ویزای تحصیلی

تحصیل در غنا

تحصیل در غنا

تحصیل در غنا برای اشخاصی که به دنبال تجربیات جدید و تحصیلات تخصصی و معتبر و مقرون به صرفه هستند یک فرصت مناسب است. دانشگاه های غنا برای دانشجویان بین المللی انتخاب ها و فرصت هایی را در تمامی رشته های تحصیلی فراهم می کنند. دوره های آموزش عالی را می توان برای کسب مدرک پیشرفته و ادامه تحصیل در غنا گذراند. سه نوع اصلی آموزش عالی وجود دارد که منجر به اخذ مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می شود. غنا یک آژانس نظارتی و کیفیت ملی برای آموزش عالی دارد. در این مقاله در مورد تحصیل در غنا و دانشگاه های این کشور اطلاعاتی مختصر به شما ارائه کرده ایم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ پذیرش و مهاجرت و تحصیل در غنا مشاور و همراه شماست.

بررسی تحصیل در غنا

غنا کشوری در غرب آفریقا است که در امتداد خلیج گینه و اقیانوس اطلس واقع شده است. غنا به دلیل تنوع از نظر فرهنگ، سبک و آموزش به تدریج به کشوری برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می شود. غنا چیزهای زیادی برای لذت بردن از کنجکاوی شما ارائه می دهد، به خصوص اگر دانش آموزی ماجراجو باشید. غنا که زمانی به عنوان صلح ‌آمیزترین کشور آفریقا توسط شاخص صلح جهانی رتبه‌ بندی شده بود، آرام ‌ترین محیط را برای دانشجویان بین ‌المللی ارائه می ‌دهد. غنا از نظر تحصیلی چیزهای زیادی برای ارائه دارد، با نرخ باسوادی تخمینی حدود 81% برای مردان و 71% برای زنان 15 ساله و بالاتر. چندین دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه ها را برای انتخاب ارائه می دهند.

دانشگاه ‌های برتر جهت تحصیل در غنا عبارتند از:

  • دانشگاه غنا
  • دانشگاه علم و صنعت Kwame Nkruma
  • دانشگاه کیپ کوست
  • دانشگاه معادن و فناوری
  • دانشگاه آموزش Winneba

بررسی تحصیل در غنا

دانشگاه های مهم جهت تحصیل در غنا

کالج دانشگاه BlueCrest یک مرکز آموزشی ممتاز در غنا با برنامه ‌های ساختار یافته با هدف ایجاد ظرفیت فارغ‌التحصیلان برای تبدیل شدن به رهبران نسل بعدی است. روش آموزش و یادگیری BlueCrest بر رهبری، نوآوری، فناوری و کارآفرینی (رویکرد LITE) استوار است. رویکرد LITE باعث هدایت فلسفه تدریس، آموزش و یادگیری اساتید و دانشجویان در کالج می شود. در BlueCrest، توانمندسازی و اشتیاق، موفقیت دانش‌آموزان، و مشارکت و همکاری برای ارائه یک یادگیری مادام‌العمر برای ایجاد تأثیری جامع بر همه ذینفعان ارزش دارد. کالج دانشگاه BlueCrest یکی از بهترین کالج ها در منطقه با تمرکز بر برنامه های با کیفیت بالا، آموزش، تحقیقات است.

کالج کسب و کار پیشرفته که در سال 2006 تأسیس شد، برای بیش از یک دهه آموزش با کیفیت ارائه کرده است. این کالج در آکرا غنا واقع شده است و یک موسسه آموزشی خصوصی است. کالج کسب و کار پیشرفته متعهد به تبدیل شدن به یک مرکز آکادمیک برای آموزش و تحقیق با شهرت بین المللی است. دانشگاه مرکزی که در سال 1997 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در حومه شهر تما در آکرا بزرگ واقع شده است. دانشگاه کیپ کوست یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در غنا با بیش از 210 برنامه برای انتخاب است. این دانشگاه در شهر آکرا واقع شده است. در سال 1962 تاسیس شد و یکی از بخش های اساسی آموزش در غنا است.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی کلی در غنا هستید:

نرخ فارغ التحصیلی کلی در غنا

هزینه های تحصیل و زندگی در غنا

شهریه شما بستگی به این دارد که کجا تحصیل کنید و چه رشته ای را انتخاب می کنید. به طور متوسط، باید انتظار داشته باشید که سالانه بین GHS20000 تا GHS70000 (سدی غنا) برای یک برنامه مقطع کارشناسی پرداخت کنید. برای یک برنامه تحصیلات تکمیلی، باید انتظار داشته باشید که بین GHS20000 تا 64000 GHS(سدی غنا) در سال بپردازید. برخی از دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی بورسیه ارائه می دهند، در مورد در دسترس بودن و واجد شرایط بودن با موسسه خود مشورت کنید.

به طور متوسط، شما باید بین 2500GHS تا GHS7500 (سدی غنا) در هر ترم برای سالن های اقامت یا خوابگاه دانشگاه بودجه داشته باشید. اگر اجاره خصوصی را انتخاب کنید، احتمالاً هزینه های زندگی شما بیشتر خواهد بود. با موسسه خود در مورد اینکه آیا آنها محل اقامت ارائه می دهند یا خیر، بررسی کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت به غنا مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

سوالاتی مهم پیرامون تحصیل در غنا

در این بخش از مقاله به سوالاتی که شما در مورد تحصیل در غنا داشتید پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه های برتر در غنا کدامند؟ دانشگاه ‌های برتر عبارتند از دانشگاه غنا، دانشگاه علم و صنعت Kwame Nkrumah، دانشگاه کیپ کوست، دانشگاه معادن و فناوری، و دانشگاه آموزش Winneba
  • چه رشته های تحصیلی در غنا ارائه می شود؟ تمامی رشته از حسابداری گرفته تا علوم اکچوئری، کشاورزی، علوم دامی، باستان شناسی، معماری، زیست شناسی، شیمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تدریس، پرستاری، موسیقی، حقوق، اقتصاد در دسترس هستند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *