مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته هتلداری در تایلند

درآمد کار در رشته هتلداری در تایلند

رشته هتلداری در تایلند در دانشگاه های مختلفی در مقطع کارشناسی و ارشد ارائه می شود. تایلند یکی از کشورهای مطرح شرق آسیا برای گردشگری است. این کشور دارای جاذبه هابی طبیعی و شهری فراوانی است و بر روی صنعت گردشگری نیز حساب ویژه ای باز کرده است. با تحصیل رشته هتلداری در تایلند می توانید آماده وارد بازار کار این کشور و کار در مشاغل مختلف هتلداری شوید. دوره های رشته هتلداری در تایلند به زبان تایلندی و برخی نیز به زبان انگلیسی ارائه می شود. برای بررسی رشته هتلداری در تایلند می توانید به ادامه این مقاله که به دست تیم محتوای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده توجه فرمایید.

تحصیل رشته هتلداری در تایلند

تایلند به دلیل مهمان نوازی خود که عمیقاً در فرهنگ مردم تایلند ریشه دارد، شهرت جهانی دارد. بسیاری از دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته هتلداری به تایلند می آیند. تعدادی از این برنامه های تحصیلی با همکاری مدارس هتلداری و گردشگری در خارج از کشور، به عنوان مثال در سوئیس، می باشد. می توانید فرصت های خود را جستجو کنید و آنچه را که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید. برای درخواست در یک برنامه تحصیل رشته هتلداری در تایلند، لطفاً مستقیماً با دانشگاه تماس بگیرید. رویه ها و الزامات کمی متفاوت است و ممکن است تغییر کند. هتلداری و گردشگری یک مطالعه تجاری است که شامل طیف گسترده ای از مدیریت هتلداری از جمله تقسیم اتاق ها، پذیرش، عملیات رستوران و خدمات و رضایت مشتری است. دانشجویانی که در این برنامه تحصیل می کنند در تعامل با مردم هستند.

جهت تحصیل رشته هتلداری در تایلند می توانید دانشگاه های زیر را در نظر بگیرید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه مهیدل
2دانشگاه بانکوک
3دانشگاه بوراپا
4دانشگاه دوراکیج پوندیت
5دانشگاه هات یای
6دانشگاه کاسم بوندیت
7دانشگاه صنعتی راجامانگالا کرونگتپ
8دانشگاه سیام
9دانشگاه رنگسیت
10دانشگاه سیلپاکورن

مزایای تحصیل رشته هتلداری در تایلند

از جمله مزایای تحصیل رشته هتلداری در تایلند به شرح زیر است:

  • این گزینه ها و فرصت های شغلی مختلف را ارائه می دهد.
  • شما خدمات ضروری مشتری و حرفه ای را به دست خواهید آورد.
  • شما با ارتباط با سایر صنایع گردشگری و نحوه عملکرد آنها آشنا خواهید شد و همچنین ارتباطی بین آنها برقرار خواهید کرد.
  • شما شانس بیشتری برای قرار گرفتن در معرض دید بین المللی و آمیختگی با بخش های مختلف گردشگری داخلی و خارجی خواهید داشت.
  • دانش متمایزبه ویژه نقش های مدیریتی به دست می آورید.
  • مهارت های تفکر انتقادی، ارتباط موثر را توسعه خواهید داد.

مزایای تحصیل رشته هتلداری در تایلند

لیسانس رشته مدیریت هتلداری دانشگاه سیام تایلند

برنامه لیسانس رشته مدیریت هتلداری دانشگاه سیام تایلند را می توان با تحصیل تمام وقت در یک دوره تحصیلی 4 ساله تکمیل کرد. در طول 2 سال اول تحصیل، دانشجویان بین المللی شرایط تحصیلات عمومی، فناوری اطلاعات (IT) و مدرک زبان خود را برآورده خواهند کرد. در طول سال های سوم و چهارم تحصیل، دانشجویان بین المللی دروس اصلی و دروس انتخابی خود را تکمیل می کنند و همچنین تجربه کاری حرفه ای کسب می کنند. در مجموع، دانشجویان بین المللی برای فارغ التحصیلی باید 126 واحد درسی را تکمیل کنند.

اهداف برنامه لیسانس رشته مدیریت هتلداری دانشگاه سیام تایلند:

  • افزایش مهارت زبان و مهارت های ارتباطی دانشجویان
  • آماده سازی دانشجویان برای ادامه تحصیلات تکمیلی در زمینه مدیریت هتل و گردشگری و مدیریت بازرگانی
  • برای آموزش دانشجویان خود برای تبدیل شدن به رهبران موفق در مشاغل مختلف
  • دانشجویان در مشاغل مربوطه موفق بوده اند. هدف حفظ این وضعیت برای ایجاد فارغ التحصیلان موفق تر در این بخش است.
  • تشویق نظم و انضباط در بین دانشجویان و درک خدمات در مدیریت هتلداری
  • مهارت‌ های فنی و مدیریتی لازم برای سمت‌ های نظارتی و مدیریتی در صنعت مهمان ‌نوازی

این یکی از متنوع ترین، چالش برانگیزترین، بزرگترین، مهم ترین و سریع ترین صنایع در حال رشد در جهان امروز بوده است. این شهرت خود را به دلیل تحولات گردشگری و جابجایی بی رویه مردم از مکانی به مکان دیگر به دست آورده است. دپارتمان مدیریت هتل و گردشگری به قدری بزرگ است که انواع مختلفی از فرهنگ، مدیریت و منابع انسانی را تحت مدیریت بازرگانی ارائه می‌کند تا مهارت‌ هایی را که دانشجویان برای رقابت موفقیت‌ آمیز در صنعت به آن نیاز دارند، ارائه دهد.

کار در رشته هتلداری در تایلند

به عنوان یک گزینه شغلی، تایلند به عنوان یکی از مقاصد توریستی پیشرو در آسیای جنوب شرقی از نقاط قوت خود در گردشگری استفاده کرده است. دانشجویان با تحصیل این رشته واجد شرایط کار در رشته هتلداری در تایلند می شوند در دوره ها، دانشجویان ملزم به شرکت در فعالیت های مختلفی هستند که توسط دانشگاه منتخب آنها حمایت می شود تا آنها را در موقعیت های مهمان نوازی واقعی درگیر کنند که به آنها کمک می کند تا از کلاس درس به اتاق هیئت مدیره منتقل شوند. چنین فعالیت هایی می تواند نمایش رستوران هتل، مشارکت کامل در فعالیت های گردشگری، شرکت در جلسات، و پروژه های رویدادها و نمایش های ویژه برای صنعت باشد.

این برنامه ها مدرک نه تنها دانشجویان را برای موقعیت های مدیریتی در چندین صنعت آماده می کند. اما، همچنین دانش آنها را به سطح پیشرفته تری گسترش می دهد تا آنها را قادر به توسعه مفاهیم جدید در تبلیغات و بازاریابی و رهبری در ابتکارات و کنفرانس های گردشگری کند. حقوق ماهیانه کار در تایلند در رشته هتلداری مناسب است.

درآمد کار در رشته هتلداری در تایلند در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در تایلند

لیسانس مدیریت بازرگانی هتلداری دانشگاه پرینس سونگکلا تایلند

لیسانس مدیریت بازرگانی هتلداری دانشگاه پرینس سونگکلا تایلند برای تولید فارغ التحصیلانی با صلاحیت های بین المللی به منظور پاسخگویی به نیازهای صنعت مهمان نوازی جهانی طراحی شده است. برنامه درسی ترکیبی متعادل از تئوری و عمل را ارائه می دهد که شامل مهارت های مدیریت، مهارت های زبانی، مهارت های بین فردی، ذهن خدمت و اخلاق حرفه ای است. دانشجویان ملزم به انتخاب یکی از 3 گرایش به شرح زیر هستند:

  • مدیریت هتلداری
  • مدیریت خدمات غذا و نوشیدنی
  • مدیریت کنوانسیون و رویداد

برنامه درسی تعادلی بین تئوری و عمل ارائه می دهد و هدف آن این است که فارغ التحصیلان را با تمام مهارت های لازم برای استخدام خود در صنعت مهمان نوازی معاصر که به سرعت در حال تغییر است، مجهز کند. این برنامه پیگیری مادام ‌العمر با انگیزه خود را برای دانش، پرورش اعضای انعطاف ‌پذیر و ارزشمند جوامع مختلف و شهروندان جهانی تشویق می‌کند. هزینه زندگی در ژاپن را با هزینه زندگی در تایلند در اینجا مقایسه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همچنین آماده ارائه خدمات مهاجرتی و اقامتی به شما عزیزان می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *