مهاجرت تحصیلی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا واقع در کانبرا پایتخت کشور استرالیا، یک دانشگاه دولتی می باشد. این دانشگاه در سال 1946 تاسیس شده است. تا به امروز فارغ التحصیلان فراوانی را در خود پرورش داده است. این دانشگاه، تنها دانشگاه در استرالیا است که توسط پارلمان این کشور تاسیس شده و تا امروز به فعالیت خود نیز ادامه می دهد. متقاضیان برای تحصیل در این دانشگاه می توانند درخواست های خود را برای آنها در زمان اعلام شده ارسال نمایند. ANU در محوطه ای زیبا به مساحت 145 هکتار قرار دارد که تنها 10 دقیقه پیاده از قلب کانبرا فاصله دارد. کانبرا مرکز سیاسی و اداری استرالیا است و شهری کوچک و پر جنب و جوش است که در میان برخی از زیباترین محیط های طبیعی این کشور قرار گرفته است.

کانبرا با یک پرواز 30 دقیقه ای از سیدنی و با جمعیتی در حدود 420000 نفر، آلودگی بسیار کمی دارد، کمترین میزان جرم و جنایت در سرزمین اصلی استرالیا و بالاترین نرخ اشتغال در این کشور است، و محیطی عالی برای استراحت دانشجویان و تمرکز بر روی آنها فراهم می کند. در این دانشگاه مطالعه کنید و از زندگی دانشگاهی لذت ببرید. کانبرا همچنین خانه موسسات ملی مهم از جمله کتابخانه ملی، گالری ملی، موزه ملی و آرشیو ملی است و هرگز از خوشحالی و سرگرمی بازدیدکنندگان خود دست بر نمی دارد. متقاضیان برای سهولت در امور نیز می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، همکاری به عمل آورند.

درباره دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا را می توان یکی از بهترین گزینه های تحصیل در این کشور نام برد. این دانشگاه دارای کیفیت آموزشی و امکانات فراوانی است که به متقاضیان این امکان را می دهد تا تحصیلاتی مطمئن و با کیفیت را تجربه نمایند. این دانشگاه در پردیس اصلی خود، علاوه بر موسسات ملی استرالیا، شامل 7 دانشکده نیز می شود. دانشگاه ملی استرالیا در ابتدا به عنوان یک مرکز تحقیقاتی در مقطع کارشناسی فعالیت می کرد. اما در سال 1960 این مرکز تبدیل به دانشگاه ملی استرالیا شد. نا گفته نماند که تحصیل در این دانشگاه، شاهد رقابت شدیدی بین متقاضیان می باشد. چرا که تحصیل در این دانشگاه می تواند به واسطه مدارک معتبری که ارائه می کند، آینده ساز متقاضیان تحصیل در رشته های مورد پذیرش باشد.

برخی مزایای تحصیل در دانشگاه ملی استرالیا عبارتند از:

  • مدرک معتبر تحصیلی
  • اساتید خبره
  • امکانات آموزشی فراوان
  • امکان اخذ بورسیه

دانشگاه ملی این کشور را می توان یکی از برترین دانشگاه های این کشور تلقی کرد. چرا که واقعا هم همینطور می باشد. این دانشگاه، عضو دانشگاه های گروه 8 است. یکی دیگر از افتخارات دانشگاه ملی استرالیا، حضور چندین برنده جایزه نوبل در اعضای هیئت علمی این دانشگاه می باشد. دانشگاه ملی استرالیا دارای فضای آموزشی خاصی است. فضای آموزشی در این دانشگاه بسیار پویا بوده و شامل کافه های متعددی می باشد. به عبارتی این دانشگاه توانسته به واسطه عوامل مختلف، محیطی پویا را در خود بسازد.

رتبه The Australian National University در جهان

دانشگاه ملی این کشور یکی از برترین دانشگاه های این کشور و جهان می باشد. به عبارتی متقاضیان با تحصیل در این دانشگاه می توانند به پشتوانه اعتبار آن، مدارک معتبر تحصیلی را اخذ نمایند. به نقل از QS (موسسه رده بندی دانشگاه ها در سطح جهانی) این دانشگاه در رتبه 30 جهان در سال 2023 قرار گرفته است و متقاضیان می توانند از کیفیت آموزشی در این دانشگاه، اطمینان خاطر حاصل نمایند. نا گفته نماند ک رتبه دانشگاه ها در جهان، بیانگر میزان اعتبار جهانی این دانشگاه ها می باشد. به عبارتی این دانشگاه ها توانسته اند به پشتوانه فعالیت خود، رتبه های جهانی را به دست آورند. در خصوص آشنایی بیشتر با شرایط اعزام دانشجو به استرالیا پیشنهاد می شود مقاله مشخص شده را مطالعه بفرمائید.

رتبه The Australian National University در جهان

دانشکده های دانشگاه ملی استرالیا

دانشکده های در هر دانشگاهی جدا کننده مرز بین زیر شاخه های هر رشته ای می باشند. دانشکده ها در دانشگاه ملی استرالیا نیز همین گونه هستند. دانشگاه ملی استرالیا شامل دانشکده هایی است که به دانشجویان امکان تحصیل در رشته های مختلف را می دهند. دانشکده ها در هر دانشگاهی وظیفه تفکیک رشته ها را دارند. به عنوان مثال دانشکده حقوق با دانشکده جامعه شناسی تفاوت دارد و نمی توان در دانشکده جامعه شناسی، به تحصیل حقوق پرداخت. به عبارتی متقاضیان برای تحصیل در استرالیا در هر کدام از دانشگاه های موجود در استرالیا که دانشگاه ملی استرالیا نیز یکی از آن ها است، باید وارد دانشکده رشته مورد نظر خود شوند.

دانشکده های موجود در دانشگاه ملی استرالیا عبارت اند از:

دانشکدهرشته ها
دانشکده علوم اجتماعیهنر، جامعه شناسی، علوم اجتماعی و انسان شناسی
دانشکده مطالعات آسیایی.شامل تمام علوم تحقیقاتی در خصوص کشورهای آسیایی می باشد
دانشکده اقتصاد و بازرگانیرشته های اقتصاد و بازرگانی
دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتررشته های حوضه مهندسی کامپیوتر
دانشکده حقوقرشته حقوق در استرالیا
دانشکده پزشکی، زیست شناسیرشته های پزشکی و زیستی
دانشکده ریاضی و فیزیکستاره شناسی، فیزیک نجومی، شیمی، زمین شناسی و ریاضیات

اخذ بورسیه از دانشگاه ملی استرالیا

اخذ بورسیه از این دانشگاه را می توان یکی از بورس های تحصیلی سرشار از رقابت تلقی نمود. به صورت کلی شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در استرالیا و در این دانشگاه دشوار می باشد. این دانشگاه به دلیل دارا بودن کیفیت بالا در استرالیا، طرفداران فراوانی داشته و هر ساله شاهد رقابت در جذب دانشجویان می باشد. متقاضیان می توانند به واسطه بورسیه تحصیلی، در این دانشگاه، به رایگان به تحصیل بپردازند. اما نا گفته نماند که تحصیل در این دانشگاه و اخذ بورسیه تحصیلی، مستلزم وجود ریز نمرات فوق العاده بالایی است. همچنین متقاضیان ملزم به پیروزی در رقابتی بین دانشجویان متعدد از سراسر جهان می باشد.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در دانشگاه ملی استرالیا می باشید:

میزان دانشجویان بین المللی در دانشگاه ملی استرالیا

 

برخی از ویژگی های بورسیه تحصیلی در این دانشگاه عبارتند از:

  • تحصیل رایگان
  • رقابت شدید
  • امکان پوشش تمامی هزینه های موجود

متقاضیان در امور مهاجرتی خود، همواره به دنبال سهولت می باشند. متقاضیان در امور مهاجرتی برای دستیابی به این هدف تمایل خاصی به همکاری با وکلای مهاجرتی دارند. یکی از بهترین راهکار بهبود روند مهاجرت به اقصی نقاط جهان، همکاری با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد. این موسسه به پشتوانه کادر مجرب خود توانسته موفقیت را برای متقاضیان به ارمغان آورد. متقاضیان می توانند با تکمیل فرم ارزیابی و یا تماس با کارشناسان، اقدام به دریافت مشاوره و همکاری با مجموعه نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *