ویزای مسافرتی ژاپن

برترین هتل های ژاپن

برترین هتل های ژاپن

برترین هتل های ژاپن مقصدی هستند که به دلیل مهمان نوازی مشهور است، بنابراین منطقی است که هتل های لوکس و خلاقانه زیادی در اینجا پیدا کنید. برای مسافرانی که از کشورهای مختلف می آیند، اقامتگاه ‌ها به همان اندازه که پیشگام هستند، متنوع هم هستند، از سوئیت ‌های خصوصی در آسمان‌خراش توکیو گرفته تا یک اسپا استراحتگاهی شاد با آب‌های گرم. در این مقاله بهترین هتل های لوکس ژاپن را معرفی می کنیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله پیشرو به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه بفرمائید.

برترین هتل های لوکس ژاپن

برای یک تجربه بوتیک صمیمی در توکیو، اقامتی در هتل Four Seasons Tokyo در Marunouchi رزرو کنید. هر یک از 57 اتاق پر نور دارای طراحی معاصر با خط تمیز در پالت رنگ کرم است. موقعیت مرکزی هتل نیز مزیت دیگری است. اگر از طریق ایستگاه توکیو وارد می ‌شوید، خدمات حمل و نقل رایگان پلت فرم را رزرو کنید تا به شما کمک کند راه خود را به سمت اتاق خود طی کنید. اسپا کوچک است، اما درمان‌ های دلپذیری مانند آرایش صورت با طلای 24 عیار ارائه می ‌کند، و رستوران فرانسوی ستاره‌ دار میشلین، سزان، دارای منوهای فصلی به‌روز شده طراحی‌ شده توسط سرآشپز دانیل کالورت و دسرهای کلاسیک توسط الوین بویلز، آشپز شیرینی ‌پز است.

هتل شیما کانکو در مرز پارک ملی ایسه شیما، در سواحل خلیج آگو-وان، سبک سنتی ژاپنی را با امکانات لوکس و حس آرامش ترکیب می کند. ذن خود را در اولین آبگرم Clarins در ژاپن، Eau Spa پیدا کنید یا در یکی از این دو رستوران سفری آشپزی را آغاز کنید. La Mer ستاره ‌دار میشلین بهترین غروب ‌های منطقه را سرو می ‌کند و بهترین غروب‌ ها را در کنار میز کنار پنجره‌ های کف تا سقف میل کنید. اگر احساس بی قراری می کنید، چند دور در استخر روباز شنا کنید یا از بازی تنیس در زمین های محل لذت ببرید.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل شیما می باشید:

امتیازاتفاکتورها
83نظافت و تمیزی هتل و اتاق ها
80امکانات مانند غذا و اینترنت
79زیبایی و معماری هتل

برترین هتل های لوکس ژاپن

همانطور که از یکی از شناخته شده ترین هتل های لوکس در ژاپن انتظار دارید، در هتل ماندارین اورینتال توکیو سطوح فوق العاده ای از تجملات پیچیده را خواهید دید. این هتل که در منطقه مالی، دور از رادار توریستی قرار دارد، اما به اندازه کافی نزدیک به همه نقاط پرجنب ‌و جوش برای راحت ‌تر است، دارای اتاق ‌هایی با دقت طراحی شده با زیبایی‌شناسی بزرگسالان و امکانات منحصربه‌ فرد مانند واشی، بونسای داخل اتاق و لوازم آرایشی Bottega Veneta است. . سونا و اسپا در طبقه 38 دارای پنجره‌های یک طرفه و چشم‌اندازهای بدون مانع از شهر است و 12 رستوران در محل وجود دارد Tapas Molecular Bar بهترین انتخاب برای تجربه‌ای ارزشمند در ژاپن است.

برج پارک پرینس که در هر یک از 33 طبقه خود، ظرافت مدرن را به نمایش می گذارد، در کنار برج توکیو قرار دارد و مناظری پانوراما از شهر ارائه می دهد. برای تجربه کامل نهایی، یکی از 3 نوع سوئیت را در طبقه رویال (سی و دوم) رزرو کنید و از خدمات انحصاری پیشخدمت حداکثر استفاده را ببرید، سپس برای صرف شام در یکی از هفت رستوران موجود در محل بروید. امکانات ویژه دیگر عبارتند از چشمه آب گرم طبیعی، آبگرم مدرن برای استراحت، سالن بولینگ، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام.

در نمودار زیر شاهد مدت اقامت انواع مسافران در ژاپن می باشید:

 

برترین هتل های زیبای ژاپن

در دهکده کوهستانی هاکوبا، هتل La Neige Higashikan با محیط سرسبز خود درآمیخته است. با الهام از فرانک لوید رایت، 25 اتاق و حمام اختصاصی آنها به جنگل های اطراف چشم انداز دارند. با ارائه طیف وسیعی از فعالیت ‌ها در هر فصل در زمستان، منطقه اسکی دره هاکوبا و پیست اسکی هاکوبا گوریو دسترسی به اسکی در اسکی دارند و در ماه‌ های گرم ‌تر، پیاده ‌روی و دوچرخه ‌سواری در کوهستان از فعالیت ‌های محبوب هستند – هتل La Neige یکی از بهترین مکان ‌ها است. مکانی عالی برای استراحتی آرام است. برج 38 طبقه Otemachi یکی از نمادین ترین آسمان خراش های توکیو است و Aman شش طبقه آخر را اشغال می کند. این به معنای مناظری است که بزرگترین شهر جهان، باغ های امپراتوری و کوه فوجی را در بر می گیرد.

از آن‌ ها در سوئیت خصوصی بزرگ خود لذت ببرید، که طرح‌ های سبک سنتی ژاپنی را ارائه می ‌دهد به چوب ‌های سبک و کاغذ واشی فکر کنید. و اگر مناظر آرام شهری به شما احساس آرامش کامل نمی‌ کند، اسپای داخلی با حمام‌های آب گرم به‌ سبک ژاپنی و یک استخر مدرن با نور نواری، مطمئناً این کار را انجام خواهد داد. در منطقه تاریخی گیون کیوتو، جایی که گیشاها به صورت جفت در خیابان های سنگفرش شده قدم می زنند، سوواکا اوج تجمل را نشان می دهد. زمانی این رستوران ژاپنی بود و اکنون به یک هتل بوتیک 23 اتاقه با حیاط خصوصی آرام تبدیل شده است. سوئیت‌ های بزرگ دارای طراحی سنتی با صفحه‌ های شوجی و تشک‌ های تاتامی، و همچنین مبلمان حکاکی ‌شده با چوب و چشم ‌انداز باغ هستند.

برترین هتل های زیبای ژاپن

برترین هتل های سنتی ژاپن

هوشینویا که به عنوان برج شیک دیگری در منطقه مالی توکیو مبدل شده است، در معرض دید عموم پنهان شده است. این اقامتگاهی است که مهمان نوازی صمیمی ریوکان را با امکانات رفاهی و توجه به جزئیات یک هتل لوکس ترکیب می کند. نمای پر زرق و برق هتلی آرام را در خود جای داده است و طبقه بالای آن شامل دو سالن حمام است که با چشمه های آب گرم تامین می شود. اتاق ها به همان اندازه آرام و با طراحی کلاسیک و در عین حال مدرن ژاپنی هستند.Mori no Uta به معنای «قصه ‌های جنگل» است که شکوه و جلال این آبگرم استراحتگاه را در هوکایدو برفی به تصویر می ‌کشد. MORI no UTA برای حمام کردن، و چشم ‌انداز جنگلی که می ‌توان از گرمای سالن لذت برد، اوج آرامش را نشان می‌ دهد. کلبه های خصوصی حتی با ضایعات خاص خود می آیند.

مسافرخانه سنتی مسافران ژاپنی، معروف به ریوکان از جاذبه های گردشگری ژاپن، به شکل زابورین زندگی می کند که رویکردی معاصر به فرمول نمادین ارائه می دهد. این تفرجگاه هوکایدو ویلاهای خصوصی و منظره جنگلی را برای مهمانان فراهم می کند که با فصول سال تغییر چشمگیری می کند. از حمام خصوصی در فضای باز پر از آب چشمه آتشفشانی داغ لذت ببرید. پس از خیس خوردن، از رستوران داخلی دیدن کنید، که نسخه شمالی کایسکی را سرو می کند، یک غذای چند وعده ای که با دقت آماده شده و به زیبایی ارائه شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه اخذ ویزای توریستی ژاپن شما را راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *