ویزای مسافرتی تایلند

برترین هتل های تایلند

برترین هتل های تایلند

کشور تایلند بهترین هتل ‌های آسیا است و مکان‌ های اقامتی بی‌شماری برای ارائه دارد. برترین هتل های تایلند دارای شرایط خاصی هستند. ممکن است یک مخفیگاه بوتیک طراحی شده پیدا کنید یا برای تجربه شهری پرجنب ‌و جوش به آدرسی دیدنی بانکوک مراجعه کنید. برای آشنایی با مکان ‌های برتر، در این مقاله بهترین هتل‌ های تایلند را گردآوری کرده ایم. برای اخذ اطلاعات کامل در خصوص ویزای توریستی تایلند با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

برترین و معروف ترین هتل های تایلند

با یک رانندگی کوتاه در اطراف ساحل از کرابی، خلیج فولای، یک منطقه حفاظت شده ریتز کارلتون برای انعکاس تاریخ مسلمانان منطقه، با دیوارهای سر به فلک کشیده اخری قرمز، درهای بزرگ سوراخ کلید، استخرهای انعکاسی با نور شمع و باغ‌ های سرسبز و مملو از فرنجی ‌پانی و یاس طراحی شد. با نگاهی به مناظر ماقبل تاریخ خلیج فانگ نگا از کارست های سنگ آهک ناهموار، ویلاهای سرگردان با وان های ستونی فوق العاده، نقاشی های دیواری با دست دوبل ارتفاع و تخت هایی به قدری بزرگ هستند که بتوانید تمام شب را بچرخانید. ستاره سینمای توچال با ظاهر خوب، تعدادی از نقش های اصلی از جمله صحنه عروسی در The Hangover 2 را برای آن به ارمغان آورده است.

چیوا سام ملکه بلامنازع صحنه سلامتی تایلند است زمانی که 27 سال پیش به صحنه آمدند، استراحت‌های آبگرم در تایلند اصلاً مهم نبود. از آن زمان تاکنون مدعیان زیادی وجود داشته است، اما هیچ ‌کدام نتوانسته اند نسخه اصلی را غصب کنند، با ترکیبی که زندگی را تقویت می‌کند، تناسب اندام (ماشین آلات جدید شامل لباس‌ های بدنسازی شبیه به Iron Man Vision)، تشخیص پزشکی (آزمایش خون، آزمایش ژن)، درمان های سنتی شفابخش آسیایی و کارکنان بیش از حد شهودی. 16 استراحت مختلف برای انتخاب وجود دارد. مدیریت استرس و درد، تقویت تناسب اندام، انعطاف‌پذیری سیستم ایمنی، سلامت سالمندان که هر کدام برای برآورده کردن نیازهای ذهنی، فیزیکی و عاطفی شما به ‌دقت شخصی ‌سازی می ‌شوند.

برترین هتل های زیبای تایلند

Six Senses تجربه غواصی را در جزیره کوچک تپه‌ای Yao Noi، واقع در خلیج فانگ نگا در نیمه راه بین پوکت و کرابی، کامل کرده است. کفش ‌ها در قایق ‌های تندرو به سمت استراحتگاه ریخته می ‌شوند، تابلوهای چوب دریفت به ساحل شنی سفید، استخر بی ‌نهایت نیمه ‌ماه بالای تپه و مجموعه‌ ای از ویلاهای سقف‌دار کاهگلی اشاره می‌ کنند. همه چیز مانند یک ماجراجویی به نظر می رسد. جستجوی آبگرم پنهان در خانه های قدیمی سنتی در جنگل، عبور از رستوران های چند سطحی بامبو و تخته کف برای شام، و تماشای فیلم در ساحل زیر ستاره ها.

از بیرون، معماری COMO Point Yamu تقریباً وحشیانه به نظر می رسد، به نظر می رسد بیش از حد خاکستری و شدید برای مطابقت با موقعیت ساحلی خمیده. اما جذاب ترین جمعیت آسیا را در داخل دنبال کنید و خواهید دید که هتل مانند قفس پرنده سبک و مطبوع است. ستون های بتنی نور خورشید پوکتی را به تکه تکه می کنند. خطوط تیز تیغ، خلیج سبز درخشانی را که در تپه ‌های آهکی مواج پیچیده شده است، قاب می‌ کنند. یک استخر شنا با کاشی سفید به طول 100 متر به سمت دریای آندامان می رود. این ظاهر خوب، همراه با خدمات عالی، غذاهای شیک و آبگرم شگفت انگیز است که این هتل را مورد علاقه تایلندی ها و مسافران LGBTQ+ کرده است.

برترین هتل های زیبای تایلند

برترین هتل های تایلند از لحاظ معماری

امانپوری که بیش از 3 دهه پیش افتتاح شد، اولین استراحتگاه در امپراتوری امان بود و یکی از جواهرات تاج باقی مانده است. موقعیت مکانی، در ساحل پانسیا، عالی است: داسی از شن های طلایی پوشیده از تخته سنگ های سیاه غول پیکر و درختان نخل به بلندی آسمان خراش ها. از اینجا، مجموعه ‌ای از پله‌ های یکپارچه به سمت استخری با کاشی ‌های سیاه مشکی و معمایی زیبا از مسیرهای پیاده‌ روی چوبی بالا می ‌رود که به سمت ویلاهای زیبای ساج با درهای کشویی، سالادهای روباز و گاهی اوقات استخرهای شنا می ‌رود. مجموعه ‌ای از رستوران‌ های پیشرفته تایلندی، ایتالیایی جنوبی و ژاپنی و یک اسپای بی ‌نظیر در جهان وجود دارد که برنامه‌ های عمیق سلامتی و تندرستی را ارائه می ‌کند.

فور سیزنز که در اطراف یک شبه جزیره خصوصی در ساحل آرام شمال شرقی کوه سامویی قرار دارد، همه چیزهایی را که می ‌توانید برای استراحت در ساحل بزرگسالان بخواهید ارائه می ‌کند. ویلاهای با سقف کاهگلی در دامنه تپه فرو می ‌روند، برخی به خلیج تایلند نگاه می ‌کنند، برخی مستقیماً به سمت ساحل غلت می ‌زنند، همه پوشیده از عاج ‌های نسیم ‌دار و سبزه ‌زار، با کرکره‌ های چوبی تیره، تخت ‌های توری و وان ‌های تخم ‌مرغی شکل. خود را در یک تخت راه راه در کنار استخر بی ‌نهایت کنار اقیانوس بخوابانید و به مهمانداران اجازه دهید حوله‌ های سرد و سیخ ‌های آناناس با علف لیمو را تحویل دهند، یا در آبگرم، جایی که درمان‌ ها شامل گیاهان شفابخش چیده شده از باغ است. افراد پرانرژی می توانند قایق های تفریحی کرایه کنند.

در نمودار زیر شاهد اقامت مسافران در ماه های مختلف تایلند هستید:

هتل های خاص تایلند

کمپ و استراحتگاه فیل مثلث طلایی آنانتارا همانطور که از نام آن پیداست، جاذبه اصلی مثلث طلایی آنانتارا پناهگاه فیل ‌های آن است، یک سازمان غیردولتی اخلاقی که به میهمانان تعاملات نزدیکی را ارائه می ‌کند که دوستداران دامبو رویای آن را دارند. می‌ توانید با غول‌ های ملایم در میان مزارع علف لیمو و بامبو به عنوان نور ملایم صبحگاهی قدم بزنید، برای ناهار به آنها هندوانه و کدو تنبل بدهید، یا شب را در یک اتاق حبابی بگذرانید که در جنگل اطراف شما سرگردان هستند. اما، این هتل تعداد بی‌شماری از جاذبه ‌های دیگر نیز دارد، از جمله زمین‌ های آن در رودخانه مکونگ مشرف بر سه کشور تایلند، میانمار و لائوس که بهترین تماشای آن در سپیده دم با نور خورشید کهربایی در میان مه جنگل ابری است.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل فیل مثلث طلایی در تایلند هستبد:

فاکتورهاامتیازات
خدمات70
امکانات70
زیبایی67

هتل ماندارین شرقی بانکوک بیشتر اتاق ‌های کرمی با روکش ‌های چوبی دارای بالکن مشرف به باغ‌ ها، استخر و رودخانه چائو فرایا هستند. با توجه به رشته هتلداری در تایلند سوئیت ‌ها به غول ‌های ادبی که در گذشته از آنها بازدید کرده ‌اند، ادای احترام می ‌کنند، از جمله جوزف کنراد، گراهام گرین و جان لو کاره. بار بامبو از دهه 1940 وجود داشته است و هنوز هم این نوسان را دارد. 2 ستاره میشلن Normandie یکی از 10 رستوران اکنون توسط آلن روکس اداره می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به تایلند راهنمای و همراه شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *