مهاجرت به کشور استونی

جاذبه های گردشگری استونی

جاذبه های گردشگری استونی

استونی واقع در منطقه بالتیک و دارای جاذبه های گردشگری متعددی است. جاذبه های گردشگری استونی اغلب شامل بنا های گوناگون می باشد. استونی کشوری است که در آن می توان سنت های جالب مردم را مشاهده کرد. متقاضیان گردشگری در استونی می توانند در این کشور با فرهنگ متفاوت مردم آن آشنا شوند. گردشگران می توانند در استونی از کلیساهای تاریخی بازدید کنند و یا به پارک ها و سواحل بروند. به عبارتی گردشگران در استونی می توانند زمان خود را برای گشت و گذار در مناطق تاریخی و یا مدرن تفریحی صرف کنند. متقاضیان می توانند برای اخذ ویزای توریستی استونی، با موسسه مهاجرتی سفیران سروش سعادت همکاری به عمل آورند.

آشنایی با جاذبه های گردشگری استونی

استونی کشوری کوچک است که در منطقه بالتیک واقع شده است. ارز رایج این کشور یورو (€) می باشد. پایتخت این کشور تالین نام دارد. استونی از جهت شرق با روسیه و از شمال با فنلاند همسایه است. جمهوری این کشور هر ساله پذیرای گردشگرانی است که از اقصی نقاط جهان برای بازدید از این کشور به آن سفر می کنند. مردم این کشور نیز مردمی خوش برخورد می باشند. مردم در این کشور اغلب اهل تکنولوژی و فناوری های ارتباطی می باشند. به عبارتی شهروندان استونیایی اغلب برای امور مختلف از ابزار های الکترونیکی و دیجیتال استفاده می کنند.

برخی از ویژگی های این کشور عبارتند از:

  • همسایگی با خلیج فنلاند
  • همسایگی با دریای بالتیک
  • دارا بودن جاذبه های تاریخی
  • دارا بودن مردمی اهل رسانه
  • عضویت در شنگن

این کشور مقصدی مناسب برای تحصیل و کار نیز به شمار می آید. از این رو هر ساله متقاضیان زیادی از نقاط مختلف جهان به این کشور مهاجرت می نمایند. استونی به لحاظ گردشگری نیز در شرایط نسبتا مطلوبی است و تعداد مطلوبی از توریست ها هر ساله به این کشور سفر می نمایند. این کشور از جمله کشور های کوچک واقع در اروپا است که توانسته امور مختلف خود را به صورت مطلوبی مدیریت نماید. به عبارتی این کشور توانسته تا رکود اقتصادی ناشی از شیوع COVID-19 را در سال 2020 به صورت نسبی مهار کند. از این رو استونی را می توان کشوری نسبتا موفق در مهار نسبی رکود اقتصادی دانست.

میزان رشد اقتصادی در این کشور به شرح زیر می باشد:

میزان رشد اقتصادی در استونی

بررسی جاذبه های گردشگری استونی

جاذبه های گردشگری متعددی در این کشور وجود دارند که گردشگران می توانند از آن ها بازدید کنند. بازدید از استونی می تواند تجربه متفاوت و خاطره خوبی را برای گردشگران رقم زند. از این رو سفر به این کشور گزینه نسبتا جذابی برای متقاضیان خواهد بود. جاذبه های گردشگری در این کشور اغلب در دسته بنا های تاریخی مانند کلیسا های کهن سال قرار می گیرند. اما در کنار آن، پارک ها و مکان های ساحلی نیز در این کشور یافت می شوند. گردشگران در استونی به سهولت قادر به ارتباط با شهروندان خواهند بود. چرا که اغلب مردم به زبان انگلیسی آشنا می باشند.

برخی از جاذبه های گردشگری در این کشور عبارتند از:

 

موزه دریایی kalala یکی از جاذبه های گردشگری استونی

موزه دریایی kalala واقع در نزدیکی دریای kalala نمایشگاهی برای آبزیان استونی می باشد. گردشگران می توانند در این مجتمع با اکو سیستم آبی این کشور تا حدود زیادی آشنا شوند. گردشگران علاقه مند به دنیای زیر آب قادر اند تا در این مجموعه به دانش خود بیافزایند. از این رو کودکان نیز می توانند دانش زیادی از دنیای زیر آب به دست آورند. گردشگران در استونی می توانند با مراجعه به این مکان از مناظر دریای kalala نیز لذت ببرند. این دریاچه دارزای ساحل خیره کننده ای است که دوست داران تفریح ساحلی را به خود جذب می کند. شایان ذکر است که برخی از قسمت های این دریاچه دارای مناظر زیبایی است.

کلیسای صلیب مقدس یکی از جاذبه های گردشگری استونی

گردشگران قادر اند تا در این کلیسا با فرهنگ قدیمی مردم این کشور آشنا شوند. این کلیسا دارای قدمت زیادی است. از این رو گردشگران قادر اند تا حدودی با نحوه عبادت مردم در قرون وسطی نیز آشناییت نسبی پیدا کنند. شایان ذکر است کلیسای صلیب مقدس مکان خوبی برای آشنایی با آیین کهن مردم این کشور است. قدمت کلیسای صلیب مقدس در این کشور به 700 سال می رسد. از این رو این بنای تاریخی برای گردشگران علاقه مند به تاریخ نیز ممکن است جذاب باشد. گردشگران در این کشور برای آشنایی با آیین مردم می توانند از این کلیسا دیدن کرده و از کشیش ها در خصوص فرهنگ مردم بپرسند. نا گفته نماند که مهاجرت به استونی از طریق ازدواج مستلزم شناخت آیین مردم می باشد.

کلیسای صلیب مقدس یکی از جاذبه های گردشگری استونی

مرکز علمی AHAA در استونی

علاقه مندان به یک ماجراجویی علمی می توانند به مرکز علمی AHAA بروند. این مجموعه شامل یک موزه دارای کارگاه های علمی و رویداد های علمی می باشد. گردشگران علاقه مند به علمی می توانند در این مکان به کاوش علمی بپردازند. از این رو این مکان برای گردشگران خواهان تفریحات با هیجان بالا مناسب نیست. گردشگرانی که تمایل به بازدید از مرکز AHAA را دارند، می توانند از طریق حمل و نقل عمومی به سهولت به این مرکز بروند. چرا که امکانات حمل و نقل برای این مرکز در سطح مناسبی فراهم شده است. مرکز علمی AHAA اغلب مورد پسند اشخاص کنجکاو در خصوص مسائل علمی قرار می گیرد. گردشگران در مرکز AHAA می توانند درباره استونی و دستاورد های علمی کوچک در آن اطلاعاتی کسب نمایند.

قلعه hemann در استونی

اغلب جاذبه های گردشگری در استونی شامل بنا های تاریخی می باشند. اما قلعه hemann یک مورد استثنایی است. این قلعه در نزدیکی رودخانه ناروا واقع شده است. این رود در گذشته مرز بین روسیه و دانمارک بوده و پس از مدت ها در نزدیکی این قلعه به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل شده است. رود ناروا توانسته جذابیت قلعه را چند برابر کرده و گردشگران بیشتری را به قلعه جذب کند. قلعه نیز در گذشته دارای اهمیت استراتژیکی در برابر روسیه بوده است. از این رو دارای نقش تاریخی می باشد.

قلعه Hermann توسط یکی از پادشاهان دانمارکی ساخته شده است. متقاضیان سفر توریستی به استونی ممکن است در امور اخذ ویزای توریستی این کشور و یا پاسپورت با موانع حقوقی نا آشنا باشند. از این رو متقاضیان می توانند برای رفع مشکل اقدام به همکاری با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نمایند. متقاضیان می توانند برای افتتاح حساب بانکی در اروپا نیز می توانند با موسسه همکاری به عمل آورند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *