ویزای مسافرتی لیختن اشتاین

برترین هتل های لیختن اشتاین

برترین هتل های لیختن اشتاین

برترین هتل های لیختن اشتاین همواره در 10 سال گذشته توریست و جهانگرد و بسیاری از زوج ها و خانواده های مختلف را پذیرفته است. این کشور توسعه یافته است و جرم و جنایت کمترین میزان را دارد. برخی از نشریات ادعا می کنند که این کشور یکی از بهترین کشورها برای زندگی است. این کشور نه تنها یک کشور عالی برای زندگی بلکه سفر به آن است. برخی از مردم به لیختن اشتاین سفر می کنند برای دیدن قلعه های قرون وسطایی و سایر موارد برای پیاده روی در مناطق کوهستانی. چه بخواهید این کارها را انجام دهید یا فقط بخواهید از همه چیز دور شوید، کارهای خاصی وجود دارد که موظف به انجام آن هستید.

اگر برای سفر به لیختن اشتاین به ویزا نیاز دارید، می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای دریافت ویزای خود کمک بخواهید. لیختن اشتاین کشور کوچکی است، اما از نظر امکاناتی که می تواند برای گردشگری ارائه دهد، با کشورهای بزرگتر رقابت می کند. در منطقه آلپ، تماشایی ترین مناظر را خواهید دید. مانند سوئیس، دریاچه های کریستالی، کوه های باشکوه و شهرهای قرون وسطایی خود را به رخ می کشد. برخی از دریاچه ها بسیار بالاتر از سطح دریا هستند و مشرف به مناطق استراحت هستند. آلپاین مسیرهای پیاده روی عالی دارد. این مسیرهای پیاده‌ روی از میان جنگل ‌ها و کوه ‌ها می‌ گذرند و مناظر خیره‌ کننده ‌ای را در مسیر برای شما به ارمغان می‌آورند. در این مقاله در مورد هتل های بوتیک لیختن اشتاین صحبت می کنیم.

برترین هتل های معروف لیختن اشتاین

بهشت کوچک پارک هتل Sonnenhof – Relais و Chateaux را تجربه کنید. این هتل در وادوز واقع شده است و یکی از بهترین هتل های وادوز است. در وسط یک پارک سرسبز است که متعلق به هتل است. Park Hotel Sonnenhof Relais and Chateaux شامل یک رستوران برنده جایزه نیز می باشد. علاوه بر آن، امکانات شامل یک استخر، پارکینگ رایگان، اسپا و مرکز سلامتی است. هر اتاق به خوبی مجهز است. آنها حتی به چای ساز و قهوه ساز مجهز هستند. در مرکز اسپا و سلامتی، می توانید یک روز آرام داشته باشید. این شامل سونا نیز می باشد. رزرو هتل های لیختن اشتاین برای پارک هتل Sonnenhof – Relais and Chateaux آسان است و می توان با استفاده از چندین روش انجام داد.

هتل Gasthof Lowen یکی از بهترین هتل های Vaduz Liechtenstein است و تجربه هتلی غیر سنتی را ارائه می دهد. در مرکز شهر واقع شده است. این بنا یک بنای باستانی است که قدمت آن به سال 1380 برمی گردد. این روزها نمی توانید تعداد زیادی از چنین بناهای تاریخی را ببینید و در آنها زندگی کنید. فضای داخلی هتل کاملا بازسازی شده و مجهز به تمامی وسایل جدید و ضروری می باشد. هر اتاق دارای مینی بار، کف چوبی و حمام است. رستوران هتل به شراب هایش معروف است. آنها طیف گسترده ای از وعده های غذایی از لیختن اشتاین و غذاهای بین المللی را ارائه می دهند.

در نمودار زیر شاهد ملیت گردشگران در کشور لیختن اشتاین می باشید:

برترین هتل های لوکس لیختن اشتاین

هتل رزیدنس یکی از بهترین هتل های لیختن اشتاین است که در قلب وادوز واقع شده است.. یکی از هتل های لوکس لیختن اشتاین است. هر اتاق دارای یک فضای داخلی چشمگیر است. آنها به خوبی مبله شده اند. دوم اینکه در مرکز شهر پایتخت وادوز واقع شده است. رستوران آلاکارته در محل، خوشمزه ترین غذاهای لیختن اشتاین و غذاهای بین المللی را سرو می کند. به غیر از رستوران، یک رستوران کوچک نیز دارد که تنقلات و نوشیدنی سرو می کند. یک بار نیز در دسترس مهمانان است. شما می توانید از خدمات ماساژ در هتل بهره مند شوید، اما توجه داشته باشید که مقداری پول اضافی نیز هزینه خواهد داشت.

Landhaus am Giessen ، یکی از هتل های ارزان لیختن اشتاین فکر کنید. اشتباه نکنید و این هتل هنوز هم لوکس است اما با قیمت پایین تر. این هتل در مرکز شهر قرار ندارد، اما لیختن اشتاین کشور کوچکی است و تنها چند دقیقه طول می کشد تا به بخش مرکزی شهر برسید. هتل راحتی است. از بالکن آن، منظره ای فوق العاده از قلعه وادوز خواهید دید. کارکنان مفید و دوستانه هستند. به عنوان مهمان از وای فای رایگان، صبحانه رایگان و پارکینگ رایگان لذت خواهید برد. در اطراف هتل، انواع مختلفی از رستوران ها را خواهید دید. برخی از آنها غذاهایی از غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی سرو می کنند. جاذبه های گردشگری مانند موزه ملی لیختن اشتاین، موزه لیختن اشتاین، کلیسای جامع سنت فلورین، موزه پستی را در نزدیکی آن خواهید دید. همه آنها در چند قدمی هستند.

برترین هتل های لوکس لیختن اشتاین

برترین هتل های خانوادگی لیختن اشتاین

هتل JUFA Malbun که در بالا، در محیطی باشکوه قرار دارد، یک انتخاب عالی برای اقامت است. این استراحتگاه آلپین هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است. این هتل دارای امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، اتاق بازی و غیره است. هر اتاق دارای یک اتاق بدون آلرژی، یک قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، وان حمام، سشوار است. رستوران آن بهترین غذاها را سرو می کند. اما اگر می خواهید در جایی بیرون غذا بخورید، گزینه های بیشتری خواهید داشت. بیش از 10 رستوران در این نزدیکی وجود دارد. اسکی بسیار آسان تر است زیرا نزدیک به مراکز اسکی است. این هتل به طور کلی بسیار زیبا و راحت است، اما جزو هتل های 5 ستاره لیختن اشتاین نیست. با این حال، قیمت های بهتری ارائه می دهد و خدمات با این قیمت ها نسبت به هتل های 5 ستاره بسیار مناسب است.

هتل Gorfion – Das Familien به طور خاص با در نظر گرفتن خانواده ها طراحی شده است. آنها از جزئیات کوچک و در عین حال پیچیده مراقبت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه اعضای خانواده اقامت لذت بخشی دارند و بنابراین والدین فرصتی برای استراحت دارند. محوطه ‌های هتل مناسب برای کودکان شامل زمین بازی و استخر سرپوشیده، و همچنین خدماتی مانند اجاره کالسکه و مراقبت در خانه شیلی برای کودکان زیر 12 سال است. آنها همچنین به مدرسه اسکی Malbun بسیار نزدیک هستند. از فارغ التحصیلان رشته هتلداری در لیختن اشتاین برای بهبود شرایط هتل ها استفاده می شود.

در جدول زیر شاهد مدت اقامت میهمانان و مسافران در لیختن اشتاین می باشید:

انواع مسافرانمدت اقامت
زوج3
خانواده3
فرد2

برترین هتل های جالب لیختن اشتاین

هتل اوبرلند یک هتل خود چک این است که در تریزنبرگ، در ارتفاع 940 متری از سطح دریا واقع شده است. همه اتاق ‌های مدرن و بزرگ آن‌ها مجهز به بالکن خصوصی هستند تا از مناظر پانوراما خیره‌ کننده کوه‌ های آلپ و دره زیر لذت ببرید. این هتل در فاصله چند قدمی چندین فروشگاه، رستوران و کافه و یک ماشین منظره کوتاه از Malbun، Triesenberg و Steg لیختن اشتاین فاصله دارد. این یک نقطه ایده آل برای تعطیلات پر از فعالیت های تفریحی در فضای باز است. Malbun’s Alpenhotel یک هتل محلی است که توسط خانواده اداره می شود و قدیمی ترین هتل در منطقه Malbun است. تاریخ غنی و دکوراسیون سنتی و جذاب آن به این هتل احساسی بسیار دنج، دلپذیر و خانگی می دهد.

هتل تپی مارک و آنا لنا ممکن است یک هتل سنتی نباشد، اما هنوز هم فوق ‌العاده جالب است، و واقعا منحصر به فرد است، بنابراین در فهرست قرار می‌گیرد. این Tepee همچنین یک گزینه اقامتی کاملاً مقرون به صرفه است، به خصوص با استانداردهای لیختن اشتاین، که به راحتی پنج نفر را با کمتر از $100 (دلار) در شب جا می دهد. تپی در مزرعه لاما و آلپاکا مارک و آنا لنا قرار دارد و مجهز به حمام کمپوست، دوش چوبی سرپوشیده، بازار سلف سرویس 7-24 است و دارای یک پس زمینه زیبا از دره راین و کوه های آلپ سوئیس است. این یک پناهگاه واقعی Glamping است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی و مهاجرت به لیختن اشتاین راهنمای شما خواهند بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *