مهاجرت به کشور اسپانیا

برترین هتل های اسپانیا

برترین هتل های اسپانیا

از برترین هتل های اسپانیا شامل هتل مایورکا است که به همان زیبایی است که در ابتدا به نظر می رسد و بسیاری این هتل را برای اقامت بر می گزینند. مسیر دراماتیک اطراف پیچ ‌های هیجان ‌انگیز، پشت سرازیری ‌ها و دره ‌های باریک، ارزش تحمل کردن را دارد تا به توربوشیک Deià در ساحل غربی مایورکا برسید. شاعر انگلیسی رابرت گریوز برای اولین بار در سال 1929 توجه همه را به روستا جلب کرد. سپس در سال 1987 ریچارد برانسون La Residencia را خرید و آن را به یکی از رمانتیک ترین هتل های مدیترانه تبدیل کرد. وسعت این ملک که اکنون متعلق به بلموند است، مخفیانه است، مجموعه ای از ساختمان های چند صد ساله که در میان دامنه های سرا د ترامونتانا پنهان شده اند.

با وجود 71 اتاق خواب (شامل، امسال، 6 سوئیت جدید روشن)، یک گالری هنری، دو استودیو هنرمندان، چهار رستوران، دو استخر روباز، زمین تنیس، یک باشگاه کودکان و مسیرهای کوهستانی، حس فراگیر وجود دارد. فضا و حریم خصوصی فوق العاده همه اتاق‌ها دارای تراس ‌هایی هستند که به شهر با کرکره ‌های سبز، اخرایی و دریای پر زرق و برق نگاه می‌ کنند، برخی از آنها استخر غوطه ‌وری خود را دارند که ایده ‌آل در این تله آفتاب ‌گیر است. در داخل، آن‌ ها بزرگ و خنک هستند، با سایه ‌های مرکباتی، تخت‌ های نرم مانند گل ختمی، و گاو صندوق ‌هایی که در پشت آثار هنری پنهان شده ‌اند. این فقط بخشی از هتل های اسپانیاست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای تیم حرفه ای در حوزه مهاجرت به کشور اسپانیا و شرایط آن به شما مشاوره می دهد.

زیباترین و بهترین هتل های اسپانیا

سه ​​خانه زاویه ‌دار مخفی و طراحی شده توسط معمار به نام‌های Can Aire، Can Mar و Can Terra وجود دارد که هر کدام دارای تعداد انگشت شماری اتاق هستند. آن‌ ها در هوشمندانه‌ ترین تصور، مانند آپارتمان ‌های کوچکی هستند، با تراس ‌های خصوصی سایه‌ دار برای صبحانه‌ های نان تازه پخته شده و مرباهای چسبناک. این سه مالک ساکن مادرید به دنبال ملکی در Formentera بودند و در تعطیلات به دنبال آن بودند، اما 2 سال طول کشید تا چیزی را پیدا کنند که از راه دور قابل اجرا باشد. و سپس، به طور اتفاقی، مالک آلمانی این قطعه تصمیم به بازنشستگی گرفت. درختان پرتقال، لیمو و زیتون برای نرم کردن بوته‌ زارهای معطر اطراف کاشته شدند، استخری در آن تعبیه شد و آنها از طراح پتی پومبو خواستند تا سبک وینتیج مدرن خود را به سبک جزیره ‌ای نشان دهد.

صندلی ‌های طاووسی راتن اکنون در کنار تاب ‌های چوبی تراش خورده قرار گرفته ‌اند، تخت ‌خواب‌های راه‌ آهن به ‌عنوان سکوهای تخت شکل می ‌گیرند، و لامپ ‌های حصیری بافته شده و طناب ‌دار گوشه ‌ها را تزئین می‌ کنند. این یک شورش بافتی است. سرخس ها از گلدان های کوچک بیرون می آیند و سبدهای اسطوخودوس خشک شده باغی هوا را شیرین می کند. همانطور که در پولیا، برگ های گلابی خاردار مانند تزئینات به دیوارهای بیرونی آویزان است.

در جدول زیر شاهد میانگین قیمت اتاق های مختلف در هتل های اسپانیا می باشید:

میانگین قیمت 4 تخته به دلارمیانگین قیمت 2 تخته به دلارسال
310$240$2020
340$280$2021
400$320$2022

هتل روستایی اسپانیایی

از میان تمام استراحتگاه‌ های جنوب شرقی، یکی از بهترین مکان ‌ها که تعادل بین سبک، راحتی و جذابیت کشور را برقرار می ‌کند، Alcaufar Vell است. این هتل 21 اتاقه که بر روی یک خانه بزرگ زیبا و چشمگیر متمرکز شده است، حس و حال شیک و اشرافی در خود دارد. باغ های نخل و بادام سایه دوست داشتنی هستند، اتاق خواب ها بیشتر بزرگ و پر نور هستند. 3 اتاق و 5 سوئیت اضافه شده در سال 2007، در اصطبل های سابق، با دکوراسیون مدرن تر به سبک روستایی و باغ های حیاط کوچک، بسیار جذاب هستند. و رستوران Ses Cotxeries هتل در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مقاصد لذیذ جزیره است.

در نمودار زیر شاهد میزان حضور گردشگران در ماه های سال می باشید:

The number of tourists in Spain in the months of the year

برترین و بهترین هتل های اسپانیا

سوهو هاوس بارسلونا توسط نیک جونز به عنوان تنها باشگاه اعضا در لندن در سال 1995 تاسیس شد. این به عنوان یک نقطه ملاقات برای انواع رسانه های موبایلی جوان و رو به بالا در نظر گرفته شد چیزی که در سال های اخیر با شروع به کار معامله گران، وکلا و حسابداران سیتی از آن دور شده است. آرزوی آن را نیز داشته باشید، اما پس از کمی تغییر، دوباره به مسیر برگشته و خلاقان را جذب می کند. طراحی داخلی همیشه توسط تیم طراحان خود سوهو هاوس با نام تجاری خواهر سوهو هوم، در مورد سوهو هاوس بارسلون، با کمک معماران محلی هکتور رسترپو کالوو و استودیو لازارو روزا-ویولان انجام شده است.

هاستال امپوریز، کاستا براوا به عنوان تنها هتل در اروپا با وضعیت طلایی پیشروان در طراحی انرژی و محیط زیست)، این خلوتگاه ساحلی که اخیراً راه اندازی شده است، چیزهای زیادی برای زندگی دارد، اما خوشبختانه این امری طبیعی است. در یکی از زیباترین و دست نخورده ترین خلیج کوستا براوا قوس شنی طلایی با چشم اندازی از خلیج رز تا شرقی ترین نقطه اسپانیا که طلوع های خیره کننده ای در آن وجود دارد. به طرز شگفت انگیزی با محیط اطرافش ترکیب می شود. در ابتدا در سال 1914 به عنوان یک رستوران ساحلی ساده برای معمارانی که روی موزه شهر روم باستان همسایه کار می کردند تأسیس شد، در سال 1919 به عنوان یک هتل افتتاح شد و در طول دهه ها به طور محتاطانه در سراسر تپه های شنی و در میان جنگل های کاج چتر گسترش یافته است.

برترین و بهترین هتل های اسپانیا

برترین هتل های بین المللی اسپانیا

Finca Cortesin، مالاگا هتل عالی دیگری در در بارسلونا که از بهترین شهرهای اسپانیا است.خاویر لوپز، رئیس شرکت صاحب این هتل باشکوه، پول خود را در ساخت و ساز به دست آورد و هنر معاصر را آنقدر دوست داشت که یک گالری در نیویورک (اکنون بسته شده) و مادرید (بسیار باز) افتتاح کرد. او همچنین آرزو داشت که هتل خود را برای نگهداری مجموعه خود داشته باشد. هنگامی که او سرانجام 10 سال پیش Finca Cortesin را خرید، ماربلا چیزی شبیه به بحران هویت تنها راه اسکس بود و رکود اقتصادی اسپانیا در اوج بود. به نظر خوب نبود اما اکنون این ملک 67 سوئیتی و 3 ویلا بهترین در کوستا دل سول است که بخشی از آن مدیون طراح داخلی فقید پرتغالی Duarte Pinto Coelho است.

در بخش زیر شاهد ملیت های گردشگران در اسپانیا می باشید:

ملیت های گردشگران در اسپانیاسالن ‌های مراکشی وجود دارد که توسط برخی از صنعتگرانی که الحمرا را بازسازی کرده ‌اند، ایجاد شده ‌اند، حیاط‌ هایی با بوی یاس، کف ‌های زیبا با سنگ ‌های فرسوده ساخته شده از صومعه ‌ها درپرتغال و باغ ‌هایی که با مسیرهای ظریفی که در طاق ‌های رز پوشیده شده ‌اند به هم متصل شده ‌اند. این هتل دارای 4 استخر، از جمله یکی در باشگاه ساحلی و دیگری، فقط برای بزرگسالان، برای دورهای شنا، یک زمین گلف قهرمانی و چندین رستوران است. اینها عبارتند از Japan-meets-the-Med Kabuki Raw که غذاهایی مانند شاه میگو با فوم یوزو، شکم ماهی تن ترشی بسیار ظریف و شربت ارگانیک لیمو و ریحان سرو می کند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص اخذ ویزای توریستی اسپانیا با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *