مهاجرت تحصیلی ژاپن

معرفی دانشگاه های ژاپن

معرفی دانشگاه های ژاپن

با مطالعه نمودن مقاله معرفی دانشگاه های ژاپن می توانید به اطلاعاتی جامعی در رابطه با این موضوع و دانشگاه های ژاپن به دست آورید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معرفی دانشگاه های ژاپن این فرصت را دارید تا با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نماید. در ادامه مقاله به معرفی دانشگاه های ژاپن خواهیم پرداخت. در این مقاله به معرفی دانشگاه های معتبر، شرایط تحصیل و پذیرش می پردازیم. بدین ترتیب به روزترین روش های تحصیلی در خصوص این کشور در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

معرفی دانشگاه توکیو کشور ژاپن

زمان تاسیس این دانشگاه به سال 1877 میلادی بر می گردد. دانشگاه توکیو به عنوان اولین دانشگاه امپراتوری تاسیس شد، توانسته خود را به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی و معتبر ژاپن معرفی نماید. در سال 2011 میلادی این دانشگاه توانست در رتبه دوم دانشگاه ها پس از دانشگاه هاروارد و از نظر تعداد فارغ التحصیلان از دیدگاه مدیران شرکت Fortune 500 قرار بگیرد. افراد شاخص زیادی سابقه تحصیل در این دانشگاه را دارند.

دانشگاه توکیو از 10 دانشکده و 15 مدرسه فارغ التحصیلی تشکیل شده است. به صورتی که 30000 دانشجو در این دانشگاه به تحصیل می پردازند. از به تعداد 2100 نفر از این تعداد دانشجویان بین المللی می باشند که از خارج این کشور اقدام به ورود می کنند. برای تحصیل در یک دانشگاه ژاپنی، برنامه های دوره کارشناسی نیز به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. این دانشگاه دارای برنامه بین المللی زیادی در شرق آسیا و برنامه بین المللی علوم محیطی می باشد.

معرفی دانشگاه کیوتو کشور ژاپن

این دانشگاه یکی از موسسات پژوهشگرا در قاره آسیا است. همواره دارای سیاست ویژه ای برای حمایت از تولید کنندگان محسوب می شده که تا کنون توانسته برنده 13 جایزه نوبل شود. زمان تاسیس این دانشگاه به سال 1897 بر می گردد. اصلی ترین شعار این دانشگاه “آزادی روح علمی” است. این دانشگاه که پذیرای 22000 دانشجو می باشد. دارای برنامه های زیادی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان خود می باشد. دانشگاه کیوتو در بیشتر مقیاس های اصلی دارای رقابت می باشد. معمولا رتبه این دانشگاه در میان 2 دانشگاه برتر کشور ژاپن و قاره آسیا و در میان 50 دانشگاه برتر در سطح جهان می باشد.

محوطه اصلی این دانشگاه یوشیدا نام دارد. دارای معماری جذابی است که شامل انواع مختلفی از ساختمان های آجری مانند سالن سنتنیال هال ساعت (نماد دانشگاه) و یک ساختمان آزمایشگاه مدرن می باشد . برای کسانی که علاقه مند به فرهنگ ژاپن هستند، شهر کیوتو می تواند بسیار جذاب باشد. علت اصلی این جذابیت پایتخت بودن این شهر به مدت بیش از 1000 سال می باشد.

معرفی دانشگاه کیوتو کشور ژاپن

معرفی دانشگاه اوساکا کشور ژاپن

دانشگاه اوساکا ششمین دانشگاه با قدمت در سطح دانشگاه های کشور ژاپن است. در ابتدای سال 1724 میلادی تاسیس شده است. این دانشگاه که دارای رتبه 17 در رتبه بندی دانشگاه از نظر QS در قاره آسیا و در سال 2016 می باشد. همچنین از نظر این سازمان همواره در بین 40 دانشگاه بر تر دنیا قرار گرفته است. دانشگاه کیوتو در رتبه بندی دانشگاه های کشور ژاپن در رتبه اول قرار گرفت.

مهم ترین رشته های تحصیلی این دانشگاه عبارتند از:

  • دندانپزشکی
  • مهندسی شیمی
  • فیزیک و نجوم

جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در ژاپن مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

معرفی دانشگاه کیوشو کشور ژاپن

دانشگاه کیوشو کشور ژاپن یک دانشگاه عمومی واقع در فوکوآکا است. یکی از 7 دانشگاه اصلی در سطح ملی کشور ژاپن به شمار می رود. زمان تاسیس این دانشگاه به سال 1903 می رسد. اصلی ترین هدف این دانشگاه ارائه بالاترین سطوح آموزشی در زمینه تحقیق و فعالیت های پزشکی بوده است. از لحاظ بین المللی این دانشگاه بسیار گسترده می باشد. به صورتی که این دانشگاه داری بسیاری از شعب در خارج از کشور مانند سن خوزه در ایالات متحده و قاهره مصر می باشد. میزان این همکاری با بیش از 100 دانشگاه بین المللی است. دارای برنامه های تحصیلی فراوانی درخارج از کشور برای دانشجویان دوره کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود می باشد.

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله معرفی دانشگاه های ژاپن علاقه مند به تحصیل نمودن در یکی از دانشگاه های این کشور پپیشرفته شدید و خواهان کسب اطلاعات بیشتری در ابطه با کشور ژاپن می باشید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر لینک های موجود در سایت موسسه سفیران سروش سعادت نظیر بورسیه تحصیلی ژاپن به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “معرفی دانشگاه های ژاپن

  1. ماریا گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم کدوم دانشگاه ژاپن نیاز به مدرک انگلیسی نداره و کدوم دانشگاه ژاپن رشته ی علوم انسانی داره اگه کمکم کنید ممنون میشم

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *