مهاجرت به کشور استرالیا

برترین هتل های استرالیا

برترین هتل های استرالیا

هیچ چیز مانند اقامت و سفر به برترین هتل های استرالیا نیست که در مکانی با ارزش شما را از حاشیه ها و کارهای خود دور می کند. از آنجایی که هتل ‌های باورنکردنی زیادی در استرالیا وجود دارد، ما سعی کرده ایم تا بهترین آن ها برای شما انجام جمع آوری کرده ایم. گذراندن تعطیلات در سیدنی و یا ملبورن می تواند به شما روحی تازه ببخشد و همچنین برای بازگشت به کار انرژی دوباره داشته باشید. برخی می توانند برای مهاجرت به استرالیا از ویزای توریستی استرالیا استفاده کنند تا به درستی شرایط را بسنجید. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در مسیر مهاجرت از طریق تحصیل و یا سرمایه گذاری در استرالیا شما را راهنمایی کنند.

بررسی برترین هتل های استرالیا

در پارک حیات سیدنی همه چیز به سمت خانه اپرای سیدنی، خلیج پر زرق و برق و آن کشتی های سبز و خردلی که به سمت اسکله دایره ای می روند. هیچ یک از اتاق ‌ها و سوئیت ‌ها کمتر از 40 متر مربع مساحت ندارند و هر کدام شبیه هوشمندترین آپارتمان کنار آب هستند، با آینه ‌ها و دیوارهای با زاویه ‌ای ماهرانه که بر فضا و آفتاب خالص استرالیا تأکید دارند. استخر موزاییکی روی پشت بام تقریباً از سطح زمین قابل توجه نیست یکی از نقاط عالی شهر است، خدمات فوق العاده است، به روشی کاملاً غیراجباری استرالیایی، اما واقعاً پارک حیات درباره چیزهایی است که بیرون است.

اولین اقامت الهام گرفته از «وابی سابی» تاسمانی است. این کابین طراح جدید در خلیج نمادین آتش، استانداردهای کاملا جدیدی را برای هتل های بوتیک و لوکس در استرالیا ایجاد کرده است. سابی پناهگاهی برای آرامش، عاری از حواس پرتی، مکانی است که مردم برای تنظیم مجدد می آیند. این طرح دارای وسایل دست ساز، سفارشی و بازیابی شده است که وظیفه شناسی آن بیش از تولید انبوه ارزش دارد. همه چیز را در یک onsen الهام گرفته از ژاپنی خیس کنید یک وان بشکه شراب که از ویلی اسمیت تغییر کاربری داده است. حتی ظروف آشپزخانه با ظروف غذاخوری سرامیکی سفارشی، ظروف شیشه ای دستی، چاقوهای ژاپنی مخصوص و تجهیزات تشریفاتی چای سازی در نظر گرفته می شود.

در نمودار زیر شاهد نوع اقامت های گردشگران در استرالیا می باشید:

نوع اقامت گردشگران در استرالیا

برترین هتل های تاسمانی و هوبارت استرالیا

The Tasman که در یک ساختمان میراثی متعلق به دهه 1840 قرار دارد، جدیدترین هتل لوکس در هوبارت است. این حفاری ‌های شیرین با تجلیل از شخصیت محلی منحصربه‌ فرد و گذشته پیشگام شهر، در دسامبر 2021 افتتاح می ‌شوند. تنها چند قدم از بازارهای معروف سالامانکا، پارک سنت دیوید و اسکله پر جنب و جوش سالیوان کوو، 152 اتاق منحصر به فرد پر از آثار هنری بدیع از هنرمندان محلی وجود دارد. شومینه ها و حمام های جزیره ای هم از جذابیت هاست. اهل غذا می خواهند رستوران خیره کننده پپینا تاسمان را به رهبری سرآشپز مشهور تاسمانی، ماسیمو مله، که به غذاهای الهام گرفته از ایتالیایی رنگ محلی تاسمانیایی می بخشد، سر بزنند.

اگر به دنبال اقامت ممتاز در هوبارت هستید، به MACq 01 نگاه کنید. این هتل مملو از شخصیت است، به طوری که هر اتاق به نام یک شخصیت تاسمانی (از قهرمانان، تبهکاران و کاشفان گرفته تا مخترعان و محکومان)، از جمله هفت تاسمانیایی زنده، نامگذاری شده است. MACq 01 آنقدر غنی از داستان است که حتی می توانید در تور 114 Doors هتل شرکت کنید. MACq 01 دقیقاً روبروی خیابان هانتر واقع شده است، بنابراین دسترسی عالی به قلب هوبارت دارد برای خوردن و نوشیدن در شهر بسیار مهم است. اتاق فوق‌العاده ساحلی با مناظر حماسی و مبلمان سرسبز را انتخاب کنید.

در جدول زیر شاهد امتیاز هتل MACQ در استرالیا می باشید:

امکاناتخدماتسال
81732020
83702021
82702022

برترین هتل های جالب در استرالیا

Saffire Freycinet  خلیج کولز هم هتل جالبی است. هنگام اقامت در این حفاری های باورنکردنی، زمان زیادی را برای برداشتن فک از روی زمین صرف کنید. این ساختمان با شکل منحصربه ‌فرد که قبلاً به عنوان بهترین هتل بوتیک و بهترین هتل لوکس جهان انتخاب شده بود، برای جشن گرفتن محیطی خیره‌کننده و طبیعی با پنجره‌ هایی از کف تا سقف است. Saffire Freycinet با 20 سوئیت خصوصی، یک اسپای لوکس در روز و یک غذای فراموش نشدنی، برنامه ‌های سفر شخصی را برای مهمانان خود ایجاد می ‌کند.

همچنین این اطمینان را می‌ دهد که در حال کاوش در تمام زیبایی ‌های این بخش از جهان هستید. پیاده‌ روی در خلیج وینگلاس، مزه کردن صدف‌ های تازه در مزرعه صدف ‌های دریایی، کارگاه پرورش بوش با راهنمای بومی، میک کویلیام، کلاس‌ های مستر کلاس ‌های کوکتل، یا سوار شدن بر پارو زدن در خلیج بزرگ اویستر و رشته‌کوه مخاطرات عالی هستند.

برترین هتل های جالب در استرالیا

برترین هتل های استرالیا در سیدنی

این یکی از مورد انتظارترین افتتاحیه های هتل در سال است. Ace Hotel یک هتل 257 اتاقه است که اولین خانه آس در نیمکره جنوبی است. این مکان غول ‌پیکر با داشتن یک لابی، سالن استراحت، رستوران طبقه همکف، کافه و بار، میزبان برنامه ‌های هنری، فرهنگی، موسیقی و آشپزی فوق ‌العاده ‌ای خواهد بود. هتل آس که با همکاری استودیو فلک طراحی شده است، بازسازی یکی از اکتشافات کوره استرالیا است. فضای داخلی و خود ساختمان برگرفته از کتاب معمار رابین بوید، زیبایی استرالیا و نقاشی های هنرمند بومی استرالیایی آلبرت ناماتجیرا است که به این معنی است که شما چیزهایی مانند یک راه پله مرمر قرمز رنگ، یک سالن نارنجی سوخته و برنزه بر روی زمین خواهید یافت. کف و تمام فضای سبز شما همچنین یک برنامه هنرمند در اقامتگاه خواهید دید که توسط نینا فیتزجرالد از The Impact Lab مدیریت شده است.

در بخش زیر شاهد قیمت های اتاق های مختلف در هتل های استرالیا می باشید:

قیمت های اتاق های مختلف در هتل های استرالیابا توجه به فارغ التحصیلان رشته هتلداری در استرالیا برای تجربه هتلی که مانند سایرین نیست، توجه خود را به Miss Midgley جلب کنید. در اینجا، 5 اتاق شیاردار را خواهید یافت که همه آنها برای حداکثر پتانسیل زندگی طراحی شده اند. اقامت طولانی مدت تشویق می شود. این ساختمان خود یک خانه مدرسه بازسازی شده اس. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، آشپزخانه های کاربردی و فضای باز خصوصی است. همچنین یک محوطه استخر مشترک با عرشه آفتاب‌گیری وجود دارد و 2 اتاق پایینی آن برای حیوانات خانگی مناسب است موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند در مسیر ویزای توریستی استرالیا همراه و یاور شما در مسیر باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *