مهاجرت تحصیلی استرالیا

تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

یکی از سوالات متقاضیان مهاجرت تحصیلی استرالیا، درباره تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا است. دانشجویان خارجی بایستی مدرک زبان ارائه دهند. دانشگاه های استرالیا از دانشجویان خارجی از کشورهای غیر انگلیسی متقاضی هستند، مدرک زبان می خواهند. برخی از این مدارک زبان شامل آیلتس، تافل، کمبریج و غیره است. سیاست پذیرش دانشجویان خارجی در استرالیا بسته به دانشگاه دارد. هر دانشگاه شرایط خاص خود را برای زبان تعیین می کند. اما به صورت کلی داشتن مدرک زبان باعث می شود بهانه ای دست افیسر کنسولگری ندهید و روند اخذ ویزای تحصیلی شما راحت اجرا شود. در صورت نیاز برای مهاجرت و اتخاذ تصمیم درست در این باره می توانید از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

تحصیل در کشور استرالیا

تحصیل در استرالیا یک تجربه آموزشی منحصر به فرد است. دانشگاه ها، مدارس زبان و دوره های آموزشی کلاس جهانی این کشور تفکر ابتکاری، خلاقانه و مستقل را پرورش می دهند که به شما مزیت رقابتی در خانه می دهد. اما تحصیل در استرالیا بیش از اینها است. استرالیا جزو 5 کشور برتر تحصیلی در جهان است. استرالیا نزدیک به 200000 دانشجو جذب می کند. آنها به زبان های بسیار متفاوتی صحبت می کنند اما زندگی در استرالیا را تجربه ای عالی می دانند. بسیاری از دانشگاه ها و موسسات دارای دفتر بین المللی در دانشگاه هستند. پس از ورود به استرالیا باید با دفتر بین المللی در موسسه خود تماس بگیرید. این دفاتر زمانی که شما در استرالیا زندگی می کنید و تا پایان تحصیلات، یک منبع اطلاعاتی و پشتیبانی مستمر برای شما خواهد بود.

دفتر بین الملل طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد. اگر موسسه شما دفتر بین المللی ندارد، با کارمندان مدیریت دانشجویی صحبت کنید. کارمندان این دفتر دانشجویان جدید بین المللی را از طریق برنامه های طراحی شده برای کمک به آنها در درک سیستم آموزش و پرورش استرالیا و آشنایی با دانشگاه، خدمات پشتیبانی و باشگاه ها راهنمایی می کنند. آنها ساختار و حاکمیت موسسه، فرهنگ استرالیا و مسائل کلی مرتبط با زندگی در یک کشور جدید را توضیح خواهند داد.

در نمودار زیر میزان دانشجویان خارجی در کشور استرالیا آورده شده است:

میزان دانشجویان خارجی در کشور استرالیا

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

تحصیل در استرالیا بدون مدرک زبان رویای بسیاری از دانشجویان بین المللی است. اما تحصیل در خارج از کشور با یک لیست طولانی از پیش نیازها همراه است که باید توسط متقاضیان برای گرفتن پذیرش انجام شود. اما یکی از رایج ترین الزامات نمره آزمون مهارت زبان انگلیسی است. استرالیا یکی از کشورهای انگلیسی زبان در جهان است. شما می توانید دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را به زبان انگلیسی دنبال کنید. اقتصاد استرالیا یک اقتصاد بازار بسیار پیشرفته است. بحران ویروس کرونا می تواند استرالیا را از بسیاری از کشورهای دیگر بهتر کند. سومین مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی استرالیا است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، شرایط تعیین سطح زبان توسط خود دانشگاه انجام می شود و امکان تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا به تصمیم دانشگاه بستگی دارد. شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا شامل موارد زیر باشد:

ردیفشرط
1آن دسته از دانشجویانی که تحصیلات متوسطه خود را در یک موسسه آموزشی زبان انگلیسی به پایان رسانده باشند.
2دانشجویانی که در دوره های زبان دانشگاه های استرالیا شرکت کرده باشند.
3متقاضیانی که حداقل 5 سال در یک محیط انگلیسی زبان کار کرده باشند.

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های استرالیا

استرالیا یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در جهان است. این کشور دانشگاه های متعددی در سطح جهانی دارد و جزو 200 دانشگاه برتر در جهان هستند. در این دانشگاه ها رشته های مختلف از جمله رشته های هنر، طراحی و معماری، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر، معماری، برنامه ریزی و طراحی، کسب و کار، مهندسی، محیط زیست، پزشکی، حقوق، داروسازی، پرستاری، علوم بهداشتی و علوم دارویی و علوم پایه را به زبان انگلیسی ارائه می کنند.

از جمله دانشگاه هایی که در استرالیا می توانند پذیرش بدون مدرک زبان در استرالیا را انجام دهند شامل:

  • دانشگاه صنعتی سوینبرن
  • دانشگاه باند
  • دانشگاه کوئینزلند
  • دانشگاه جنوب کوئینزلند
  • دانشگاه نیو ساوت ولز
  • دانشگاه مک کواری
  • دانشگاه استرالیای جنوبی
  • دانشگاه آدلاید
  • دانشگاه ملبورن

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه کوئینزلند استرالیا

دانشگاه کوئینزلند متمرکز بر این است که به همه دانشجویان فرصت پذیرش بدهد و توجه کمی به مهارت های انگلیسی آنها داشته باشد. اگرچه نمره آیلتس برای پذیرش در دانشگاه کوئینزلند معمولاً لازم است، اما گزینه های مختلفی برای چگونگی تأمین نیازهای انگلیسی دانشگاه وجود دارد. جهت تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه کوئینزلند باید یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

  • تحصیلات قبلی شما به زبان انگلیسی تدریس شده باشد.
  • گواهی مهم زبان انگلیسی دیگری نیز کسب کرده باشید یا نمرات انگلیسی شما در تحصیلات گذشته شما بالا بوده باشد.
  • یک مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد را از یک بنیاد معتبر دریافت کرده باشید که توسط دانشگاه کوئینزلند مورد تایید است.
  • حداقل 5 سال در یک محیط انگلیسی زبان کار کرده باشید.

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های سوینبورن و ویکتوریا

دانشگاه صنعتی سوینبرن یکی از دانشگاه های استرالیا است که مدرک زبان را برای همه دانشجویان الزامی نمی داند. در دانشگاه فنی سوینبرن، اگر می توانید شواهدی مبنی بر اتمام دوره متوسطه یا تحصیلات عالی خود را در موسسه ای ارائه دهید که انگلیسی زبان اصلی برای یادگیری است، می توانید پذیرفته شوید. علاوه بر این، اگر شما از هر یک از کشورهای زیر باشید ارائه مدرک زبان انگلیسی اجباری نیست:

  • دانمارک
  • هنگ کنگ
  • آلمان
  • هلند
  • نروژ
  • سوئد

دانشگاه ویکتوریا پذیرش بدون مدرک زبان را نیز ارائه می دهد. اگر شما یک گواهینامه آزمون کمبریج انگلیس یا PTE داشته باشید می توانید بدون ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل پذیرش بگیرید.

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه باند و آدلاید استرالیا

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه باند و آدلاید استرالیا

دانشگاه آدلاید در استرالیا در میان بهترین ها در جهان قرار گرفته است و برای پذیرش در دانشگاه مدرک زبان اجباری نیست. آدلاید در میان دانشگاه های استرالیا بدون مدارک زبان برای دانشجویان خارجی است. با این حال، انتظار می رود که شما مدرک زبان انگلیسی را اخذ کرده باشید یا از دانشگاه پذیرش مشروط داشته باشید و برنامه Pateway English دانشگاه آدلاید را تکمیل کنید.

دانشگاه باند نیز یک موسسه خصوصی در استرالیا است. اگر آیلتس یا تافل ندارید، می توانید برای تحصیل در دانشگاه باند پذیرفته شوید. اگر C1 پیشرفته یا PTE دارید می توانید به راحتی برای تحصیل در باند اقدام کنید. گرفتن پذیرش در دانشگاه های استرالیا بدون آیلتس می تواند استرس زا باشد اما اگر بتوانید شواهدی از یادگیری زبان انگلیسی ارائه کنید، پذیرفته می شوید.

دوره های زبان در استرالیا

استرالیا یکی از مقصد های برتر برای یادگیری و مطالعه انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) است. استرالیا دارای چندین مدرسه، موسسه و دانشگاه معتبر انگلیسی زبان است که کلاس های انگلیسی ارائه می دهند. استرالیا به دلیل تحصیل انگلیسی در سایر کشورها متمایز است، به دلیل استاندارد های بالایی که مدارس انگلیسی باید داشته باشند، که این امر از یک برنامه با کیفیت عالی اطمینان می یابد. موسسات زبان در استرالیا معمولاً برنامه های مختلفی را برای انواع مختلف افراد و نیازها دارند. برخی از آنها در دوره های انگلیسی برای بزرگسالان، از جمله متخصصان و مدیران متمرکز هستند. سایرین روی برنامه هایی برای نوجوانان یا دانشجویان در حال حاضر در دانشگاه تمرکز می کنند. علاوه بر برنامه زبان انگلیسی، باید به مکان و اعتبار موسسه زبان نیز توجه کنید. همچنین، شما باید یک دوره زبان انگلیسی متناسب با بودجه و سطح خود انتخاب کنید.

برخی از برنامه های زبان انگلیسی که در دانشگاه های استرالیا ارائه می شوند شامل:

  • دوره های انگلیسی در کوئینزلند
  • دوره های انگلیسی در نیو ساوت ولز
  • دوره های انگلیسی در ویکتوریا
  • دوره های انگلیسی در استرالیای غربی

چنانچه خواستار تحصیل در استرالیا و اعزام دانشجو به استرالیا هستید می توانید از خدمات تخصصی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و تجربه ما در طول سال ها استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *