مهاجرت به کشور ایرلند

بهترین شهرهای ایرلند

بهترین شهرهای ایرلند

شهرهای کشور ایرلند از لحاظ تحصیلی و زندگی جز بهترین شهرهای اروپایی محسوب می شوند. در این مقاله بهترین شهرهای ایرلند را به شما معرفی میکنیم. این مقاله توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفته است. این کشور کوچک اروپایی دارای پیشینه سنتی، مردمی خوش آمد گو، سطح آموزشی بالا و بازار کار مناسب می باشد. برخی از بهترین ویژگی های این کشور را می توان در شهرهای مختلف این کشور از جمله شهر دوبلین تا گالوی می توان یافت نمود. در مقاله فوق هر یک از شهرهای این کشور از لحاظ تحصیلی، کاری و زندگی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مطالب مهمی که در این مقاله پاسخ داده خواهد شد به شرح زیر می باشد:

  • شهرهای مهم این کشور کدام اند؟
  • آیا شهرهای مهم این کشور از مزایای ویژه ای برخوردار خواهند بود؟

دوبلین پایتخت ایرلند

شهر دوبلین پر جمعیت ترین پایتخت این کشور می باشد. قلب تپنده اقتصاد این کشور و یکی از مهم ترین شهرهای تحصیلی خواهد بود. دانشگاه ها و کالج های بسیار مهم و دارای سطح علمی بالا در این شهر می باشند. متقاضیان بین المللی با تحصیل در این شهر از فرصت های بسیار مهم تحصیلی و کاری برخوردار خواهند شد. یکی از گران ترین شهرهای این کشور می باشد، بدین ترتیب هزینه تحصیل و زندگی در این شهر بسیار بالاتر از سایر شهرها خواهد بود.

دانشگاه های مهم در این شهر عبارت است از:

  • Trinity Dublin College
  • University Dublin College
  • Dublin City University
  • Dublin School of Economics
  • American Dublin College
  • Dublin Technology Foundation

در این بخش هزینه اقلام غذایی در پایتخت این شهر در جدول زیر بیان شده است:

اقلام غذاییهزینه به یورو
1 لیتر شیر1.01€
1 قرص نان سفید1.48€
1 کیلوگرم برنج سفید1.60€
12 عدد تخم مرغ3.05€
1 کیلوگرم پنیر محلی10.04€
1 کیلوگرم فیله مرغ8.29€
1 کیلوگرم سیب2.22€
1 کیلوگرم موز1.93€
1 کیلوگرم پرتغال2.42€
1 کیلوگرم سیب زمینی1.51€
1 کیلوگرم پیاز1.19€
1.5 لیتر آب معدنی1.50€
1 کیلوگرم گوجه فرنگی2.70€

گالوی یکی از بهترین شهرهای ایرلند

گالوی یکی از بهترین شهرهای ایرلند

دومین شهر تحصیلی این کشور گالوی در مقایسه با پایتخت این شهر دوبلین تعداد متقاضیان بین المللی کمتری را مورد پذیرش قرار خواهد داد. این شهر در قسمت غربی واقع شده است و مملو از طبیعت زیبا می باشد. این شهر مرکز فرهنگ و هنر است و هر ساله شاهد فستیوال های بسیاری می باشد. دراین شهر تعدادی دانشگاه و کالج از لحاظ تحصیلی مورد توجه متقاضیان بین المللی قرار گرفته است. دانشگاه های مهم این شهر National University Of Ireland, Galway وGalway May Technology Foundation می باشند. اطلاعات کافی یکی از دانشگاه های این کشور به نام دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند را در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید.

یکی از مهم ترین هزینه های بالا در این شهر مربوط به خرید و اجاره آپارتمان می باشد، که هزینه ها در مرکز و خارج شهر متفاوت می شود. بدین ترتیب در جدول زیر هزینه های مذکور مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

خرید و اجاره آپارتمانهزینه به یورو
اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر105000€
اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج از شهر83684€
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر176667€
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از شهر145556€
خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر370833€
خرید هر متر مربع آپارتمان در خارج از شهر302500€

شهر هنری لیمریک یکی از بهترین شهرهای ایرلند

لیمریک شهری است که در مرکز غربی این کشور واقع شده است. چهارمین شهر پر جمعیت این کشور می باشد که در سال 2014 میلادی به عنوان مهد پرورش هنر و فرهنگ نامیده شده است. در مقایسه با پایتخت این کشور دوبلین، که تعداد پذیرش متقاضیان بین المللی بیشتری را مجذوب خود می سازد. این شهر نیز به میزان کم تری همانند بسیاری دیگر از شهرهای این کشور دارای موسسات و دانشگاه های سطح بالا می باشد که در نمودار زیر بیان شده است:

دانشگاه های سطح بالا شهرهنری لیمریک

شاخص کیفیت زندگی در این شهر به این شکل خواهد بود:

پارامترشرح
شاخص قدرت خرید68.41
شاخص امنیت59.81
شاخص سلامتی54.97
شاخص آب و هوا90.75
شاخص هزینه زندگی78.55
شاخص قدرت خرید ملک در برابر درآمد4.83
شاخص آلودگی هوا34.84

مقایسه بهترین شهرهای ایرلند

در مقایسه هزینه زندگی بین شهرهای این کشور با یک دیگر، برای زندگی در شهر لیمریک حدود 3.900.00€ (یورو) و در شهر کرک حدود 4.377.06€ (یورو) احتیاج خواهد بود. قدرت خرید در شهر کرک حدود 10.59% بیش تر از شهر لیمریک می باشد. هزینه اجاره آپارتمان در شهر کرک 15.87% بالاتر از شهر لیمریک است. در نهایت هزینه رستوران حدود 20.35% و هزینه اقلام غذایی حدود 9.98% در شهر کرک بیشتر است. هزینه رستوران و اقلام غذایی در پایتخت این کشور، دوبلین حدود 3.30% از شهر کرک کم تر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات دقیق مقاله هزینه زندگی در ایرلند پیشنهاد داده می شود. به عنوان مثال مقایسه هزینه رستوران در 2 شهر دیگر این کشور در جدول زیر به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است:

رستوران و اقلام غذاییهزینه در شهر کرک به یوروهزینه در شهر دوبلین به یورو
1وعده غذایی در رستوران گران قیمت15€15€
2 وعده غذا در رستوران متوسط70€60€
مصرف کاپوچینو به طور منظم3.13€3.37€
آب معدنی (0.33 لیتر)1.47€1.55€

کرک دومین شهر بزرگ ایرلند

این شهر یکی از بزرگترین و مشهورترین شهرهای این کشور می باشد که سالیانه توریست های بسیاری از سراسر دنیا را مجذوب خود ساخته است. هم چنین این شهر نیز همانند شهر دوبلین، شهر تحصیلی می باشد که متقاضیان بین المللی بسیاری را جهت تحصیل مورد پذیرش دانشگاه های خود قرار می دهد. یکی از بزرگترین و بهترین دانشگاه واقع در این شهر University College Cork می باشد. یکی از معتبرترین دانشگاه های این کشور خواهد بود که در رشته های بسیاری دانشجو می پذیرد. همچنین متقاضیان پس از تحصیل در این شهر امکان ورود به بازار کار را خواهد داشت.

هزینه های مهم زندگی در این شهر در نمودار زیر قابل ترسیم خواهد بود:

هزینه های مهم زندگی در شهر کرک ایرلند

کشور ایرلند یکی از کشورهای اروپایی می باشد که در سال های اخیر به خصوص در سال 2023 میلادی از لحاظ تحصیلی، کاری و زندگی پیش برو بسیاری داشته است. اکثر شهرهای این کشور به دلیل سیستم آموزشی و سطح علمی بالا توانسته است جایگاه اختصاصی خود را در میان سایر کشورهای اروپایی به ثبات برساند. مقاله بهترین شهرهای ایرلند توسط کارشناسان و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پس از بررسی های لازم علمی در اختیار شما قرار گرفته است. چنانچه به دنبال جستجوی کار در شهرهای این کشور می باشید می توانید مقاله مهاجرت به ایرلند از طریق کار را که در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید و در قسمت دیدگاه مقالات اعلام نظر فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *