مهاجرت کاری آمریکا

موسسات کاریابی در آمریکا

برای کار در ایالات متحده می باید از یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشند که در این باب موسسات کاریابی در آمریکا کمک شایانی به افراد می کند. به کمک مقامات ارشد شرکت آمریکایی این امکان را دارند تا برای استخدام افراد اقدام به جست و جو برای کارمند اجرایی نمایند. هم چنین مقامات ذکر شده می توانند به عنوان یک سرپرست به کار خود ادامه دهند. یک موسسه کاریابی در آمریکا می تواند تحت یک قرارداد دارای ضمانت اقدام به استخدام کارکنان نماید. از یک مجموعه از کدهای استاندارد برای شناسایی و قرار دادن کارگران در این مکان های قابل رویت استفاده کند. شما هم با مطالعه نمودن مقاله موسسات کاریابی در آمریکا و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی در رابطه با کشور آمریکا به دست آورید.

فعالیت موسسات کاریابی در آمریکا

موسسات کاریابی در این کشور در موارد زیر به یاری کارفرمایان می آیند:

  • در این کشور در زمانی که یک شرکت تنها نیاز به کار تعطیلاتی یا چندین ماه کار کردن دارد، از این گونه سازمان ها اقدام به استخدام کارمند می کنند.
  • هم چنین آژانس ها و موسسات کاریابی وجود دارند که برای استخدام کارکنان ماهر و بر اساس نوع قرار دارد موقت یا قرارداد دائم به فعالیت می پردازند.
  • هم چنین بعضی از کارفرمایان از کارکنان استخدام شده به عنوان استخدام موقت استفاده می نمایند.
  • به این معنی که این یک نوع از موقعیت موقت است. اما اگر کارمند و شرکت مناسب باشد، می تواند منجر به موقعیت دائمی شود.

مزایای شرکت های کاریابی در آمریکا

موسسات کاریابی در این کشور از مزیت هایی برخوردارند که برخی از آن ها به شرح زیر هستند:

  • اقدام به گرفتن بلیط برای ایاب و ذهاب
  • استخدام عمومی به صورت رایگان
  • برخورداری از خدمات شرکت های مختلف و صنایع
  • آموزش رایگان در انواع ابزارهای ایجاد مهارت و برنامه های نرم افزاری و مهارت های رایانه ای

جهت اطلاع از شرایط و نرخ بیکاری در این کشور نمودار زیر را بررسی بفرمائید:

نرخ بیکاری در آمریکا

الزامات متقاضیان کار در کشور آمریکا

متقاضیان کار در آمریکا ملزم می باشند که به دنبال یک آژانس و موسسه کاریابی در این کشور باشند که براساس مهارت های این اشخاص برآورده می شود. هم چنین اگر متقاضیان دارای یک پرونده قانونی نباشند. در این صورت می توانند که به آژانس متخصص در حوزه حقوقی مراجعه نمایند.

این اشخاص برای آشنایی با وضعیت قانونی خود ملزم می باشند که به مطالعه بپردازند. کمی به اینترنت بروند تا ببینید که آیا آژانس قابل اعتماد است یا دارای شهرت خوبی هست یا خیر. هم چنین ممکن است این اشخاص بخواهند که در بیش از یک سازمان ثبت نام کنند تا شانس خود را برای استخدام شدن بیشتر کنند. اگرچه آژانس ها به طیف گسترده ای از مشاغل دسترسی دارند. اما ممکن است مدتی طول بکشد تا متقاضی شغل مورد نظر خود را پیدا نماید.

متقاضیان کار در کشور آمریکا ملزم می باشند که:

  • تکمیل فرم ها در آژانس و موسسات کاریابی
  • اقدام به استخدام بر اساس رزومه و توانایی

ویزای هنرمندان و ورزشکاران آمریکا به صورت اختصاصی در این بخش بررسی شده است.

نحوه اداره موسسات کاریابی در آمریکا

نحوه اداره موسسات کار در آمریکا

آژانس های استخدام و موسسات کاریابی که به صورت خصوصی اداره می شوند. تمامی هزینه های مربوط به خود را گاهی اوقات به استخدام برخی از متقاضیان می پردازند. تا فرصت های شغلی فراوانی را برای آنها پیدا کنند. لازم به ذکر می باشد که یک سازمان معتبر نمی تواند تضمین کند که متقاضیان می توانند برای در یافت یک شغل مناسب اقدام نمایند. اما این کار برای پیدا کردن یک موقعیت شغلی مناسب می تواند مثمر ثمر باشد. جهت شروع به کار در این کشور اخذ ویزای کار آمریکا یکی از شرایط اصلی می باشد.

نحوه استخدام و اشتغال زایی در آمریکا

انجمن کارگران آمریکایی تخمین می زنند که برای فرآیند استخدام یک کارگر می تواند %7 تا 20% از حقوق و دستمزد مربوط به هزینه را بپردازند. این مدت به میزان 30 تا 45 روز طول می کشد. این امر می تواند برای برخی از شرکت ها مالیاتی باشد. هنگامی که یک کسب و کار به یک فرد خاص نیاز دارد. همچنین می تواند فرایند استخدام را به وسیله یک شرکت خدمات پرسنلی انجام دهد. جهت اطلاع از هزینه‌ تحصیل در آمریکا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

شرکت مزبور می تواند فرآیند جستجو را مدیریت کند. کارمند را با مشاغل مربوط به خود مطابقت دهد. پیدا کردن یک کار خوب و همچنین یک کارمند خوب در کشور آمریکا کمی دشوار می باشد. چرا که در این کشور این امکان وجود دارد که برای یک شغل مناسب صدها متقاضی وجود دارد. هم چنین پیدا نمودن یک کارمند مناسب می تواند کمی وقت گیر باشد. به همین علت بسیاری از سازمان های استخدامی برای کاهش زمان روند استخدام از این موسسات استفاده می کنند.

انواع موسسه های کاریابی در آمریکا

به صورت کلی موسسات کاریابی به 2 صورت عمومی و خصوصی اداره می شوند. این موسسات به کارگران و کارمندان برای پیشبرد اهداف سازمانی خود احتیاج پیدا می کنند.

انواع موسساتتوضیحات
موسسات دولتیتحت نظر وزارت کار ایالات متحده است به اشتغال می پردازند. این آژانس خدمات و ابزارهای شغلی مناسبی برای کارکنان خود از طریق منابع آنلاین و شبکه ای از دفاتر در سراسر کشور ارائه می دهند.

 

موسسات خصوصیاین آژانس ها در 3 حوزه خدمات راجع به استخدام پرسنل، خدمات کارکنان که به نوعی به عنوان خدمات کمک موقت شناخته می شوند،خدمات راجع به شرکت های اجرایی تخصص دارند.

در صورتی که شما هم پس از مطالعه نمودن مقاله موسسات کاریابی در آمریکا علاقه مند به کسب نمودن اطلاعات بیشتری در مورد شرایط کاری در آمریکا شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به مقالاتی که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند شرایط کار ضمن تحصیل در آمریکا به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *