مهاجرت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در یونان

ویزای بازنشستگی یونان

ویزای بازنشستگی یونان

اخذ ویزای بازنشستگی یونان فرصتی عالی در خصوص زندگی در کشوری امن با سطح بهداشت بالا برای بازنشستگان علاقه مند به مهاجرت می باشد. این کشور، واقع در جنوب شرقی اروپا، درست در دریای مدیترانه واقع شده است. مدت هاست که کانون توجه مسافران و بازنشستگان است. این کشور به دلیل داشتن املاک و مستغلات در کنار آب در سواحل آفتابی در طول سال، سبک زندگی، مردم محلی خوشحال، سطح بالای زندگی، مزایای مالیاتی باورنکردنی و گنجینه های خارق العاده تاریخی برجسته است.

به طور خلاصه ، این کشور قلب تپنده جهان است. این زادگاه فلسفه مدرن است. این تاریخ، فرهنگ و زندگی مدرن را به گونه ای در هم آمیخته است که تقریبا در هیچ جای دیگر با هم مخلوط نشده است. در ادامه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره مزایا و نحوه اخذ ویزای بازنشستگی یونان با شما عزیزان صحبت خواهد کرد.

اخذ اقامت برای ویزای بازنشستگی یونان

اخذ ویزای بازنشستگی یونان برای تمامی مردم جهان نسبتا آسان است. به دلیل داشتن بخش گردشگری فعال، اخذ ویزای این کشور آسان است. اگرچه در بعضی موارد، روند ممکن است کمی دقیق تر باشد. شهروندان اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، لیختن اشتاین یا سوئیس برای بازنشستگی در این کشور نیازی به ویزا ندارند. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که هنگام ورود به کشور گذرنامه یا کارت شناسایی خود را ارائه دهید. علاوه بر این، اگر قصد دارید در این کشور به طور طولانی مدت زندگی کنید، برای سهولت انجام مراحل خاص، باید برای شماره شناسایی مالیات اقدام کنید.

شهروندان خارج از اتحادیه اروپا به ویزای ورود 3 ماهه معروف به ویزای نوع “D” نیاز دارند. با مراجعه به سفارت این کشور در کشور خود و آوردن مدارک زیر می توانید ویزای ورود را دریافت کنید:

مدارک لازمتوضیحات
گذرنامهحداقل اعتبار 3 ماه پس از ورود
عکسبه سبک عکس گذرنامه
فرم درخواستپر شده به زبان انگلیسی یا یونانی
گواهی پزشکیتوسط پزشک مجاز پر شده باشد.
اثبات بیمه درمانی معتبر در این کشور
اثبات عدم سوء پیشینهصادر شده توسط کشور مبدا

شما باید شخصا به سفارت این کشور مراجعه کنید تا مقامات بتوانند با شما مصاحبه کنند. آن ها همچنین در طول بازدید از شما اطلاعات بیومتریک را می گیرند. به یاد داشته باشید که این ویزا ها 90 روز اعتبار دارند.

مزایای ویزای بازنشستگی یونان

محل بازنشستگی اغلب یک تصمیم بسیار مهم و دشوار است. برخی در کشور خود بازنشسته می شوند، در حالی که دیگران به دنبال جای دیگری برای بازنشستگی می باشند. هنگام انتخاب محل بازنشستگی، اغلب متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، شما می خواهید کشور بازنشسته شما مزایای خاصی داشته باشد تا بتوانید از بازده کار سخت خود لذت ببرید. یکی از مکان هایی که اکثر مردم جهت گذراندن اوقات بازنشستگی انتخاب می کنند، ویزای بازنشستگی یونان می باشد.

مزایای اقامت و تابعیت یونان عبارتند از:

مزایا اقامت و تابعیت یونان

مراقبت های بهداشتی در ویزای بازنشستگی یونان

این کشور از مراقبت های بهداشتی بسیار خوبی برخوردار است و متوجه می شوید که ارزان تر از کشورهای دیگر مانند آمریکا است. همانطور که در بالا ذکر شد، برای درخواست اقامت در این کشور از قبل نیاز به بیمه درمانی دارید. به محض اقامت، می توانید از این پوشش به نفع پوشش یک ارائه دهنده محلی خلاص شوید. با این وجود، به هر صورت نیاز به داشتن بیمه خصوصی دارید. این کشور از مراقبت های بهداشتی جهانی برای شهروندان خود برخوردار است. اما تا زمانی که شهروند نشوید شرایط آن را نخواهید داشت.

در حالی که مراقبت های بهداشتی ارزان تر از سایر کشورها است، بهترین شرط شما این است که بیمه خود را از ارائه دهنده فعلی خود تمدید کنید. انجام این کار حداقل برای مدت کوتاهی به شما امکان مقایسه قیمت های محلی را می دهد بدون اینکه هرگز پوشش خود را از دست بدهید. اگر متوجه شدید که گزینه بهتری برای تهیه پوشش از یک ارائه دهنده محلی است، می توانید تغییر دهید.

افرادی که به پوشش درمانی نسبتا کمی احتیاج دارند حتی ممکن است ارزان ترین هزینه پرداخت خدمات فقط در صورت لزوم باشد. همچنین هنگامی که به دنبال مکانی برای زندگی در این کشور هستید باید مراقبت های بهداشتی را نیز در نظر داشته باشید. این کشور از خدمات بهداشتی بسیار خوبی برخوردار است. اما برای دریافت بهترین خدمات باید در نزدیکی بیمارستان زندگی كنید. اگر می خواهید در یک شهر بزرگ یا نزدیک آن زندگی کنید، مشکلی ایجاد نمی کند. اگر می خواهید در مکانی دورتر زندگی کنید، از بیمارستان های بزرگ فاصله خواهید داشت. بنابراین، اگر نیاز به ویزیت منظم در بیمارستان دارید، باید در نزدیکی شهر زندگی کنید.

مراقبت های بهداشتی در ویزای بازنشستگی یونان

هزینه زندگی در یونان

هزینه زندگی در یونان کمی بیش از 17% کمتر از اجاره های کشوری مانند ایالات متحده است که به طور قابل توجهی پایین تر است. به طور کلی، می توانید کمتر از 500$ (دلار) در ماه برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر آتن، پایتخت این کشور بپردازید. برای مقایسه، یک خوابه در قلب شهر نیویورک به طور متوسط ​​کمتر از 3100$ (دلار) در ماه است. اجاره ها بسته به اندازه آپارتمان و موقعیت مکانی متفاوت است. هزینه محله هایی که با سایر مهاجران می توانند هزینه بیشتری داشته باشند. اما هنوز هم می توانید انتظار پرداخت کمتر از 1000$ (دلار) برای یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر را داشته باشید.

در کل، شما می توانید با بودجه ای معادل 1500$ (دلار) در هر ماه، که شامل هزینه های متوسط ​​ماهیانه و اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر آتن است، راحت زندگی کنید. با این حال، به طور بالقوه می توانید هزینه های خود را حتی بیشتر کاهش دهید. فراتر از صرف زندگی ارزان، زندگی در یک منطقه دورتر باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. این کشور صدها جزیره کم جمعیت و شهرهای کوچک دارد. این مکان ها از شهرهای بزرگ دورتر هستند اما هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در این کشور اروپایی را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در یونان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، موسسه ای است که می تواند شما عزیزان به در امر مهاجرت به یونان یا سایر کشورهای دیگر کمک نماید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “ویزای بازنشستگی یونان

  1. محمدی گفت:

    سلام برای اقامت باز نشستگان یونان چقدر باید تمکن مالی نشون بدیم واین اقامت چند ساله هست

    1. صادقی گفت:

      با سلام بایستی 70 هزار یورو تمکن مالی داشته باشبد. برای کسب سایر اطلاعات با شماره 0219103232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *