مهاجرت تحصیلی مونته نگرو

ویزای تحصیلی مونته نگرو

ویزای تحصیلی مونته نگرو

اگر دارندگان ویزای تحصیلی مونته نگرو مشتاق تحصیل در اصلی ترین دانشگاه این کشور هستند، بایستی بدانند که تحصیل در مونته نگرو سطوح مختلف سازماندهی می شود. مدل پایه مطالعات 3+2+3 است به این معنی که تحصیل در مقطع کارشناسی 3 سال تحصیلی به طول می ‌انجامد، به استثنای مشاغل قانونی و تربیت معلم که به ترتیب 5 سال یا 6 سال طول می ‌کشد. دوره تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) 2 سال و دوره دکتری 3 سال تحصیلی است. این دانشگاه به طور مداوم در حال بازسازی و نوسازی کلیه برنامه های تحصیلی و هماهنگی آنها با دستاوردهای مدرن و نیازهای بازار کار است.

از سوی دیگر سال‌ هاست که دانشگاه مونته‌ نگرو در پروژه ‌های تامین ‌شده توسط اتحادیه اروپا، چه به عنوان یک شریک یا موسسه هماهنگ کننده، شرکت کرده است. این پروژه ها به مسائل مختلف مربوط به اصلاح آموزش عالی و هماهنگ سازی سیستم آموزش عالی ما با EHEA می پردازند، چه از طریق اصلاح برنامه های درسی یا معرفی برنامه های مطالعاتی جدید، بلکه از طریق ظرفیت سازی و اصلاحات ساختاری با معرفی ابزارها، رویه ها و سیستم های جدید مربوط به یادگیری مادام العمر. نتایج یادگیری، همکاری با جامعه در کل و جامعه تجاری، سواد اطلاعاتی، توسعه ظرفیت های پژوهشی، توسعه خدمات. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از امکان های خوبی برای تسهیل ورود شما به این دانشگاه برخوردار است.

اینفوگرافیک ویزای تحصیلی مونته نگرو

زندگی دانشجویی در مونته نگرو

دانشگاه فراتر از حضور در کلاس است. این ترکیبی از افراد با سوابق و تجربیات متعدد است.  در حالی که اساتید بر مفاهیم خاص در دوره های مختلف شما تمرکز می کنند، بیشتر رشد و تحقق شما از تجربیات شما با بسیاری دیگر که این شرکت دانشگاهی را تشکیل می دهند، حاصل می شود. ما شما را تشویق می‌کنیم که از هر فرصتی در اینجا استفاده کنید و آنچه را که موسسات مونته‌نگرو برای غنی‌سازی تجربه‌تان فراتر از کلاس ارائه می‌دهند، کشف کنید. مؤسسات دارای دپارتمان‌های امور دانشجویی هستند که اجازه می‌دهد تا مسائل حمایتی را که دانشجویان در سراسر کشور تحت تأثیر قرار می‌دهند، انجام دهند. این تابلوها تضمین می ‌کنند که شما سفر تحصیلی خود را یکپارچه و بدون هیچ گونه نگرانی شروع می ‌کنید که به هر حال شما را آزار دهد.

مؤسسات آموزشی در اینجا برنامه های متنوعی را ارائه می دهند که شما را از نظر فکری، اجتماعی، جسمی و معنوی توسعه می دهد. شوراهای دانش آموزی مستلزم حمایت آکادمیک، آمادگی رهبری و ابتکارات سرگرم کننده است. مانند آب و هوای مونته نگرو، موسسات گرم و دلپذیر هستند. آنها متعهد به یک فلسفه دانشجو محور هستند که جامعه دانشگاهی پر جنب و جوش و متنوعی را در بر می گیرد. برنامه ‌های توسعه آنها از نظر اجتماعی مرتبط است و دانش ‌آموزانی را تولید می‌کند که متعهد به خدمات داوطلبانه و رشد جامعه هستند. دوره های امضای آنها برای ارائه یک تجربه فوق العاده به شما طراحی شده است. همچنین، مکان ‌های هیجان ‌انگیزی برای گشت و گذار و ملاقات با دانشمندان دیگر وجود دارد.

تفریحات دانشجویی در مونته نگرو

در حالی که تحصیل در خارج از کشور تقریباً در هر بخش از جهان برای داوطلبان یک چیز معتبر است، محدود کردن به زندگی کتاب در طول دوره خود با کاوش‌ های کمی در فضای باز می‌ تواند بسیار خسته کننده باشد. این ملت مکانی مهیج و سرزنده برای بازدید، مطالعه و کار است. یکی از اولین چیزهایی که بیشتر مردم به آن توجه می کنند این است که مونته نگرو بسیار باهوش است. مردم مونته نگرو از نرخ پایین فساد و کیفیت بالای زندگی برخوردار هستند و این کشور را به بهترین مقصد برای ایده های نوآورانه، تحقیق و اکتشاف تبدیل می کند. این حومه که به عنوان سرزمین هزار تپه نیز شناخته می‌شود، مملو از تپه‌های سرسبز، دریاچه‌های فیروزه‌ای و حیات وحش متنوع است. دانشجویان این فرصت را دارند که در منظره‌ها و فرهنگ ‌های قابل توجه کشور در زمانی که مشغول تکالیف نیستند، گردش کنند.

برنامه ‌هایی که برای دانشجویان بین ‌المللی برای تحصیل در مونته‌نگرو شامل چندین مؤلفه سفر است که به برنامه آنها کمک می‌ کند، این به دانشجویان امکان می ‌دهد تا مقاصد معروف و استراحتگاه ‌های توریستی را ببینند. دانش‌آموزان همچنین به فعالیت ‌های اجتماعی مانند ورزش و همچنین سایر فعالیت‌ های فوق‌درسی که می‌توانند در داخل و خارج از دانشگاه در آن شرکت کنند، دسترسی دارند. در حالی که در اینجا تحصیل می کنید، ممکن است این شانس را داشته باشید که با خانواده های محلی بمانید و فرصت های خود را افزایش دهید. فرهنگ مونته نگرو دارای سنت های بسیاری است که در طول مدت اقامت در آنجا تجربه خواهید کرد. صنایع دستی سنتی مونته نگرو، از جمله سفالگری و آهن ‌کاری، طی هزاران سال در هر منطقه توسعه یافته است. همچنین طیف گسترده ای از و موسیقی سنتی وجود دارد.

فرهنگ دانشجویی در کشور مونته نگرو

زندگی خانوادگی نیز در مونته نگرو بسیار مهم است و در صورت انتخاب برای زندگی در خانه، این را تجربه خواهید کرد. باشگاه های دانشجویی در مؤسسات مونته نگرو برای دانشجویان و توسط دانشجویان است. همه اینها به توصیف فرهنگ در پردیس ها مربوط می شود. این موسسات به خاطر باشگاه ‌های تعاملی پر جنب و جوش و پر جنب و جوش که حوزه ‌های مختلفی مانند نجوم، شبکه، سیسکو، فیلم، فرهنگ و نوآوری را ارائه می ‌دهند، مشهور هستند. اگر می‌ خواهید از اقامت خود در اینجا لذت ببرید، به یاد داشته باشید که زندگی شبانه ‌ای را که می‌ توانید پس از فرود در این کشور منحصربه‌فرد انتظار داشته باشید تا افق‌ های خود را به حداکثر برسانید.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی مونته نگرو

ویزای دانشجویی در مونته نگرو به یک تبعه خارجی این امکان را می دهد که به طور موقت به مونته نگرو مهاجرت کند تا دوره تحصیلی را در این کشور طی کند. ویزای تحصیلی به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و هر وابستگان نیاز دارند دوره خود را تکمیل کنند، در مونته نگرو زندگی و کار کنند.

برای واجد شرایط بودن ویزا، معیارهای زیر باید رعایت شود:

  • نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است.
  • نامزدها باید شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی نشان دهند.
  • باید نشان داده شود که شهریه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود.
  • باید در پایان دوره تحصیلی داوطلب بازگشت به کشور خود باشد.

برای تحصیل در هر یک از دانشگاه های مونته نگرو، دانشجویان بین المللی باید بسته به کشور مبدأ خود ویزای دانشجویی مونته نگرو دریافت کنند برای دریافت ویزای تحصیلی مونته نگرو، ابتدا باید در یک موسسه آموزشی در مونته نگرو پذیرش بگیرید. پس از ارسال درخواست تکمیل شده، باید یک تا 7 روز منتظر بمانید تا درخواست پردازش شود، اگرچه ممکن است بسته به سفارت خاص، زمان بیشتری طول بکشد. پس از بررسی درخواست شما، می توانید ویزای خود را در ساعات پیک آپ دریافت کنید.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی مونته نگرو

جذابیت های زندگی دانشجویی مونته نگرو

مونته نگرو یکی از سریع ترین کشورهای اروپایی در حال رشد است. در سال 2010 رشد فقط در بخش گردشگری مونته نگرو به 10 درصد رسید که تنها با سرعت توسعه اقتصاد چین قابل مقایسه است. مونته نگرو کاندیدای ورود به اتحادیه اروپا و ناتو است. در مونته نگرو سطح قیمت به طور قابل توجهی پایین تر از در غرب اروپا است. مونته نگرو بدون آلودگی ترین کشور اروپاست. تحصیل در موسسات آموزش عالی مونته نگرو معتبر و در عین حال به اندازه کافی ارزان است.

هزینه یک سال آموزش در مونته نگرو بسته به برنامه آموزشی از €1500 تا 3000 € (یورو) است که بسیار ارزان تر از بسیاری از کشورهای دیگر است. اکثر دانشجویان کار می کنند و به طور کامل یا جزئی هزینه های زندگی خود را در اروپا به تنهایی تامین می کنند. نکته مهم اینکه علیرغم اینکه آموزش در مونته نگرو به زبان مونته نگرو است که داوطلبان خارجی طبیعتا آن را نمی دانند، شما می توانید بدون از دست دادن سال در دوره زبان دانشجوی دانشگاه مونته نگرو شوید. از سوی دیگر مونته نگرو به دلیل بالاترین سطح ایمنی، فساد پایین و سایر شاخص های کشور اروپایی توسعه یافته قابل توجه است.

معرفی دانشگاه برای مشتاقان ویزای تحصیلی مونته نگرو

دانشگاه مونته نگرو اکثریت آموزش عالی را در ایالت یوگسلاوی سابق که پس از همه پرسی استقلال در سال 2006 از صربستان جدا شد، ارائه می دهد. این دانشگاه در پایتخت ملی پودگوریتسا، که تا زمان فروپاشی یوگسلاوی به تیتوگراد معروف بود، در سال 1974 با نام دانشگاه تیتوگراد تأسیس شد. دانشکده‌های اقتصاد، مهندسی و حقوق شهر و موسسات تاریخ، کشاورزی و علوم زیستی و پزشکی را با دانشکده‌های آموزش در نیکیشیچ و مطالعات دریایی در کوتور مرتبط کرد. این دانشگاه در سال 1992 به دانشگاه مونته نگرو تبدیل شد و تنها دانشگاه دولتی، در کنار 2 موسسه خصوصی کوچک و تعدادی دانشکده خصوصی، در کشور باقی می ماند. در سال 2018 کمی بیش از 20000 دانش آموز ثبت نام کرد.

موسسه مطالعات دریایی مستقر در کوتور دارای پنج آزمایشگاه تخصصی است و اولین آکواریوم مونته نگرو را در سال 2020 افتتاح کرد. این آکواریوم شامل مرکز توانبخشی و گونه های در حال انقراض است. توسعه ناگزیر از سیاست آموزشی ملی با معرفی ساختارهای تحصیلات تکمیلی به سبک اروپایی در سال 2017، لغو شهریه برای دانشجویان کارشناسی در همان سال و برنامه ریزی شده برای معرفی دوره های کارشناسی ارشد رایگان از سال 2020 پیروی کرده است. این تنها موسسه مونته نگرو در شاخص طبیعت است و قصد دارد یک پارک ملی علم و فناوری را با مشارکت دولت افتتاح کند. دانشجویانی که برای آغاز تحصیل به دنبال اخذ ویزای تحصیلی و پاسپورت مونته نگرو هستند، می توانند به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مراجعه نمایند.

سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی مونته نگرو

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی مونته نگرو می باشیم:

  • شرایط دریافت ویزای تحصیلی مونته نگرو چیست؟ نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است. نامزدها باید شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی نشان دهند. باید نشان داده شود که شهریه دوره به طور کامل پرداخت شده است. بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود. باید در پایان دوره تحصیلی داوطلب بازگشت به کشور خود باشد.
  • شرایط اخذ پذیرش برای دانشگاه های مونته نگرو چیست؟ برای تحصیل در هر یک از دانشگاه های مونته نگرو، دانشجویان بین المللی باید بسته به کشور مبدأ خود ویزای دانشجویی مونته نگرو دریافت کنند برای دریافت ویزای تحصیلی مونته نگرو، ابتدا باید در یک موسسه آموزشی در مونته نگرو پذیرش بگیرید. پس از ارسال درخواست تکمیل شده، باید یک تا 7 روز منتظر بمانید تا درخواست پردازش شود، اگرچه ممکن است بسته به سفارت خاص، زمان بیشتری طول بکشد. پس از بررسی درخواست شما، می توانید ویزای خود را در ساعات پیک آپ دریافت کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *