مهاجرت به کشور استونی

برترین هتل های استونی

برترین هتل های استونی

یکی از مهم ترین مواردی که حین سفر به کشور استونی در خصوص سفرهای توریستی باید بررسی کنید بررسی برترین هتل های استونی است. زیرا اقامت بخش بزرگ و مهمی از استراحت و تعطیلات شما را در بر می گیرد. در واقع خواب ارام و راحت و داشتن غذاهای مناسب و خدمات کافی و امکانات عالی در اکثر هتل های استونی دیده می شود. هتل و اقامتگاه های مختلف این کشور در سال در ماه های مشخصی پر هستند لذا قبل از شروع سفر خود بررسی و در صورت لزوم رزرو نمایید. در استونی می توانید با قیمت های متفاوت هتل های مناسبی را با توجه به علایق خود پیدا کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره راهنما و مشاور شما در خصوص نحوه اخذ ویزای توریستی به استونی می باشد.

برترین هتل های تاریخی استونی

هتل فراست بوتیک در یک ساختمان تاریخی در شهر قدیمی Pärnu واقع شده است. برای تجربه ای به یاد ماندنی، استعداد تاریخی و عناصر چوبی اصلی را با امکانات رفاهی مدرن و خدمات استثنایی ترکیب کرده اند. هتل به طور کامل بازسازی شده در فاصله چند قدمی تئاتر و ساحل قرار دارد. این هتل دارای 14 اتاق شیک در اندازه های مختلف است. شما می توانید بین اتاق های یک یا دو خوابه، اتاق های دارای تراس یا بالکن یکی را انتخاب کنید. اتاق ‌های شیک دارای مبلمان پیشرفته، تخت‌ خواب ‌های قاره ‌ای، تلویزیون و حمام با لوازم حمام و دوش یا حمام هستند. برای مهمانانی که از منحصر به فرد بودن قدردانی می کنند.

هتل Schlössle 5* 23 اتاقه شما را به گشت و گذار در شهر قدیمی رمانتیک و تحسین جذابیت تاریخی ساختمان متعلق به قرن سیزدهم دعوت می کند. این هتل مجلل در قلب تالین در خیابان Pühavaimu در شهر قدیمی واقع شده است. در طول بازسازی، طراحی معماری تاریخی هتل به طور کامل حفظ شد و آن را به یک مکان اقامتی منحصربه ‌فرد تبدیل کرد که عظمت بی ‌انتها و همچنین تمام امکانات مدرن را ارائه می‌ دهد. فضای داخلی مجلل هتل و خدمات دقیق، زمان به یاد ماندنی را در هتل شلوسل برای شما تضمین می کند. هتل Schlössle بخشی از گروه هتل های پیشرو جهان است.

برترین هتل های هنری در استونی

هتل لیدیا ترکیبی از فضای شهر قدیمی و معماری مدرن است. این در پشت میدان تالار شهر تارتو در دامنه تپه Toome Hill واقع شده است. Hotell Lydia یک هتل 4 ستاره برتر است. 70 اتاق، یک سالن اسپا با سوناها و امکانات مختلف استراحت، یک باشگاه بدنسازی، یک رستوران به نام Hõlm، و یک مرکز رویداد با راه حل های عالی صدا، نور و ویدئو وجود دارد. موقعیت تاریخی و خدمات شخصی ‌شده آن، آن را به مکانی ایده ‌آل برای یک سفر تجاری، کنفرانس یا تفریحی با خانواده تبدیل کرده است. برای بچه ها هم اتاق بازی دارد.

هتل Wagenküll اقامتگاهی مجلل و رمانتیک را در 3 ساختمان تاریخی مختلف ارائه می دهد. قلعه هنر نو، یک خانه پارکی کاربردی و خانه یک حاکم تاریخی. 75 اتاق شامل 10 سوئیت دارند که هر کدام به دلیل تاریخ بی بدیل و معماری پیچیده خود خاص هستند. مجموعه قلعه شامل قلعه هنر نو، یک رستوران à la carte، یک اسپا قلعه لوکس و یک هتل دهه 1930 است. Wagenküll برای تعطیلات بدون استرس و زمان خارج از زمان ارزش قائل است.

در بخش زیر شاهد مهم ترین ویژگی های هتل های هنری در استونی هستید:

برترین هتل ساحلی استونی

هتل بوتیک Schloss Fall در قلعه Keila-Joa در سواحل زیبای رودخانه Keila واقع شده است. این قلعه در قلعه تاریخی Keila-Joa که در سال 1833 ساخته شده است، ساخته شده است. در سال 2016، 5سوئیت مجلل به سبک دوران در طبقه اول ساختمان اصلی قلعه تکمیل شد. از اواخر پاییز 2020، اسکان در عمارت کوچک تاریخی نیز در دسترس است، جایی که می توانید بین 2 سوئیت و 14 اتاق لوکس انتخاب کنید. آبشار Schloss در قلعه Keila-Joa توسط یک پارک زیبا احاطه شده است و آبشار Keila مناظر زیبایی را برای هر کسی که از آن بازدید می کند، صرف نظر از فصل، ارائه می دهد. رستوران قلعه Keila-Joa شام های رمانتیک و همچنین صبحانه های خوشمزه را ارائه می دهد.

هتل هدون اسپا در ساحل دریای پرنو واقع شده است. این یک مکان منحصر به فرد برای استراحت در ساحل شنی است، جایی که قدیم و جدید در هماهنگی به هم می رسند. مجتمع آبگرم مدرن هدون در یک ساختمان تاریخی حمام گلی قرار دارد و یک مجموعه هتل و رستوران مدرن درست در کنار دریا واقع شده است. میهمانان می توانند از رستوران کبابی آکورد با تراس و رستوران Raimond که در راهنمای رستوران White Guide شناخته شده است لذت ببرند. اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی هستند و بیشتر اتاق ‌ها و سوئیت‌ های گران ‌تر مشرف به ساحل شنی هستند.

برترین هتل های جدید در استونی

هتل Noorus SPA در Narva-Jõesuu واقع شده است و جدیدترین هتل اسپا در این استراحتگاه است. این اسپا دارای معماری مدرن و 114 اتاق است که آن را به یک مقصد تعطیلات محبوب در میان مهمانان محترمی تبدیل می کند که می خواهند جوانی و رضایت بی پایان را احساس کنند. هر مهمان خدمات مناسب، راحتی و کیفیت بالا را خواهد یافت. این هتل دارای مجتمع 3 سیب اسپا با مرکز تناسب اندام – جوانان، پارک آبی – سلامتی، واحه VIP و مرکز سلامت – زیبایی است. هتل نوروس اسپای همچنین دارای رستوران باغ رمانتیک، مرکز کنفرانس و رویداد، بولینگ و بیلیارد است.

رستوران و هتل ویلا آمند ترکیبی بی نظیر از معماری آرت نو، طعم های هیجان انگیز، کار و اوقات فراغت، هوای دریا و درختان بلوط، صداهای پایتخت تابستانی و آرامش و سکوت است. و البته، خانواده Ammende وجود دارد. این عمارت که در سال 1905 ساخته شده و آخرین بار در سال 2020 بازسازی شده است، امکانات رفاهی مدرن را در فضای داخلی تاریخی ارائه می دهد. در میان 19 اتاق، اتاق ‌های مهمان دنج و همچنین سوئیت ‌های باوقار و منحصربه ‌فرد را خواهید دید که هر کدام داستان و منحصر به فرد خود را دارند.

رشته هتلداری در استونی از رشته های پرطرفدار است لذا امتیاات هتل ها بالاست. در جدول زیر شاهد امتیاز مسافران به هتل ویلای آمند در استونی می باشید:

فضای داخلیکارکناننظافتخدماتامکانات
9085838780

برترین هتل های جدید در استونی

اقامتگاه های قرون وسطایی در استونی

هتل 5 ستاره Schlössle در Pühavaimu tänav خیابان روح مقدس در شهر قدیمی قرون وسطایی تالین از بهترین شهرهای استونی، جایی که تاجران بیش از 500 سال در آن زندگی و تجارت می کردند، واقع شده است. فضای داخلی پر زرق و برق ویژگی ‌های باروک و گوتیک این بنای قرن سیزدهمی را نشان می ‌دهد، از جمله طاق ‌های آهکی، تیرهای چوبی عظیم و پلکان‌ های مارپیچ. روی مبل ‌های چرمی Chesterfield در Cigar Lounge بنشینید یا از موسیقی زنده در باغ تابستانی حیاط لذت ببرید.

در نمودار زیر شاهد نوع اقامت گردشگران در هتل های استونی می باشید:

نوع اقامت گردشگران در هتل های استونیهتل 3 خواهر این 3 خانه سنگی باریک که زمانی محل زندگی بازرگانان قرون وسطایی بود، به عنوان یک هتل 5 ستاره به هم پیوسته اند. اولین اشاره به این ساختمان ها مربوط به سال 1362 است. از آن زمان به بعد، آنها به شکل های مختلف به شورای شهر و شهردار تعلق داشته اند. به دلیل این تاریخ طولانی و غیرعادی است که تمام 23 اتاق در Three Sisters منحصر به فرد هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تجربه ارزشمند خود در حوزه ارائه مشاوره و اعزام مهاجران به استونی در مورد نحوه اخذ ویزای توریستی استونی راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *