مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار طراحی لباس در انگلستان

بازار کار طراحی لباس در انگلستان

متقاضیان مستعد در بازار کار طراحی لباس در انگلستان، به طور کلی در مورد روند های فعلی مد در جهان تحقیق می کنند. علاوه بر این پیش بینی می کنند که چه چیزی در بین مصرف کنندگان محبوب خواهد بود. از سوی دیگر، از دنیای اطراف خود برای ایجاد طرح های تازه و بدیع الهام خواند گرفت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در مهاجرت، به عنوان پلی میان شما و آرزوهای شما در انگلستان عمل می کند. البته لازم به ذکر است که طراحان لباس در انگلستان در مورد پارچه ها، رنگ ها و الگوها تصمیم می گیرند. طرح های نمونه تولید می کنند و آنها را تا زمانی که از محصول نهایی راضی باشند تنظیم می کنند. به طور کلی طراحان در بازار کار در انگلستان در رشته طراحی لباس از دیدگاه فنی و استعداد خلاقانه خود برای کار بر روی طرح هایی برای لباس های جدید و اصلی استفاده می کنند.

طی سالهای اخیر روند استقبال افراد مختلف از کشورهای مختلف جهان برای ورود به بازار کار طراحی لباس در انگلیس به شدت رو به افزایش بوده است. این روند رو به رشد به این دلیل است که اغلب شرکت های بزرگ مد و پوشام در بریتانیا سرمایه گذاری می کنند. همچنین متقاضیان ممکن است در شرکت های بزرگ، احتمالا به عنوان بخشی از تیمی از طراحان به سرپرستی یک مدیر خلاق کار کنند. اما اگر برای یک شرکت کوچک به عنوان طراح انحصاری یا برای خودتان کار کنید، مسئولیت تمامی طرح ها بر عهده شما خواهد بود. از سوی دیگر، متقاضیان معمولا در یک زمینه طراحی مانند لباس ورزشی، لباس کودکان، کفش یا لوازم جانبی تخصص خواهند داشت.  اخذ ویزای کاری انگلستان مستلزم داشتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در این کشور است.

زمینه های اصلی در بازار کار طراحی در بریتانیا

افرادی که به دنبال ورود به بازار کار طراحی لباس در انگلستان هستند، می توانید در زمینه های مختلفی به فعالیت خود ادامه دهند. به طور کلی زمینه های اصلی در بازار کار طراحی لباس در انگلیس به شرح زیر می باشد:

زمینه های اصلی در بازار کار طراحی لباس در انگلیستوضیحات
آماده پوشیدنطراحان شناخته شده در بازار کار طراحی لباس در انگلیس مجموعه های لباس آماده ایجاد می کنند، که در تعداد نسبتا کمی تولید می شوند.
مد خیابانیاکثر طراحان بین المللی از کشورهای مختلف جهان این بخش از بازار کار انگلستان را انتخاب می کنند. این حوزه یک منطقه تجاری و کاملا رسانه ای برای کار است.
مد لباس بالااین بخش از بازار کار طراحی لباس در انگلیس به زنان زیادی نیاز دارد. که برای تولید لباس های یکبار مصرف برای کت واک صرف می شود. طرح ها نیز در این زمینه معمولا برند را تایید می کنند و ظاهری ایجاد می کنند.

 

حقوق و دستمزد در بازار کار طراحی لباس در انگلستان

حقوق و دستمزد در بازار کار طراحی لباس در انگلستان

برآورد کردن میزان حقوق و دستمزد در بازار کار طراحی لباس در انگلستان، بسته به بخش های مختلف این حوزه متفاوت است. اما به طور کلی میزان دستمزد متخصصان در بازار کار طراحی لباس در انگلیس از سطح قابل قبولی برخوردار است. میزان حقوق و دستمزد در انگلستان به شرح زیر می باشد:

  • حقوق اولیه در صنعت مد اغلب پایین است. به طوری که دستیاران طراحی ممکن است از حدود 18000£ تا 20000£ (پوند) شروع کنند.
  • یک طراح جوان می تواند انتظار داشته باشد که سالانه حدود 32000£ (پوند) درآمد داشته باشند.
  • دستمزدهای معمول نیز در سطح طراحان ارشد و مدیران خلاق در این حوزه 45000£ تا 95000£ (پوند) در سال متغیر است.

البته این دسته ها بسته به سطح تجربه، موقعیت جغرافیایی و نوع کارفرمای شما متفاوت است. در نمودار زیر می توانید میزان دستمزد طراحان ارشد مد و لباس در کشورهای مختلف جهان را مشاهده فرمایید:

میزان دستمزد طراحان ارشد مد و لباس در کشورهای مختلف جهان

الزامات تجربه کاری در بازار کار طراحی لباس در انگلستان

برای ورود به بازار کار طراحی لباس در انگلستان، باید تمامی الزامات تجربه کار را در این حوزه رعایت فرمایید. به طور کلی کسب تجربه کاری در انگلستان به خصوص در بازار کار طراحی لباس حیاتی است. هر نوع تجربه در یک استودیوی طراحی به متقاضیان کمک می کند تا مهارت های خود را توسعه دهند. همچنین می توانند شبکه ای از مخاطبین را در صنعت ایجاد کنند. البته تجربه در خرده فروشی نیز می توانید مفید باشد. همچنین در طول تحصیل در انگلستان از فرصت هایی برای توسعه مهارت های خود از طریق کاراموزش در دانشگاه های برتر انگلستان استفاده کنید. برخی از دوره ها نیز شامل یک سال کارآموزی در یک شرکت مد است. از سوی دیگر این نوع تجارب کاری می تواند فرصتی برای کار بر روی یک پروژه گسترده در صنعت طراحی لباس در انگلستان ایجاد کند.

همچنین به شدت توصیه می شود که برای کسب تجربه کاری در بازار کار طراحی لباس در انگلیس، در رویدادهای مد داوطلب شوید. یا نمایش مد خود را در انگلستان راه اندازی کنید. در نهایت اینکه با عکاسانی که به دنبال طراحان مد هستند تماس برقرار کنید. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل رشته طراحی لباس در انگلستان هستید، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در باب بازار کار طراحی لباس در انگلیس

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در همین باب می باشیم:

  • حقوق و دستمزد در بازار کار طراحی لباس در انگلستان چقدر است؟ حقوق اولیه در صنعت مد اغلب پایین است. به طوری که دستیاران طراحی ممکن است از حدود 18000£ تا 20000£ (پوند) شروع کنند. یک طراح جوان می تواند انتظار داشته باشد که سالانه حدود 32000£ (پوند) درآمد داشته باشند. دستمزدهای معمول نیز در سطح طراحان ارشد و مدیران خلاق در این حوزه 45000£ تا 95000£ (پوند) در سال متغیر است.
  • الزامات تجربه کاری در بازار کار طراحی لباس در انگلستان چیست؟ برای ورود به بازار کار طراحی لباس در انگلستان، باید تمامی الزامات تجربه کار را در این حوزه رعایت فرمایید. به طور کلی کسب تجربه کاری در انگلستان به خصوص در بازار کار طراحی لباس حیاتی است. هر نوع تجربه در یک استودیوی طراحی به متقاضیان کمک می کند تا مهارت های خود را توسعه دهند. همچنین می توانند شبکه ای از مخاطبین را در صنعت ایجاد کنند. البته تجربه در خرده فروشی نیز می توانید مفید باشد. همچنین در طول تحصیل در انگلستان از فرصت هایی برای توسعه مهارت های خود از طریق کاراموزش در دانشگاه های برتر انگلستان استفاده کنید. برخی از دوره ها نیز شامل یک سال کارآموزی در یک شرکت مد است. از سوی دیگر این نوع تجارب کاری می تواند فرصتی برای کار بر روی یک پروژه گسترده در صنعت طراحی لباس در انگلستان ایجاد کند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *