مهاجرت تحصیلی سنگاپور

تحصیل دکترا در سنگاپور

تحصیل دکترا در سنگاپور

تحصیل دکترا در سنگاپور دارای شرایط بسیار مناسبی برای دانشجویان خارجی دارد و هر ساله متقاضیان زیادی به این کشور پیشرفته مهاجرت می کنند. کشور سنگاپور در منطقه ی گرم و مرطوب واقع شده است. به دلیل نزدیک بودن به استوا، آب و هوای این کشور مدرن گرم می باشند. زمین های حاصلخیزی در این سرزمین وجود دارند. به همین دلیل اکثر مردم این کشور مشغول به کشاورزی می باشند.

این کشور در شبه جزیره مالایل واقع شده است. مساحت آن 646 کیلومتر مربع می باشد. این کشور از جزیره های کم ارتفاع می باشد که مهم ترین رود آن سونگنای سلتار می باشد. در این نوشتار کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا شما عزیزان را از شرایط تحصیل دکترا در سنگاپور مطلع و آگاه سازند و اطلاعات کافی درباره این موضوع به شما ارائه دهند.

شرایط تحصیل دکترا در سنگاپور

دانشگاه های کشور سنگاپور سطح بسیار بالایی دارند. اکثر دانشگاه های این کشور در سراسر جهان شناخته شده می باشند. برای تحصیل در دانشگاه های کشور سنگاپور، متقاضیان باید مدرک زبان آیلتس داشته باشند و مدارک مورد نیاز را تحویل دهند. در کشور سنگاپور بیش از 30 دانشگاه معتبر وجود دارد. لازم به ذکر است که از این تعداد تنها 6 دانشگاه از نوع دولتی می باشند. به یاد داشته باشید که دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه فنی نانیاتگ از بین 100 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته اند. در هر یک از این دانشگاه های بیش از 30000 دانشجو در حال تحصیل در رشته های گوناگون می باشند.

در سال های اخیر دانشجویان زیادی جهت تحصیل به کشور سنگاپور مهاجرت کرده اند. زیرا این کشور از امن ترین و مناسب ترین کشورهای دنیا می باشد. شرایط اجتماعی این کشور نیز نسبت به اکثر کشور های دنیا بهتر است. میزان اعتیاد در این کشور بسیار کم است. یکی دیگر از مزایای تحصیل در سنگاپور این است که دانشجویان می توانند هر هفته حداکثر 20 ساعت مشغول به کار شوند. بخشی از هزینه های خود را پرداخت کنند. لازم به ذکر است که دانشجویان در صورتی که شرایط مناسب داشته باشند، می توانند اقدام به کسب کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی کنند.

شرایط تحصیل دکترا در سنگاپور

ادامه تحصیل در دانشگاه های سنگاپور

متقاضیانی که قصد دارند اقدام به ادامه ی تحصیل دکترا در سنگاپور کنند، باید از شرایط زیر آگاه باشند:

دانشجویان در نخستین گام باید یک استاد (سرپرست-سوپروایز) را معرفی کنند. سپس طرح خود را به سرپرست خود ارائه دهند. زیرا این امر در کسب کمک هزینه تحصیلی تاثیر گذار خواهد بود. متقاضیان جهت تحصیل دکترا در سنگاپور حتما باید مدرک زبان معتبر داشته باشند. لازم به ذکر است که تحصیل دکترا در سنگاپور حداقل 4 سال به طول می انجامد. دانشجویان دکترا در کشور سنگاپور می توانند هر هفته به مدت 20 ساعت مشغول به کار شوند. برخی از هزینه های تحصیلی خود را با درآمد کسب شده پرداخت کنند.

دانشجویانی که موفق به کسب بورس تحصیلی سنگاپور می شوند، می توانند به صورت رایگان مشغول به تحصیل شوند. زیرا هزینه های تحصیلی و زندگی آنها تقریبا به صفر می رسد. برای کسب قبولی و ورود به دانشگاه های کشور سنگاپور جهت تحصیل دکترا، متقاضیان و دانشجویان باید مدارک و شرایط خاصی داشته باشند. داشتن مدارک و شرایط زیر جهت تحصیل دکترا در سنگاپور الزامی می باشد:

  • ارائه تمامی مدارک تحصیلی اخذ شده (به همراه ریز نمرات و ترجمه ی رسمی به زبان انگلیسی).
  • کسب قبولی در امتحان ورودی و ثابت کردن توانایی های در مصاحبه دانشگاهی.
  • ارائه مدارک زبان با نمرات کافی (تافل یا آیلتس).

هزینه های تحصیل دکترا در سنگاپور

اگر شما عزیزان قصد تحصیل دکترا در سنگاپور را دارید، باید از هزینه های زیر آگاه باشید:

پارامترهزینه به دلار
تقاضانامه40$
فرم های تحصیل50$
تحصیل در دوره دکترا23000$ الی 30000$
خدمات10$ الی 25$
کامپیوترمتغیر
بیمه200$ الی 500$

دانشجویان گرامی علاوه بر ارائه مدارک تحصیلی، مدارک زبان و توصیه نامه، باید پاسپورت معتبر داشته باشند تا بتوانند مشغول به تحصیل دکترا در سنگاپور شوند. تحصیل در دانشگاه های کشور مدرن سنگاپور باعث می شود تا شما دوستان جدیدی پیدا کنید و با افراد مختلفی آشنا شوید. دانشجویانی که می خواهند بورسیه تحصیلی کسب کنند، باید شرایط خوبی داشته باشند. به یاد داشته باشید که کسب کمک هزینه تحصیلی هزینه های تحصیلی و زندگی دانشجو را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

عوامل موثر در کسب قبولی PHD در سنگاپور

به طور کلی متقاضیانی که قصد دارند در دوره ی دکترا در دانشگاه های کشور سنگاپور مشغول به تحصیل شوند، در اولین گام باید کسب قبولی کنند. جهت کسب قبولی دانشجویان باید پرونده سوابق تحصیلی، پرونده سوابق کاری، مدارک شناسایی و مدارک زبان ارائه دهند. همچنین لازم به ذکر است که داشتن نمرات کافی از مهم ترین موارد کسب قبولی می باشد. متقاضیان می توانند پس از ورود به دانشگاه، به صورت تمام وقت یا پاره وقت مشغول به تحصیل شوند. متقاضیانی که به فکر مهاجرت به سنگاپور هستند، می توانند با تعیین تایم قبلی، جهت مشاوره با متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به دفتر موسسه مراجعه کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *