مهاجرت تحصیلی کلمبیا

اقامت پس از تحصیل در کلمبیا

اقامت پس از تحصیل در کلمبیا

اقامت پس از تحصیل در کلمبیا یکی از مهم ترین مواردی می باشد و دانشجویانی که قصد تحصیل در کشور کلمبیا را دارند بایستی آن را در نظر داشته باشند. کسب اقامت پس از تحصیل در کلمبیا شرایط خاصی دارد و تنها دانشجویان و فارغ التحصیلانی می توانند اقدام به کسب اقامت پس از تحصیل در کلمبیا کنند که شرایط و مدارک مورد نیاز را دارا باشند.

در سال های اخیر تعداد دانشجویانی که برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه های کشور کلمبیا شده اند به طور چشمگیری افزایش یافته است. زیرا دانشگاه ها و مراکز تحصیلی این کشور در سطح جهانی شناخته شده می باشند و سطح بسیار بالایی دارند. کارشناسان و متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه این نوشتار به هموطنان و متقاضیان عزیز قصد دارند تا آنها را از شرایط کسب اقامت پس از تحصیل در کلمبیا و شرایط تحصیل در این کشور آگاه سازند.

شرایط کسب اقامت پس از تحصیل در کلمبیا

آیا از شرایط کسب اقامت پس از تحصیل در کلمبیا آگاهی و اطلاعات کامل دارید؟ در این بخش، قصد داریم تا شما را با شرایط و راه های کسب اقامت پس از تحصیل در کلمبیا مطلع سازیم. در کشورهای مختلف، دانشجویان می توانند پس از اتمام دوره های تحصیلی خود، اقدام به کسب اقامت در آن کشور کنند. در کشور کلمبیا نیز کسب اقامت پس از اتمام دوره های تحصیلی امکان پذیر می باشد. اما متقاضیانی که پس از اتمام دوره های تحصیلی در کشور کلمبیا قصد مقیم شدن در این کشور را دارند، بایستی از شرایط و راه های موجود آگاه باشند. به طور کلی، راه های کسب اقامت پس از تحصیل در کلمبیا به سه بخش کسب اقامت از طریق کاری، کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری و همچنین کسب اقامت از طریق ازدواج تقسیم می شوند.

کسب اقامت از طریق کار در کشور کلمبیا

یافتن شغل مناسب بعد از اتمام دوره های تحصیلی در دانشگاه های کشور کلمبیا و کسب مدرک معتبر از دانشگاه مورد نظر، یکی از رایج ترین روش های کسب اقامت در این کشور می باشد. کسب اقامت پس از تحصیل با روش کار در کشور کلمبیا نیاز به داشتن تخصص و توانایی های مورد نیاز در زمینه کاری مورد نظر و همچنین مدرک تحصیلی لازم می باشد. داشتن مدرک زبان انگلیسی جهت کار در کشور کلمبیا امری ضروری و الزامی محسوب نمی شود.

متقاضیان و کارکنان در صورتی که به صورت کامل به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند. همچنین می توانند بدون ارائه مدرک زبان، مشغول به کار در این کشور شوند. به یاد داشته باشید که میزان مالیات در کشور کلمبیا در مرحله اول 19%، در مرحله دوم 28% و در مرحله سوم 33% می باشد. تمامی افرادی که در این کشور کار می کنند، بایستی مالیات پرداخت کنند. بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های کشور کلمبیا، متقاضیان حتما باید ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کاری کنند. در صورتی که متقاضیان خارجی بیش از 5 سال متوالی در کشور کلمبیا کار کنند، می توانند مجوز اقامت دائمی و سپس تابعیت در این کشور را کسب کنند.

کسب اقامت از طریق کار در کشور کلمبیا

کسب ویزای کاری کشور کلمبیا

به طور کلی، داشتن مدارک و شرایط زیر جهت کسب ویزای کاری کشور کلمبیا الزامی می باشد:

  • داشتن پاسپورت با اعتبار بیش از یک سال
  • ارائه نسخه کپی از تمامی صفحات پاسپورت (مهر دار)
  • ارائه مدارک ویزای قبلی کلمبیا (در صورت نیاز)
  • ارائه انگیزه نامه و داشتن هدف جهت مهاجرت به کشور کلمبیا
  • داشتن توان مالی کافی و پرینت های بانکی (10 ماه قبل از مهاجرت)
  • داشتن دعوت نامه کاری از کمپانی مورد نظر
  • عقد قرارداد رسمی با کمپانی مورد نظر
  • ارائه مدارک زبان رسمی (در صورت نیاز)
  • ارائه مدارک پزشکی
  • ارائه مدارک شناسایی
  • 4 الی 6 قطعه عکس (پاسپورت)

مهاجرت به قاره آمریکا و کشورهای مختلف این قاره پیشرفته از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد. هموطنان عزیزی که قصد دارند به آمریکا مهاجرت کنند می توانند با مراجعه به مقاله قوانین مهاجرت به آمریکا از شرایط و مقررات مهاجرت به این کشور آگاه شوند.

تحصیل در دوره های مختلف در کشور کلمبیا

تحصیل در دانشگاه های کشورکلمبیا در 3 دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر می باشد. دانشجویان بایستی جهت تحصیل در دوره کارشناسی، دوره تحصیلی متوسطه را با نمرات بالا به پایان رسانده باشند. بایستی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی داشته باشند. متقاضیانی که قصد تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور کلمبیا را دارند، بایستی مدرک تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه دهند و مدرک زبان انگلیسی داشته باشند. همچنین تحصیل در دوره دکترا در دانشگاه های کشور کلمبیا نیز نیاز به داشتن مدرک کارشنای ارشد معتبر دارد. دانشجویان این دوره بایستی پروژه های تحقیقاتی مطلوب و با کیفیت ارائه دهند. جهت کسب پایان نامه از پروژه های خود دفاع کنند.

کسب ویزای تحصیلی کشور کلمبیا

مهاجرت تحصیلی و تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا نیاز به کسب ویزای تحصیلی دارد. دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های کشور کلمبیا را دارند بایستی شرایط و مدارک زیر را دارا باشند:

  • کامل کردن فرم های درخواست ویزا
  • داشتن پاسپورت و ارائه نسخه کپی از آن
  • کسب قبولی در دانشگاه مورد نظر در کشور کلمبیا
  • داشتن توان مالی کافی
  • پرداخت هزینه های مربوطه
  • نداشتن سابقه جرم
  • ارائه مدارک شناسایی و مدارک پزشکی
  • ترجمه رسمی تمامی مدارک به زبان انگلیسی

اگر شما عزیزان به فکر کسب اقامت پس از تحصیل در کلمبیا هستید، می توانید با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و به صورت کامل از شرایط آن آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *