ویزای مسافرتی روسیه

برترین هتل های روسیه

برترین هتل های روسیه

برترین هتل های روسیه که برای بسیاری از مسافران، سرزمینی وسیع و پر از تاریخ، رمز و راز و دسیسه یک مکان عالی برای استراحت است. این مکان فوق ‌العاده ‌ای برای کشف کاخ ‌ها، کلیساهای جامع، معماری، باله، موزه ‌ها، جشنواره ‌ها و زیبایی ‌های طبیعی فضای باز است. صنعت اقامتگاه های پیشرفته روسیه در سال های اخیر رونق گرفته است. جای تعجب نیست که بسیاری از این هتل ها در مسکو متمرکز شده اند، شهری که بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را در خود جای داده است. بنابراین همانطور که برای ماجراجویی خود در این بخش از جهان برنامه ریزی می کنید، برخی از این هتل ها و استراحتگاه های لوکس برتر در روسیه را در نظر بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ارائه مشاوره در خصوص مهاجرت و سفر به روسیه آماده خدمت رسانی به شماست.

برترین هتل های مجلل روسیه

هتل Radisson Collection، مسکو وقتی می ‌بینید که فراری ‌ها تمام فضای پارکینگ را اشغال کرده‌ اند و دستمال ‌های توالت فانتزی را در تمام حمام‌ ها اشغال کرده ‌اند، متوجه می ‌شوید که به هتل Radisson Collection، مسکو رسیده ‌اید. این هتل که یکی از بهترین هتل ‌های مسکو است، به‌ عنوان هتل لوکس تجاری در جهان انتخاب شده است که 34 طبقه ارتفاع دارد و یک ستاره قرمز در بالای ساختمان دارد. این هتل حال و هوای بسیار قدیمی دنیای روسی دارد که با شکوه و عالی، سلطنتی است، همانطور که از نامش پیداست. این هتل در گذشته به عنوان هتل اوکراین شناخته می شد که به سفارش جوزف استالین ساخته شد و در زمان ساخت آن بلندترین هتل جهان بود. در اینجا بیش از 500 اتاق، چند آپارتمان، چندین رستوران و حدود 1200 نقاشی اصلی از هنرمندان روسی پیدا خواهید کرد.

اقامت در هتل Baltschug Kempinski تجربه تجمل روسیه در بهترین حالت آن است. پرنسس مایکل کنت و دیوید لینلی سوئیت های پرنسس و لینلی را طراحی کردند و رستوران Baltschug Grill در محل یک صبحانه شگفت انگیز سرو می کند. می‌توانید در یک کلاس یوگا در آبگرم شرکت کنید یا یک ماساژ آرامش‌بخش رزرو کنید تا احساس سلطنت کنید. این هتل مناظری فوق العاده از کلیسای جامع سنت باسیل، کرملین و رودخانه مسکو را ارائه می دهد. در اینجا 227 اتاق و 36 سوئیت و همچنین 12 اتاق ملاقات مشرف به میدان سرخ وجود دارد. برخی از برترین جاذبه‌های مسکو از جمله گالری‌های هنری، موزه‌ها، تئاترها و مراکز خرید در این نزدیکی هستند.

برترین هتل های مجلل روسیه

برترین هتل های لوکس روسیه

چهار فصل در مسکو یکی دیگر از هتل های لوکس برتر است که باید در سفر به روسیه رزرو کنید. اگر می خواهید در نزدیکی چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن باشید، این مکان عالی برای اقامت است، زیرا در فاصله چند قدمی میدان سرخ، کرملین، و دومای ایالتی قرار دارد. این هتل از هتل تاریخی 1935 مسکوا الگوبرداری شده و امروزه در قلب منطقه تاریخی واقع شده است. اتاق ‌ها و سوئیت‌ های لوکس، رستوران‌ های متعدد، اسپا، فضاهای جلسه و امکانات تناسب اندام در اینجا وجود دارد. تئاتر بولشوی، مجتمع خرید GUM، تئاتر مالی، و ایستگاه متروی اوخوتنی ریاد نیز در همین نزدیکی هستند.

برای اقامت در هتل و اسپای شیک Barvikha با طراحی شیک ایتالیایی به حومه مسکو بروید. اقامتگاه های مجلل شامل کابین بخار، میزهای ماساژ، شومینه، کابین های گلی گرم و آب درمانی در آبگرم است. این هتل با اتاق ‌های مجلل مهمان با تراس ‌های بزرگ که با مواد طبیعی و رنگ‌ های داخلی گرم طراحی شده ‌اند، به سرعت به صدر رده ‌بندی هتل ‌های معتبر رسیده است. اینجا مکانی عالی برای اقامت برای افراد غذاخوری است زیرا به ‌خاطر بوفه صبحانه، برانچ، مواد غذایی فصلی و کلاس‌ های مسترکلاس شراب معروف است.

در نمودار زیر شاهد ملیت گردشگران در روسیه می باشید:

 

برترین هتل تاریخی روسیه

هتل کورینتیا زمانی به نام هتل نوسکی پالاس نامیده می شد اما در سال 2009 برای بازسازی ساختمان تاریخی قرن نوزدهمی بازگشایی شد. یک موزه کوچک در داخل وجود دارد که ادای احترام به خانواده سامویلوف است که دو قرن پیش در اینجا زندگی می کردند. وقتی می ‌خواهید نوازش کنید، کریستال اسپا و لانژ خدمات صورت، ماساژ و درمان ‌های مو را ارائه می ‌دهد. برخی از برترین جاذبه ‌های سنت پترزبورگ، از جمله بسیاری از مکان ‌های فرهنگی، هنری و اقتصادی در همین نزدیکی هستند.

هتل آستوریا سن پترزبورگ با اتاق های مجلل در 39 Bolshaya Morskaya، پر از تاریخ در تمام جزئیات است. از سال 1912 این یک نقطه عطف در شهر بوده و میزبان هنرمندان مشهوری مانند ایادورا دانکن، میخائیل بولگاکوف و سرگئی یسنین بوده است. این در نزدیکی کلیسای جامع سنت آیزاک، تئاتر ماریینسکی، و هرمیتاژ، و مجسمه پیتر کبیر واقع شده است. از غذاهای فرانسوی-روسی در کافه آستوریا در محل لذت ببرید و خاویار بلوگا، ودکای سرد، بلینی ‌های سنتی و چای عصرانه را امتحان کنید. این هتل زمانی به عنوان بهترین هتل در شمال اروپا در جوایز انتخاب مسافرتی Conde Nast شناخته شد.

در بخش زیر شاهد امتیازات هتل آستوریا می باشید:

 

برترین هتل های شهری روسیه

همچنین در سنت پترزبورگ، الکساندر هاوس بوتیک در ساختمانی متعلق به اوایل قرن نوزدهم است که مشرف به کانال کریوکوف است. اتاق‌های شیک و رستوران و همچنین کتابخانه و باغچه در محوطه وجود دارد. این رستوران صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند و 24 ساعته باز است. این مکان در نزدیکی باله کیروف، تئاتر ماریینسکی، و کلیسای جامع سنت نیکلاس و ترویتسکی واقع شده است. به دلیل حضور فارغ التحثیلان رشته هتلداری در روسیه هر اتاق در اینجا منحصر به فرد طراحی شده است، نام یک شهر جهانی است و مناظر زیبایی از شهر ارائه می دهد.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در روسیه می باشید:

سالنرخ گردشگری
202051%
202162%
202270%

یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در سوچی، محل سابق بازی های المپیک زمستانی، هتل و اسپا رودینا گراند است. این مکان در خیابان Vinogradnaya، 33 در سوچی، یک مقصد تفریحی روسیه است که توسط یک پارک 40 هکتاری در نزدیکی دریای سیاه احاطه شده است. این هتل در دوران استالین ساخته شده است و یکی از بزرگترین مراکز اسپا در روسیه را دارد. هر اتاق مهمان در اینجا رو به دریای سیاه است و دارای یک تراس برای لذت بردن از منظره است. بلک سی بیچ کلاب غذاهای دریایی تازه و غذاهای کبابی سرو می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی روسیه همراه شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *