مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

بورس تحصیلی سنت کیتس

بورس تحصیلی سنت کیتس

کلیه متقاضیان مهاجرت به کشور سنت کیتس با موفقیت در زمینه اخذ بورس تحصیلی سنت کیتس می توانند از شرایط خوبی برای تحصیل بهره مند شوند. در صورتی شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتری  در زمینه شرایط اخذ بورس تحصیلی سنت کیتس می باشید این فرصت را دارید تا با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی دست یابید.

آشنایی با تاریخ ایجاد بورس تحصیلی سنت کیتس

برنامه بورسیه های تحصیلی در این کشور از سال 1983 میلادی آغاز شد. این طرح برای این است که این کشور جدید را در امر آموزش به جلو هدایت کند.همچنین در سال 1989 میلادی سازمان کمک های رسمی سنت کیتس تاسیس شد. ارزش بورسیه های تحصیلی از 300$ الی 750$ (دلار) شروع می شود. به همین دلیل این طرح و بورسیه تحصیلی تا 5 سال دیگر نیز تمدید می شود. در سال 1994 بورسیه تحصیلی در حوزه کارائیپ به کشور سنت کیتس رسید. تا سال 1999 میلادی ارزش این بورسیه ها به 300000$ (دلار) افزایش پیدا کرد.

نشانگر روند رو به رشد آموزش و پرورش سنت کیتس بوده که برای رسیدن به این هدف های توسعه ایی خود از سال 2077 تحولی عظیم درفرآیند بورس تحصیلی سنت کیتس به ویژه در رشته های فنی ایجاد شد. به نحوی که کالج های آمریکایی بر روی این بورسیه ها نظارت ویژه ای کردند. از طرف این کالج ها بورسیه های تحصیلی هم در سنت کیتس و هم خارج از آن اما در حالت کلی از لحاظ آموزش پیشرفت زیادی در امر آموزش در سال های اخیر صورت نگرفته است.

بررسی انواع بورس تحصیلی در سنت کیتس

متقاضیان برای موفقیت در زمینه کسب بورس تحصیلی سنت کیتس ملزم به داشتن معیار و شاخص های زیادی می باشند. همچنین این اشخاص ملزم به مورد تایید بودن از طرف محل آموزشی مختصبه خود می باشند. بیشتر این بورس تحصیلی به دانشجویان حوزه کارائیب داده می شود. اکثر دانشجویان برتر سنت کیتس برای ادامه ی تحصیل خارج از این کشور را انتخاب می کنند. مقصد آنها آمریکا و برزیل برای گرفتن بورسیه تحصیلی است. بورس های تحصیلی بر اساس شایستگی معمولا به دانشجویان بر اساس شایستگی آنها اعطاء می شود.

بیشتر در زمینه های ورزشی، علمی، هنری و سایر فعالیت های دانش اموز که دستاوردهای بالاتری به نسبت دیگر دانش آموزان دارا باشند. علاوه بر این نوع کمک ها برخی از بورس های تحصیلی در سنت کیتس به افراد و خانواده هایی تعلق می گیرد. از لحاظ سطح اجتماعی و درآمد در جایگاه مناسبی قرار ندارند. از این رو نمی توانند از پس هزینه ای تحصیل خود بر بیایند. برای دریافت این نوع از بورسیه ها باید عضو سازمانی معلوم وشناخته شده در سنت کیتس باشند که رزومه ی زندگی آنها مشخص باشد. سپس از این طریق می توانند درخواست بورسیه و کمک هزینه تحصیلی در سنت کیتس را کنند.

بررسی انواع بورس تحصیلی در سنت کیتس

بورس تحصیلی سنت کیس برای دانش آموزان فارغ التحصیل

بورس تحصیلی فارغ التحصیلی به دانش آموزانی داده می شود که در رشته تحصیلی خود فارغ التحصیل شده باشند. لازم به ذکر می باشد که متقاضیان واجد شرایطی که نمی توانند مدرک تحصیلی دریافت کنند، به طور خودکار یک بورس تحصیلی دریافت می کنند. ارزش این بورس حدود 500$ (دلار) خواهد بود. برای دریافت این نوع از بورس تحصیلی دانش آموزان ملزم به دارا بودن شراطی می باشند که برخی از آنها عبارتند از :

  • پرداخت نمودن حق الزحمه اولیه برای ثبت نام در این دانشگاه
  • ارائه توصیه نامه ای از دبیرستانی که دانش آموز در آن فارغ التحصیل شده
  • ارائه پیشنهاد پذیرش تحصیلی برای متقاضیان بورس تحصیلی سنت کیتس

لازم به ذکر می باشدکه علاوه بر الزامات اولیه واجد شرایط در بالا، معیارهای زیر نیز در هنگام انتخاب متقاضیان واجد شرایط و برای دریافت این بورس مورد توجه قرار می گیرند. همچنین متقاضیان ملزم به ارسال مواد درخواست شده طبق قسمت نحوه درخواست قانونی می باشند. همچنین این بورس تحصیلی فقط برای دانش آموزان ورودی دوره اول آماده می باشد.

نحوه درخواست بورس تحصیلی بین المللی سنت کیتس

در کشور سنت کیتس یک بورس تحصیلی مبتنی بر شایستگی شخص متقاضی ارائه می شود. همچنین ارائه کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان بین المللی براساس موفقیت های علمی جامع دانشجویان می باشد. مبلغ این نوع از بورسیه به میزان 8000$ (دلار) برای ترم اول و برای 2 ترم اضافی متقاضیان می باشد. این میزان در مجموع 24000$ (دلار) می باشد. برای موفقیت در اخذ این نوع از ویزا متقاضیان ملزم به داشتن شرایط ویژهای می باشند که برخی از آنها :عبارتند از

  1. متقاضی باید یک دانشجوی بین المللی باشد که تمام اعتبارات پیشین را در موسسه غیر آمریکایی تکمیل کرده باشد.
  2. متقاضی باید دارای استانداردهای RUSVM و هم چنین استانداردهای دانشگاهی، برای پذیرش درمقاطع دانشگاهی باشد مانند کار داوطلبانه و تحقیق و توصیه نامه ها را داشته باشد.
  3. متقاضی باید نامه فعلی ورود به RUSVM را داشته باشد.

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله بورس تحصیلی سنت کیتس علاقه مند به موضوع مهاجرت تحصیلی به این کشور شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات تحصیلی موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *