ویزای مسافرتی امارات

ویزای توریستی امارات

درباره ویزای توریستی امارات

متقاضیانی که تمایل به بازدید از امارات را دارند بایستی از شرایط ویزای توریستی امارات که برای ورود در بازه زمانی مشخص الزامی است، مطلع باشند. ویزای توریستی امارات یکی از جذاب ترین ویزاهای توریستی حال حاضر جهان به خصوص نزد ایرانیان است. بسیاری از افراد بر باورند که کشور امارات بدون نیاز به ویزای توریستی اجازه سفر مهاجران خارجی به این کشور را صادر می کند. اما چنین شرایطی وجود ندارد. تفاوت اصلی دریافت ویزای توریستی کشور امارات در آن است که شما برای دریافت آن نیازی به مراجعه حضوری به سفارت این کشور نخواهید داشت چرا که اداره کار مسئولیت صدور روادید را به عهده خواهد داشت. ما برای رفع این گمان، در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، تصمیم به شرح مراحل دریافت ویزا گرفته ایم.

درباره امارات

پیش از اینکه به کشوری سفر کنید بهتر است آگاهی های نسبی از وضعیت آن کشور داشته باشید. کشور امارات متحده عربی، چنانچه از نام آن مشخص است. مجموعه از سرزمین هایی است که توسط امیران و به صورت خانوادگی اداره می شود. آن ها در سال 1971 از استعمار بریتانیا خارج شدند. به عنوان یک کشور مستقل فعالیت خود را شروع کردند. آن ها با تکیه بر منابع غنی نفت موفق شدند. در یک بازه زمانی کمتر از 50 ساله به یکی از قطب های اقتصادی جهان تبدیل شوند. به گونه ای که امروزه دبی به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد تفریحی اروپاییان قلب تپنده اقتصاد خاورمیانه به شمار می آید.

بهترین زمان سفر به امارات

قبل از دریافت ویزای توریستی امارات بهتر است با موقعیت های مناسب سفر به این کشور در طول سال آشنا شوید. در صورتی که در مناطق سردسیر زندگی می کنید. تعطیلات سال نو میلادی، بهترین فرصت برای استفاده از آب و هوای مناسب این کشور است. اگرچه امارات متحده عربی یک کشور اسلامی است. اما با توجه به شرایط جذب توریست در تعطیلات کریسمس، شرایط مناسبی را در این بازه زمانی ایجاد می کند. جهت مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به امارات را بررسی بفرمائید.

در نمودار زیر به بررسی تعداد مهاجرین در این کشور خواهیم پرداخت:

رشد جمعیت و تعداد مهاجرین به کشور امارات

دومین فرصت مناسب را می توانید در فصل تابستان جستجو کنید. زمانی که بسیاری از برندها و شرکت های معتبر جهانی برای برپایی نمایشگاه های مختلف و ارائه محصولات خود از سراسر جهان راهی کشور امارات می شوند. در این صورت شما فرصت خواهید داشت تا از تخفیفات ویژه موجود در بازار این کشور استفاده کنید. اگرچه آب و هوای تابستان های امارات چندان مناسب نیست اما شما نیز قادر خواهید بود. با حضور در مراکز سرپوشید شرایط آب و هوایی را به طور کامل نادیده بگیرید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی امارات

برای دریافت ویزای توریستی بسیاری از کشور های جهان، شما به لیست بلندی از مدارک مختلف نیاز خواهید داشت. از این رو تا بتوانید راهی یک کشور شوید. شرایط دریافت ویزای توریستی امارات متفاوت است. شما به مدارک محدودی برای دریافت آن نیاز پیدا خواهید کرد. مدارک مورد نظر شما برای دریافت ویزای گردشگری این کشور عبارتند از؛

  • اسکن رنگی از صفحه اول گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • 1 قطعه عکس رنگی با پس زمینه سفید

پس از تحویل مدارک به مراجع مربوطه در حدود 1 هفته زمان نیاز خواهد بود. مدارک شما بررسی و ویزای گردشگری امارات برای شما صادر شود. مدت اعتبار ویزای شما بسته به نوع آن 1 یا 2 ماهه خواهد بود. در صورت عدم ورود به خاک امارات ویزای شما باطل خواهد شد. جهت اطلاع از شرایط اقامت این کشور مطالعه مقاله اقامت امارات را بررسی بفرمائید.

قوانین ویزای توریستی امارات

انوع ویزای توریستی امارات

چندین نمونه مختلف از ویزای توریستی امارات وجود دارد. شما به کمک هر یک از آن ها می توانید وارد کشور امارات شوید. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جدول زیر، شرایط هر یک از این ویزاها را بررسی کرده اند:

نوع ویزاهزینه درخواست ویزا به درهم اماراتمدت اقامت بر اساس روزمدت اعتبار بر اساس روز
توریستی 14 روز290AED1460
توریستی 1 ماهه320AED3060
توریستی 3 ماهه770AED9060
توریستی مولتی 3 ماهه1900AED1460
توریستی مولتی 1 ماهه890AED1460
توریستی 48 ساعته100AED230
توریستی 96 ساعته240AED430

منظور از ویزای مولتی آن است که فرد برای مثال در مدت 3 ماه می تواند به صورت نامحدود وارد کشور امارات شده و از آن خارج شود. به شرط آنکه حداکثر 14 روز در هر اقامت در کشور امارات اقامت داشته باشد. توجه داشته باشید که در صورتی که کشور امارات را در تاریخ مشخص شده ترک نکنید. باید به ازای هر روز 100000AED (درهم امارات) به عنوان جریمه پرداخت کنید. جهت مهاجرت و کار در سایر کشورها پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله کار در نروژ می باشد.

درباره ویزای توریستی امارات

چند نکته بسیار مهم در هنگام سفر به کشور امارات حائز اهمیت است. در این قسمت از مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • ورود هرگونه قرص حاوی کدوئین و قرص هایی که موجب خواب آلودگی می شود، به کشور امارات اکیدا ممنوع است.
  • حتما قبل از پایان اعتبار ویزای خود وارد کشور امارات شوید. در تاریخ مشخص شده این کشور را ترک کنید.
  • ویزای شما باید با توجه به فرودگاه محل ورود تهیه شود. اگر قصد ورود به فرودگاه شارجه را دارید باید حتما ویزای توریستی شارجه را تهیه کنید.
  • همه کسانی که از ویزای با همراه برای سفر به امارات استفاده می کنند. از این رو باید حتما با همان فرد راهی امارات شوند. در غیر این صورت امکان اعزام آن ها به زندان وجود خواهد داشت.
  • برای دریافت ویزای توریستی امارات نیازی به حضور متقاضی وجود نخواهد داشت.

مهاجرت به امارات

سفرهای توریستی به کشور امارات در دهه گذشته به صورت فزاینده ای در حال افزایش است. سالیانه مسافران زیادی برای تفریح راهی کشور امارات می شوند. برای دریافت ویزای توریستی امارات، نیازی به مراجعه حضوری به سفارت کشور امارات یا کنسولگری آن وجود ندارد. اداره کار کشور امارات مسئولیت رسیدگی به این مسئله را به عهده گرفته است. جهت تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در امارات را بررسی بفرمائید.

در این مقاله با توجه به اهمیت موضوع سفرهای توریستی و مهاجرت به امارات، در همین رابطه توضیحاتی ارائه و انواع ویزا را معرفی کرده ایم. در صورتی که قصد دارید چندین بار به کشور امارات سفر کنید. همچنین می توانید از ویزاهای مولتی این کشور استفاده کنید که طبیعتا هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی کلیه سوالات شما عزیزان در زمینه های مختلف مهاجرتی هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *