مهاجرت به کشور قبرس

بهترین شهرهای قبرس

بهترین شهرهای قبرس

آشنایی و شناخت بهترین شهرهای قبرس برای آن دسته از افرادی که خواهان زندگی چه به صورت کوتاه مدت و چه به صورت بلند مدت هستند ضروری است. این کشور مورد استقبال گردشگران و حتی مهاجرین قرار گرفته و بیش از 20% جمعیت این کشور را شهروندان خارجی تشکیل می دهد. این جزیره در دریای مدیترانه قرار دارد دارای شهرهای بسیار زیبای ساحلی است که زندگی را چندین برابر لذت بخش تر می کند. برای آشنایی و معرفی بهترین شهرهای قبرس می توانید در این مطلب همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید. همچنین جهت مهاجرت و سفر توریستی خود می توانید با این موسسه همکاری کنید.

درباره قبرس

قبرس جزیره ای در مدیترانه در نزدیکی کشورهای یونان، قبرس، سوریه و مصر است. قبرس یکی از مکانهای بسیار مطلوب برای گذراندن تعطیلات در مدیترانه است و مقصد مورد علاقه میلیون ها اروپایی است. محبوبیت فوق العاده آن را می توان به راحتی توضیح داد زیرا همه چیزهایی را که شما برای یک تعطیلات تابستانی عالی نیاز دارید، در خود جای داده است. اگر می خواهید بهترین جزیره آفرودیت را مشاهده کنید، باید یک لیست کوتاه از شهرهای مورد بازدید را تهیه کنید.

معماری مبتکرانه، زندگی پر جنب و جوش و فرهنگی، صحنه شلوغ غذا و جاذبه های درخشان شهرهای قبرس را مزین کرده است. برای اینکه شما باید با چه شهرهای مختلفی روبرو شوید و آنچه هر کدام از آنها به شما پیشنهاد می دهد، باید آب و هوای عالی، غذای خوب، زندگی شبانه و آب و هوای عالی آنها را در کنار جذابیت های دیگر در نظر داشته باشید و این کشور جمعیتی 1.2 میلیون نفری دارد و می توانید از جمله شهرهای پرجمعیت قبرس را ببینید.

پرجمیعت ترین شهرهای قبرسمعرفی بهترین شهرهای قبرس

قبرس، معروف به نگین مدیترانه، به سرعت در حال تبدیل شدن به مقصد مورد علاقه افرادی است که قصد مهاجرت دارند. با فضای ساحلی نفسگیر، غذاهای عجیب و غریب، معماری چشمگیر و تاریخ غنی خارق العاده، اغوا کردن مردم برای مهاجرت به قبرس و این خانه بهشتی ​​کار خیلی سختی نیست. قبرس که بین یونان و ترکیه واقع شده است مدتهاست به عنوان پناهگاهی برای مهاجران و بازنشستگان انتخاب شده است. قبرس پس از تبدیل شدن به یک کشور رسمی در اتحادیه اروپا در سال 2004، زیرساخت ها و رونق اقتصادی خود را که عامل اصلی در هجوم خانواده های مهاجر بوده است، بسیار بهبود بخشیده است. تصمیم گیری در مورد محل اقامت قبرس می تواند یک چالش باشد زیرا هر گوشه از این جزیره زیبا چیز فریبنده و متفاوتی را ارائه می دهد.

اگر شما علاقه مند به زندگی در قبرس هستید، شاید تابعیت قبرس را با طرح سرمایه گذاری در نظر بگیرید، زیرا این امکان را برای شما فراهم می کند تا در ازای سرمایه گذاری واجد شرایط در کشور، به سرعت شهروندی دریافت کنید. قبرس به 6 منطقه تقسیم شده است که شامل:

منطقهاسم منطقه
1نیکوزیا
2لیماسول
3لارناکا
4پافوس
5فاماگوستا
6کرنیا

نیکوزیا از بهترین شهرهای قبرس

پایتخت قبرس از نظر بهترین شهرها برای زندگی در قبرس جزو شهرهای برتر قرار دارد و اغلب به عنوان یکی از 20 شهر برتر برای زندگی در اروپا شناخته می شود. یکی از اصلی ترین جاذبه های این شهر این است که از نظر جمعیت بسیار پر از گردشگری است و هنوز بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می کند و به همین دلیل شهری پر جنب و جوش محسوب می شود. این ترکیبی از زندگی شهر و روستا، با تلفیق فرهنگ و تاریخ است. به اندازه سایر شهرها سواحل و سازه های منحصر به فردی ندارد و مردم محلی به خصوص از گردشگران استقبال چندانی نمی کنند. اما هنوز هم یک شهر عالی برای استقرار است. از بین تمام شهرهای قبرس، نیکوزیا بهترین سیستم حمل و نقل و اتصال را دارد.

از آنجا که در نقطه میانی آفریقا، اروپا و آسیا واقع شده است، مسافران از اتصال آسان به فرودگاه های بین المللی و بنادر حمل و نقل لذت می برند. روزانه صدها پرواز مستقیم در سه قاره انجام می شود که این گزینه را برای شهرک نشینان جذاب می کند، به خصوص اگر می خواهید ملکی را بخرید و آن را به یک مکان اجاره ای برای تعطیلات تبدیل کنید. اگر شهروند اتحادیه اروپا هستید، می توانید انتظار انتقال روان تری را داشته باشید زیرا واجد شرایط زندگی، تحصیل در قبرس، کار و مشاغل در آنجا بدون هیچ مشکلی هستید. اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا باشید، با یک تغییر سختگیرانه تر روبرو خواهید شد اما به اندازه بسیاری از کشورهای مهم اتحادیه اروپا ناامید کننده نیست.

* از بین تمام شهرهای قبرس، نیکوزیا کمترین نرخ مالیات رقابتی را فقط در حدود 12% برای مهاجران ارائه می دهد. این در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا بسیار پایین است.

پافوس از بهترین شهرهای قبرس

پافوس به عنوان بهترین شهر برای 7 سال متوالی در قبرس شناخته می شود. این یک مقصد مورد علاقه در میان مهاجران خارجی است و یک جامعه بزرگ مهاجران را در خود جای داده است. در سال 2007 عنوان شهر فرهنگ در اروپا را از آن خود کرد. این یک شهر مدرن است و پس از حدود 30 میلیون یورو سرمایه گذاری در نوسازی شهر، پافوس اکنون با معماری بی انتها و زیرساخت های مدرن همراه شده است. دلایل دیگر اینکه پافوس را به یکی از بهترین شهرها برای زندگی در قبرس تبدیل می کند عبارتند از:

  • موقعیت مکانی: درست در کنار ساحل مدیترانه واقع شده است که به معنای چشم اندازهای تماشایی، تابستان های عالی و آرامش است.
  • قیمت املاک و مستغلات: مقرون به صرفه است. با قیمت یک آپارتمان در مرکز لند ، به راحتی می توانید یک عمارت پنج خوابه با استخر مشرف به دریا خریداری کنید.
  • طرح مالیات کم: مهاجران از امتیاز کم و بدون پرداخت مالیات بهره مند می شوند.
  • نرخ جرم و جنایت کم: در حالی که قبرس به طور کلی امن در نظر گرفته می شود، پافوس با نرخ جرم و جنایت کمتری نسبت به پایتخت، نیکوزیا، بسیار امن است.
  • شهری برای خانواده: مردم محلی معمولا از مهاجران استقبال می کنند و این یک شهر خانواده پسند است.

پافوس از بهترین شهرهای قبرس

شهر لیماسول قبرس

لیماسول پایتخت تجاری قبرس است و دومین شهر برتر برای زندگی در نظر گرفته شده است. بنابراین ، اگر به فکر راه اندازی مشاغل یا سرمایه گذاری در قبرس، یا یک شغل پردرآمد هستید، لیماسول شهری برای شماست. این شهر فعال، با بیشترین تعداد دهکده کوچک، همراه است، بنابراین اگر می خواهید واقعا خود را در فرهنگ قبرس غرق کنید، این شهر برای شما ساخته شده است. برخی دیگر از دلایل اینکه این شهر در لیست مهاجران رتبه بالایی دارد عبارتند از:

  • اوقات فراغت: لیماسول اغلب به عنوان پایتخت سرگرمی قبرس در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، این شهر میزبان اکثر طرح های تاریخی و معماری است.
  • بهداشت و آموزش: این شهر دارای یک سیستم بهداشتی عالی با طیف گسترده ای از گزینه های تحصیل برای خانواده ها است.
  • هزینه مقرون به صرفه زندگی: اگرچه هزینه ها کمی بیشتر از پافوس است، اما در مقایسه با سایر شهرهای اروپا هنوز نسبتاً کم است.
  • حمل و نقل: لیماسول دارای یک سیستم حمل و نقل عمومی قابل اعتماد است.

لارناکا از بهترین شهرهای قبرس

این شهر پایتخت شراب قبرس است و به عنوان چهارمین شهر برتر در قبرس برای زندگی معرفی شده است. همچنین بهترین غذای قبرس را می توان در این شهر یافت. بنابراین، اگر واقعا می خواهید از لذت غذاهای عجیب و غریب قبرس مدیترانه ای لذت ببرید، به لارناکا بروید. از زمان معرفی ویزای بازنشستگی در سال 2007، لارناکا به مکانی برای اقامت برای بازنشستگی تبدیل شده است. این طرح به طور خاص برای شهروندان ثروتمند غیر اتحادیه اروپا طراحی شده است. این شهر عمدتا برای بازنشستگانی است که از مزایای زیادی مانند مراقبت های بهداشتی، مالیات با درآمد بسیار کم و حقوق بازنشستگی که مشمول مالیات نگهداری نمی شوند برخوردار هستند. دلایل دیگری که ممکن است بخواهید لارناکا را به عنوان خانه خود انتخاب کنید عبارتند از:

  • واردات بدون مالیات: یکی از بزرگترین مزایای این شهر واردات بدون عوارض از کالاهای شما از جمله ماشین و حیوانات خانگی است.
  • هزینه زندگی بسیار پایین: در مقایسه با شهرهای دیگر که در بالا ذکر شد، لارناکا بسیار ارزان است و هزینه های آن قابل کنترل است.

زندگی در فاماگوستای قبرس

فاماگوستا یکی دیگر از شهرهای خوب برای زندگی در قبرس است. فاماگوستا که پایتخت دریایی قبرس محسوب می شود، به عنوان پنجمین مکان برتر برای زندگی رتبه بندی می شود. این شهر تعداد بسیار بالایی از گردشگران را به خود اختصاص داده است زیرا این شهر توسط ساختارهای دیواری تاریخی احاطه شده و ساختار گذشته خود را حفظ کرده است. این مرکز همچنین بزرگترین بندر ماهیگیری و همچنین اسکله حمل و نقل سرزمین اصلی قطب تولید صنعتی قبرس است. این ممکن است یک مقصد مورد علاقه برای مهاجران احتمالی نباشد، اما هنوز هم دارای مزایایی از جمله:

  • خدمت به عنوان قطب اقتصادی قبرس: فاماگوستا جذابیت زندگی راحت را از دست داده است، اما با این وجود سرمایه بزرگی برای مشاغل محسوب می شود.
  • به هر حال، این قطب اقتصادی قبرس است، بنابراین اگر قصد دارید ثروت خود را بسازید، این شهر مناسب است.
  • دانشگاه مدیترانه شرقی به عنوان بهترین دانشگاه قبرس برای تحصیل در قبرس رتبه بندی شده است که در این شهر قرار دارد.
  • فاماگوستا سه بیمارستان برتر قبرس را در خود جای داده است که در مقایسه با سایر بیمارستانهای دنیا نیز دارای رتبه بسیار بالایی هستند.

امیدواریم در قامت این مقاله به خوبی با شهرهای اصلی قبرس آشنا شده باشید. جهت آشنایی با شرایط مهاجرت و شناخت قوانین مهاجرتی می توانید با متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو گنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *