ویزای مسافرتی لهستان

برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان که شامل هتل های مجلل و شیک این کشور می شود مکانی خوبی برای استراحت و اقامت شما در این کشور می باشد. لهستان به خاطر شهرهای کوچک رمانتیک و شهرهای زیبای خود شناخته شده است و دارای مجموعه ای زیبا از هتل های لوکس است که ویژگی های این کشور را منعکس می کند. مانند مناطق خود، هر هتل دارای شخصیت و جذابیت منحصر به فردی است. از هتل ‌های تاریخی بزرگ، بوتیک ‌های زیبای هنر نو گرفته تا برخی از نام‌ های برجسته جهان در هتل ‌های لوکس، انتخاب متنوع است و تجربه درجه یک همگی پذیرای شما می باشد. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه نحوه اخذ ویزای توریستی لهستان همراه و راهنمای شماست.

برترین هتل های معروف لهستان

هتل رادیسون بلو 5 ستاره است برای مسافران تجاری و تفریحی بسیار مناسب است. گردشگران از موقعیت مکانی هتل قدردانی خواهند کرد زیرا در چند قدمی برخی از جاذبه های گردشگری مهم شهر از جمله دروازه فلوریان، میدان بازار، کلیسای سنت مری، قلعه واول و تئاتر باگاتلا قرار دارد. این هتل دارای 196 اتاق بزرگ، 8 اتاق کنفرانس، یک مرکز تجاری و یک پارکینگ زیرزمینی است. هر اتاق مجهز به امکانات مدرن از جمله تلویزیون صفحه تخت، وای فای پرسرعت، چای و قهوه ساز است. هتل رادیسون بلو دارای 3 رستوران نفیس است که میهمانان می توانند از غذا و نوشیدنی لذت ببرند. اینها عبارتند از Solfez که صبحانه را هر روز صبح سرو می کند، Milk&Co که در غذاهای دریایی تازه تخصص دارد.

Bonerowski Palace یک هتل بوتیک زیبا است که در قلب کراکوف واقع شده است. این در یک ساختمان مرمت شده قرون وسطایی قرار دارد که چند دقیقه پیاده تا جاذبه‌های گردشگری محبوبی مانند موزه Czartoryski، Collegium Maius، Krakow Barbican، و قلعه واول فاصله دارد. 16 اتاق مهمان بدون سیگار بزرگ هستند و با دکوراسیون کلاسیک و زیبا تزئین شده اند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، کامپیوتر داخل اتاق، قسمت نشیمن، دسترسی به اینترنت رایگان و چای ساز و قهوه ساز از دیگر امکانات اتاق است. مهمانانی که می خواهند استراحت کنند می توانند به استخر، مرکز تناسب اندام، کازینو، باغ یا اسپا مراجعه کنند. علاقه مندان به ورزش می توانند به ورزش های مختلفی از جمله بسکتبال، بدمینتون و گلف بپردازند.

برترین هتل های مجلل لهستان

این هتل مجلل در ساحل رودخانه ویسلا و در پای قلعه واول واقع شده است. این در چند قدمی منطقه Kazimierz و شهر قدیمی (مناطق با جاذبه های توریستی محبوب) قرار دارد. 232 اتاق و سوئیت توسط طراح لندنی الکس کراوتز طراحی شده است. این هتل دارای استخر آب گرم سرپوشیده، رستوران، فروشگاه هدیه لابی، سونا، مرکز تناسب اندام و سالن باشگاه است. بهترین چیز در مورد Sheraton Grand Krakow این است که نرخ های انحصاری اعضا را ارائه می دهد و اعضای آن پس از رزرو می توانند امتیاز ستاره کسب کنند.

هتل کوپرنیک، یکی از اعضای Relais & Châteaux، در یک ساختمان رنسانس که زمانی محل اقامت کلیسای جامع بود، قرار دارد. این هتل دارای 29 اتاق مجهز به مینی بار، اینترنت، صندوق امانات و تلویزیون ماهواره ای است. برخی از قسمت ‌های هتل دارای سقف چوبی قرون وسطایی و نقاشی دیواری بازسازی ‌شده با قدمت 1500 است. حمام‌ ها با جزئیات زیبای سنگ مرمر و سنگ تراورتن تکمیل شده ‌اند. از افراد مشهوری که در این هتل غذا خورده اند می توان به مورگان فریمن، رومن پولانسکی و آندری وایدا اشاره کرد.

در بخش زیر شاهد مدت اقامت مسافران در لهستان می باشید:

برترین هتل های تاریخی لهستان

PURO Krakow Stare Miasto در چند قدمی جاذبه‌های تاریخی، رستوران ‌ها، کافه ‌ها و مغازه ‌ها قرار دارد. پنجره های کف تا سقف آن منظره خیره کننده ای از شهر را به مهمانان ارائه می دهد. هر اتاق دارای مینی بار مجهز، وای فای رایگان، و تلویزیون صفحه تخت است. این هتل دارای رستوران و سالن کنفرانس مجهز به تجهیزات پیشرفته می باشد. در ورشو هتل بریستول با میزبانی از موسیقی ‌دانان، سیاستمداران و حتی افراد سلطنتی مشهور، بدون شک ستوده‌ ترین هتل در کشور است.

نمای بیرونی باشکوه جای خود را به فضای داخلی آرت نوو می دهد که شامل اسپا ESPA، استخر، حمام، کافه وینی، رستوران مارکونی که غذاهای ملی سرو می کند، کوکتل بار با صندلی در فضای باز و 206 اتاق خواب با لوازم بهداشتی Elemis درست در اوایل قرن بیستم ساخته شده است، مناطق عمومی آن از نوع مجلل و مجلل متناسب با موقعیت مکانی هتل درست در کنار کاخ ریاست جمهوری برخوردار است. برای تجربه ای ممتاز، از جمله خدمات پیشخدمت شبانه روزی، اثاثیه عتیقه و لوسترهای پر زرق و برق که سقف ها را تزئین می کنند، به سوئیت ارتقا دهید. این محیط از جاذبه های گردشگری لهستان است.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل بریستول می باشید:

امتیازاتمعیارها
87خدمات
88امکانات
91معماری

برترین هتل های تاریخی لهستان

برترین هتل های جدید لهستان

برای تجربه ‌ای بدیع و امروزی با حس میراث، هتل H15 بوتیک را انتخاب کنید. در اینجا، اتاق ‌های طراح پیشرفته با معماری نئوکلاسیک ساختمان اصلی محصور شده‌ اند. یک پاسیو شطرنجی سیاه و سفید به عنوان یک لابی ویژگی عمل می کند تک رنگ پررنگ تا حدودی تمی است که در دکوراسیون وجود دارد. عکاسی پر جنب و جوش هنرمند زیبا ریتا زیمرمن در قالب چاپ های بزرگ بر دیوار اتاق ها، همراه با تخت های 4 پوستر با قاب مینیمالیستی و مبلمان ایتالیایی تأکید می کند. از دیوارهای شیشه ‌ای داخلی نگاه کنید و در رستوران ستاره ‌دار میشلین غذا بخورید.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در لهستان می باشید:

در هتل سوفیتل ویکتوریا ورشو طراحی داخلی توسط معمار دیدیه گومز، رنگ و بوی فرانسوی را به این مکان مرکزی که در بین مسافران تجاری و زوج ‌ها محبوب است، می ‌آورد. این پارک مشرف بر قدیمی ‌ترین پارک عمومی ورشو، موقعیتی عالی و نزدیک به تئاتر، موزه ‌ها و سالن ‌های کنسرت دارد. 368 اتاق در 5 طبقه پراکنده شده است. و مهمانان می ‌توانند در رستوران اوپن آشپزخانه ناهار بخورند یا در سالن Victorias Lounge آن بنوشند و از چشم ‌انداز میدان Pilsudski لذت ببرند. استخر آینه ‌کاری ‌شده با نور و خلق ‌و خو را نباید از دست داد گوشه ‌ای ایده ‌آل برای استراحت پس از یک روز گشت و گذار است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی لهستان راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *