مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته هتلداری در استرالیا

تحصیل رشته هتلداری در استرالیا در بسیاری از موسسات این کشور ارائه می شود. استرالیا یکی از کشورهای برتر جهان برای تحصیل انواع رشته هاست. رشته هتلداری در استرالیا در موسسات زیادی در این کشور ارائه می شود. با داشتن شرایط پذیرش از دانشگاه ها و موسسات استرالیا می توانید در این کشور در رشته هتلداری در استرالیا تحصیل کنید. مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دو مقطع ارائه شده رشته هتلداری در استرالیا است که هر سال دانشجویان زیادی در این رشته تحصیل می کنند. صنعت گردشگری و توریسم در استرالیا سبب شده تا رشته هتلداری در استرالیا به صورت جدی و گسترده دنبال شود. جهت بررسی بیشتر رشته هتلداری در استرالیا به مطلب منتشر شده توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

تحصیل رشته هتلداری در استرالیا

صنعت پررونق، مدیریت هتلداری و گردشگری فرصت های جذابی را به فارغ التحصیلان رشته هتلداری در استرالیا در سراسر جهان ارائه می دهد. بنابراین، تحصیل رشته هتلداری در استرالیا به طور گسترده توسط همه کسانی که می خواهند بخشی از این بخش پر زرق و برق و پر سرعت باشند، جستجو می شود. این آموزش دقیقا همان چیزی است که دانشگاه های استرالیا ارائه می دهند. بنابراین، دوره های آنها تنها در سال گذشته شاهد افزایش بیش از %30 ثبت نام دانشجویان بوده است. همچنین استرالیا با مناظر خیره کننده و فرهنگ پر جنب و جوش، امروزه یکی از بهترین مقصدهای گردشگری است. بخش گردشگری استرالیا که در قلب تجمل و ظرافت قرار دارد، به دانشجویان خود این فرصت را می‌دهد که از اساتید پیشرو جهان یاد بگیرند و بفهمند بهترین ‌های هتلداری چیست.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته هتلداری در استرالیا معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ویکتوریا
2دانشگاه گریفیث
3دانشگاه کوئینزلند
4دانشگاه باند
5دانشگاه مرداک
6کالج مدیریت هتلداری ویلیام بلو
7دانشگاه لاتروب
8مدرسه هتلداری سیدنی
9مدرسه مدیریت هتلدری بین المللی کوه های آبی

پناهندگی در اسپانیا در سال 2022 را در اینجا بخوانید.

تحصیل رشته هتلداری در دانشگاه های استرالیا

تحصیل رشته هتلداری در دانشگاه های استرالیا

تحصیل رشته هتلداری در دانشگاه های استرالیا در بسیاری از شهرهای برجسته این کشور ارائه می شود. مهمان نوازی در سطح جهانی در حال رونق است. برای پیوستن به این صنعت، با موسسات و مدارسی که تاسیس شده اند، یادگیری مهارت های کلیدی آسان تر شده است. اگر قصد تحصیل رشته هتلداری در دانشگاه های استرالیا را دارید می توانید چندی از دانشگاه های برتر این کشور در زیر معرفی شده است:

نام دانشگاهشرح
دانشگاه گریفیثدپارتمان مهمان نوازی گریفیث که در سال 2010 جایزه بهترین مربی گردشگری را از سوی جوایز ملی گردشگری دریافت کرد، تعداد زیادی از دانشجویان گردشگری را به برنامه های مختلف کارشناسی خود می کشاند، به عنوان مثال، لیسانس گردشگری بین المللی و مدیریت هتل، و گواهینامه و دیپلم های تحصیلات تکمیلی در گردشگری.
دانشگاه باندلیسانس مدیریت هتلداری و گردشگری یک آموزش حرفه ای برای معرفی شما به صنعت مهمان نوازی جهانی ارائه می دهد. این دانشگاه با هتل ‌های بین ‌المللی مانند هیلتون، اینترکانتیننتال و ماریوت ارتباط دارد تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان تجربه کاری با کیفیتی کسب می‌ کنند.
دانشگاه کوئینزلندمدرک لیسانس بین المللی مدیریت هتل و گردشگری را برای یادگیری رهبری موفق در صنعت مدیریت هتل ارائه می دهد. این دوره شامل مطالعه تئوری و همچنین تجربه عملی، ابتکاراتی مانند برنامه سایه های اجرایی، همراه با یک پروژه کارآموزی منطقه ای گردشگری، برای توسعه بیشتر قابلیت های مدیریتی دانشجویان است.
دانشگاه مرداکمرداک که بر اساس راهنمای آموزش عالی تایمز در میان 350 دانشگاه برتر جهان قرار دارد، آموزش با کیفیتی را در پردیس ‌های داخلی و خارج از کشور ارائه می‌دهد. لیسانس بازرگانی در مدیریت هتلداری و گردشگری ارائه شده توسط دانشگاه مرداک یک دوره جامع 3 ساله تمام وقت با آموزش عملی است که در سال سوم ارائه می شود.

کار در رشته هتلداری در استرالیا

تکمیل مدرک لیسانس مدیریت هتلداری، دری را به روی یک حرفه هیجان انگیز در صنعت هتلداری باز می کند. نقش های معمولی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • مدیر پذیرایی
  • مدیر رویداد
  • مدیر هتل
  • مدیر روابط عمومی
  • مدیر فروش
  • مدیر گردشگری

همچنین با داشتن مدرک کارشناسی ارشد می توانید به صورت تخصصی کار در استرالیا را تجربه کنید و از حقوق بیشتری نیز برخوردار باشید. در نمودار زیر میزان درآمد کار در رشته هتلداری در استرالیا ذکر شده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در استرالیا

لیسانس رشته مدیریت هتلداری دانشگاه CQ استرالیا

لیسانس رشته مدیریت هتلداری دانشگاه CQ استرالیا یک یادگیری منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد که دانش پایه کسب و کار و همچنین فرصتی برای انتخاب رشته های تحصیلی انتخابی در اختیار شما قرار می دهد. 8 درس انتخابی مرتبط با صنعت، ارتباط مطالعه شما را با دنیای کار هتلداری تقویت می‌کند. این دوره به شما دانش و مهارت هایی را برای کار موثر در صنعت مهمان نوازی و گردشگری ارائه می دهد. لیسانس مدیریت هتلداری برای دانشجویانی طراحی شده است که دیپلم پیشرفته یا دیپلم از یک موسسه معتبر را به پایان رسانده اند. این دوره یک مسیر مستقیم بر اساس تکمیل قبلی مدرک تحصیلی حرفه ای یا آموزش عالی در مدیریت هتلداری را در اختیار شما قرار می دهد. مسیر حرفه ای به شما یک پایه قوی برای تکمیل دوره در 1.5 یا 2 سال بسته به مسیر ورود شما فراهم می کند.

  • چه با دیپلم و چه با دیپلم پیشرفته وارد این دوره شوید، باید 9 واحد اصلی را تکمیل کنید.
  • اگر دیپلم کامل دارید، باید 3 واحد اصلی دیگر را در ارتباطات بازاریابی، بازاریابی محصولات خدماتی و تجزیه و تحلیل تحقیقات بازاریابی تکمیل کنید و همچنین 4 درس انتخابی را از یک لیست انتخابی تکمیل کنید.
  • اگر از طریق مسیر دیپلم پیشرفته وارد این درس شوید، علاوه بر 9 واحد اصلی، 3 واحد انتخابی را از لیست واحدها انتخاب خواهید کرد.

برای اعزام دانشجو به استرالیا می توانید اطلاعات لازم را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید و همچنین برای کسب مشاوره با ما تماس داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *