مهاجرت تحصیلی انگلستان

اطلاعات تکمیلی دانشگاه لینکلن انگلستان

اطلاعات تکمیلی دانشگاه لینکلن انگلستان

ارائه اطلاعات تکمیلی دانشگاه لینکلن انگلستان به دانشجویان کمک می کند تا برای ورود به این دانشگاه آمادگی کامل داشته باشند. کسب اطلاعات تکمیلی دانشگاه لینکلن انگلستان امری ضروری محسوب می شود و متقاضیان برای تحصیل در انگلستان این دانشگاه حتما باید اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی این دانشگاه کنند. اگر قصد دارید اطلاعات تکمیلی دانشگاه لینکلن بریتانیا را کسب کنید و از شرایط تحصیل در این دانشگاه و دپارتمان های مختلف آن مطلع شوید، می توانید تا انتهای این نوشتار با متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

بر اساس سایت های معتبر رنکینگ دانشگاه لینکلن در سه سال اخیر طبق جدول زیر است:

سالرنکینگ
2020801-1000
2021801-1000
2022801-1000

اطلاعات تکمیلی درباره دانشگاه لینکلن انگلستان

دانشگاه لینکلن یک دانشگاه عمومی تحقیقاتی در لینکلن انگلستان می باشد. قدمت این دانشگاه به سال 1861بر می گردد. اما دانشگاه لینکلن در سال 1992 به طور رسمی تبدیل به یک دانشگاه شد. نام و ساختار آن در سال 2001 ثبت شد. دانشگاه لینکلن از تعدادی از مؤسسات آموزشی در هال از جمله دانشکده هنر هال، انستیتوی فنی هال، کالج کاتولیک روم آموزش اندلس، کالج تجارت مرکزی هال) و کالج آموزش کینگستون بر هال تشکیل می شود.

این مؤسسات در سال 1976 ادغام شدند تا کالج آموزش عالی هال را تشکیل دهند و تغییر نام آن به کالج آموزش عالی هامبرساید در سال 1983 میلادی انجام شود. در سال2001، نام این مرکز به دانشگاه لینکن تغییر یافت که در پردیس جدید آن در شهر لینکلن ساخته شد. ملکه الیزابت دوم پردیس اصلی دانشگاه را در لینکلن افتتاح کرد. این اولین پردیس جدید مرکز شهر بود که به برای چندین دهه در انگلستان ساخته شد. بیش از 150 میلیون £ (پوند) در پردیس استخر بریفورد سرمایه گذاری شده است.

اقتصاد دانان تخمین می زنند که دانشگاه حداقل 3000 شغل جدید در لینکلن ایجاد کرده است و سالانه بیش از 250 میلیون £ (پوند) برای اقتصاد محلی تایثر گذاری دارد که رشد اقتصادی قبلی محلی را دو برابر می کند. دانشگاه لینکلن در چارچوب ملی تعالی آموزش انگلیس2017 رتبه طلایی کسب کرد و به خاطر داشتن یک سیستم آموزش تحصیلی با کیفیت بالا که تحت تأثیر آموزش الهام بخش است، به شهرت خود افتخار می کند.

موقیعت دانشگاه لینکلن انگلستان روی نقشه:

بررسی اطلاعات تکمیلی دانشگاه لینکلن انگلستان

از زمانی که ملکه انگلستان اولین ساختمان دانشگاه لینکلن را در پردیس استخر بریفورد افتتاح کرد، دانشگاه پذیرای بیش از 90000 دانشجو از 135 کشور بوده است. امروز، لینکلن در رتبه ‌بندی دانشگاه‌ های جوان تایمز (THE) در 150 دانشگاه برتر جهان رتبه‌ بندی شده است و همچنین به عنوان دانشگاه مدرن سال در راهنمای دانشگاه تایمز و ساندی تایمز گود در سال 2021 معرفی شده است. دانشگاه لینکلن بخاطر تدریس مبتکرانه شهرت دارد، زیرا در رتبه ‌بندی QS در سال 2020 نمره 5 ستاره و طلائی، بالاترین استاندارد ممکن، در تعالی تدریس ملی دریافت کرده.

شما به عنوان دانشجوی دانشگاه لینکلن در یکی از شهرهای بزرگ تاریخی اروپا زندگی خواهید کرد که سابقه آن به 300 سال قبل از میلاد باز می گردد. در کنار بقایای میراث رومی لینکلن، این شهر همچنین دارای تعدادی بناهای تاریخی و بناهای دیدنی است، از جمله کلیسای جامع لینکلن که در سال 1072 ساخته شد و زمانی بلندترین ساختمان جهان بود. این شهر همچنین خانه قلعه لینکلن است که نزدیک به 1000 سال است که بر افق شهر نظارت داشته است.

رتبه بندی این دانشگاه:

  • 49 در رتبه بندی تایمز 2023
  • 34 در رتبه بندی گاردین 2023
  • 150 دانشگاه برتر در رتبه بندی دانشگاه های جوان جهانی تایمز در سال 2020

نمودار بررسی دانشگاه لینکلن انگلستان

اطلاعات تکمیلی کتابخانه دانشگاه لینکلن انگلستان

كتابخانه بزرگ دانشگاه لینکلن بيش از 200000 مجله چاپي و الكترونيكي، پايگاه هاي اطلاعاتي و مجموعه هاي تخصصي و بیش از 250000 كتاب و كتاب الكترونيک به دانشجویان و متقاضیان ارائه مي دهد. کتابخانه این دانشگاه به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات به دانشجویان می باشد.

لینکلن شهری پر رونق و با فرصت های فراوان برای دانشجویان است که می توانند در فاصله ای با پیاده روی از محوطه دانشگاه مرکز شهر، به دنبال اشتغال پاره وقت باشند. موسسه کاریابی دانشجویی این دانشگاه به دانشجویان کمک می کند تا ضمن تحصیل، تبلیغات در سمت های با ارزش و فرصت های تجربه کار، شغل مناسبی را پیدا کنند.

اتحادیه دانشجویان دانشگاه لینکلن بریتانیا

اتحادیه دانشجویان خدمات مختلفی را ارائه می دهد تا به دانشجویان کمک کند تا از وقت خود بیش ترین استفاده را داشته باشند. در حال حاضر بیش از 3500 دانشجو در بیش از 100 فعالیت ورزشی، باشگاه و انجمن در لینکلن شرکت دارند. این اتحادیه صدای دانشجویان را در کنفرانس های سیاسی فراهم می کند و انتخابات سالانه دانشجویان را برگزار می کند. فرصت های داوطلبانه جامعه شامل آموزش آتش نشانی و نجات منطقه لینکلند، پاکسازی بریفورد و ارائه پشتیبانی برای قربانیان سوء استفاده خانگی می شود.

سایر اطلاعات تکمیلی دانشگاه لینکلن

دانشجویان مهندسی و علوم توسط یک مرکز مهندسی، آزمایشگاه های تخصصی برای تحقیق در زمینه کاربرد های لیزر، سوخت های زیستی، روباتیک و آزمایشگاه های مواد برای تولید مولکولی و نانومواد پشتیبانی می شوند. دانشجویان علوم زندگی قادر به دسترسی به برخی از آخرین تجهیزات زیست شناسی مولکولی و سلولی، زیست شناسی بافت و تجزیه و تحلیل DNA هستند.

در مدارس بهداشت و درمان و مراقبت های اجتماعی و روانشناسی مجموعه های بالینی، آزمایشگاه های خواب و یک BabyLab متخصص برای مطالعه رشد کودک وجود دارد. دادگاه احضار، دانشجویان حقوق را قادر می سازد تا از وکالت استفاده کنند، در حالی که در مرکز عملکرد انسانی “استخر بی پایان” برای تحقیق در زمینه شنا و تریاتل وجود دارد.

دانشجویان هنر از استودیو های تخصصی و کارگاه هایی با تجهیزات از قبیل چاپگرهای 3 بعدی، نمونه سازی سریع و منابع برش لیزری استفاده می کنند و برای دانشجویان رسانه مجموعه های ویرایش صدا و فیلم، استودیوی دیجیتال رادیو، تلویزیون، اتاق خبر و روزنامه نگاری وجود دارد.

اطلاعات تکمیلی دانشگاه و دپارتمان لینکلن انگلستان

اطلاعات تکمیلی دانشگاه و دپارتمان لینکلن انگلستان

این دانشگاه به عنوان یک سیستم مستقر در کالج ساخته شده است و هر کالج به ریاست معاونت حرفه ای اداره می شود. 4 دانشکده تحصیلی وجود دارد که هر یک شامل مدارس، مؤسسات و مراکز تحقیقاتی است. بخش های مختلف دانشگاه لینلکن عبارتند از:

کالج های علوم عبارتند از:

  • دانشکده شیمی
  • دانشکده علوم کامپیوتر
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم زندگی
  • دانشکده جغرافیا
  • دانشکده ریاضیات و فیزیک
  • دانشکده داروسازی
  • مرکز ملی تولید مواد غذایی
  • انستیتوی فناوری مواد غذایی کشاورزی لینکلن
  • موسسه بهداشت لینکلن

کالج های هنر عبارتند از:

  • دانشکده معماری و طراحی
  • دانشکده انگلیسی و روزنامه نگاری
  • دانشکده فیلم و رسانه
  • دانشکده هنرهای زیبا و نمایشی
  • دانشکده تاریخ و میراث

کالج های علوم اجتماعی عبارتند از:

  • دانشکده آموزش
  • دانشکده بهداشت و مراقبت اجتماعی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده روانشناسی
  • دانشکده علوم اجتماعی و سیاسی
  • دانشکده ورزش و علوم ورزشی

شرایط اقامتی در دانشگاه لینکلن

گزینه های اقامتی متنوعی برای دانشجویان بین المللی پذیرفته شده در دانشگاه لینکلن وجود دارد. این گزینه ها شامل خانه های شخصی، آپارتمان های مشترک، زندگی در خوابگاه ها در پردیس دانشگاه می باشد. زندگی در خارج از پردیس دانشگاه ها در خانه های خصوصی، آپارتمان‌های اجاره‌ای، زندگی در کنار خانواده های بومی از گزینه های دیگر اقامتی دانشجویان است. دانشگاه لینکلن از محبوب ترین دانشگاه‌ های کشور انگلستان است، دلیل محبوبیت این دانشگاه برای دانشجوهای بین المللی ارائه خدمات اقامتی و رفاهی از سوی دانشگاه و همچنین امکانات به روز آموزشی و اجتماعی است. از دغدغه‌های اصلی دانشجویان انتخاب یک اقامتگاه در نزدیکی محل تحصیل است، زیرا فاصله زیاد اقامتگاه تا دانشگاه هزینه‌های جانبی برای دانشجو در بر دارد. محل اقامتگاه دانشجویی دانشگاه لینکلن در پردیس استخر بیفورد و در فاصله کوتاهی از دانشگاه است. شهر لینکلن از شهرهای دانشجویی انگلستان محسوب می شود زیرا دانشجو و مسئولان دانشگاه و نهادهای دولتی شرایط رفاهی متنوع و متناسب با نیاز و بودجه دانشجویان برای دانشجویان در نظر گرفته شده. دانشجویان سال اول پذیرفته شده در سال 2022 اگر قبل از 1 سپتامبر برای خوابگاه درخواست داده باشند در اولویت اخذ خوابگاه قرار می گیرند.

دانشکده علوم و هنر دانشگاه لینکلن بریتانیا

دانشکده مهندسی تبدیل به اولین دانشکده مهندسی انگلستان با قدمت 20 ساله شد و در سال 2011 با همکاری شرکت زیمنس افتتاح شد. این ساختمان که توسط معماران لندن آلیس و موریسون طراحی شده است و نتیجه تلاش طولانی مدت مشترک بین دانشگاه لینکلن و زیمنس صنعتی توربو ماشینخانه لینکلن است. زیمنس امکانات آموزشی محصول خود را در مکان های طراحی شده سفارشی در داخل ساختمان مستقر کرده است.

کالج هنر تحقیقاتی را انجام می دهد و دارای طیف وسیعی از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد است. این دانشکده همچنین محل استقرار یک ایستگاه رادیویی می باشد. دانشکده فیلم و رسانه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تولید رسانه ای خود در جدول های رنکینگ دانشگاهی شهرت خوبی کسب کرده است. تئاتر صدا لینکلن در سال 2010 با بازدید از استاد Trevor Dann افتتاح شد. لازم به ذکر است که لینکلن بزرگترین مرکز مطالعات حفاظت و ترمیم در انگلستان می باشد.

دانشکده علوم اجتماعی و تجارت بین الملل بریتانیا

دانشکده علوم اجتماعی شامل دانشکده بهداشت و مراقبت های اجتماعی است که در ژوئیه سال 2017 وارد ساختمان سارا سویفت شد. این مدرسه انواع دوره های حرفه ای معتبر در پرستاری و کار اجتماعی را آموزش می دهد. دانشکده علوم اجتماعی شامل دانشکده روانشناسی و بخش های بهداشت و مراقبت های اجتماعی می باشد. مجموعه ای از آزمایشگاه های روانشناسی شامل آزمایشگاه خواب 2 اتاق برای تحقیق و تدریس می شود.

هم اکنون دانشکده تجارت بین المللی یک کالج مستقل می باشد و دانشکده تجارت بین المللی لینکلن در ساختمان دیوید چیدک مستقر است. مهاجرت تحصیلی به انگلستان و به طور کلی مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل نیاز به داشتن شرایط و مدارک و همچنین سابقه تحصیلی بسیار عالی دارد که متقاضیان و هموطنان عزیز می توانند برای مطلع شدن از این موارد با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

سوالات متداول در باب دانشگاه لینکلن انگلستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دانشگاه لینکلن انگلستان می باشیم:

  • دانشگاه لینکلن انگلستان در چه رتبه ای قرار دارد؟ دانشگاه لینکلن انگلستان از دانشگاه های معتبر این کشور است و در رتبه 801 جهان قرار دارد.
  • شهریه دانشگاه لینکلن انگلستان چقدر است؟ شهریه دانشجویان بین المللی دانشگاه لینکلن حدود 14000£ الی 18000£ (پوند) در سال است.
  • رشته های ارائه شده در دانشگاه لینکلن به چه صورت هستند؟ این دانشگاه طیف وسیعی از رشته ها را در دانشکده های شیمی، علوم کامپیوتر، مهندسی، علوم زندگی، جغرافیا، ریاضیات و فیزیک، داروسازی، مرکز ملی تولید مواد غذایی، انستیتوی فناوری مواد غذایی کشاورزی لینکلن و موسسه بهداشت لینکلن ارائه می کند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *