مهاجرت به کشور ژاپن

کشورهای لغو روادید با پاسپورت ژاپن

کشورهای لغو روادید با پاسپورت ژاپن

تعداد کشورهای لغو روادید با پاسپورت ژاپن بر اساس اعتبار بالای این پاسپورت به 193 کشور رسیده است. این تعداد برای این گذرنامه عالی می باشد. هنگامی که برای ورود به کشوری، ویزا لازم است. یک مسافر باید سندی را داشته باشد که از قبل توسط سفارت یا کنسولگری کشور مقصد صادر شده باشد. اما در بسیاری از موارد، دارندگان گذرنامه این کشور می توانند از این غربالگری مقدماتی بگذرند. و از آنجا که گذرنامه های این کشور معمولا مورد اعتماد می باشند، دارندگان آن ها می توانند مراحل مهاجرت را به راحتی از افراد دیگر جاهای دیگر انجام دهند.

کشورها معمولا معافیت ویزا می دهند. زیرا، قطع کارنامه می تواند باعث ایجاد گردشگران بیشتری شود. افزایش جریانات مردم مزایای اقتصادی به همراه دارد و استقبال از بازدید کنندگان به بهبود وضعیت یک کشور در مقایسه با سایر کشورها کمک می کند. اما یک نقطه ضعف نیز وجود دارد. انصراف از شرایط ویزا ورود افراد نامطلوب مانند مجرمان را آسان می کند. بنابراین، هنگام تعیین اینکه آیا افراد از مکان های خاص به افراد معافیت داده می شود، تعدادی از فاکتورها را در نظر می گیرد که عبارتند از:

  • شیوع جرم در کشور فرستنده
  • جریان پناهندگان
  • وضعیت اقتصادی
  • نزدیک بودن روابط دیپلماتیک

چنانچه علاقه مند به مهاجرت به این کشور می باشید، این نگارش که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شده است را مطالعه نمایید.

بررسی کشورهای لغو روادید با پاسپورت ژاپن

مردم این کشور و افرادی که تابعیت این کشور را دارند، می توانند از 193 کشور و سرزمین بدون ویزا بازدید کنند. این کشورها جزء کشورهای لغو روادید با پاسپورت ژاپن می باشند. اما این کشور فقط با 68 کشور از جمله ایالات متحده آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و کره جنوبی برنامه لغو ویزا را دارد. شهروندان کشورهایی مانند چین، هند و فیلیپین برای بازدید از این کشور نیاز به ویزا دارند. چشم پوشی معمولا به صورت متقابل ارائه می شود. اما برخی از کشورها برای تقویت گردشگری به طور یک جانبه از ویزا چشم پوشی می کنند. برنامه معافیت از ویزا گواه حسن نیت نسبت به کشور شریک است. به نظر می رسد که مردم در بسیاری از نقاط برای اشتغال یا تفریح مشتاق دیدار مردم این کشور می باشند و بسیاری از کشورهایی که به ویزا احتیاج دارند روش های تأیید آرام یا ساده دارند.

در نمودار زیر برخی از کشورها را مشاهده می کنید، که برای آن ها تعداد کشورهای بدون ویزا را نشان می دهد:

نام کشورتعداد کشورهای بدون ویزا
ژاپن193
سنگاپور190
کره جنوبی188
آلمان188
فنلاند188
ایتالیا187
دانمارک187
لوکزامبورگ187
فرانسه186
اسپانیا186

علاوه بر گذرنامه این کشور، فقط 3 گذرنامه دیگر وجود دارد که یا ورود بدون ویزا یا ورود از طریق مجوز سفر الکترونیکی را به 4 اقتصاد بزرگ جهان فراهم می کند که عبارتند از:

  • چین (بدون ویزا، 15 روز)
  • هند (ویزا هنگام ورود، 60 روز یا ویزای الکترونیکی، 60 روز)
  • اتحادیه اروپا (بدون ویزا، 90 روز در مدت 180 روز)
  • ایالات متحده (ESTA برای ورود هوایی و دریایی 90 روز ویزا لازم است)

تعداد کشورهای لغو روادید با پاسپورت ژاپن

تعداد کشورهای لغو روادید با پاسپورت ژاپن

شرایط ویزا برای شهروندان این کشور محدودیت های ورودی اداری توسط مقامات سایر ایالت ها است که برای شهروندان این کشور اعمال می شود. از تاریخ 13 آپریل 2021 ، شهروندان این کشور به 193 کشور و سرزمین می توانند بدون ویزا وارد شوند. براساس شاخص گذرنامه هنلی این گذرنامه را به عنوان قوی ترین گذرنامه از نظر آزادی سفر در جهان قرار داده است. داشتن این گذرنامه، میزان قابل توجهی از دسترسی به کشورهای جهان را به شما می دهد.

طبق اطلاعات رسمی در فهرست گذرنامه هنلی، این گذرنامه از نظر آزادی سفر رتبه اول را دارند. این خبر خوبی برای مردم و اتباع این کشور می باشد. فهرست گذرنامه هنلی، یک رتبه بندی جهانی است که اطلاعات قابل اعتماد مربوط به آزادی سفر شهروندان را ارائه می دهد. با این حال، به عنوان یک شهروند این کشور، برای بازدید از کشورهای خاص ممکن است به انواع دیگری از اسناد از جمله ETA، ویزا هنگام ورود یا اعلامیه بهداشت نیاز داشته باشید. برای اینکه بتوانید از مزایای این پاسپورت بهره مند شوید باید پروسه تبدیل اقامت به تابعیت ژاپن را پشت سر بگذارید.

پاسپورت ژاپن

پاسپورت ژاپن برای تسهیل سفرهای بین المللی به شهروندان این کشور صادر می شود. تعداد 193 کشورهای لغو روادید با پاسپورت ژاپن می باشند که این امر، گذرنامه این کشور را قوی ترین پاسپورت در جهان است. اولین اسناد سفر برای سفرهای برون مرزی توسط شهروندان این کشور در سال 1866، نزدیک به پایان مراسم تفریحی توکوگاوا معرفی شد. این اسناد به شکل «نامه درخواست» مهر شده بود که به شهروندان این کشور اجازه می دهد برای اهداف تجاری و آموزشی به خارج از کشور سفر کنند. اصطلاح «گذرنامه» در سال 1878 به طور رسمی به زبان این کشور وارد شد و در سال 1900 اولین مقررات مربوط به استفاده از گذرنامه های این کشور معرفی شد. شکل مدرن این گذرنامه اولین بار در سال 1926 شکل گرفت. اولین گذرنامه این کشور، سازگار با ICAO و قابل خواندن ماشین در سال 1992 معرفی شد.

در نمودار زیر می توانید نمره تحرک این گذرنامه را با گذرنامه های هم رده خود مشاهده نمایید:

تحرک گذرنامه ژاپن

درباره ژاپن

این کشور، جزیره ای است در شرق آسیا که در شمال غربی اقیانوس آرام واقع شده است. این کشور از غرب با دریای این کشور همسایه است و از دریای اوهوتسک در شمال به سمت دریای چین شرقی و تایوان در جنوب امتداد دارد. بخشی از حلقه آتش، این کشور یک مجمع الجزایر از 6852 جزیره را شامل می شود. به طوری که، 377975 کیلومتر مربع را پوشش می دهد.

5 جزیره اصلی عبارتند از:

  • هوکایدو
  • هونشو
  • شیکوکو
  • کیوشو
  • اوکیناوا

توکیو پایتخت این کشور و بزرگترین شهر است. دیگر شهرهای بزرگ شامل یوکوهاما، اوزاکا، ناگویا، ساپورو، فوکووکا، کوبه و کیوتو است. این کشور یازدهمین کشور پرجمعیت جهان و همچنین یکی از پرجمعیت ترین و شهرنشین ترین کشور است. حدود 3 چهارم زمین های این کشور کوهستانی است و جمعیت 125.36  میلیون نفری آن را در دشت های ساحلی باریک متمرکز کرده است. این کشور به 47 استان اداری و 8 منطقه سنتی تقسیم شده است. منطقه بزرگ توکیو با بیش از 37.4 میلیون نفر ساکن، پرجمعیت ترین کلانشهر جهان است. برای اطلاعات بیشتر مقاله درباره ژاپن را مطالعه نمایید. وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آن دسته از متقاضیانی که قصد دارند با دریافت تابعیت این کشور، از مزایای کشورهای لغو روادید با پاسپورت ژاپن بهره مند شوند، راهنمایی و مشاوره های لازم را در اختیارشان قرار خواهد داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *