مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان

بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان

بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان شامل شناسایی و تعادل از طریق انجام و تفسیر تست های تشخیصی و توصیه و ارائه درمان و توانبخشی مناسب است. به طور کلی بازار کار شنوایی سنجی در انگیس، حرفه ای است که به سرعت در حال توسعه است.  زیرا در جهان به ویژه انگلستان، تعداد افرادی که از کم شنوایی قابل توجهی رنج می برند افزایش می یابد. علاوه بر این متقاضیان بازار کار در انگلستان در رشته شنوایی سنجی، معمولا در اتاق مشاوره بیمارستان کار خواهند کرد. اگرچه کار در دانشگاه های این کشور در نقش پژوهشی یا آموزش وجود دارد. از سوید دیگر، متقاضیان باید از کار به عنوان بخشی از یک تیم مراقبت های بهداشتی در انگلستان لذت ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، ما را در این مقاله که با کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید. شایان ذکر است برای کار در بریتانیان اخذ ویزای کاری بریتانیا الزامی است.

مسئولیت افراد در بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان

تمامی افرادی که به دنبال ورود به بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان هستند، با مسئولیت های مختلفی در این حوزه مواجه خواهند شد. البته مسئولیت های آنها بسته به تجربه آنها در این زمینه متفاوت خواهد بود. بنابراین افرادی که تجربه بیشتری در حوزه شنوایی سنجی دارند عموما جنبه های غیر معمول شنوایی سنجی را در انگلستان انجام می دهند. که شامل بررسی های پیچیده شنوایی و تعادل است، که به سطح بالایی از مسئولیت و شایستگی متخصصان نیاز دارد. به طور کلی مسئولیت افراد در بازار کار شنوایی سنجی در انگلیس گروه های نیازهای ویژه، به عنوان مثال بیماران مبتلا به اختلالات چند حسی می باشد. در نهایت اینکه متقاضیان ورود به بازار کار شنوایی سنجی در انگلیس از از مسئولیت های مختلف در این حوزه بهره مند خواهند شد.

مسئولیت افراد در بازار کار شنوایی سنجی در انگلستانبرای اینکه بیشتر با مسئولیت های مختلف در بازار کار شنوایی سنجی در بریتانیا آشنا شوید، به موارد زیر توجه فرمایید:

  • در بازار کار شنوایی سنجی برنامه های مدیریت مراقبت از بیمار فردی را به شدت توصیه می کنند.
  • مشاوره در مورد انتخاب، نصب و ارزیابی سمعک
  • در مورد پیشرفت های جدید در فناوری سمعک، مانند سمعک دیجیتال تحقیق کنند.
  • دستگاه های کاشته شده مانند کاشت حلزون را آزمایش و نگهداری کنند.
  • انجام تحقیق در مورد اختلالات موثر بر شنوایی تعادل
  • به بیماران شنوایی مشاوره داده و در توانبخشی آنها کمک کنند.
  • سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی را آموزش دهند.
  • مدیریت خدمات شنوایی شناسی که شامل نظارت و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده می شود.
  • انجام تست های شنوایی برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان

در نمودار زیر می توانید رشد بازار کار شنوایی سنجی در بریتانیا را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

نمودار رشد بازار کار بینایی سنجی در انگلستان

میزان دستمزد افراد در بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان

بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی، میزان حقوق دستمزد افراد در بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان از سطح قابل قبولی برخوردار است. مشاغل شنوایی سنجی در انگلستان معمولا توسط نرخ های دستمزد که از 9 گروه حقوقی تشکیل می شوند پوش داده شده است. به طور مثال دانشمندان بالینی کار آموز در این حوزه به طور میانگین 39500£ (پوند) دستمزد در سال دریافت می کنند. البته لازم به ذکر است که پس از واجد شرایط بودن، احتمالا در گروه 7 استخدام خواهید شد. که در این گروه نیز سالانه بین 42800£ (پوند) تا 49500£ (پوند) در سال دریافت خواهید کرد. در نهایت اینکه، میزان دستمزد برای دانشمندان اصلی در بازار کار شنوایی سنجی در انگلیس بسیار بالاتر خواهد بود. بسته به تجربه و آموزش آنها از 59000£ (پوند) تا 124500£ (پوند) در سال متغیر است.

به این نکته مهم نیز توجه فرمایید که افرادی که در لندن و مناطق اطراف آن در بازار کار شنوایی سنجی مشغول به کار هستند. ممکن است یک مکل منطقه ای با هزینه بالا بین 10% تا 20% از حقوق اولیه خود دریافت کنند. از سوی دیگر حقوق و دستمزد افراد در خارج از NHS نیز ممکن است متفاوت باشد. به طور کلی ارقام درآمد متخصصان در بازار کار شنوایی سنجی در انگلیس فقط به عنوان راهنما در نظر گرفته می شوند. برای آشنایی بیشتر با میانگین دستمزد بازار کار شنوایی سنجی در کشورهای مختلف جهان، به نمودار زیر مراجعه فرمایید:

میانگین دستمزد بازار کار شنوایی سنجی در کشورهای مختلف جهان

تحلیل کلی بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان

بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان طی سالهای اخیر، با رونق قابل توجهی در حوزه های مختلف این رشته مواجه شده است. به طوری که در طول آموزش، فرصتی برای تجربه کار و نوآفرینی در انگلستان را در انواع آزمایشگاه های بیمارستانی این کشور کسب می کنید. از سوی دیگر، ممکن است مجبور شوید به عنوان بخشی از چرخش برنامه به مراکز آموزشی دیگر سفر کنید. هنگامی که واجد شرایط کار در رشته شنوایی سنجی در انگلستان هستید، معمولا مجبور به سفر نخواهید بود. اما ممکن است نیاز به بازدید از بیمارستان ها یا کلینیک های دیگر داشته باشید. علاوه بر این کار دانشجویی در انگلستان نیز در بازار کار شنوایی سنجی، از محبوبیت بالایی نزد متقاضیان برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و بررسی هزینه زندگی در انگلستان 2023 با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات متداول در باب بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در همین باب می باشیم:

  • میزان دستمزد افراد در بازار کار شنوایی سنجی چقدر است؟ بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی، میزان حقوق دستمزد افراد در بازار کار شنوایی سنجی در بریتانیا از سطح قابل قبولی برخوردار است. مشاغل شنوایی سنجی در انگلستان معمولا توسط نرخ های دستمزد که از 9 گروه حقوقی تشکیل می شوند پوش داده شده است. به طور مثال دانشمندان بالینی کار آموز در این حوزه به طور میانگین 39500£ (پوند) دستمزد در سال دریافت می کنند. البته لازم به ذکر است که پس از واجد شرایط بودن، احتمالا در گروه 7 استخدام خواهید شد. که در این گروه نیز سالانه بین 42800£ (پوند) تا 49500£ (پوند) در سال دریافت خواهید کرد. در نهایت اینکه، میزان دستمزد برای دانشمندان اصلی در بازار کار شنوایی سنجی در انگلیس بسیار بالاتر خواهد بود. بسته به تجربه و آموزش آنها از 59000£ (پوند) تا 124500£ (پوند) در سال متغیر است.
  • مسئولیت افراد در بازار کار شنوایی سنجی در بریتانیا چیست؟ تمامی افرادی که به دنبال ورود به بازار کار شنوایی سنجی در انگلستان هستند، با مسئولیت های مختلفی در این حوزه مواجه خواهند شد. البته مسئولیت های آنها بسته به تجربه آنها در این زمینه متفاوت خواهد بود. بنابراین افرادی که تجربه بیشتری در حوزه شنوایی سنجی دارند عموما جنبه های غیر معمول شنوایی سنجی را در انگلستان انجام می دهند. که شامل بررسی های پیچیده شنوایی و تعادل است، که به سطح بالایی از مسئولیت و شایستگی متخصصان نیاز دارد. به طور کلی مسئولیت افراد در بازار کار شنوایی سنجی در انگلیس گروه های نیازهای ویژه، به عنوان مثال بیماران مبتلا به اختلالات چند حسی می باشد. در نهایت اینکه متقاضیان ورود به بازار کار شنوایی سنجی در انگلیس از از مسئولیت های مختلف در این حوزه بهره مند خواهند شد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *