگر کار کنند.در انگلستان شخصی که مدرک کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت اخذ کرده است می تواند فرصت های شغلی بیشتری از یک کارشناس مدیریت داشته باشد. این اشخاص می توانند در یک موضوع مرتبط با رشته خود با حل مشکلات نظر بسیاری از کارفرمایان را در امور حسابداری و مدیریت شرکت و مدیریت گردشگری جلب کنند.

در این مقطع موارد زیر تدریس می شود:

  • مدیریت تجارت جهانی
  • مدیریت عملیات و مالی شرکت ها
  • تجزیه و تحلیل بازاریابی
  • کارآفرینی و نوآوری
  • سیستم های مدیریت عملکرد
  • کار با نرک افزارهای جدید
  • مدیریت بین المللی
  • استراتژی های خاص مدیریت و تجارت

حقوق و الزامات اشتغال در رشته مدیریت در انگلستان

تجارت و مدیریت یک درجه گسترده است که بسیاری از زمینه ها را شامل می شود ، و طیف گسترده ای از مسیرهای شغلی وجود دارد که یک فارغ التحصیل می تواند پس از اتمام تحصیل خود دنبال کند. دانشجویان می توانند نقش هایی را در در نظر بگیرند. میانگین شروع حقوق فارغ التحصیلان حرفه ای22000£ (پوند) می باشد و میانگین شروع حقوق اشخاص غیرحرفه ای17971£ می باشد. الزامات کار در یک شركت و استغال به پست های مرتبط با مديريت شرایط خاصی دارند. البته شرایط مورد نياز شرایط عمومی ورود به انگلستان می باشند. مثلا متقاضی می بایست مدرک لیسانس بین المللی داشته باشد و در خصوص علوم انسانی باشد. همچنین اثبات مهارت در تسلط زبان انگلیسی از طریق مصاحبات و ارائه مدرک زبان انگلیسی نیز لازم است.

در نمودار زیر نرخ بیکاری در انگلستان را مشاهده می کنید:

نرخ بیکاری در انگلستان در ۲ سال اخیر

دوره های مدیریت در سال اول، قبل از اینکه دانشجویان در سال دوم، مسیر خود را انتخاب کنند، یک برنامه مشترک مطالعه دارند.پس از اتمام دور، مهارت های کلیدی در دانش بازار، امور مالی، مدیریت افراد، استراتژی و داده ها به شما کمک می کند تا حرفه خود را پیش ببرید. دوره های مدیریت در بیش از120 دانشگاه در انگلستان ارائه می شود. رشته مدیریت از رشته هایی است که دانشجویان بین المللی دوست دارند تا در مقطع ارشد آن نیز تحصیلات خود را ادامه دهند. فارغ التحصیلان ارشد نیز در فرصت های شغلی مقام های بهتری را در مقابل خود می بینند. شما می توانید به عنوان حسابدار، مدیر تبلیغات، بانکداری، مشاوره، مدیریت عمومی، مدیریت منابع انسانی و بازاریابی در انگلستان مشغول به کار شوید. در صورتی که می خواهید در انگلستان مدیریت بخوانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا با مشاوران متخصص مشورت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *