مهاجرت کاری فیلیپین

استخدام برنامه نویس در فیلیپین

استخدام برنامه نویس در فیلیپین

استخدام برنامه نویس در فیلیپین و فرصت های شغلی برای برنامه نویسان در این کشور بسیار متنوع است که در این مقاله بررسی می شود. تعداد مشاغل برنامه نویسی در فیلیپین به افزایش خود ادامه می دهد. بدانید که شرکت ها از یک برنامه نویس به دنبال چه چیزی هستند. و فرصت های شغلی بزرگی را که در انتظار شما هستند بررسی کنید. علیرغم تأثیرات همه گیری بر مشاغل، پیش بینی ها نشان می دهد صنعت فناوری اطلاعات کشور رو به رشد است. رشد مداوم صنعت BPO و IT منجر به باز شدن فرصت های کاری زیادی در کشور شد. از این رو، بسیاری در دسترس هستند. فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان و متخصصان فناوری اطلاعات کامپیوتر در این کشور حتی برای مهاجران و دانشجویان بین المللی نیز وجود دارد.

همانطور که شرکت ها به سمت دیجیتالی شدن روی می آورند، به دنبال افراد حرفه ای می گردند که بتوانند سیستم های نرم افزاری خود را طراحی، توسعه و مدیریت کنند. و بهترین افراد برای انجام این کارها برنامه نویسان یا مهندسان نرم افزار هستند. با این حال، شرکت ها می توانند 55% از تقاضای استعداد را حتی با وجود نیاز زیاد به برنامه نویس بپذیرند. به همین دلیل است که شرکت ها پاداش ها و مزایای جذابی را برای جذب بهترین استعدادها ارائه می کنند. یکی از این شرکت هایی که مشاغل برنامه نویسی را در فیلیپین ارائه می دهد Full Scale است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در فیلیپین و مهاجرت کاری مشاور شماست.

در نمودار زیر شاهد میزان شاغلان بین المللی در حوزه برنامه نویسی در فیلیپین هستید:

 

شاغلان بین المللی در حوزه برنامه نویسی در فیلیپین

وظایف یک برنامه نویس در Philippines

برخی از برنامه نویسان دوره تخصصی تری را می گذرانند. آنها ممکن است بر زمینه های خاصی مانند پایگاه های داده، امنیت یا توسعه تمرکز کنند. به همین دلیل است که برنامه نویسان نرم افزار در توسعه نرم افزار و برنامه های کاربردی بسیار یکپارچه هستند. برنامه نویسان با طیف گسترده ای از تخصص خود، مسئولیت های مختلفی را بر عهده دارند. برنامه نویسان به هر دو مهارت فنی و نرم نیاز دارند تا بتوانند وظایف شغلی خود را انجام دهند.

بسته به شرکت، آنها مسئولیت موارد زیر را بر عهده خواهند گرفت:

  • برنامه ریزی، طراحی و آزمایش سیستم ها و ساختارهای کامپیوتری
  • نوشتن، پیاده سازی و اشکال زدایی کدها
  • مدیریت سیستم های پایگاه داده
  • نگهداری و مدیریت سیستم عامل ها
  • توسعه و نوشتن دستورالعمل ها و برنامه های سیستمی
  • تجزیه و تحلیل، پروفایل و مدیریت الگوریتم ها
  • ارائه پشتیبانی فنی
  • عیب یابی خطاهای فنی
  • پیاده سازی و مدیریت سیستم های ساخت
  • ویرایش و نوشتن کد منبع

در جدول زیر شاهد حقوق ماهیانه کار در فیلیپین در شغل برنامه نویسی می باشید:

سطح شغل برنامه نویسیمیانگین حقوق به پرو فیلیپین
مبتدی40000$
حرفه ای65000$

شرایط استخدام برنامه نویس در فیلیپین

برنامه نویسان بیشتر ساعات خود را صرف کارهای مختلف می کنند. با توجه به ماهیت وظایف خود، آنها باید با سایر توسعه دهندگان، مدیران و سایر ذینفعان هماهنگ شوند. بنابراین، آنها باید از مهارت های ارتباطی عالی خود برای ارائه و دریافت دستورالعمل ها به همکاران خود استفاده کنند. با ترتیبات فعلی کار از راه دور، نیاز به ارتباط روان و شفاف بیشتر است. بنابراین، برنامه نویسان باید بتوانند به وضوح هم به صورت شفاهی و هم به صورت نوشتاری ارتباط برقرار کنند. با اجتناب از ارتباطات نادرست، آنها می توانند رفع اشکالات و تقسیم وظایف را تسریع کنند. برنامه نویسان نرم افزار حرفه ای هستند که برای ساخت برنامه های نرم افزاری کد می نویسند. به طور کلی، برنامه نویسان دارای پیشینه کدنویسی و برنامه نویسی جامع هستند. آنها به زبان ها و پلتفرم های مختلف مسلط هستند.

این زبان های برنامه نویسی در فیلیپین عبارتند از:

  • SQL، XML
  • ، HTML،
  • PHP،
  • C++،
  • جاوا

هنگام نوشتن کدها، کوچکترین اشتباهات می تواند منجر به خطاها و سایر تأثیرات مهم بر نتیجه شود. به همین دلیل است که باید به جزئیات دقت کنند. توجه به جزئیات و بررسی مداوم کدها از ویژگی های برنامه نویسان برتر است. اینها برترین مهارت های فنی و نرمی هستند که شرکت ها از یک برنامه نویس می خواهند. بنابراین، شما باید این مهارت ها را توسعه دهید و با تمرین مداوم آنها را به عادت تبدیل کنید. داشتن مهارت های فنی و نرم ذکر شده در بالا، شما را به یک نامزد شغلی قوی تبدیل می کند. با این حال، اکثر متقاضیان کار نیز ممکن است این مهارت ها را داشته باشند. بنابراین، هنگام انجام مصاحبه های شغلی باید متمایز باشید.

شرایط استخدام برنامه نویس در فیلیپین

کار و استخدام برنامه نویس در Philippines

کار در فیلیپین برای برنامه نویسان هیچ راهی برای اجتناب از کار در یک تیم وجود ندارد. این که آیا آنها در این زمینه تخصص دارند. آنها باید با یک تیم یا با سهامداران کار کنند. از این رو، همکاری و یک بازیکن تیمی برای برنامه نویسان ضروری است. کار تیمی پایه و اساس یک تیم خوب است. در حالی که پیشنهادهای متفاوتی وجود دارد، برنامه نویسان و تیم های آنها را به یافتن راه حل های بهتر سوق می دهد. نکته کلیدی این است که همه اعضای تیم تعادل را برای تکمیل یک پروژه پیدا کنند. زندگی برنامه نویسان نرم افزار پر از فشار و ضرب الاجل است. علاوه بر این، یک پروژه همیشه روان نیست. می تواند با اختلالات و تاخیر مواجه شود. به علاوه، برنامه نویسان اغلب بیش از یک تکلیف را انجام می دهند.

بنابراین، بهترین برنامه نویس می داند که چگونه زمان خود را به خوبی سازماندهی و مدیریت کند. توانایی تعیین اولویت ها و تخصیص منابع، مهارت هایی است که شرکت ها از برنامه نویسان به دنبال آن هستند. این مهارت‌ های نرم به تیم ‌های توسعه نرم‌افزار آنها کمک می‌کند تا برای صرفه‌جویی در زمان و منابع، کارآمدتر کار کنند. مهارت‌ های فنی و تجربه برای مهارت‌های خوب حل مسئله اساسی هستند. برنامه نویسان همچنین باید خلاق باشند تا راه حل های بهتری برای مشکلات غیر منتظره ارائه دهند. مهم نیست که یک پروژه چقدر خوب برنامه ریزی شده باشد، باز هم احتمال اختلال وجود دارد. در این موارد باید در یافتن راه‌ هایی برای حل مشکلات موجود مثبت و خلاق باقی بمانند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای کار کشور فیلیپین مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *