ویزای مسافرتی ژاپن

ویزای توریستی ژاپن

ویزای توریستی ژاپن

ویزای توریستی ژاپن از جمله ویزاهایی می باشد که از طریق آن می توان شرایط مهاجرت و گرفتن حق اقامت این کشور را برای خود فراهم نمود. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعاتی برای آشنایی با ویزای توریستی ژاپن می باشید در ادامه این مقاله همراه ما باشید همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر روش های کسب اقامت این کشور به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید. هدف اصلی ما در نوشتن این مقاله راهنمایی و آشنا نمودن شما با جدیدترین انواع درخواست علی الخصوص میزان توریستی می باشد.

جاذبه های گردشگری ژاپن

در کشور ژاپن جاذبه های بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها می تواند برای افراد خاص دارای جاذبه های بسیار زیادی باشد. دلیل اصلی آن را می توان در ویژگی های تاریخی و همچنین طبیعی کشور ژاپن برشمرد. این کشور از در کنار هم قرار گرفتن در حدود 7000 جزیره تشکیل شده است و تنوع آب و هوایی در این کشور نیز بسیار بالاست.

کشور ژاپن یکی از مهم ترین کشورهای جهان از نظر تاریخی است و بناهای تاریخی بسیار زیادی نیز در این کشور وجود دارد که می تواند برای بسیاری از افراد دارای جذابیت باشد. تفاوت های فرهنگی، نحوه پوشش های سنتی در این کشور، شیوه خوردن وعده های غذایی و غیره نیز در این کشور باعث جذب توریست به این کشور شده است.

مهم ترین جاذبه های گردشگری در ژاپن

توضیح دادیم که در کشور ژاپن جاذبه های بسیار زیادی وجود دارد اما برای سهولت شما جهت جست و جو در این رابطه نام برخی از این جاذبه های توریستی را به شما معرفی می کنیم:

  • کلبه طلائی
  • کوه فوجی
  • کاخ سلطنتی توکیو
  • برج توکیو
  • معبد تودایجی
  • مجسمه بودای بزرگ کاماکورا
  • قلعه هیمجی
  • معبد کیومیزو درا
  • پارک میمون های جیگوکودانی
  • یادواره صلح هیروشیما

بدون شک جاذبه های بسیار بیشتری در کشور ژاپن وجود دارد اما ما بر اساس تنوع در نظر گرفته شده، مهم ترین جاذبه های گردشگری در کشور ژاپن را به شما معرفی کرده ایم.

آشنایی با ویزای توریستی ژاپن

کلیه اشخاص متقاضی که هدف اصلی آنها مهاجرت به این کشور می باشد ملزم به دریافت مجوز ورود قبل از وارد شدن به این کشور می باشند. هدف اصلی ما که در نوشتن این مقاله بررسی شرایط مهاجرت توریستی به این کشور می باشد این نوع از ویزا که یک ویزای کوتاه مدت است به کلیه اشخاص متقاضی اجازه می دهد که به عنوان یک توریست برای سفر به این کشور اقدام نماید.

همواره در این ویزا این امکان فراهم شده است که بازدید کننده گان در ژاپن به انجام فعالیت های متنوعی بپردازند. مدت زمان اعتبار ویزای توریستی این کشور به میزان 90 روز می باشد. البته یک شخص متقاضی این نوع از ویزا حد اکثر به مدت پانزده روز می تواند در این کشور به اقامت بپردازد.

شرایط ویزای توریستی ژاپن

از جمله مهم ترین مدارکی که برای در یافت ویزای توریستی ژاپن لازم می باشد عبارتند از:

  • تحویل دادن گذرنامه دارای اعتبار البته با این شرط گذرنامه حداقل دارای 2 صفحه خالی برای انجام روادید داشته باشد هم چنین مدرک مذکور باید برای مدت 3 ماه دارای اعتبار باشد.
  • تحویل دادن یک رونوشت از فرم تکمیل شده درخواست ویزا که ارائه این مدرک الزامی می باشد.
  •  تحویل دادن کلیه مدارکی که بیان گر رزرو نمودن هتل و رزرو نمودن بلیط های پرواز و برنامه سفر در طول مدت اقامت در این کشور باشد.
  •  تحویل دادن کلیه رونوشت ها از بلیط های تهیه شده از سفر شخص
  • تحویل دادن کلیه مدارکی که در راستای یکی دیگر از پارامترهای لازمه در خصوص اخذ ویزای توریستی کشور ژاپن می باشد که
  • تحویل دادن مدرکی که بیان گر مدت زمان لازم برای اقامت متقاضیان در این کشور و پس از دریافت نمودن کلیه هزینه های لازم اقامتی نظیر هزینه لازم برای هتل و هزینه لازم برای در یافت بلیط ایاب و ذهاب و خورد و خوراک به این کشور باشد.
  •  تحویل دادن یک بیانیه رسمی که بیان گر تمکن مالی شخص باشد.
  •  تحویل دادن جدید ترین و آخرین گواهی که بیان گر میزان مالیات بر درآمد شخص متقاضی باشد.
  • در صورتی که شخص از حمایت مالی خاصی برخوردار نباشد و برای دریافت این نوع از ویزا درخواست دهد، این شخص ملزم به ارسال یک کپی از جانب گواهی نامه کار مختص به خود می باشد.

هزینه برای ویزای توریستی ژاپن

هزینه برای ویزای توریستی ژاپن

میزان هزینه ویزای توریستی این کشور به نوع ملیت شخص بازدید کننده بستگی دارد و متغیر می باشد در این صورت بهتر است که قبل از اقدام به ارسال نمودن درخواست ویزا نمایند. در این حالت بهترین روش این می باشد که متقاضیان ویزای توریستی ژاپن با نزدیک ترین سفارت خانه یا کنسول گری ژاپن اقدام به برقراری تماس نمایند.

میزان هزینه لازم برای در یافت ویزای توریستی این کشور که به صورت تک ورودی برای ورود به این کشور می باشند به میزان چهل و شش هزار ین ژاپن می باشد. میزان هزینه لازم برای سایر شهروندانی که هدف در یافت ویزای توریستی این کشور را دارند به این صورت می باشد:

پارامترهزینه به JPY (ین ژاپن)
ویزای تک ورودی167
ویزای چندگانه33

لازم به ذکر می باشد که در صورتی که درخواست ویزای توریستی این کشور رد شود، در این صورت دیگر هزینه های لازم برای درخواست ویزا باز نخواهد گشت.

نحوه تجدید ویزای توریستی ژاپن

تجدید ویزای این کشور در صورتی می باشد که متقاضیان ویزای توریستی کشور ژاپن برای ماندن در این کشور دارای تمایل باشند در این صورت این اشخاص می توانند در راستای تجدید این نوع از ویزا اقدام نمایند. این اشخاص ملزم می باشند که در خواست دفترچه مهاجرتی بیشتری نمانید. اشخاص زیادی که دارای حق شهروندی چندین کشور را در رابطه با گرفتن ویزای توریستی به این کشور را می پذیرند. مدت زمان لازم برای اقامت این چنین بازدید کنندگان به میزان نود روز می باشد.

 الزامات فرایند در یافت ویزای توریستی کشور ژاپن

شخص متقاضی برای دریافت یک ویزای توریستی حداقل از 3 هفته قبل از تاریخ سفر برنامه ریزی شده مختص به خود درخواست نمایند تا زمان کافی برای تطبیق دادن درخواست این اشخاص تمام شود.

  • اقدام به تکمیل نمودن تمامی فرم های مربوطه به صورت کاملا دقیق
  • اقدام به تحویل دادن کلیه اسنادی که واقعی باشند
  • اقدام به تحویل دادن مدارکی که بیان گر تمامی گزارشات و هم چنین واقعیت ها در رابطه با موضوع نحوه دریافت ویزای توریستی ژاپن باشد.

با توجه به پایان رسیدن مقاله ویزای توریستی ژاپن در صورتی که شما هم علاقه مند به گرفتن ویزای این کشور از سایر روش های دیگر شدید می توانید با مراجعه نمودن به لینک هایی نظیر بورسیه تحصیلی ژاپن و یا سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ژاپن که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *