مهاجرت تحصیلی نیوزلند

تحصیل داروسازی در نیوزلند

تحصیل داروسازی در نیوزلند

تحصیل داروسازی در نیوزلند در سال 2023 و ورود به برنامه های تحصیلی این رشته در دانشگاه های این کشور شرایط خاصی را به همراه دارد. به طور کلی، داروسازان متخصص دارو هستند. آنها برای کمک به بیماران در درک و استفاده از داروهای خود به مناسب ترین روش مهارت و دانش لازم را دارند. داروسازان وظیفه ارائه اطلاعات در مورد داروها، دارو درمانی و مدیریت بیماری متقاضیان، پزشکان و سایر متخصصان بهداشت را دارند. همچنین در ساخت و تولید دارو نقش مهمی را ایفا می کنند.

با تحصیل داروسازی در این کشور دانشجویان می توانند به بالاترین سطح در زمینه داروسازی برسند. دانشجویان می توانند از فرصت های شغلی بسیار خوبی بهره مند شوند. در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا هموطنان عزیز را در زمینه شرایط تحصیل داروسازی در این کشور، برنامه های تحصیلی و سایر موارد مربوطه راهنمایی کنند و اطلاعات بسیار مفیدی به هموطنان عزیز ارائه دهند.

اینفوگرافی تحصیل داروسازی در نیوزلند

تحصیل در نیوزلند 2023

تحصیل به طور کلی در کشور نیوزلند به خصوص و در میان ایرانیان بسیار طرفدار دارد. تحصیل در این کشور از شهرت جهانی برخوردار است. دانشگاه های این کشور از برترین سطح آموزشی برخوردار هستند. ورود تحصیلی به کشور نیوزلند، ممکن ترین راه ورود و اخذ اقامت است. تحصیل در این کشور در طیف گسترده ایی از رشته ها و در تمامی مقاطع دانشگاهی امکان پذیر است که تحصیل در رشته داروسازی در این کشور بسیار ارزشمند است.

تحصیل در این کشور غنی که به بازار کار جهانی نیز مرتبط است و از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و رفاه دارای امنیت است و همچنین خدمات با کیفیتی در زمینه تحصیل به دانشجویان ارائه می کند، بسیار ارزشمند است. با تحصیل در این کشور دانشجو می تواند، آینده شغلی بسیار روشنی را برای خود رقم بزند و چشم انداز روشنی برای او جلوه گر است.

مزایای تحصیل داروسازی در نیوزلند

داروسازی به عنوان یکی از شاخه های پزشکی شناخته می شود. صنعت داروسازی نیز مکمل پزشکی می باشد. در واقع پزشکان به کمک دارو های مختلف بیماران را درمان می نمایند. متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی در نیوزلند با بررسی مزایای آن م توانند از حقوق خود در این کشور آگاه شوند. داروسازی در نیوزلند می تواند متقاضیان را به تخصص مطلوبی برای کار و اقامت پس از تحصیل در این کشور برساند. برخی از مزایای تحصیل داروسازی در نیوزلند عبارتند از:

مزایای تحصیل داروسازی در نیوزلند

الزامات حین تحصیل داروسازی در نیوزلند

متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی در نیوزلند ملزم به رعایت برخی از الزامات می باشند. از این رو بایستی این الزامات را بررسی کرده و با آن ها آشنا شوند. تحصیل داروسازی در این کشور می تواند متقاضیان را به جایگاه مطلوبی برساند. لذا رعایت الزامات می تواند کمترین مشکل متقاضیان باشد. برخی از الزامات حین تحصیل در نیوزلند عبارتند از:

  • احترام به چهارچوب فرهنگی و قانونی
  • رعایت شئونات عمومی
  • به دست آوردن و حفظ سطح علمی و تحصیلی مطلوب
  • دارا بودن منابع مالی

الزامات حین تحصیل داروسازی در نیوزلند

درباره تحصیل داروسازی در نیوزلند

برنامه های تحصیل داروسازی در این کشور، به خصوص در دانشگاه های برتر این کشور، مانند دانشگاه اتاگو و دانشگاه اوکلند، با مشورت داروسازان برجسته این کشور تهیه شده است. این برنامه های تحصیلی نشان دهنده نیازهای داروسازی امروزی و آینده می باشند. این برنامه های تحصیلی بر روی ساخت داروهای مختلف، علم داروسازی شیمی و موارد مرتبط متمرکز هستند.

لازم به ذکر است که برنامه های تحصیل داروسازی در این کشور شامل آموزش هایی از قبیل موارد زیر است:

  • توسعه دارو
  • نیازهای بیمار
  • یادگیری مراقبت از بیماران (مرتبط با بخش داروسازی) از طریق تعامل با سایر متخصصان بهداشت

زمینه های تحصیل داروسازی که شامل موضوعات اخلاقی مربوط به کار و مدیریت داروسازی می شود به شرح زیر است:

  • داروسازی
  • صنعت داروسازی
  • فارماکولوژی
  • شیمی دارویی
  • علوم اجتماعی
  • امور داروسازی
  • علوم زیست پزشکی
  • ایمونولوژی و داروسازی

شرایط پذیرش تحصیل داروسازی در نیوزلند

تحصیل داروسازی در اکثر دانشگاه های این کشور از 3 تا 4 سال تحصیلی به طول می انجامد. هزینه تحصیل در نیوزلند در زمینه داروسازی در دانشگاه های مختلف این کشور معمولا متفاوت است. شرکت در یک برنامه تحصیل داروسازی در کشور نیوزلند به مدت 4 سال منجر به کسب لیسانس داروسازی می شود. مدرک های کسب شده از دانشگاه های کشور نیوزلند در تمام نقاط دنیا معتبر می باشند. با کسب این مدارک دانشجویان و متقاضیان می توانند علاوه بر بازار کار نیوزلند، وارد بازار کار در کشورهای برتر دنیا شوند. با تحصیل داروسازی در کشور نیوزلند دانشجویان و متقاضیان بین المللی از فرصت های مختلفی برای تبدیل شدن به یک داروساز حرفه ای بهره مند می شوند. اکثر برنامه های تحصیلی داروسازی در کشور نیوزلند شامل برنامه های گسترده در علوم جسمی، بیولوژیکی، اجتماعی و بهداشت نیز می شوند.

ساختار داروسازی در نیوزلند

برای تبدیل شدن به یک داروساز در کشور نیوزلند متقاضیان باید علاوه بر یک برنامه تحصیلی 4 ساله، در یک دوره کارآموزی 52 هفته ای نیز شرکت کنند. با شرکت در برنامه های تحصیل داروسازی در کشور نیوزلند متقاضیان در زمینه های زیر آموزش های لازم را کسب می کنند:

  • درباره علوم دارویی، زیست پزشکی و علوم اجتماعی از جمله بیوشیمی، میکروبیولوژی، آسیب شناسی، فارماکولوژی و فیزیولوژی
  • نحوه تهیه و توزیع دارو
  • نحوه ارائه خدمات درمانی با ارائه اطلاعات در مورد داروها و نظارت بر اثربخشی آن ها
  • در مورد کیفیت استفاده از داروها، ارتباط برقرار کردن بیماران و رویکرد جامع برای درمان بیماری

تحصیل داروسازی در دانشگاه اتاگو نیوزلند

تحصیل داروسازی در دانشگاه اتاگو نیوزلند

برای ورود به برنامه های تحصیلی رشته داروسازی در دانشگاه های کشور نیوزلند، متقاضیان باید در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت کنند و نمره بالایی کسب کنند. اکثر برنامه های تحصیلی در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی تدریس می شوند. توصیه ما به این است که قبل از مهاجرت، مدرک زبان انگلیسی معتبر خود را کسب کنند. برای تحصیل رشته داروسازی در کشور نیوزلند دانشجویان می توانند اقدام به ورود به برنامه های تحصیلی دانشگاه های اتاگو و اوکلند شوند. دانشگاه اتاگو مرکز اصلی تحصیل داروسازی در کشور نیوزلند به شمار می رود. دانشجویان می توانند برای تحصیل داروسازی در تمامی مقاطع تحصیلی وارد برنامه های تحصیلی این دانشگاه شوند. اما در دانشگاه اوکلند دانشجویان فقط در دوره ها و برنامه های تحصیلات تکمیلی می توانند مشغول به تحصیل داروسازی شوند.

دوره پیش پزشکی در نیوزلند

دانشجویان برای ورود به برنامه های تحصیلی کارشناسی دانشگاه اتاگو باید 1 سال در دوره های مخصوص علوم بهداشت برای ارتقا دانش و علم خود در بخش های زیست، شیمی، فیزیک و سایر بخش های مرتبط شرکت کنند. جهت تحصیل داروسازی در این کشور در مقاطع تحصیلی بالاتر (تحصیلات تکمیلی)، متقاضیان باید مدرک معتبر لیسانس در زمینه داروسازی داشته باشند. به یاد داشته باشید که برای تحصیل داروسازی در دانشگاه های این کشور متقاضیان باید سطح بالای علمی داشته باشند و بتوانند توانایی های خود را اثبات کنند. زیرا ورود به برنامه های تحصیلی داروسازی در دانشگاه های این کشور بسیار رقابتی می باشد. لازم به ذکر است که شرایط ورود به برنامه های تحصیل داروسازی در دانشگاه های کشور نیوزلند هر ساله تغییر می کند. متقاضیان باید قبل از مهاجرت تحصیل در این کشور از این شرایط اطلاعات کافی کسب کنند.

دوره پیش پزشکی در نیوزلند فرصت مناسبی برای کسب اطلاعات کافی می باشد. به صورتی که متقاضیان می توانند به پشتوانه تحصیل در این دوره، تجربه تحصیلی در نیوزلند را کسب کنند. همچنین برای تحصیل در دوره های اصلی خود آماده می شوند.

کار حین تحصیل داروسازی در نیوزلند

اغلب دانشجویان بین المللی که با هدف تحصیل داروسازی در نیوزلند وارد این کشور شدند، می توانند حین تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند. تحصیل و کار در نیوزلند موضوع رایجی است که اغلب دانشجویان خارجی در این کشور در مورد آن صحبت می کنند. البته اگر قصد دارید حین تحصیل داروسازی در نیوزلند کار کنید، نوع ویزا مورد نیاز خواهد بود. به طور کلی دارندگان ویزای دانشجویی نیوزلند که به صورت تمام وقت در این کشور مشغول به تحصیل هستند. می توانند در هز زمان استراحت و حتی در تعطیلات تابستانی در این کشور کار کنند. دانشجویان داروسازی همچنین می توانند در زمان تعطیلات نیز به طور تمام وقت در این کشور کار کنند. که این امر به آنها این امکان را می دهد در حین تحصیل داروسازی در نیوزلند درآمد بیشتری داشته باشند. البته دانشجویان مقطه کارشناسی ارشد داروسازی مجاز به جستجوی کار تمام وقت در نیوزلند هستند.

علاوه بر این دانشجویان در حین تحصیل داروسازی در نیوزلند، می توانند به عنوان یک دانشجوی بین المللی در یک شغل پاره وقت کار کنند. زیرا داشتن یک شغل پاره وقت در حین تحصیل می تواند به شما در پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل داروسازی کمک کند. علاوه بر این کار پاره وقت در نیوزلند یک راه عالی برای تمرین زبان انگلیسی شما نیز تلقی می شود. متقاضیان کار حین تحصیل داروسازی در نیوزلند می توانند تا حداکثر 20 ساعت در هفته در طول سال تحصیلی و تا 40 ساعت در هفته در تعطیلات تابستانی به صورت تمام وقت کار کنند. از سوی دیگر، حداقل دستمزد کار پاره وقت در نیوزلند 21.55NZD (دلار نیوزلند) در ساعت است. البته لازم به ذکر است که برای هر مقدار پولی که به دست می آورید باید مالیات پرداخت کنید.

در نمودار زیر می توانید انواع مشاغل پاره وقت با حداقل دستمزد ساعتی برای دانشجویان داروسازی را مشاهده فرمایید:

انواع مشاغل پاره وقت با حداقل دستمزد ساعتی برای دانشجویان داروسازی

روند درخواست ویزای دانشجویی جهت تحصیل داروسازی در نیوزلند

متقاضیان تمامی کشورهای جهان به غیر از استرالیا، که قصد تحصیل داروسازی در نیوزلند را دارند، باید برای ویزای دانشجویی درخواست دهند. ویزای دانشجویی نیوزلند به دارندگان اجازه می دهد تا پایان دوره تحصیلی خود در این کشور زندگی کنند. مراحل درخواست ویزای دانشجویی نیوزلند به شرح زیر می باشد:

  • قبل از درخواست ویزای دانشجویی باید تمامی مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید. ارائه مدارک نشان دهنده هویت و شخصیت پاک شما می باشد.
  • درخواست آنلاین ویزای دانشجویی نیوزلند
  • دریافت اعلان از مقامات: متقاضیان پس از درخواست ویزای دانشجویی نیوزلند اعلانی را از مقامات کنسولگری نیوزلند دریافت خواهند کرد. که بیان می کند درخواست ویزای دانشجویی متقاضیان را دریافت کرده اند.
  • اطلاع رسانی از مقامات سفارت در مورد وضعیت درخواست ویزای دانشجویی متقاضیان

هزینه تحصیل داروسازی در نیوزلند

هزینه تحصیل داروسازی نسبت به هزینه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی معقول تر است. در دانشگاه های این کشور میزان شهریه، به دوره تحصیلی متقاضیان بستگی دارد.

به طور کلی هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های این کشور به صورت زیر است:

دوره تحصیلیهزینه تحصیل به دلار نیوزلند
دیپلم داروسازیNZD30248 تا NZD42000
کارشناسی داروسازیNZD140000 تا NZD177000
کارشناسی ارشد داروسازیNZD85232
دکترا داروسازیNZD22211

با توجه به هزینه های تحصیل ذکر شده، دانشجویان می توانند برای کاهش هزینه های تحصیل داروسازی خود در این کشور به صورت نیمه وقت در مقطع کارشناسی (20 ساعت در هفته) و در مقطع دکتری، 40 ساعت در هفته مشغول به کار شوند. همچنین کسب بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی دولتی برای تحصیل در نیوزلند امکان پذیر است. دانشجویان و متقاضیانی که فکر تحصیل در این کشور هستند علاوه بر شهریه و هزینه های تحصیل، باید هزینه های زندگی در نیوزلند را نیز در نظر بگیرند.

در نمودار زیر، هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های مختلف نیوزلند اعلام شده است:

هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه های مختلف نیوزلند

تحصیل داروسازی دانشگاه اوکلند در نیوزیلند

تحصیل داروسازی دانشگاه اوکلند در نیوزیلند با مشاوره با داروسازان برجسته نیوزلند توسعه یافته است و مدرک نشان دهنده نیازهای داروسازی معاصر و آینده است. این رشته تمرکز را در شیمی دارویی قرار می دهد. رویکرد دانشگاه جنبه هایی مانند توسعه دارو، استفاده از بیمار، و بهینه سازی مراقبت از بیمار داروسازان از طریق تعامل با سایر متخصصان سلامت را در بر می گیرد. موضوعات در پزشکی جمعیت، علوم اجتماعی، فارماکولوژی، داروسازی و داروشناسی در طول برنامه ادامه دارد. این مضامین توسط دوره‌های علوم زیست پزشکی، شیمی دارویی، ایمونولوژی و عمل داروسازی پشتیبانی می‌شوند که شامل مسائل اخلاقی مربوط به تمرین و مدیریت دارویی هستند.

ورود به رشته داروسازی دانشگاه اوکلند محدود و رقابتی است. شما بر اساس شایستگی علمی و ویژگی های شخصی که در طول مصاحبه پذیرش انتخاب خواهید شد. هر سال 100 مکان در دسترس است. دو راه برای ورود به داروسازی وجود دارد:

ردیفنحوه ورود
1ورودی سال اول: متقاضیان می توانند از BHSc یا BSc در دانشگاه اوکلند درخواست دهند.
2پذیرش جایگزین و تکیمل ظرفیت

شما عزیزان اگر قصد دارید اطلاعات کامل از هزینه تحصیل، زندگی، اقامت نیوزلند و سایر امور در این کشور کسب کنید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب تحصیل داروسازی در نیوزلند

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب تحصیل داروسازی در کشور نیوزلند می باشیم:

  • شرایط تحصیل داروسازی در نیوزلند چیست؟ داروسازی تقریبا 3 تا 4 سال به طول می انجامد. این دوره منجر به دریافت مدرک لیسانس داروسازی خواهد شد. سپس یک دوره کارآموزی 52 هفته ایی نیز برای آنان برگزار می گردد.
  • با داشتن چه ویژگی هایی می توان به رشته داروسازی نیوزلند وارد شد؟ با توجه به این که تحصیل داروسازی در این کشور به زبان انگلیسی انجام می پذیرد دارا بودن سطح زبان متوسط برای ورود به این رشته الزامی است. در ابتدا 1 دوره یک ساله دوره پیش پزشکی را پشت سر می گذارند. با قبولی در آزمون تعیین سطح این دوره وارد مقطع لیسانس داروسازی می شوند.
  • هزینه تحصیل در مقاطع مختلف رشته داروسازی در نیوزلند چقدر است؟ کارشناسی داروسازی NZD140000 تا NZD177000 (دلار نیوزلند)، کارشناسی ارشد NZD85232 (دلار نیوزلند) و دکترای این رشته NZD22211 (دلار نیوزلند) هزینه دارد.
  • آیا در دوره تحصیل داروسازی در نیوزلند حق کار وجود دارد؟ دانشجویان در مقطع کارشناسی 20 ساعت در هفته و در مقطع دکتری 40 ساعت در هفته حق کار دارند.
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *