مهاجرت کاری اسپانیا

استخدام برنامه نویس در اسپانیا

استخدام برنامه نویس در اسپانیا

استخدام برنامه نویس در اسپانیا بر اساس مهارت صورت می گیرد و هنگامی که در اسپانیا استخدام می شوید از مزایای کار در سطح جهانی برخوردار می شوید. توجه به این نکته قابل توجه است که وقتی با توسعه دهندگان اسپانیایی کار می کنید، نرخ های پایین تری را برای همان کیفیت کار پرداخت می کنید. چیزی که باعث می شود توسعه دهندگان در اسپانیا هزینه کمتری نسبت به دیگران داشته باشند، هزینه پایین زندگی و تجارت در این کشور است. علاوه بر این، استخدام کارمندان از راه دور، هزینه ‌های سربار مانند فضای اداری و تجهیزات را کاهش می ‌دهد و شرکت ‌ها را آسان ‌تر می‌کند تا تیم‌ ها را بدون هزینه بیشتر گسترش دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط کار و مهاجرت کاری به اسپانیا مشاور شماست.

حقوق استخدام برنامه نویس در اسپانیا

حقوق برنامه نویسان و برنامه نویسان در اسپانیا از €2070 (یورو) در ماه تا €3380 (یورو) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. متوسط ​​حقوق €2560 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €2560 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €2560 (یورو) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. 25% از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 2080€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% از آنها بیش از €2080 (یورو) درآمد دارند.

همچنین از نمودار، % 75از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €3030 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €3030 یورو درآمد دارند. توسعه‌ دهنده نرم ‌افزار سطح پایه با کمتر از یک سال تجربه می‌تواند انتظار داشته باشد که میانگین کل حقوق 19999€ (یورو) دریافت کند. یک توسعه ‌دهنده نرم ‌افزار اولیه با یک تا 4 سال سابقه، میانگین کل حقوق €26756 (یورو) بر اساس دریافت می‌کند. یک توسعه ‌دهنده نرم‌ افزار میان‌ کار با 5 تا 9 سال تجربه، میانگین کل غرامت €35952 (یورو) دریافت می‌ کند. یک توسعه‌ دهنده نرم‌ افزار باتجربه با 10 تا 19 سال تجربه، به طور متوسط ​​کل غرامت €38340 یورو بر اساس 26 حقوق دریافت می‌ کند.

شرایط استخدام برنامه نویس در اسپانیا

توسعه دهندگان نرم افزار برنامه های کاربردی کامپیوتری را توسعه می دهند که به کاربران اجازه می دهد وظایف خاصی را بر روی رایانه یا دستگاه های دیگر انجام دهند. آنها همچنین ممکن است سیستم های موجودی را که دستگاه ها یا شبکه ها را کنترل می کنند توسعه یا سفارشی سازی کنند. بیشتر اوقات، توسعه دهندگان نرم افزار در یک دفتر کار می کنند. مدرک لیسانس در مهندسی نرم افزار، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، یا سایر رشته های مرتبط اغلب مورد نیاز است. آنها ملزم به داشتن تجربه کاری مرتبط هستند. آنها باید با زبان های مختلف کامپیوتر مانند C++، Python، Java، PHP، XML، HTML/JavaScript/CSS و Unix Shell Scripting آشنا باشند. آنها همچنین باید با سیستم عامل های مختلف مانند Linux، Solaris، HPUX، BSD، Mac OS X و Windows آشنا باشند.

آنها باید پایگاه های داده مختلفی مانند Oracle (PL/SQL)، MySQL را که به طور گسترده در مشاغل مختلف استفاده می شود، بشناسند. افزایش دستمزد خود به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار به روش های مختلفی امکان پذیر است. انتقال شغلی به یک کارفرمای جدید را در نظر بگیرید که مایل است برای مهارت های شما هزینه بیشتری بپردازد. کسب درجات پیشرفته ممکن است به این نقش اجازه دهد تا پتانسیل درآمد آنها را افزایش دهد و واجد شرایط ترفیع باشد. اگر توسعه‌ دهنده نرم ‌افزاری هستید که بر توسعه‌ دهندگان نرم ‌افزار جوان نظارت دارد، این تجربه می ‌تواند احتمال کسب درآمد بیشتر را افزایش دهد.

در نمودار زیر شاهد برنامه نویسان بین المللی در اسپانیا می باشید:

مزایای استخدام برنامه نویس در اسپانیا

فرهنگ اسپانیا بسیار شبیه به ایالات متحده است، به این معنی که توسعه دهندگان اسپانیا برای انتقال به فرهنگ کاری شرکت شما مشکلی نخواهند داشت. آنها به خوبی با تیم شما ترکیب می شوند و احتمالاً برخی از آداب و رسوم مشترک را به اشتراک می گذارند که می تواند فرآیندها را در طول تعطیلات، تعطیلات و موارد دیگر ساده کند. علاوه بر این، اسپانیا ترکیبی منحصر بفرد از فرهنگ ‌ها را ارائه می‌ کند که کسب ‌و کارهای آمریکایی می ‌توانند در درازمدت از آن بهره ببرند. این کشور درست در قلب آمریکای جنوبی قرار دارد و محل زندگی مردمان از نژادها و مذاهب مختلف است. اگر به دنبال رشد یک تیم بین المللی با دانش جهانی هستید، این می تواند به شما کمک کند فرصت های جدید بازار را باز کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته مهندسی کامپیوتر در اسپانیا هستید:

سالنرخ بیکاری
202018%
202123%
202222%

مزایای استخدام برنامه نویس در اسپانیا

الزامات استخدام برنامه نویس در اسپانیا

بازار کار در اسپانیا دارای زیرساخت فناوری قوی و یکی از بهترین سیستم های امنیت اینترنتی در جهان است. بنابراین، ما متعهد هستیم که به این نتیجه برسیم که مهندسان نرم افزار قبلاً در پروژه های سطح بالا تجربه دارند. به این معادله سیستم آموزشی مستحکم را اضافه کنید که هر ساله فارغ التحصیلان با استعداد زیادی را می بیند، و به راحتی می توان دید که این کشور مکان مناسبی برای جستجوی استخدام های جدید است. شما می توانید به راحتی دانشجویان با استعدادی را که در رشته علوم کامپیوتر و مهندسی مدرک گرفته اند با هزینه های فوق الذکر استخدام کنید. اساسا، قرار دادن متخصصان اسپانیایی در تیم خود یک فرصت تجاری عالی است، اما همچنان باید چالش ها را بررسی کنید. هر کشوری قوانین و مسائل خود را دارد و اروگوئه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قوانین کار در اسپانیا می تواند دشوار باشد، و ضروری است قبل از امضای هر قراردادی بدانید که در چه زمینه ای قرار می گیرید. از آنجایی که کشور قوانین زیادی برای محافظت از کارگران خود دارد، پیگیری و رعایت آنها می تواند چالش برانگیز باشد. می توانید مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسپانیا را مطالعه کنید. هنگام استخدام توسعه دهندگان، همچنین نمی خواهید یک استقرار دائمی ایجاد کنید، که می تواند منجر به مالیات مضاعف بر درآمد شود. علیرغم چالش هایی که ممکن است ترسناک به نظر برسند، اسپانیا به لطف نیروی کار تحصیلکرده و زیرساخت های فناوری جامد، مکانی عالی برای برون سپاری توسعه نرم افزار باقی مانده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در اسپانیا برای ایرانیان مشاور و راهنمای شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *