مهاجرت تحصیلی استرالیا

تحصیل رشته طرحی لباس در استرالیا

تحصیل رشته طرحی لباس در استرالیا

استرالیا ارائه کننده رشته های هنری بسیاری است. تحصیل رشته طرحی لباس در استرالیا در دانشگاه های مختلفی در استرالیا ارائه می شود. این کشور میزبان دانشجویان بین المللی بسیاری است و یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل رشته های متنوع است. رشته طراحی لباس برای آن دسته از علاقه مندان به صنعت مد که خواهان تحصیلات آکادمیک در این زمینه هستند مناسب است. در این رشته دانشجویان دروسی مانند طراحی لباس، بافت، دوخت، مدلینگ، کارآفرینی طراحی لباس، بازاریابی، طراحی دیجیتال لباس و دروسی از این دست را مطالعه می کنند. شرایط تحصیل ارائه مدرک زبان، مدرک تحصیلی معتبر با معدل خوب و انگیزه نامه و سابقه کاری در صنعت مد است. در ادامه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید و درباره تحصیل رشته طراحی لباس در استرالیا بیشتر بدانید.

بررسی تحصیل رشته طرحی لباس در استرالیا

برای کار به عنوان طراح باس و مد در استرالیا، هیچ اعتبار صنعتی یا مدرک رسمی خاصی مورد نیاز نیست. این صنعتی است که در آن داشتن یک تجربه کاری در کنار مدرک تحصیلی بسیار مورد توجه است. تکمیل مدرک حرفه ای در طراحی لباس ممکن است گواهی III در اصول طراحی (یا گواهی III در تولید پوشاک و پارچه باشد. پیش نیازها ممکن است بین مؤسسات متفاوت باشد، اما معمولاً مصاحبه و یا برگه کار مورد نیاز است. از طرف دیگر، در یک خانه مد یا طراحی تجربه کسب کنید. برای تبدیل شدن به یک طراح ارشد یا مدیر خلاق می توانید تلاش کنید. طراحان لباس که مایل به ایجاد یک برند جهانی مد هستند، ممکن است بخواهند مطالعات بیشتری مانند کارشناسی ارشد مد (کارآفرینی) را انجام دهند.

در جدول زیر برخی دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی لباس در استرالیا مشاهده می کنید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه RMIT
2دانشگاه ملی استرالیا
3دانشگاه کورتین
4دانشگاه فناوری سیدنی
5دانشگاه تورنس استرالیا
6دانشگاه UTS

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه کورتین استرالیا

در دانشگاه کورتین استرالیا می توانید مبانی تفکر خلاق و طراحی نوآورانه را برای رسیدگی به مسائل محلی و جهانی که صنعت مد با آن مواجه است بیاموزید.

  • این رشته برای افراد خلاق و با انگیزه با علاقه شدید به مد و علاقه به طراحی معاصر جذاب خواهد بود.
  • شما با استفاده از یک چارچوب نظری و زمینه ای برای درک اهمیت فرهنگی و عملکرد طراحی مد و روندهای جهانی، بر رابطه بین لباس و بدن تمرکز خواهید کرد.
  • شما اصول طراحی و تمرین خلاقانه استودیویی را یاد خواهید گرفت و مهارت ‌هایی را در دستکاری و ساخت پارچه، طراحی، الگوسازی، استایل ‌سازی و تصویرسازی مد توسعه خواهید داد.
  • این رشته شما را تشویق می کند تا رویکردی نوآورانه برای طراحی، دستیابی به صلاحیت فنی و کسب تجربه در صنعت داشته باشید.
  • شما مهارت ها، دانش و تماس هایی را به دست خواهید آورد تا شما را برای طیف وسیعی از فرصت های شغلی در صنعت مد آماده کند.

دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته مد این فرصت را دارند که کار خود را در یک نمایشگاه مد پایان سال به متخصصان صنعت ارائه دهند (شرکت اجباری نیست و مستلزم پرداخت هزینه مشارکت طراحی است.) طراحی لباس و مد به عنوان بخشی از لیسانس طراحی ارائه می شود. شما قادر خواهید بود مدرک خود را با انتخاب 2 رشته تحصیلی اضافی یا یک واحد فرعی و 4 واحد انتخابی برای حمایت از اهداف شغلی خود ارتقا دهید.

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه کورتین استرالیا

لیسانس طراحی لباس در دانشگاه فناوری کوئینزلند Australia

برندهای مد جدید همیشه در حال ظهور هستند. کانال های دیجیتال به طراحان این امکان را می دهند که نه تنها آثار خود را نشان دهند، بلکه داستان خود را نیز بیان کنند و با مخاطبانی که ارزش های آنها را به اشتراک می گذارند ارتباط برقرار کنند. اگر عاشق مد هستید و می خواهید کارهای خود را در کت واک ببینید، این دانشگاه می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد. مدرک لیسانس طراحی لباس و مد طولانی ترین مدرک مد در کوئینزلند است و امکانات استاندارد صنعتی را فراهم می کند. مشاوران پیشرو صنعت به شما مشاوره خواهند داد و از چالش ‌ها و فرصت ‌های مد قرن 21 از جمله اخلاق و پایداری، شیوه‌ های صنعت و فناوری ‌های دیجیتال در حال ظهور استقبال خواهید کرد.

در استودیو، هویت طراحی خود را توسعه می‌ دهید و به صورت فردی و تیمی روی خلاصه ‌ها و پروژه‌ های دنیای واقعی کار می‌ کنید. دانشجویان این دانشگاه فروشگاه های پاپ آپ باز کرده اند، مجلات و وب سایت های مد تولید کرده اند و با طراحان برجسته ای مانند لیدیا پیرسون همکاری کرده اند.

کار پس از تحصیل در استرالیا

به عنوان فارغ التحصیل این مدرک، برای طیف وسیعی از نقش های حرفه ای در صنایع مرتبط با مد و طراحی واجد شرایط خواهید بود. نقش ‌هایی در فعالیت‌ های تجاری، حوزه های مد خاص، بازارهای طراحی نوظهور، صنایع لوکس معاصر و زیر مجموعه های بین رشته ‌ای دنیای مد وجود دارد. این مدرک می تواند منجر به مشاغلی از جمله:

  • طراح مد، لوازم جانبی، لباس، متریال یا رنگ
  • سازنده محتوای دیجیتال
  • الگوساز خلاق
  • کارگردان خلاق
  • استایلیست
  • استراتژیست مد
  • توسعه دهنده محصول
  • استراتژیست برند
  • مدیر ارتباطات
  • تولید کننده رویدادهای مد

میزان حقوق ماهیانه کار در استرالیا برای یک طراح لباس با توجه به محل کاری متفاوت است. اما به صورت میانگین طراحان لباس در استرالیا به میزان 6230AUD (دلار استرالیا) در ماه درآمد دارند. این میزان مبلغی بالغ بر 78000AUD (دلار استرالیا) در سال است. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته بازه حقوقی طراحان لباس در این کشور از 30000AUD الی حداکثر 170000AUD (دلار استرالیا) متغیر است.

میزان حقوق طراحان لباس در برخی از بهترین شهرهای استرالیا در نمودار زیر قابل مشاهده است:

میزان حقوق طراحان لباس در استرالیا

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه RMIT استرالیا

RMIT یک رهبر جهانی در آموزش مد و منسوجات است. دوره ها در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است و فارغ التحصیلان در سراسر جهان تأثیرگذار هستند. شما تجربه دنیای واقعی کار با شرکت های پیشرو جهانی را در پروژه هایی که ارتباط بین طراحی، فناوری و تجارت را بررسی می کنند، به دست خواهید آورد. در لیسانس مد (طراحی لباس) با پوشش شیوه های متنوع و معاصر جهانی، در مورد بازارهای تجاری، خاص، لوکس و نوظهور و زمینه های عملی بین رشته ای خواهید آموخت. همچنین می ‌توانید یک تخصص جزئی در طراحی پارچه، شرکت یا نوآوری پایدار انتخاب کنید، که به شما امکان می ‌دهد مطالعات خود را با توجه به علایق و اهداف شغلی خود سفارشی کنید.

  • به عنوان یک دانشجو، تشویق می‌ شوید که طرح ‌های خلاقی طراحی کنید و از استراتژی ‌های بین رشته ‌ای برای هدایت تمرین جهانی و رقابتی استفاده کنید.
  • به عنوان یک فارغ التحصیل، دانش جامعی در زمینه طراحی مد خواهید داشت که شما را برای طیف وسیعی از زمینه های صنعتی موجود و جدید، مشاغل آینده یا مطالعه بیشتر آماده می کند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان RMIT جوایز طراحی ملی، بورسیه تحصیلی و دعوتنامه برای شرکت در نمایشگاه ها، رویدادها و نمایشگاه های ملی و بین المللی دریافت می کنند.

شرایط تحصیل در استرالیا را می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *