مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل رشته طراحی لباس در انگلستان

تحصیل رشته طراحی لباس در انگلستان

تحصیل رشته طراحی لباس در انگلستان در طیف گسترده ای ارائه می شود. در این مقاله موارد مربوط به طراحی لباس پرداخته می شود. در رشته طراحی لباس در انگلستان می توانید دوره های تخصصی مانند طراحی لباس برای صحنه نمایش، طراحی لباس در صنعت مد، طراحی انواع لباس آقایان و بانوان و موارد دیگر تا بازاریابی طراحی لباس و مد را مطالعه کنید. اکثر این دوره ها از پایه و با ارائه مدرک معادلی لیسانس هستند. برخی دیگر از برنامه ها معادل کارشناسی ارشد هستند. خوشبختانه انگلستان دانشگاه های متعددی دارد که دوره ها طراحی لباس و اکسسوری را ارائه می کند. با شرکت در دوره ها A Level و کسب نمره لازم می توانید در این دوره ها شرکت کنید. شرایط سنی شما برای پذیرش و تحصیل در انگلستان به گفته کارشناسان و وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسیار مهم است.

تحصیل رشته طراحی لباس در کشور انگلستان

مدارک طراحی لباس و مد بسیار متمرکز بر صنعت هستند. از روز اول دوره خود را برای آینده شغلی خود آماده خواهید کرد. مطالعات مستقل زیادی وجود خواهد داشت تا به شما کمک کند هویت و صدای خود را توسعه دهید، اما شما این شانس را خواهید داشت که انواع مهارت های خلاقانه و فنی را بیاموزید، یک نمونه کار حرفه ای بسازید و کار خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید در یک دانشگاه سنتی، یک مدرسه هنر و طراحی مانند دانشگاه هنرهای خلاق یا یک کالج تخصصی مد مانند کالج مد لندن تحصیل کنید. مدارک طراحی زیادی وجود دارد.

شما در مورد هر جنبه ای از فرآیند طراحی مد، از تحقیق و توسعه طراحی گرفته تا ساخت لباس و استفاده از رسانه ها برای ارائه مفاهیم مد به عموم، یاد خواهید گرفت. شما به صورت 2 بعدی و 3 بعدی کار خواهید کرد و زمینه هایی مانند موارد زیر را مزالعه خواهید کرد:

  • منسوجات
  • استایل
  • عکاسی
  • برش الگو
  • پارچه کشی و طراحی
  • تصویرسازی و سایر

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه های انگلستان

مطالعه در برنامه ‌های طراحی لباس در انگلستان به معنای ترکیب تئوری و عمل برای درک چگونگی ارتباط منسوجات و محصولات پوشاک با رفتار انسان و فرآیندهای طراحی است. در برنامه های درسی پژوهش محور، دانش بنیادی قوی در مورد فرآیند توسعه نساجی و پوشاک، از طراحی گرفته تا تولید و بازاریابی، را توسعه داده و بر اساس آن ایجاد خواهید کرد. مهارت ‌های تفکر خلاق، انتقادی و فنی شما زمانی که با پروژه ‌های مختلف و توسعه پورتفولیو درگیر می ‌شوید، عملی می ‌شوند.

برنامه طراحی لباس در مقطع کارشناسی و رشته مطالعات پوشاک برنامه فارغ التحصیل طراحی نیز به شما این فرصت را می دهد که تمرکز ویژه ای را به مطالعات خود داشته باشید. در مقطع کارشناسی شما قادر خواهید بود بر روی طراحی عملی و توسعه عملی محصولات پوشاک منحصر به فرد تمرکز کنید. تمرکز تحقیقات در مقطع تحصیلات تکمیلی شامل موضوعات پایداری، زیبایی شناسی، فناوری پوشیدنی، تاریخچه و فرهنگ پوشاک، رفتار مصرف کننده و موارد دیگر است.

در جدول تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان در رشته طراحی لباس ذکر شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه برایتون
2دانشگاه وست مینستر
3دانشگاه ناتینگهام ترنت
4دانشگاه هنر لیدز
5دانشگاه میدلسکس
6دانشگاه هنر نوریچ
7دانشگاه چستر
8کالج طراحی لندن
9دانشگاه بدفوردشایر

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه های انگلستان

گرایشات رشته طراحی لباس در انگلستان

شما اصول طراحی لباس را پوشش خواهید داد و نحوه تحقیق، طراحی، توسعه و ساخت لباس را یاد خواهید گرفت. دانش فنی و مهارت های عملی خود را در زمینه هایی مانند طراحی، تصویرسازی مد، فناوری پارچه، برش الگو، طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، رنگ، تست، خیاطی و ساخت لباس توسعه خواهید داد. همچنین ماژول هایی در زمینه ارتباطات مد، تجارت مد و فرهنگ مد وجود خواهد داشت. تاکید در طول دوره بسیار بر توسعه هویت فردی شما به عنوان یک طراح است. همچنین می توانید مدرکی را انتخاب کنید که در زمینه خاصی از طراحی لباس تخصص دارد مانند:

  • طراحی لباس و فناوری: لباس زنانه
  • طراحی لباس و فناوری: لباس مردانه
  • طراحی لباس و فناوری: لباس ورزشی
  • طراحی لباس بافتنی مد و منسوجات بافتنی
  • طراحی محصول و نوآوری
  • طراحی و نوآوری محصول
  • کانتور مد (لباس زیر، لباس شب و لباس شنا)

درآمد طراحان لباس در انگلستان

مد به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است. دنیای مد برای مدت طولانی فراتر از نیاز به پوشاندن بدن به سمت عملکردهای پیچیده تر رفته است. مد در حال حاضر نشانگر هویت، طبقه اجتماعی، فرهنگ، حرفه، جنسیت و سبک زندگی افراد است. نیاز مردم به مد و اکسسوری در طول سال ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این در تغییرات سریع در روند مد و کسب و کار منعکس شده است. بازیکنان همچنان به صنعت مد وارد و خارج می شوند. برای پاسخگویی به این نیازهای عظیم جهانی به ویژه مردم شهری، استعدادها در طراحی لباس مد به طور فزاینده ای مورد نیاز است.

این تقاضا باعث افزایش فرصت های شغلی و درآمد بالا شده است. طراحان لباس در انگلستان به میزان 5560£ (پوند) در ماه درآمد دارند که بیشتر از هزینه زندگی در انگلستان است. این میزان مبلغی بالغ بر 66700£ (پوند) در سال است. همچنین میزان درآمد سالیانه کار در انگلستان برای طراحین لباس از حداقل 32700£ (پوند) تا حداکثر 104000£ (پوند) می باشد.

میزان حقوق طراحان لباس در برخی از شهرهای این کشور در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق طراحان لباس در برخی از شهرهای انگلستان

در کالج طراحی لندن UK

کالج طراحی لندن، UAL، بیش از 1 قرن است که به درخشش استعدادهای خلاق کمک کرده است. این کالج به آموزش آزاد برای همه اعتقاد دارد و دائماً دوره های خود را به روز می کند تا مرتبط، هیجان انگیز و متمرکز بر صنعت باشد. کارشناسی طراحی لباس صحنه رویکردی جامع برای مطالعه لباس ارائه می دهد. این دوره برای دانشجویانی است که به طراحی و ساخت علاقه مند هستند. این شامل روش های فیزیکی و دیجیتالی برای طراحی و ایجاد برای تئاتر زنده، رقص، فیلم و تلویزیون و همچنین اجراهای تخصصی تر است. این دوره به دانشجویان می آموزد که چگونه چالش را بپذیرند و چگونه زمینه حرفه ‌ای خود را با رویکردهای پیشرفته در همه کانال ‌ها رهبری کنند:

  • زنده
  • پخش
  • دیجیتال
  • تجربی

از طریق تحقیقات تخصصی و کار مشترک، دانشجویان را قادر می سازد تا با ترکیب تکنیک ‌های سنتی و دیجیتال در طراحی و لباس ‌سازی متفاوت فکر کنند که منجر به شیوه‌ های خلاقانه و پایدار می ‌شود که نحوه کار و زندگی را بهبود می ‌بخشد. برای اطلاع از شرایط ویزای تحصیلی انگلستان از وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *