مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت آسان و سریع به کانادا

مهاجرت آسان و سریع به کانادا

مهاجرت آسان و سریع به کانادا از سایر دغدغه های این روزه افراد در خصوص اخذ اقامت از این کشور پهناور می باشد که می باید مورد توجه قرار گیرد. با مطالعه این مقاله و هم چنین مراجعه به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی در رابطه یا سایر کشور پهناور زیبا و صنعتی دست یابید. همانطور که می دانید راه های زیادی برای مهاجرت آسان و سریع به کانادا وجود دارد. اما این اشخاص باید قبل از انتخاب راه مناسب برای سفر به این کشور، برای در یافت اخذ اطلاعات کامل در این خصوص تلاش نمایند.

کشور کانادا در زمینه های مختلف کشوری قدرتمند و با کیفیت بالا می باشد. هر ساله متقضیان برای تحقق یافتن رویاهای خود به این کشور بزرگ مهاجرت می کنند. دولت کانادا نیز با داشتن برنامه های مخصوص از مهاجران خارجی حمایت می کند. در راستای مهاجرت آسان و سریع به کانادا متقاضیان می توانند از راه های زیادی اقدام کنند. اما انتخاب نمودن روش مهاجرتی به وضعیت شخصی افراد بستگی دارد. برای مثال دانشجویان می توانند برای تحصیل به کشور کانادا مهاجرت کنند. اما برای این کار روادید تحصیلی و کسب قبولی از مرکز تحصیلی مورد نظر الزامی می باشد.

مهاجرت آسان و سریع به کانادا از راه ورود سریع

این روش که از جمله روش های مهاجرت آسان و سریع به کانادا می باشد. متقاضیان با انتخاب این روش از طریق کار به کانادا مهاجرت می کنند. این روش نیاز به 3 بخش اصلی دارد که عبارتند از:

  • F.S.W.P
  • F.S.T.P
  • C.E.C

کانادا محبوب ترین کشور برای مهاجرت است. بیش از 90% از افرادی که در گذشته نزدیک به کانادا مهاجرت کرده بودند، جوامع خود را مورد استقبال قرار دادند. در حال حاضر راه های مختلفی برای مهاجرت افراد به کانادا وجود دارد. مسیر ایده آل برای یک فرد مطابق با شرایط فردی او خواهد بود. یک کارگر ماهر می تواند در خارج از کشور در کانادا کار کند، تجربه کاری کانادا را کسب کند و از داخل کشور برای اقامت دائم درخواست دهد. به طور مشابه، یک دانشجوی بین المللی ممکن است تصمیم بگیرد که در خارج از کشور در هر یک از موسسات آموزشی تعیین شده در کانادا تحصیل کند. پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه تحصیلی خود در کانادا، دانشجوی بین المللی ممکن است تصمیم بگیرد که تحت مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) در کشور بماند.

متقاضی در نخستین گام باید به صورت اینترنتی برای خود پرونده کاری و سوابق ایجاد کند. بعد از ایجاد پرونده، متقاضی 2 ماه وقت دارد تا پروسه مهاجرت آسان و سریع به کانادا با روش اکسپرس اینتری را شروع کند. با این توضیح که کسب روادید کاری از این راه تقریبا 24 هفته به طول می انجامد. اقدام به مهاجرت از طریق این روش در 2 مرحله انجام می شود. متقاضی باید در مرحله اول حداقل 69 امتیاز از 100 امتیاز و در مرحله دوم حداقل 430 امتیاز از 1200 امتیاز را به دست آورد.

طرق ورود سریع به کشور کانادا

از جمله مهم ترین روش های ممکن برای مهاجرت سریع به کانادا روش مهارت شغلی می باشد بدین صورت که متقاضیانی که می خواهند از این روش به کشور کانادا مهاجرت کنند، باید مهارت و توانایی خاصی در انجام دادن کاری داشته باشند. مدرک دانشگاهی در زمینه کاری خود ارائه دهند. روش دیگر این می باشد که متقاضیان باید مهارت و توانایی های خاصی در انجام دادن کاری داشته باشد. مدرک فنی و حرفه ای در زمینه کاری خود را ارائه دهند. از این رو دیگر مختص اشخاص می باشد که هیچ گونه تخصص خاصی ندارند.

در روش خودحمایتی، مهاجرت سریع و آسان به کانادا افرادی که استعدادهای منحصر به فرد دارند. به عنوان هنرمند، ورزشکار حرفه ای، خواننده و یا سایر موارد مشابه شناخته می شوند. در این صورت این اشخاص می توانند در صورتی که درآمد کافی برای سکونت در کشور کانادا داشته باشند، گواهی اقامت کانادا را کسب کنند.

ویزای توریستی کانادا

متقاضیان می توانند با دریافت روادید گردشگری کشور کانادا به این کشور سفر کنند و اگر مایل بودند، به دنبال کار بگردند. این اشخاص باید این مسئله را در نظر بگیرند که برای مهاجرت آسان و سریع به کانادا از طریق گردشگری متقاضیان نمی توانند مدرک تحصیلی خود را با خود به کانادا ببرند. زیرا به توریست های خارجی که به کانادا سفر می کنند اجازه جستجو برای کار و مصاحبه های کاری داده نمی شود. این امور دارای پیگرد قانونی می باشد. اما این اشخاص می توانند با به کارگیری این روش به کانادا سفر کنید. از شرایط کاری و مشاغل این کشور آگاه شوند. در صورت نیاز اقدام به دریافت روادید کاری این کشور کنند. جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

ویزای تحصیلی برای مهاجرت آسان و سریع به کانادا

متقاضیان بین المللی در صورتی که در یک دانشگاه یا یک مرکز تحصیلی پذیرفته شوند، می توانند اقدام به دریافت روادید تحصیلی کنند. این روش از بهترین روش های مهاجرت آسان و سریع به کانادا می باشد. دانشجویان می توانند بعد از تحصیل نیز با عقد قرارداد با کمپانی های معتبر، نوع روادید خود را تبدیل کنند. همچنین مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل نیز همراه با هزینه ها و شرایط خاص خود می باشد. متقاضیان باید شرایط مناسب و توان مالی کافی برای اقامت تحصیلی در کشور کانادا را داشته باشند. در خصوص تحصیل در کانادا مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

ویزای تحصیلی برای مهاجرت آسان و سریع به کانادا

ازدواج و مهاجرت آسان و سریع به کانادا

روش ازدواج نیز از جمله روش های مهاجرت به کانادا می باشد. اما بیان این این نکته حائز اهمیت می باشد که ازدواج با فردی که اهل کانادا است باید ازدواج واقعی و بر پایه رابطه عاطفی باشد. در صورتی که دولت کانادا تشخیص دهد که ازدواج 2 فرد، واقعی نمی باشد. هدف اصلی آنها صرفا کسب گواهی اقامت کانادا می باشد. از این رو هر 2 فرد مجازات خواهند شد.لازم به ذکر می باشد که متقاضی باید حامی مالی، عاطفی و جنسی و به طور کلی شریک زندگی همسر خود باشد. بیش از 2 سال با وی زندگی مشترک در خاک کانادا داشته باشد.

با توجه به اتمام مقاله مهاجرت آسان و سریع به کانادا در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعات بیشتری در رابطه با سایر روش های مهاجرت به این کشور زیبا و صنعتی می باشید. با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر مهاجرت تحصیلی به کانادا و یا مهاجرت کاری به کانادا می توانید به اطلاعات جامعی در رابطه با این موضوع به دست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *