ویزای تحصیلی

تحصیل داروسازی در غنا

تحصیل داروسازی در غنا

تحصیل داروسازی در غنا در 5 موسسه که مدرک لیسانس داروسازی (B.Pharm) را در غنا ارائه می کنند در درسترس اشت. دانشکده داروسازی دانشگاه غنا و گروه علوم داروسازی کالج دانشگاه مرکزی و دانشکده داروسازی و علوم دارویی KNUST و گروه علوم دارویی پلی تکنیک کوماسی و دانشکده داروسازی دانشگاه بهداشت و علوم وابسته رشته داروسازی را ارائه می دهند. در این مطلب سعی کرده ایم تا در خصوص شرایط و هزینه تحصیل داروسازی در غنا برای متقاضیان مطالب مهمی را ارائه کنیم. شما می توانید برای کسب مشاوره و بهره مندی از خدمات تخصصی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت تحصیلی و تحصیل رشته داروسازی و اخذ ویزای تحصیلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرایط مورد نیاز برای تحصیل داروسازی در غنا

برای متقاضیانی که می خواهند در رشته داروسازی در غنا تحصیل کنند، مهم است که توجه داشته باشید که تفاوت هایی در هزینه های مدرسه بین غنایی ها و دیگران وجود دارد. دانشکده داروسازی در کشور غنا فرصت تحصیلات تکمیلی را نیز ارائه می کند. یک دانشجوی بین المللی که می خواهد در غنا تحصیل کند باید برخی از شرایط اولیه را برآورده کند. او باید مدارکی مانند گواهینامه عمومی آموزش، گواهی آموزش دبیرستان، گواهی تسلط به زبان تحصیلی مانند انگلیسی یا فرانسوی و ریز نمرات تحصیلی را ارائه کند. هزینه مدرسه برای دانشجویان بین المللی داروسازی در غنا بین 3000$ تا بیش از 6000$ (دلار) است. با افزایش سال تحصیلی کاهش می یابد. هزینه های مدرسه به طور معمول شامل هزینه های درخواست، ثبت نام، شهریه، آزمون و هزینه های اقامت می شود.

شرایط مورد نیاز برای تحصیل داروسازی در غنا

دانشگاه های برتر جهت تحصیل داروسازی در غنا

یکی از دانشگاه های برتر دولتی، دانشگاه دولتی غنا است که در لگون یک کلان شهر واقع شده است. این دانشگاه در رتبه بندی های غنا در اولین رتبه قرار دارد. البته دانشگاه غنا تنها دانشگاه غرب آفریقا است که در رتبه بندی جهانی سال گذشته جهت تحصیل در غنا ذکر شده است. این دانشگاه یکی از بهترین مدارس برای تحصیل داروسازی در غنا است. گروه داروسازی یکی از 6 رشته در علوم بهداشتی در غنا است. آنها آموزش داروسازی با کیفیت و تجربه عملی را در بیمارستان ها، داروخانه های محلی و صنایع داروسازی ارائه می دهند. آنها برنامه دکترای داروسازی را هم با اعتبار مناسبی ارائه می کنند. این یک برنامه 6 ساله است که منجر به اعطای مدرک D. Pharm به جای مدرک لیسانس داروسازی می شود. هزینه مدرسه برای دانشجویان بین المللی داروسازی 5797$ (دلار) است.

دانشگاه علم و صنعت Kwame Nkrumah (KNUST)دانشگاه دولتی دیگری در غنا است و در سال 1951 تاسیس شد. پردیس اصلی دانشگاه علم و صنعت در منطقه کوماسی است، اما پردیس های دیگری نیز در سانانی و آکرا وجود دارد. کمیسیون ملی آموزش عالی غنا (GTEC) این موسسه را به رسمیت می شناسد. آنها تحصیلات دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس را در بسیاری از دوره ها انجام می دهند. دانشکده داروسازی اولین دپارتمان داروسازی در غنا (از سال 1953) و همچنین تنها دپارتمان داروسازی است که دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در غنا است. شورای داروسازی، غنا، این مدرسه را تایید کرد. آنها برنامه دکترای داروسازی را از جلسات 13-2012 اجرا می کنند. هزینه مدرسه برای دانشجویان بین المللی 5915.77$ (دلار) است.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته داروسازی در غنا هستید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته داروسازی در غنا

فرصت های شغلی داروسازی در غنا

محل کار یک داروساز معمولاً متفاوت است. این بستگی به حوزه تخصصی دارد. آنها معمولاً در یک فروشگاه کوچک یا بخشی که در یک سوپرمارکت یا داروخانه بزرگتر قرار دارد کار می کنند. آنها با توزیع کننده ها و همکاران فروش کار می کنند. با مدرک داروسازی می توانید به عنوان تکنسین داروساز، مدیر داروساز سرپایی، تکنسین ارشد داروساز و همچنین کارآموز داروسازی استخدام شوید. معمولاً مدارک داروسازی حدود 4 تا 6 سال طول می کشد و گاهی اوقات می تواند بسیار گران باشد.

اما اگر می خواهید در دوره کوتاه مدت در غنا در رشته داروسازی تحصیل کنید، گزینه دیگری وجود دارد. شما می توانید یک دوره 6 ماهه داروسازی را انتخاب کنید و دانش و مهارت هایی را کسب کنید که به همان اندازه به شما امکان می دهد، در بخش داروسازی کار کنید. شما می توانید این دوره های 6 ماهه داروسازی را در غنا انتخاب کنید. آنها معمولاً نیاز دارند که قبل از درخواست، گواهینامه سطح “O” (GCE)، امتحان گواهینامه دبیرستان ارشد (SSCE) یا آموزش گواهینامه غرب آفریقا (WASSCE) داشته باشید.

فرصت های شغلی داروسازی در غنا عبارتند از:

  • داروساز داروخانه
  • دکتر داروشناس بیمارستان
  • پزشک مشاور کلینیک
  • خرده فروشی و مدیریت مصرف کننده
  • مدیریت عمده فروشی و انبار
  • فروشندگی (نمایندگان فروش و بازاریابی دارویی)

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب مهاجرت به کشور غنا از طریق تحصیل و اخذ پذیرش تحصیلی در رشته داروسازی مشاوره تخصصی و خدمات کاملی به متقاضیان ارائه می دهد.

سوالات رایج در خصوص تحصیل داروسازی در غنا

در این بخش از مقاله به چند سوال رایج در خصوص تحصیل داروسازی در غنا پاسخ داده ایم:

  • هزینه تحصیل داروسازی در غنا چقدر است؟ هزینه مدرسه برای دانشجویان بین المللی داروسازی در غنا بین 3000$ تا بیش از 6000$ (دلار) است.
  • دانشگاه های خوب داروسازی در غنا کدامند؟ دانشکده داروسازی دانشگاه غنا و گروه علوم داروسازی کالج دانشگاه مرکزی و دانشکده داروسازی و علوم دارویی KNUST و گروه علوم دارویی پلی تکنیک کوماسی و دانشکده داروسازی دانشگاه بهداشت و علوم وابسته.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *