ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به بحرین

اعزام دانشجو به بحرین

اعزام دانشجو به بحرین، طی سالهای اخیر به دلیل رشد قابل توجه این کشور در حوزه های مختلف آموزشی، مورد توجه بسیار از کشورهای خارجی قرار گرفته است. زیرا تحصیل در بحرین می تواند فرصت های جدیدی را برای دانشجویان بین المللی ار سراسر جهان ایجاد کند. علاوه بر این دانشگاه ها موسسات آموزش عالی در بحرین برای ارائه بهترین تجربه ممکن به دانشجویان اعزامی آماده هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز با سالها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشد. به طور کلی تحصیل در بحرین یک گزینه محبوب برای تمامی دانشجویان بین المللی می باشد. زیرا این کشور با انبوهی از موسسات آموزشی، سابقه ای طولانی از تعالی در یادگیری را به دانشجویان ارائه می دهد.

معتبرترین دانشگاه ها برای اعزام دانشجو به بحرین

یکی از اصلی ترین دلایل کشورهای مختلف جهان جهت اعزام دانشجو به بحرین، وجود موسسات آموزشی پیشرفته در این کشور می اشد. اغلب دانشگاه های بحرین در بین برترین موسسات آموزشی جهان قرار دارند، و دارای رتبه بالای بین المللی می باشند. نکته قابل توجه در خصوص دانشگاه های بحرین این است که، اغلب دانشگاه های این کشور از شرایط پذیرش پیچیده برای ثبت نام دانشجویان بین المللی استفاده نمی کنند. به همین جهت دانشجویان می توانند به راحتی در دوره مورد نظر خود در دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شوند.

در جدول زیر می توانید معتبرترین دانشگاه ها برای اعزام دانشجوبه بحرین را با هزینه شهریه آنها با یکدیگر مقایسه کنید:

معتبرترین دانشگاه های بحرینشهریه سالانه به (دینار بحرین)خصوصیات
دانشگاه خلیج فارس6900BHDدانشگاه خلیج فارس بحرین بر اساس یک چشم انداز قوی تاسیس شده است تا اطمینان حاصل کند که آموزش با کیفیت را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.
دانشگاه پادشاهی6500BHDدانشگاه پادشاهی بحرین مجوز خود را در سال 2000 به عنوان دانشگاه خصوصی به دست آورده است. این دانشگاه سالانه بوررسیه های تحصیلی مختلفی را نیز به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.
دانشگاه ابوغزاله7200BHDدانشگاه آلال ابوغزاله یک کالج دانشگاهی برتر واقع در شهر منامه است که هدف آن ایجاد کادری از رهبران تجاری است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین دانشگاه جهت اعزام دانشجو به بحرین را از دیدگاه دانشجویان بین المللی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین دانشگاه جهت اعزام دانشجو به بحرین

امکان کار پاره وقت با اعزام دانشجو به بحرین

یکی از اصلی ترین دلایل اعزام دانشجو به بحرین، امکان کار پاره وقت دانشجویان حین تحصیل در این کشور می باشد. اغلب دانشجویان اعزامی که قصد تحصیل در بحرین را دارند، می توانند حین تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند. دانشجوانی اعزامی در بحرین می توانند ضمن تحصیل در بحرین بودجه مطلوبی را نیز در این کشور جهت پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در بحرین پس انداز کنند. از سوی دیگر، فرصت هایی که به دانشجویان ارائه می شود، به آنها این امکان را می دهد که بعد از دانشگاه چشم انداز خود را در بازار کار بحرین گسترش دهند.

البته لازم به ذکر است کار در بحرین دارای قوانین محدودی نیز می باشد که دانشجویان باید رعایت کنند. به طور مثال دانشجویان در طول هفته اجازه دارند که فقط 20 ساعت در هفته مشغول به کار شوند، به نحوی که کار آنها در این کشور به روند تحصیلی آنها لطمه ای وارد نکند. همچنین دانشجویان اعزامی می توانند در آخر هفته ها که زمان کافی دارند، به دنبال کارهایی باشند که می توانند در تعطیلات انجام دهند. اما اغلب دانشحویان اعزامی در بحرین در محوطه دانشگاه های بحرین مشغول به کار می شوند، و کمتز به مشاغل خارج از دانشگاه وارد می شوند.

در جدول زیر می توانید محبوب ترین مشاغل دانشجویی در بحرین را برای دانشجویان اعزامی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین مشاغل دانشجویی در بحریندستمزد ماهیانه به (دینار بحرین)توضیحات
پرستاری1100BHDیکی از پرطرفدار ترین مشاغل دانشجویی در بحرین حرفه پرستاری می باشد. اغلب دانشجویان اعزامی برای کار حین تحصیل در بحرین این شغل را انتخاب می کنند.
تدریس خصوصی زبان1400BHDبرای یافتن کار تدریس زبان در بحرین باید مهارت های کافی در زبان انگلیسی را داشته باشید.
پیک950BHDبرخی از دانشجویان اعزامی که مهارت های زبانی کافی برای کار و تحصیل در بحرین را ندارند، اغلب به مشاغل پیکی در این کشور مراجعه می کنند.

امکان کار پاره وقت با اعزام دانشجو به بحرین

اعزام دانشجو به بحرین با ویزای تحصیلی

تمامی کشورهای خارجی که به دنبال اعزام دانشجو به بحرین هستند، باید قبل از اعزام دانشجویان خود به این کشور، آنها را برای درخواست ویزای تحصیلی بحرین آماده کنند. ویزای تحصیلی بحرین به یک تبعه خارجی امکان مهاجرت موقت به بحرین را برای گذراندن دوره تحصیلی در این کشور می دهد. ویزای تحصیلی به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود نیاز به تکمیل دوره خود دارند، در این کشور زندگی و کار کنند.

معیارهای واجد شرایط بودن جهت دریافت ویزای تحصیلی بحرین عبارت اند از:

  • اثبات پرداخت شهریه کامل دوره
  • ارائه بیمه درمانی خصوصی
  • باید در پایان دوره داوطلب بازگشت به کشور باشید.
  • ارائه نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی معتبر در بحرین
  • اثبات تمکن مالی در طول دوره تحصیلی در بحرین

اخذ بورسیه جهت اعزام دانشجو به بحرین

یکی از متداول ترین روش ها برای اعزام دانشجو به بحرین، اخذ بورسیه تحصیلی بحرین می باشد. دولت بحرین با همکاری دانشگاه های این کشور به دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف جهان بورسیه تحصیلی ارائه می دهد. به طور کلی دانشجویان بین المللی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل در بحرین را ندارند، می توانند از بورسیه های گوناگون این کشور استفاده کنند.

البته لازم به ذکر است که، برای دریافت بورسیه تحصیلی بحرین، دانشجویان متقاضی باید در یک موسسه آموزشی در این کشور پذیرفته شده باشند. از سوی دیگر، اغلب بورسیه های تحصیلی بحرین بر اساسی شایستگی به دانشجویان اعزامی اعطا می شود. دانشجویان اعزامی می توانند از طریق دانشگاه مورد نظر خود برای بورسیه تحصیلی اقدام نمایند. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، ارتقاء سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص شرایط اعزام دانشجو به بحرین می باشد.

سوالات پرتکرار در خصوص اعزام دانشجو به بحرین

در بخش پایانی مقاله سعی خود را بر این داشته ایم  که به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ دهیم:

  • معیارهای واجد شرایط بودن جهت دریافت ویزای تحصیلی بحرین کدام اند؟ اثبات پرداخت شهریه کامل دوره، اثبات تمکن مالی در طول دوره تحصیلی در بحرین، ارائه بیمه درمانی خصوصی، باید در پایان دوره داوطلب بازگشت به کشور باشید.
  • معتبرترین دانشگاه ها برای اعزام دانشجو به بحرین کدام اند؟ دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه پادشاهی و دانشگاه ابوغزاله
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *