مهاجرت تحصیلی اتریش

استارت آپ اتریش

استارت آپ اتریش

استارت آپ اتریش به دلیل اینکه در اتحادیه اروپا و منطقه شنگن قرار دارد یکی از بهترین استارت آپ های جهان شناخته شده است. کارآفرینی در این کشور می تواند بسیار ساده باشد. در واقع، اگر شهروند اتحادیه اروپا هستید و کارت اقامت این کشور را دارید، واقعا باید تجارت خود را ثبت کنید. اگر، اگر شما از خارج از اتحادیه اروپا مهاجرت می کنید، روند کار کمی پیچیده تر می شود. با این وجود، هنوز هم بسیار امکان پذیر است، به خصوص اگر با آداب تجارت محلی آشنا باشید. شهروندان خارجی ممکن است در این کشور شغلی تاسیس کنند، به عنوان مدیر عامل یا شرکت های خرید عمل کنند. در اینجا اطلاعات اساسی را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، را پیدا می کنید که هنگام تأسیس مشاغل برای شما به عنوان یک سرمایه گذار مهم خواهد بود.

اینفوگرافیک استارت آپ اتریش

راه اندازی استارت آپ اتریش

استارت آپ اتریش می تواند بسیار ساده باشد. این بدان دلیل است که هر شهروند یک کشور اتحادیه اروپا، سوئیس یا منطقه اقتصادی اروپا می تواند بدون نیاز به هیچ شرکتی افتتاح کند. با این حال، خارجیان خارج از این مناطق ابتدا باید اجازه اقامت بگیرند. علاوه بر این، شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و نباید سابقه کیفری داشته باشید. حتی اگر این شرایط را داشته باشید، باید از اداره محلی منطقه خود در این کشور مجوز تجارت بگیرید. پس از آن، شما باید تجارت خود را در این کشور ثبت کنید. صاحبان مشاغل باید از مجوز منطقه محلی درخواست مجوز تجارت کنند. شما باید مشخصات شخصی، موقعیت شغلی و نوع تجارت خود را ارائه دهید. شما همچنین باید تجارت خود را در این کشور ثبت کنید.

مقامات برای ثبت تجارت شما به اطلاعات زیر نیاز دارند:

  • گذرنامه
  • جزئیات نوع تجارت
  • چندین هزینه ثبت نام

علاوه برا مدارک ذکر شده، مجوز تجارت باید پرداخت شوند. کلیه اسناد و مدارک لازم است که توسط سرویس ترجمه رسمی مانند Lingoking به زبان آلمانی ترجمه شوند. در حال حاضر از قبل استفاده نشده اند. نسخه های رسمی نیز باید توسط دفتر اسناد رسمی تأیید شود. پس از تأیید تمام ثبت نام ها، و پرداخت هزینه ها، تجارت می تواند به صورت قانونی تجارت کند.

راه اندازی استارت آپ اتریش توسط خارجیان

استارت آپ اتریش بسیار آسان است. حتی اگر در کشور مهاجرت کرده باشید. البته بسته به شرایط شخصی شما و اینکه می خواهید چه نوع شغلی را شروع کنید، روند کار می تواند متفاوت باشد. با این وجود، در اینجا چند نکته وجود دارد که هر کارآفرین مشتاق باید از آن ها آگاه باشد. قبل از راه اندازی کسب و کار در این کشور، باید از داشتن اجازه اقامت یا ویزا اطمینان حاصل کنید. دلیل این امر این است که فقط ساکنان قانونی دارای کارت قرمز-سفید-قرمز می توانند در این کشور تجارت ثبت کنند.

یک گزینه این است که درخواست کارت قرمز-سفید-قرمز برای کارگران اصلی خود اشتغالی کنید. البته، شما باید معیارهای بی شماری را داشته باشید و چندین اسناد را ارائه دهید، و همچنین سرمایه گذاری قابل توجهی در اقتصاد این کشور انجام دهید. به عنوان مثال، شما باید حداقل 100000€ (یورو) انتقال سرمایه یا سرمایه گذاری در اتریش داشته باشید. علاوه بر این، شغل شما باید شغل هایی را در این کشور ایجاد کند و شامل انتقال یا معرفی فناوری های جدید باشد.

علاوه بر این، شما باید اسناد خاصی را ارائه دهید، مانند:

مدارکتوضیحات
اسناد هویتپاسپورت یا کارت اقامت
اثبات آدرسقرارداد اجاره یا سند ملک
مدارک بیمه درمانی
اثبات تمکن مالیبه عنوان مثال، فیش حقوقی، قراردادهای کار، حساب های بانکی

با این حال، اگر می خواهید ضمن ایجاد درخواست ویزا، مشاغل شخصی خود را نیز ایجاد کنید، می توانید یک کارت قرمز-سفید-قرمز برای بنیانگذاران راه اندازی درخواست دهید. در واقع، این ممکن است گزینه ساده تری برای مهاجران باشد که می خواهند کار خود را راه اندازی کرده و کاملا خودکفا باشند.

راه اندازی استارت آپ اتریش توسط خارجیان

ثبت کسب و کار در اتریش

هنگام استارت آپ اتریش، اولین کاری که باید انجام دهید دریافت پروانه تجارت است. با ارائه مشخصات شخصی، نام و محل کسب و کار و نوع تجارت می توانید این کار را در محل محلی انجام دهید. همچنین لازم است کسب و کار خود را در این کشور ثبت کنید. علاوه بر این، همه اسناد باید به آلمانی ترجمه شوند. یک دفتر اسناد رسمی باید نسخه های رسمی را تأیید کند. به این ترتیب، تنها در صورت تأیید تمام ثبت نام ها، می توانید تجارت خود را آغاز کنید.

با این اوصاف، چند شرط دیگر نیز وجود دارد که باید خیلی زود پس از شروع کار در کشور اتریش، آن ها را برآورده کنید. در مرحله اول، شما باید برای تأمین اجتماعی ثبت نام کنید. ثانیا، شما باید تجارت خود را در اداره مالیات ثبت کنید و یک شماره شناسایی مالیاتی دریافت کنید. با این وجود می توانید هر 2 مورد را در دفتر منطقه محلی اداره کنید.

برترین کارآفرینان در اتریش

توصیف فرهنگ این کشور آسان نمی باشد. فرهنگ این کشور دارای برجسته ترین سنت و مدرنیته، روستایی و شهری، سلطنتی و پیش پا افتاده، پیچیدگی و عمل گرایی، کنایه و بدبینی است. تحقیقات فناوری و علوم نه تنها توسط دولت و دانشگاه های کشور اتریش، بلکه در بخش خصوصی نیز مورد تشویق قرار می گیرد. روحیه کارآفرینی زنده و سالم است، و باعث می شود بسیاری از شهروندان این کشور آلپی تجارت خود را باز کنند.

در چند سال گذشته صحنه استارت آپ اتریش توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. رتبه بندی به عنوان یک کشور برتر در اروپا برای تأمین بودجه عمومی قبل از بذر توسط نظارت بر کارآفرینی جهانی، و محل اجرای یک برنامه جامع راه اندازی دولت که در سال 2016 آغاز شده است، کارآفرینانی که در این کشور فعالیت می کنند در اولین جهش خود به خوبی پشتیبانی می شوند. برترین آن ها عبارتند از:

برترین استارت آپ های اتریش

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، این 4 شرکت از برترین استارت آپ های این کشور می باشند. نمودار زیر سرمایه های شرکت های نام برده شده در نمودار بالا را نشان می دهد:

سرمایه گذاری های استارت آپ اتریش

آن دسته از عزیزانی که قصد کارآفرینی در این کشور دارند می توانند با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقامت این کشور را بدست آورند.

سوالات پرتکرار در باب استارت آپ اتریش

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب استارت آپ اتریش می باشیم:

  • حداقل سرمایه مورد نیاز استارت آپ اتریش چقدر می باشد؟ حداقل سرمایه مورد نیاز 50000€ (یورو) می باشد.
  • شرایط ویزای استارت آپ اتریش چیست؟ شرایط این ویزا بر مینا امتیاز بندی می باشد.
  • برترین مزایا استارت آپ اتریش چیست؟ فرصت زندگی در این کشور و اخذ اقامت به همراه اعضای خانواده
  • طول پروسه های سرمایه گذاری در اتریش چقدر است؟ طول پروسه های سرمایه گذاری 4 الی 12 ماه است.
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *